Материалдар / Көмірсутектер және оттектті органикалық қосылыстар арасындағы генетикалық байланыстар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көмірсутектер және оттектті органикалық қосылыстар арасындағы генетикалық байланыстар

Материал туралы қысқаша түсінік
полисахаридтер туралы қайталау жүргізіледі. генетикалық байланыс ұғымына анықтама беріліп, түсінік жұмыстары жүргізіледі. Көмірсутектер және оттектті органикалық қосылыстар арасындағы генетикалық байланыстар туралы бірнеше тапсырмалар мен айналымдарға мысалдар келтіріліп, сызбалар орындалынады. оқушыларға нақты тапсырмалар беріледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Маусым 2018
1726
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сыныбы 11


Сабақтың тақырыбы

Көмірсутектер мен оттеті органикалық қосылыстары арасындағы генетикалық байланыстар

Күтілетін нәтижелер

Теориялық білімдерін химиялық теңдеулер жазу кезінде қолдана алады, химиялық реакцияларды теңестіре біледі, генетикалық байланытарды іс жүзінде жүргізе алады, органикалық қосылыстардың кластарымен олардың өкілдерін ажырата біледі.

Керекті жабдықтар

Оқулық, үлестірме қағаздар, бояулар, венн диаграмасы т.б.

Сабақта қолданылған әдіс-тәсілдер

Сұрақ – жауап әдісі, топтық, жеке жұмыс, деңгейлік тапсырмалар, тақтамен жұмыс т.б.



Сабақ кезең-дері

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Кіріс-пе

Оқушылармен сәлемдесу. Топ жасақтауға нұсқау беру. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Сыныптың оқушылардың сабаққа даярлығын қадағалау

Сәлемдесу, сынып қатар бойынша екі топқа бөлініп отырады. Кезекші оқушылардың сабаққа қатысы жөнінде баяндайды, үйге берілген тапсырманы айтады.

Тұсау-кесер

Үй тапсырмасын сұрау:

І топ крахмал, ІІ топ целлюлоза,

Үй тапсырмасын қайталап шығуға 2 минут уақыт беріледі.

Топтарға сұрақтар қойылады.

І топқа:

  1. Крахмал макромолекуласының қарапайым буыны?

  2. Крахмал қандай полисахаридтерден құралған?

  3. Крахмал табиғатта қандай заттардың құрамында және қанша мөлшерде кездеседі?

  4. Крахмалға салқын және ыстық су қалай әсер етеді?

  5. Крахмалға қандай зат сапалық реакция болып табылады?

  6. Крахмалды неден және қалай алуға болады?

  7. Крахмалдан сірне қандай жағдайда алынады және ол не үшін қолданылады?

  8. Тағамдық крахмалдың гидролизденуі қайдан басталып, қалай жалғасады?

  9. Гликоген дегеніміз не, ол қайда жиналады?

  10. Крахмал өнеркәсіпте қандай мақсатта пайдаланылады?

ІІ топқа

  1. Целлюлоза қайда, қанша пайыз кездеседі?

  2. Целлюлозаны басқаша қалай атайды?

  3. Целлюлозаның крахмалдан басты айырмашылғы қандай?

  4. Адамдар мен кейбір жануарлар не себепті целлюлозаны азық ретінде пайдаланбайды?

  5. Целлюлоза не себептен эфирлену реакцияларына түсе алады?

  6. Целлюлозаның толық және толық емес нитраттары қандай салаларда қолданылады?

  7. Целлюлозаның молекулалық массасы шамамен қандай болады?

  8. Ацетатты талшық дегеніміз не?

  9. Ол қалай алынады?

  10. Целлюлозаның қолданылуы?

Үй тапсырмаларын жекелей қайталап өтеді, мұғалімді мұқият тыңдай отырып сұрақтарға жауап береді.


-α-глюкоза

-амилоза(түзу тізбекті), амилопектин (тармақты)

-күріште-80%, бидай мен жүгеріде-70-75%, картопта-20%;

-иод (сия көк түс береді);

Жүгеріден, картоптан, ұсақтап турап, сумен шаяды;

-толық гидролизденбесе, кәмпит, мармелад, джем, тосап;

-ауызда, асқазанда, ішекте, қанға сіңеді;

-Жануар крахмалы, бауырда;

-глюкоза, этил спирті, ацетон, лимон қышқылы, қағаз, картон өндірісінде;


-Мақта талшығында-98%, ағаш сүрегінде -50%, шөпте 10-25%;

-клетчатка;

-β глюкоза қалдықтары;

-қорыта алмайды;

-гидроксил топтары болғандықтан (үш);

-қопарғыш заттар (түтінсіз оқ-дәрі), сырлар, лак;

-мақтада-1,7млн, зығырда-6млн;

-жасанды жібек, жылу әсерінен еріткіші ұшып кетіп,

-жіңішке жылтыр жіпшеге айналады;

-мақта, зығыр, арқан, қағаз, картон, этанол, кқксағыз, сіркесу, қопарғыш заттар, жасанды жібек алуда т.б.

Негізгі бөлім

Венн диаграммасы Крахмалмен целлюлозаның ұқсатықтары мен айырмашылықтарын жазу керек.

Үй есептерінің шығарылуы тексеріледі.


Жаңа сабақ: Көмірсутектер мен оттеті органикалық қосылыстары арасындағы генетикалық байланыстар.

Тақырыпты оқып шығуға кеңес беріледі.

а,ә сызбанұсқаларын дәптерлеріне жазып алу тапсырылады.


І топқа б)CaC2→C2H2→C6H6→C6H5Cl→C6H5OH

ІІ топқа в)Al4C3→CH4→CH3Cl→C2H6→CO2

Жеке оқушыға г)CO2→C6H12O6→ C2H5OH→C2H4→ C2H5Cl→C4H10


Оқушыларды орындағандарын жекелей тексеріп өтті, түсінбей отырған оқушылар бағыт-бағдар береді.







Тапсырмалар жинағынан қосымша тапсырмалар беріледі.


Әр топтан оқушылар шығып Венн диаграммасын толтырады.

Дәптерлерінен үйге берілген есептің шығарылуын көрсетеді.

Тақырыпты дәптерлеріне жазады.

Тақырыпты өз беттерімен оқып шығады.

Сызбанұсқаларды дәптерлеріне көшіріп жазып алады.

Ітоп:

  1. CaC2+2H2O→C2H2+Ca(OH)2

  2. 3C2H2→C6H6

  3. C6H6+Cl2→C6H5Cl+HCl

  4. C6H5Cl+NaOH→C6H5OH+NaCl

ІІ топқа:

  1. Al4C3 +12H2O 3CH4+4Al(OH)3

  2. CH4+Cl2→CH3Cl+HCl

  3. 2CH3Cl+2Na→C2H6+2NaCl

  4. 2C2H6+7O24CO2+6H2O

Жеке оқушыға:

  1. 6CO2+6H2O →C6H12O6+6O2

  2. C6H12O6 2C2H5OH+2CO2

  3. C2H5OH→C2H4+H2O

  4. C2H4+Cl2→ C2H5Cl+HCl

  5. 2C2H5Cl+2Na →C4H10+2NaCl

Қорытынды


Сабаққа белсене қатысқан оқушылар бағаланады.

Үйге тапсырма беріледі

Сабақ аяқталып оқушылармен қоштасады.

3.20 тақырыпты оқып келу, тарауды толық қайталау, есептерді аяқтау. Мұғалімен қоштасады.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!