|
Сыныбы 11 |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Көмірсутектер мен оттеті органикалық қосылыстары арасындағы генетикалық байланыстар |
|
Күтілетін нәтижелер |
Теориялық білімдерін химиялық теңдеулер жазу кезінде қолдана алады, химиялық реакцияларды теңестіре біледі, генетикалық байланытарды іс жүзінде жүргізе алады, органикалық қосылыстардың кластарымен олардың өкілдерін ажырата біледі. |
|
Керекті жабдықтар |
Оқулық, үлестірме қағаздар, бояулар, венн диаграмасы т.б. |
|
Сабақта қолданылған әдіс-тәсілдер |
Сұрақ – жауап әдісі, топтық, жеке жұмыс, деңгейлік тапсырмалар, тақтамен жұмыс т.б. |
|
Сабақ кезең-дері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
|
Кіріс-пе |
Оқушылармен сәлемдесу. Топ жасақтауға нұсқау беру. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Сыныптың оқушылардың сабаққа даярлығын қадағалау |
Сәлемдесу, сынып қатар бойынша екі топқа бөлініп отырады. Кезекші оқушылардың сабаққа қатысы жөнінде баяндайды, үйге берілген тапсырманы айтады. |
|
Тұсау-кесер |
Үй тапсырмасын сұрау: І топ крахмал, ІІ топ целлюлоза, Үй тапсырмасын қайталап шығуға 2 минут уақыт беріледі. Топтарға сұрақтар қойылады. І топқа:
ІІ топқа
|
Үй тапсырмаларын жекелей қайталап өтеді, мұғалімді мұқият тыңдай отырып сұрақтарға жауап береді. -α-глюкоза -амилоза(түзу тізбекті), амилопектин (тармақты) -күріште-80%, бидай мен жүгеріде-70-75%, картопта-20%; -иод (сия көк түс береді); Жүгеріден, картоптан, ұсақтап турап, сумен шаяды; -толық гидролизденбесе, кәмпит, мармелад, джем, тосап; -ауызда, асқазанда, ішекте, қанға сіңеді; -Жануар крахмалы, бауырда; -глюкоза, этил спирті, ацетон, лимон қышқылы, қағаз, картон өндірісінде; -Мақта талшығында-98%, ағаш сүрегінде -50%, шөпте 10-25%; -клетчатка; -β глюкоза қалдықтары; -қорыта алмайды; -гидроксил топтары болғандықтан (үш); -қопарғыш заттар (түтінсіз оқ-дәрі), сырлар, лак; -мақтада-1,7млн, зығырда-6млн; -жасанды жібек, жылу әсерінен еріткіші ұшып кетіп, -жіңішке жылтыр жіпшеге айналады; -мақта, зығыр, арқан, қағаз, картон, этанол, кқксағыз, сіркесу, қопарғыш заттар, жасанды жібек алуда т.б. |
|
Негізгі бөлім |
Венн диаграммасы Крахмалмен целлюлозаның ұқсатықтары мен айырмашылықтарын жазу керек. Үй есептерінің шығарылуы тексеріледі. Жаңа сабақ: Көмірсутектер мен оттеті органикалық қосылыстары арасындағы генетикалық байланыстар. Тақырыпты оқып шығуға кеңес беріледі. а,ә сызбанұсқаларын дәптерлеріне жазып алу тапсырылады. І топқа б)CaC2→C2H2→C6H6→C6H5Cl→C6H5OH ІІ топқа в)Al4C3→CH4→CH3Cl→C2H6→CO2 Жеке оқушыға г)CO2→C6H12O6→ C2H5OH→C2H4→ C2H5Cl→C4H10 Оқушыларды орындағандарын жекелей тексеріп өтті, түсінбей отырған оқушылар бағыт-бағдар береді. Тапсырмалар жинағынан қосымша тапсырмалар беріледі. |
Әр топтан оқушылар шығып Венн диаграммасын толтырады. Дәптерлерінен үйге берілген есептің шығарылуын көрсетеді. Тақырыпты дәптерлеріне жазады. Тақырыпты өз беттерімен оқып шығады. Сызбанұсқаларды дәптерлеріне көшіріп жазып алады. Ітоп:
ІІ топқа:
Жеке оқушыға:
|
|
Қорытынды |
Сабаққа белсене қатысқан оқушылар бағаланады. Үйге тапсырма беріледі Сабақ аяқталып оқушылармен қоштасады. |
3.20 тақырыпты оқып келу, тарауды толық қайталау, есептерді аяқтау. Мұғалімен қоштасады. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көмірсутектер және оттектті органикалық қосылыстар арасындағы генетикалық байланыстар
Көмірсутектер және оттектті органикалық қосылыстар арасындағы генетикалық байланыстар
|
Сыныбы 11 |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Көмірсутектер мен оттеті органикалық қосылыстары арасындағы генетикалық байланыстар |
|
Күтілетін нәтижелер |
Теориялық білімдерін химиялық теңдеулер жазу кезінде қолдана алады, химиялық реакцияларды теңестіре біледі, генетикалық байланытарды іс жүзінде жүргізе алады, органикалық қосылыстардың кластарымен олардың өкілдерін ажырата біледі. |
|
Керекті жабдықтар |
Оқулық, үлестірме қағаздар, бояулар, венн диаграмасы т.б. |
|
Сабақта қолданылған әдіс-тәсілдер |
Сұрақ – жауап әдісі, топтық, жеке жұмыс, деңгейлік тапсырмалар, тақтамен жұмыс т.б. |
|
Сабақ кезең-дері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
|
Кіріс-пе |
Оқушылармен сәлемдесу. Топ жасақтауға нұсқау беру. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Сыныптың оқушылардың сабаққа даярлығын қадағалау |
Сәлемдесу, сынып қатар бойынша екі топқа бөлініп отырады. Кезекші оқушылардың сабаққа қатысы жөнінде баяндайды, үйге берілген тапсырманы айтады. |
|
Тұсау-кесер |
Үй тапсырмасын сұрау: І топ крахмал, ІІ топ целлюлоза, Үй тапсырмасын қайталап шығуға 2 минут уақыт беріледі. Топтарға сұрақтар қойылады. І топқа:
ІІ топқа
|
Үй тапсырмаларын жекелей қайталап өтеді, мұғалімді мұқият тыңдай отырып сұрақтарға жауап береді. -α-глюкоза -амилоза(түзу тізбекті), амилопектин (тармақты) -күріште-80%, бидай мен жүгеріде-70-75%, картопта-20%; -иод (сия көк түс береді); Жүгеріден, картоптан, ұсақтап турап, сумен шаяды; -толық гидролизденбесе, кәмпит, мармелад, джем, тосап; -ауызда, асқазанда, ішекте, қанға сіңеді; -Жануар крахмалы, бауырда; -глюкоза, этил спирті, ацетон, лимон қышқылы, қағаз, картон өндірісінде; -Мақта талшығында-98%, ағаш сүрегінде -50%, шөпте 10-25%; -клетчатка; -β глюкоза қалдықтары; -қорыта алмайды; -гидроксил топтары болғандықтан (үш); -қопарғыш заттар (түтінсіз оқ-дәрі), сырлар, лак; -мақтада-1,7млн, зығырда-6млн; -жасанды жібек, жылу әсерінен еріткіші ұшып кетіп, -жіңішке жылтыр жіпшеге айналады; -мақта, зығыр, арқан, қағаз, картон, этанол, кқксағыз, сіркесу, қопарғыш заттар, жасанды жібек алуда т.б. |
|
Негізгі бөлім |
Венн диаграммасы Крахмалмен целлюлозаның ұқсатықтары мен айырмашылықтарын жазу керек. Үй есептерінің шығарылуы тексеріледі. Жаңа сабақ: Көмірсутектер мен оттеті органикалық қосылыстары арасындағы генетикалық байланыстар. Тақырыпты оқып шығуға кеңес беріледі. а,ә сызбанұсқаларын дәптерлеріне жазып алу тапсырылады. І топқа б)CaC2→C2H2→C6H6→C6H5Cl→C6H5OH ІІ топқа в)Al4C3→CH4→CH3Cl→C2H6→CO2 Жеке оқушыға г)CO2→C6H12O6→ C2H5OH→C2H4→ C2H5Cl→C4H10 Оқушыларды орындағандарын жекелей тексеріп өтті, түсінбей отырған оқушылар бағыт-бағдар береді. Тапсырмалар жинағынан қосымша тапсырмалар беріледі. |
Әр топтан оқушылар шығып Венн диаграммасын толтырады. Дәптерлерінен үйге берілген есептің шығарылуын көрсетеді. Тақырыпты дәптерлеріне жазады. Тақырыпты өз беттерімен оқып шығады. Сызбанұсқаларды дәптерлеріне көшіріп жазып алады. Ітоп:
ІІ топқа:
Жеке оқушыға:
|
|
Қорытынды |
Сабаққа белсене қатысқан оқушылар бағаланады. Үйге тапсырма беріледі Сабақ аяқталып оқушылармен қоштасады. |
3.20 тақырыпты оқып келу, тарауды толық қайталау, есептерді аяқтау. Мұғалімен қоштасады. |
шағым қалдыра аласыз













