Сабақтың тақырыбы: | Көміртек жəне оның қосылыстары. Карбонат-иондарды сапалық анықтау. Кремний жəне оның қосылыстары.Силикат- иондарды сапалық анықтау. Көрсетілім №7 |
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: | Көміртек жəне оның қосылыстарын, карбонат-иондарды сапалық анықтауды, кремний жəне оның қосылыстарын және силикат- иондарды сапалық анықтауды білу, үйрену. |
Оқып үйренудің нәтижелері: | көміртек және оның қосылыстарын біледі;карбонат-иондарды сапалық анықтай алады;кремний және оның қосылыстарын біледі;силикат-иондарды сапалық анықтай алады;өз ойларын еркін білдіреді. |
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: | 1,2,3 көмегімен топқа бөлу, сұрақ – жауап, слайд көрсету, миға шабуыл, топтық жұмыс, жұптық жұмыс, химиялық эксперимент жасау |
1.Сабақ барысы:
|
2.Мұғалімнің іс-әрекеті | 3.Оқушының іс-әрекеті | 4.Уақыт | 5.Дерек көздері |
1.Ұйымдастыру кезеңі.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
|
Бір – бірлеріне жақсы тілектерін айтады |
1мин |
Оқулық.Периодтық кесте.
|
2.Сабаққа эпиграф сөз. | Химия – қиын білім оқымасаң,Қызығып,ойға ештеңе тоқымасаң.Жас өрен, тұнып тұрған химия ғойІшкен ас, киген киім бақыласаң... |
|
|
3.Топқа бөлуҚағаздарға жазылған сандар арқылы топқа бөлу.
|
Оқушылар партада бетінде теріс қарап жатқан қағаздарды таңдау арқылы топтасады.1 санын таңдағандар 1-топ, 2 санын таңдағандар 2-топ, 3 санын таңдағандар 3-топ. |
1мин |
1,2,3 сандары жазылған қағаздар |
4.Бағалау критериясының параметрін айту:Көміртек және оның қосылыстарын білу.Карбонат иондарды сапалық анықтау.Кремний және оның қосылыстарын білу.Силикат-иондарды сапалық анықтай білу. |
Оқушылар берілген параметрлерге назар аударады.
|
|
Бағалау парақшасы |
Топтық ережесімен танысу.5.Сабақ құрылымы
| Топтық ережені орындау. (Алтын ереже) |
|
|
6.Өткен сабақты пысықтау.
7.Миға шабуыл: «Сұрақ менен жауап сенен» әдісі.Сұрақ-жауап. |
Оқушыларға сұрақтар қойылады, олар жауап береді.Ақыл-ой элементі (Фосфор)Фосфор атомындағы электрон қабаттарының саны (3)Фосфордың агрегаттық күйі (қатты)Фосфордың аллотропиялық түр өзгерісі (ақ, қызыл, қара)Фосфор қышқылы күшті ма? (орташа күшті қышқыл)Фосфор қышқылының тұздары қалай аталады? (фосфаттар)Фосфор қышқылының қалдығына сапалық реакция жасау үшін қандай ион қолданылады? (күміс ионы, күміс фосфаты)Фосфор қышқыл құрамындағы фосфордың тотығу дәрежесі (+5)Қоректік элементтердің табиғатына қарай тыңайтқыштар нешеге бөлінеді, атаңдар? (3, азотты, калийлі, фосфорлы) |
7мин |
Сұрақтар жинақтамасы
|
8.Жаңа тақырыптың мағынасын ашу.Интербелсенді тақтадан слайд көрсету(карбонат-иондар мен силикат иондарды анықтау және көміртек пен кремний қосылыстары көрсетіледі). |
Интербелсенді тақтадан слайд көреді, талқылайды. |
2мин |
Интербелсенді тақта. |
«Ойлан, жұптас, бөліс» стратегиясы:1.12.23.3 |
Әр топқа тапсырма беріледі. 1- карбонаттар туралы сипаттама беру. 2 – силикаттар туралы сипаттама беру. 3- көміртек пен кремний қосылыстары. |
15мин |
Плакаттар. Маркерлер. |
Сергіту сәті:
| «Қара жорға» биі | 3мин |
|
Алған білімдерін қолдану. «Біл, үйрен, зертте»Химиялық зертхана. | Әр топқа қағазға жазылған тапсырма беріледі. Олар мыс, мырыш, темір иондарын анықтауға арналған сапалық реакцияларды эксперимент жүзінде көрсетіп, оған сәйкес реакция теңдеулерін тақтаға жазады.1) 1 тобы:мыс хлоридіне натрий гидроксидін қосып, не түзілгенін айтып, реакция теңдеуін тақтаға жазады (көгілдір ақ түсті қоймалжың зат тұнба)2)2 тобы:мырыш хлоридіне натрий гидроксидін қосып, не түзілгенін айтып, теакция теңдеуін тақтаға жазады. (көгілдір ақ түсті қоймалжың зат тұнба)3)3тобы:темір хлоридіне калий тиоцианатын қосып, не түзілгенін айтып, реакция теңдеуін тақтаға жазады. | 15мин | Үлестірме қағаздар, реактивтер: мыс хлориді, натрий гидроксиді, темір (ІІІ) хлориді, мырыш хлориді, калий тиоционаты, сынауықтар. |
Сабақты бекіту | Бекіту сұрақтары |
| Оқулық |
Кері байланыс Сабақта қандай сұрақтар қамтылды және не үйрендік? |
Оқушылар не үйренгенін,нені үйренгісі келетінін стикерлерге жазады. Оларды тақтада ілініп тұрған ағашқа іледі. |
2мин |
Стикерлер. Ағаш суреті салынған плакат. |
Бағалау.Бағалау дескрипторы бойынша бағалау. |
Бағалау критерилері арқылы бір-бірін бағалайды. Бағалау шәкілі бойынша ұпай сандарын көрсетеді. |
1 мин |
4-11 ұпай «3»12-19 ұпай «4»20-25 ұпай «5» |