САБАҚ:
Компьтердің адам ағзасына
әсері және ғаламотордың
зияны
|
Мектеп: «Ұзын – Ата» жалпы
орта
|
Күні: 24.01.2018
жыл
|
Мұғалімнің есімі:
Шынтемирова
Зәуре
|
СЫНЫП: 7
«б»
|
Қатысқандар саны:
24
|
Қатыспағандар:
0
|
Сабақ негізделген
оқу
мақсаты
(мақсаттары)
|
7.ӘТН4.1. Етістіктің есімше,
көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында
қолдану.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар:
|
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
|
|
Кейбір
оқушылар:
|
|
Бағалау критерийі
|
-
Етістіктің есімше, көсемше,
тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдана
алады
|
Тілдік
құзіреттілік
|
.
Ғарыш пен
ғаламтор
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге
арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар,
топтық тапсырмалар, кері байланыс,
стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу,
түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка, қазақ
тілі.
|
Алдыңғы
тақырып
|
Ең көп қолданыстағы
желілер
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығулар
(төменде
жоспарланған жаттығулармен
қатар,
ескертпелерді
жазыңыз)
|
Ресурстар
|
Басталуы 5
минут
|
Шаттық
шеңбері
«Доп лақтыру» әдісі
арқылы оқушылар бір-біріне сұрақтар
қояды
Топқа
бірігу
|
Топқа
бөліну
|
Ортасы 20
минут
|
1 – тапсырма.
Оқылым: Мәтәнді оқу, сұрақтарға жауап
беру
Ойтүрткі:
1. Күніне неше сағат ғаламторда
отырасың?
2. Ғаламтордағы қай
сайтқа жиі кіресіңдер?
3. Компьютерде жұмыс
жасауда қанша уақыт аралығында үзіліс
жасайсыңдар?
2 – тапсырма:
Жағдаяттық тапсырма
2 –
жаттығу Топтасып жұмыс
жасау
«Өкіл» әдісі арқылы
талдау
Әдеби тілдік
норма:
1. Өткен шақ
дегеніміз не?
2. Жедел өткен шақ
дегеніміз не?
3. Бұрынғы өткен шақ
дегеніміз не?
4. Ауыспалы өткен
шақ дегеніміз не?
|
|
Аяқталуы 20
минут
|
Талдау
3 -
тапсырма:
Тыңдалым және
айтылым: Мәтінді тыңдап және мазмұнын
талқылау.
Деңгейлік
тапсырма:
1 –
деңгей.
2 –
деңгей
3 -
деңгей
Рефлексиялық
эссе
Оқушылар мына
сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын
тізбектейді:
-
Алдымен біз былай
деп ойладық.....
-
Одан кейін біз мына
проблемаға тап
болдық.............
-
Проблеманы шешу
үшін......жасадық.
-
Бұдан
біз..................көрдік.
-
Демек, бұл мынаны
білдіреді.................
-
Сонымен
біз.................деген шешімге
келдік.
|
Рефлексиялық
эссе жазылған парақшалар таратамын.
Оқушылар өз топ мүшелерімен бірлесіп
жазады.
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау – Сіз
қосымша
көмек көрсетуді
қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті
жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау -
Оқушылардың
үйренгенін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық
байланыс
Қауіпсіздік жəне
еңбекті
қорғау
ережелері
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
|
|
|
Рефлексия
Сабақ /
оқу
мақсаттары
шынайы
ма?
Бүгін
оқушылар
не
білді?
Сыныптағы
ахуал
қандай
болды?
Мен
жоспарлаған
саралау
шаралары
тиімді болды
ма?
Мен
берілген
уақыт
ішінде
үлгердім бе?
Мен
өз
жоспарыма
қандай
түзетулер
енгіздім
жəне
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз
пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына
сəйкес
келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды
(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе
жекелеген оқушылар туралы менің келесі
сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|