Материалдар / Компьютерге енгізу және шығару құрылғылары

Компьютерге енгізу және шығару құрылғылары

Материал туралы қысқаша түсінік
жас мамандарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2018
1265
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар Сабақ жоспары

Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 5.1А Компьютер және қауіпсіздікМектеп:
Күні:Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбыКомпьютердің қандай маңызды құрылғылары бар?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)5.1.1.1 қарапайым деңгейде процессордың және қатқыл дискінің қызметін түсіндіру

Сабақ мақсаттарыЖүйелік блоктың негізгі компоненттерін білу, процессордың және қатқыл дискінің қызметін түсіндіру
Жетістік критерийлері

Тілдікмақсаттар

Оқушыларға арналған академиялық тілге сәйкестілдік мақсаттардың мысалы төменде көрсетілгенПән бойынша оқумақсаты:Оқушылар:-компьютерді қолдану барысында қауіпсіз жұмыс принципін қолдана алады.Оқытудың тілдік мақсаттары:Оқушылар:
  • Дұрыс омыртқаның маңыздылығын талқылау(айту дағдысын қолдану)
  • Денсаулықты сақтауға көмектесетін жаттығулар жиынын сипаттау (жазу дағдысы)
  • Пәндік лексика және терминология:
  • Көру қабілетінің төмендеуі, омыртқаның бұзылуы, сіңірдің созылуы, денсаулық пен қауіпсіздік, қауіп
  • Білек, мойын, қол, арқа, иық, омыртқа, іш, бұлшықет
  • Нығайту,созу, блосаңсу, хабардар болу
  • Диалог пен жазуға арналаған пайдалы фразалар сериясы
  • Омыртқаны дұрыстау үшін, біріншіденөзіңіздің …, екіншіден … көзжеткізіңіз.
  • Қауіпсіздіктісақтау … байланысты
    Құндылықтарды дарыту
  • Құрметтеу (топтық жұмыста)
  • Пәнаралық байланыстарӨнер (сурет салғанда)
    Бастапқы білім

    Енгізу және шығару құрылғыларын, сонымен қатар өткен сыныптардан ішкі және сыртқы құрылғыларды білу
    Сабақбарысы
    СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

    Ресурстар
    0 - 5 минут«Енгізу және шығару құрылғылары» тақырыбын қайталау үшін жаттығулар жасау. Енгізу және шығару құрылғылары http://learningapps.org/575856Пазлдарды жина
    5 – 12 минут

    (С) Миға шабу. Оқушыларға келесісұрақтарды қою:
  • Бұл сызба ненісипаттайды:


  • (С)Оқушылар мен суреттің әр блогын талдау және талқылауМысалы:
  • Ақпартты енгізу. Жүйеге ақпаратты енгізу деген не?
  • Өңдеу. «ақпаратты өңдеу» термині нені білдіреді?
  • Ақпаратты шығару. Ақпаратты шығару деген не?
  • Сақтау. Ақпаратты сақтау не үшін қажет?
  • Кітапқа назар аударыңыз 10-бет, 2-сурет. Адам мен компьютерді ңұқсастығыСабақтың тақырыбын анықтау және сабақтың мақсатымен танысу.
    Мұғалімнің презентациясы;

    Құралдарды қарау үшін мұғалімнің ДК

    Оқулық АОО НИШ «Информатика», Астана 2017
    1222 минут) Презентация немесе жүйелік блоктың бөліктерін оқушыларға көрсету (егерде болса)Бұрындары жүйелік блокпен кімнің кездестіді және негізгі компоненттерінің орналасуын білетіндерін сұрау.Мұғалім оқушылардың мәліметтерін толықтырады және Жүйелік блоктың барлық компоненттерін көрсетеді.Оқулық АОО НИШ «Информатика», Астана 2017, 11-бет
    2232минут) Оқушыларға процессордың және қатқыл дискінің қызметін көрсетін бейнероликтер көрсетуТапсырма: бейнероликті көру барысында әр оқушы үш сұрақ құруы керек.(С) Құжатты бекіту. Әр оқушы сыныпқа қояды. Оқушылардың білуі және түсіндіруі жеткілікті:
  • Ақпаратты өңдейтін компьютердің орталық құрылғысы процессор болып табылады.
  • Бағдарламаларды орындау жылдамдығы процессордан және оның жұмысы – ақпаратты өңдеуден байланысты.
  • Компьютерде орнатылған барлық бағдарламалар, сонымен қатар біздің сақтайтын барлық ақпаратымыз қатқыл дискіде сақталады (қатқыл дискіге басқа атау беруге болады – винчестер),
  • Өздік бағалау «оқушы-оқушы», «оқушы-мұғалім».

    Процессор дегеніміз не?Қатқыл дискі дегеніміз не?

    http://bilimland.kz/kk/content/lesson/16309-kompyuterding_negizgi_qurylhylarynyng_mindeti_men_mumkindikteri - Компьютердің негізгі құрылғыларының міндеті мен мүмкіндіктеріhttp - Компьютер және ақпараттарды өңдеу
    32 - 42(Қ, Ж) Қалыптастырушы бағалауОқушы келесі кестені толтырады:

    Кесте
    42 – 45 минут) Рефлексия.Жетістік баспалдағындағыстикерлер
    Саралау оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалаусіз оқушының материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттеріне сепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зияттеориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке 770 ₸ - Сатып алу
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ