Материалдар / Компьютерге енгізу және шығару құрылғылары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Компьютерге енгізу және шығару құрылғылары

Материал туралы қысқаша түсінік
жас мамандарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2018
1292
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ жоспары


Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 5.1А Компьютер және қауіпсіздік

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Компьютердің қандай маңызды құрылғылары бар?


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.1.1 қарапайым деңгейде процессордың және қатқыл дискінің қызметін түсіндіру


Сабақ мақсаттары

Жүйелік блоктың негізгі компоненттерін білу, процессордың және қатқыл дискінің қызметін түсіндіру

Жетістік критерийлері

Білу және түсіну

  • жүйелік блоктың негізгі компоненттерін атайды

  • процессордың негізгіқызметінанықтайды

  • қатқылдискініңнегізгіқызметінанықтайды

Сараптау

Процессор мен қатқыл дискінің арасындағы байланысты сараптау



Тілдікмақсаттар



Оқушыларға арналған академиялық тілге сәйкестілдік мақсаттардың мысалы төменде көрсетілген

Пән бойынша оқумақсаты:

Оқушылар:

-компьютерді қолдану барысында қауіпсіз жұмыс принципін қолдана алады.

Оқытудың тілдік мақсаттары:

Оқушылар:

  • Дұрыс омыртқаның маңыздылығын талқылау(айту дағдысын қолдану)

  • Денсаулықты сақтауға көмектесетін жаттығулар жиынын сипаттау (жазу дағдысы)

Пәндік лексика және терминология:

  • Көру қабілетінің төмендеуі, омыртқаның бұзылуы, сіңірдің созылуы, денсаулық пен қауіпсіздік, қауіп

  • Білек, мойын, қол, арқа, иық, омыртқа, іш, бұлшықет

  • Нығайту,созу, блосаңсу, хабардар болу

  • Диалог пен жазуға арналаған пайдалы фразалар сериясы

  • Омыртқаны дұрыстау үшін, біріншіденөзіңіздің …, екіншіден … көзжеткізіңіз.

Қауіпсіздіктісақтау … байланысты

Құндылықтарды дарыту

  • Құрметтеу (топтық жұмыста)

Пәнаралық байланыстар

Өнер (сурет салғанда)

Бастапқы білім



Енгізу және шығару құрылғыларын, сонымен қатар өткен сыныптардан ішкі және сыртқы құрылғыларды білу

Сабақбарысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет



Ресурстар

0 - 5 минут

«Енгізу және шығару құрылғылары» тақырыбын қайталау үшін жаттығулар жасау.

Енгізу және шығару құрылғылары http://learningapps.org/575856

Пазлдарды жина

http://learningapps.org/382486

5 – 12 минут


(С) Миға шабу. Оқушыларға келесісұрақтарды қою:

  • Бұл сызба ненісипаттайды:



Shape1

(С)Оқушылар мен суреттің әр блогын талдау және талқылау

Мысалы:

  • Ақпартты енгізу. Жүйеге ақпаратты енгізу деген не?

  • Өңдеу. «ақпаратты өңдеу» термині нені білдіреді?

  • Ақпаратты шығару. Ақпаратты шығару деген не?

  • Сақтау. Ақпаратты сақтау не үшін қажет?

Кітапқа назар аударыңыз 10-бет, 2-сурет. Адам мен компьютерді ңұқсастығы

Сабақтың тақырыбын анықтау және сабақтың мақсатымен танысу.

Мұғалімнің презентациясы;



Құралдарды қарау үшін мұғалімнің ДК



Оқулық АОО НИШ «Информатика», Астана 2017

12 – 22 минут

(С) Презентация немесе жүйелік блоктың бөліктерін оқушыларға көрсету (егерде болса)

Бұрындары жүйелік блокпен кімнің кездестіді және негізгі компоненттерінің орналасуын білетіндерін сұрау.

Мұғалім оқушылардың мәліметтерін толықтырады және Жүйелік блоктың барлық компоненттерін көрсетеді.

Оқулық АОО НИШ «Информатика», Астана 2017, 11-бет

22– 32минут

(С) Оқушыларға процессордың және қатқыл дискінің қызметін көрсетін бейнероликтер көрсету

Тапсырма: бейнероликті көру барысында әр оқушы үш сұрақ құруы керек.

(С) Құжатты бекіту. Әр оқушы сыныпқа қояды.

Оқушылардың білуі және түсіндіруі жеткілікті:

  1. Ақпаратты өңдейтін компьютердің орталық құрылғысы процессор болып табылады.

  2. Бағдарламаларды орындау жылдамдығы процессордан және оның жұмысы – ақпаратты өңдеуден байланысты.

  3. Компьютерде орнатылған барлық бағдарламалар, сонымен қатар біздің сақтайтын барлық ақпаратымыз қатқыл дискіде сақталады (қатқыл дискіге басқа атау беруге болады – винчестер),

Өздік бағалау «оқушы-оқушы», «оқушы-мұғалім».



Процессор дегеніміз не?

https://www.youtube.com/watch?v=cXCFnDd9OLU

Қатқыл дискі дегеніміз не?

https://www.youtube.com/watch?v=QWAO-x4COj0



http://bilimland.kz/kk/content/lesson/16309-kompyuterding_negizgi_qurylhylarynyng_mindeti_men_mumkindikteri - Компьютердің негізгі құрылғыларының міндеті мен мүмкіндіктері

http://bilimland.kz/kk/content/lesson/16306-kompyuter_zhane_aqparattardy_ongdeu - Компьютер және ақпараттарды өңдеу

32 - 42

(Қ, Ж) Қалыптастырушы бағалау

Оқушы келесі кестені толтырады:

Құрылғыныңатауы

Қызметі

Негізгі мінездемесі

Сурет

Процессор




Қатқыл дискі









Кесте

42 – 45 минут

(С) Рефлексия.

Жетістік баспалдағындағыстикерлер

Саралау оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау сіз оқушының материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттеріне сепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зияттеориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттерімен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары



Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқумақсаттары дұрыс қойылғанба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткіздіме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақбағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпыбаға



Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралын емесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлуқажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!