Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Компьютерге енгізу және шығару құрылғылары
Материал туралы қысқаша түсінік
жас мамандарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
29 Қараша 2018
1265
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар Сабақ жоспары
Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 5.1А Компьютер және қауіпсіздік | Мектеп: | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: | |
Сынып: | Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: | |
Сабақ тақырыбы | Компьютердің қандай маңызды құрылғылары бар? | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.1.1.1 қарапайым деңгейде процессордың және қатқыл дискінің қызметін түсіндіру | |
Сабақ мақсаттары | Жүйелік блоктың негізгі компоненттерін білу, процессордың және қатқыл дискінің қызметін түсіндіру | |
Жетістік критерийлері | ||
Тілдікмақсаттар | Оқушыларға арналған академиялық тілге сәйкестілдік мақсаттардың мысалы төменде көрсетілгенПән бойынша оқумақсаты:Оқушылар:-компьютерді қолдану барысында қауіпсіз жұмыс принципін қолдана алады.Оқытудың тілдік мақсаттары:Оқушылар: | |
Құндылықтарды дарыту | ||
Пәнаралық байланыстар | Өнер (сурет салғанда) | |
Бастапқы білім | Енгізу және шығару құрылғыларын, сонымен қатар өткен сыныптардан ішкі және сыртқы құрылғыларды білу | |
Сабақбарысы | ||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері | Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет | Ресурстар |
0 - 5 минут | «Енгізу және шығару құрылғылары» тақырыбын қайталау үшін жаттығулар жасау. | Енгізу және шығару құрылғылары http://learningapps.org/575856Пазлдарды жина |
5 – 12 минут | (С) Миға шабу. Оқушыларға келесісұрақтарды қою: (С)Оқушылар мен суреттің әр блогын талдау және талқылауМысалы: | Мұғалімнің презентациясы; Құралдарды қарау үшін мұғалімнің ДК Оқулық АОО НИШ «Информатика», Астана 2017 |
12 – 22 минут | (С) Презентация немесе жүйелік блоктың бөліктерін оқушыларға көрсету (егерде болса)Бұрындары жүйелік блокпен кімнің кездестіді және негізгі компоненттерінің орналасуын білетіндерін сұрау.Мұғалім оқушылардың мәліметтерін толықтырады және Жүйелік блоктың барлық компоненттерін көрсетеді. | Оқулық АОО НИШ «Информатика», Астана 2017, 11-бет |
22– 32минут | (С) Оқушыларға процессордың және қатқыл дискінің қызметін көрсетін бейнероликтер көрсетуТапсырма: бейнероликті көру барысында әр оқушы үш сұрақ құруы керек.(С) Құжатты бекіту. Әр оқушы сыныпқа қояды. Оқушылардың білуі және түсіндіруі жеткілікті: | Процессор дегеніміз не?Қатқыл дискі дегеніміз не? http://bilimland.kz/kk/content/lesson/16309-kompyuterding_negizgi_qurylhylarynyng_mindeti_men_mumkindikteri - Компьютердің негізгі құрылғыларының міндеті мен мүмкіндіктеріhttp - Компьютер және ақпараттарды өңдеу |
32 - 42 | (Қ, Ж) Қалыптастырушы бағалауОқушы келесі кестені толтырады: | Кесте |
42 – 45 минут | (С) Рефлексия. | Жетістік баспалдағындағыстикерлер |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – сіз оқушының материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттеріне сепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зияттеориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |