Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
көміртек және оның қосылыстары
Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
23 Қараша 2018
680
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні: 05.04.2017 жыл сынып: 10 «А»
Түсініктеме:Бұл сабағымның тақырыбы көміртек және оның қосылыстары болды. Бұл өткен сабақ менің 10 «А» сыныбына жаңа тәсілмен өткен бірінші сабағым болды. Бұл сабақта мен оқушыларға барынша жаңа әдіс-тәсілдер арқылы тақырыпты түсіндіруге тырыстым. Онда мен 1,2,3 көмегімен топқа бөлу, сұрақ – жауап, слайд көрсету, миға шабуыл, топтық жұмыс, жұптық жұмыс, химиялық эксперимент жасау әдістерін қолдандым. Жалпы 1,2,3 әдісімен топқа бөлу мен үшін де оқушылар үшін де оңай әрі тез болды деп ойлаймын. Себебі ол ең қарапайым топқа бөлу тәсілі болып саналады. Оқушыларды бағалау критериясымен таныстырып өттім, онда бәрі толық әрі нақты нені білу керектігі жазылған. Үй тапсырмасын мен сұрақ-жауап арқылы «Миға шабуыл» әдісін қолдандым. Бұл әдіс арқылы балалар өткен сабақты жылдам есіне түсіруіне септігін тигізді. Ал жаңа сабақты түсіндіруде мен интербелсенді тақтадан оқушыларға тақырып аясында видео көрсету арқылы қысқаша мағлұмат бердім. Оқушылардың одан әрі қарайғы білімін жетілдіру мақсатында оларға «Ойлан, жұптас, бөліс» стратегиясы бойынша плакаттар таратып, оларға қағазға жазылған тапсырма бердім, олар оны постер ретінде тақтаға шығып қорғады. Сергіту сәті ретінде «Қара жорға» биі орындалды. Ал оқушылардың алған білімдерін қолдану үшін «Біл, үйрен, зертте» стратегиясы бойынша химиялық эксперимент жасады. Нәтижесі жақсы шықты. Оқушыларға ең ұнаған сәті осы эксперимент жасау кезі болды. Сабақты бекіту ретінде оқулықтағы сұрақтарға оқушылар жауап берді. Оқушылар сабақты меңгергенін осы сұрақтарға жауап бергенінен байқадым. Алайда, кері байланыс кезінде оқушылардың ішінен сан есеп шығарғанда дұрыс болатын еді деген ұсынысты оқығанымда, мен осы сабақта есеп қолданбағанымды байқадым, яғни бұл менің бір кемшілігім болды деп ойлаймын. Кері байланыстың бір маңыздылығы осында, осы сабақ туралы жалпы оқушылардың ойлары, ниеттері айтылады. Және де сын айту арқылы мен алда ондай қателіктерді жібермейтінімді түсіндім.
Сабақтың тақырыбы: | Көміртек жəне оның қосылыстары. Карбонат-иондарды сапалық анықтау. Кремний жəне оның қосылыстары.Силикат- иондарды сапалық анықтау. Көрсетілім №7 | ||
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: | Көміртек жəне оның қосылыстарын, карбонат-иондарды сапалық анықтауды, кремний жəне оның қосылыстарын және силикат- иондарды сапалық анықтауды білу, үйрену. | ||
Оқып үйренудің нәтижелері: | |||
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: | 1,2,3 көмегімен топқа бөлу, сұрақ – жауап, слайд көрсету, миға шабуыл, топтық жұмыс, жұптық жұмыс, химиялық эксперимент жасау | ||
1.Сабақ барысы: | |||
2.Мұғалімнің іс-әрекеті | 3.Оқушының іс-әрекеті | 4.Уақыт | 5.Дерек көздері |
1.Ұйымдастыру кезеңі.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. | Бір – бірлеріне жақсы тілектерін айтады | 1мин | Оқулық.Периодтық кесте. |
2.Сабаққа эпиграф сөз. | Химия – қиын білім оқымасаң,Қызығып,ойға ештеңе тоқымасаң.Жас өрен, тұнып тұрған химия ғойІшкен ас, киген киім бақыласаң... | ||
3.Топқа бөлуҚағаздарға жазылған сандар арқылы топқа бөлу. | Оқушылар партада бетінде теріс қарап жатқан қағаздарды таңдау арқылы топтасады.1 санын таңдағандар 1-топ, 2 санын таңдағандар 2-топ, 3 санын таңдағандар 3-топ. | 1мин | 1,2,3 сандары жазылған қағаздар |
4.Бағалау критериясының параметрін айту: | Оқушылар берілген параметрлерге назар аударады. | Бағалау парақшасы | |
Топтық ережені орындау. (Алтын ереже) | |||
6.Өткен сабақты пысықтау. 7.Миға шабуыл: «Сұрақ менен жауап сенен» әдісі.Сұрақ-жауап. | Оқушыларға сұрақтар қойылады, олар жауап береді. | 7мин | Сұрақтар жинақтамасы |
8.Жаңа тақырыптың мағынасын ашу.Интербелсенді тақтадан слайд көрсету(карбонат-иондар мен силикат иондарды анықтау және көміртек пен кремний қосылыстары көрсетіледі). | Интербелсенді тақтадан слайд көреді, талқылайды. | 2мин | Интербелсенді тақта. |
«Ойлан, жұптас, бөліс» стратегиясы:1.12.23.3 | Әр топқа тапсырма беріледі. 1- карбонаттар туралы сипаттама беру. 2 – силикаттар туралы сипаттама беру. 3- көміртек пен кремний қосылыстары. | 15мин | Плакаттар. Маркерлер. |
Сергіту сәті: | «Қара жорға» биі | 3мин | |
Алған білімдерін қолдану. «Біл, үйрен, зертте»Химиялық зертхана. | Әр топқа қағазға жазылған тапсырма беріледі. Олар мыс, мырыш, темір иондарын анықтауға арналған сапалық реакцияларды эксперимент жүзінде көрсетіп, оған сәйкес реакция теңдеулерін тақтаға жазады.1) 1 тобы:мыс хлоридіне натрий гидроксидін қосып, не түзілгенін айтып, реакция теңдеуін тақтаға жазады (көгілдір ақ түсті қоймалжың зат тұнба)2)2 тобы:мырыш хлоридіне натрий гидроксидін қосып, не түзілгенін айтып, теакция теңдеуін тақтаға жазады. (көгілдір ақ түсті қоймалжың зат тұнба)3)3тобы:темір хлоридіне калий тиоцианатын қосып, не түзілгенін айтып, реакция теңдеуін тақтаға жазады. | 15мин | Үлестірме қағаздар, реактивтер: мыс хлориді, натрий гидроксиді, темір (ІІІ) хлориді, мырыш хлориді, калий тиоционаты, сынауықтар. |
Сабақты бекіту | Бекіту сұрақтары | Оқулық | |
Кері байланыс Сабақта қандай сұрақтар қамтылды және не үйрендік? | Оқушылар не үйренгенін,нені үйренгісі келетінін стикерлерге жазады. Оларды тақтада ілініп тұрған ағашқа іледі. | 2мин | Стикерлер. Ағаш суреті салынған плакат. |
Бағалау.Бағалау дескрипторы бойынша бағалау. | Бағалау критерилері арқылы бір-бірін бағалайды. Бағалау шәкілі бойынша ұпай сандарын көрсетеді. | 1 мин | 4-11 ұпай «3»12-19 ұпай «4»20-25 ұпай «5» |
Түсініктеме:Бұл сабағымның тақырыбы көміртек және оның қосылыстары болды. Бұл өткен сабақ менің 10 «А» сыныбына жаңа тәсілмен өткен бірінші сабағым болды. Бұл сабақта мен оқушыларға барынша жаңа әдіс-тәсілдер арқылы тақырыпты түсіндіруге тырыстым. Онда мен 1,2,3 көмегімен топқа бөлу, сұрақ – жауап, слайд көрсету, миға шабуыл, топтық жұмыс, жұптық жұмыс, химиялық эксперимент жасау әдістерін қолдандым. Жалпы 1,2,3 әдісімен топқа бөлу мен үшін де оқушылар үшін де оңай әрі тез болды деп ойлаймын. Себебі ол ең қарапайым топқа бөлу тәсілі болып саналады. Оқушыларды бағалау критериясымен таныстырып өттім, онда бәрі толық әрі нақты нені білу керектігі жазылған. Үй тапсырмасын мен сұрақ-жауап арқылы «Миға шабуыл» әдісін қолдандым. Бұл әдіс арқылы балалар өткен сабақты жылдам есіне түсіруіне септігін тигізді. Ал жаңа сабақты түсіндіруде мен интербелсенді тақтадан оқушыларға тақырып аясында видео көрсету арқылы қысқаша мағлұмат бердім. Оқушылардың одан әрі қарайғы білімін жетілдіру мақсатында оларға «Ойлан, жұптас, бөліс» стратегиясы бойынша плакаттар таратып, оларға қағазға жазылған тапсырма бердім, олар оны постер ретінде тақтаға шығып қорғады. Сергіту сәті ретінде «Қара жорға» биі орындалды. Ал оқушылардың алған білімдерін қолдану үшін «Біл, үйрен, зертте» стратегиясы бойынша химиялық эксперимент жасады. Нәтижесі жақсы шықты. Оқушыларға ең ұнаған сәті осы эксперимент жасау кезі болды. Сабақты бекіту ретінде оқулықтағы сұрақтарға оқушылар жауап берді. Оқушылар сабақты меңгергенін осы сұрақтарға жауап бергенінен байқадым. Алайда, кері байланыс кезінде оқушылардың ішінен сан есеп шығарғанда дұрыс болатын еді деген ұсынысты оқығанымда, мен осы сабақта есеп қолданбағанымды байқадым, яғни бұл менің бір кемшілігім болды деп ойлаймын. Кері байланыстың бір маңыздылығы осында, осы сабақ туралы жалпы оқушылардың ойлары, ниеттері айтылады. Және де сын айту арқылы мен алда ондай қателіктерді жібермейтінімді түсіндім.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)