Сабақ
тақырыбы:
|
Компьютер пайдаланудың кері
аспектілері
|
Осы сабақта жетуге тиіс
оқытудың мақсаты (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
8.4.1.1 -адам ағзасына түрлі
электронды құрылғылардың әсері туралы мысал келтіру және қорғану
тәсілдерін тиімді қолдану
|
Сабақ
мақсаты
|
|
Бағалау критерийлері
|
|
Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар...
Компьютердің
негативті аспектілерін сипаттау кезінде сәйкес терминологияны
қолдана алады.
Пәндік лексика мен
терминология:
Радиация,
электрмагниттік уыттылық,
зияндылық
Диалогтар мен
жазу үшін пайдалы сөз
тіркестері:
Компьютерді
пайдалануда .... әкелетін негативті
ықпалдардың бірі .... болып
табылады.
Кеселді
ықпалдардың азаюы үшін
пайдаланушылар ..... жасай
алады
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Сыйластық, ынтымақтастық,
еңбек пен шығармашылыққа баулу, сонымен бірге ашықтық оқушылардың
топтық жұмысын ұйымдастыру арқылы жүзеге асады; көпшіл тұлға
ретінде шығармашылықпен және сыни ойлауға бейім, ұжымда жұмыс
істеуге дайын және көпшілік алдында жұмыстың нәтижесін көрсете
алатындай тұлғаны дамыту.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Биология, физика және
математика (денсаулық және қауіпсіздік), дене тәрбиесі (денсаулық
сақтау технологиясы); тіл (диалог кезінде дәлел ретінде келтірілген
пайдалы сөз тіркестері; жазба және сөйлеу мәдениеті; тіл
стилистикасы).
|
Бастапқы
білім
|
Компьютерлік құрылғылармен
жұмыс кезінде эргономика; процессор мен қатты дискінің орны (5
сынып); бағдарламалық қамтамасыз ету түрлері – веб-браузерлер (5
сынып).
|
Сабақ
барысы
|
Жоспарланған сабақ
кезеңдері
|
Сабақта жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақ
басы
0-3
мин
|
-
Миға
шабуыл
Оқушыларға «сөздер бұлты»
көрсетіледі және сабақтың түйінді терминдерінің біреуін анықтауға
ұсыныс жасалады. Қорытындысында сабақтың тақырыбы анықталып,
мақсаты қойылады.
|
Сабақ
презентациясы
|
Сабақтың
ортасы
4-20 мин
|
-
Бейнекөріністі
қарау (5
мин)
-
Оқушылар келесі
сұрақ төңірегінде ойланады: Электронды құрылғыларды
қолдануда кездесетін кері әсерлерді
қандай?
Егер оқушылар жауап
беруде қиналатын болса, бірнеше суреттерді пайдалану,
мысалы:
-
Шулылық - басқалар
үшін шуды туғызуы мүмкін мобильдік телефонды музыка аппараты
ретінде қолданудағы шуыл; компьютер желдеткіші; құлаққапты
қолданатын пайдаланушы
-
Электромагниттік
сәулелену – жас адамның қолдануындағы мобильдік
телефон
-
Улылық – ескі
компьютерлер қоқысы
-
Оқушылар суреттерге түсініктеме және
бейне фрагменттерге қатысты пікірлерін білдіруі үшін,
оларды дөңгелете
отырғызып, әр оқушыға 30 секундтан
уақыт беріледі.
Бейне фрагменттерді
талқылау барысында келесі сұрақтарға жауап
беріңдер:
-
Шуыл құлаққа қалайша
зиянын тигізуі мүмкін?
-
Телефондар және
компьютер экрандары радиациялық сәулелендіре
ме?
-
Компьютерлер улы
және ауыр элементтерді құралған – соған сай өндірісте қандай
проблема болуы мүмкін, қайта өңдеуді қалайша іске асыруға
болады?
Берілген жаттығулар
жанама құбылыстарды белгілеу үшін
бағытталады
|
Бейнефрагменттердің
көрсетілімі
https://www.youtube.com/watch?v=lkVvmRDBbrQ
Сабақ
презентациясы
|
21-38 мин
|
5. Оқушылар 5
топқа бөлініп олар қойылым
дайындайды
Ойлау
эксперименті
Үлестірмелерде
қойылымды әзірлеу
-
Балалар ескі
компьютерді пайдаланады
-
Өзге достарында бар
қазіргі мобильді телефонды сатып бергісі келген
ата-ана
-
Автобуста мобильді
телефонда дауысы қатты музыканы тыңдаған жас адаммен қатар отырған
егде адам
-
Қатты дауысты
музыканы тыңдағаннан естуі төмендеген
адам
-
Қуат көзі жиі отырып
қалатын ұялы телефон
Жағдаят көрсетулі
барысында бір-біріне сұрақ қоя отырып, жұптық жұмысты ұйымдастыру.
Сұрақтар Не, Қалай, Неліктен (қайдан, қашан, және кім дегеннен
емес) сөздерінен басталуы
қажет:
-
Олардың қиындықтары
қандай? Неліктен бұл көрініс проблема болып табылады? Қалайша
оларға зиян келуде?
-
Көмектесу үшін не
істеу керек? Неліктен ұсынылған іс-әрекет зиянды? Бұл жағдайда
қалай көмектесуге болады?
-
Оларға қандай өзіндік кеңес
берер едің?
|
Таратпа
материал №
1
Сабақ
презентациясы
|
Сабақ
соңы
39-40 мин
|
6. Сабақ
рефлексиясы: сабақты
қорытындылау.
2 жұлдыз 1
тілек
|
Сабақ
презентациясы
|
Саралау – қандай түрде Сіз көбірек қолдау
көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті деген оқушыларға Қандай
Тапсырмаларды
жоспарлайсыз?
|
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру
деңгейін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және техника қауіпсіздігін
сақтау
|
Топтық жұмыс
барысында оқушылардың қосымша
қолдауы.
Жақсы қабілеттілер
қызықты болып/ басқалаға
күрделілеу болып көрінген өз шешімдерінің аспектілерін көрсете
алады.
Саралаудың түйінді
қағидасы – тереңдеу.
|
Сұрақтарға жауап
және жауаптар көрінісі.
Басты тапсырмаларды орындаған
кезде сұрақтарды
пайдалану.
Оқушылардың
тапсырмаларды орындағандағы нәтижелерін/жетістіктерін түсіну үшін
шолу сұрақтарын пайдалану.
Жеке жұмыс нәтижелеріне
қалыптастырушы бағалауды
пайдалану..
|
Компьютерлік техникамен жұмыс
кезінде кейбір қауіпсіздік техникасы ережесін еске түсіру, мысалы,
экранды, клавиатураны, тінтуірді орнатқан кезде қозғалыс қаупін
туғызатын сымдардан сақтанып абай болу.
Эргономика мен еңбек қорғау талаптарын
қадағалау. Минуттік сергіту
жүргізу.
|