Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
8 мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу, түгендеу.
Топтастыру
Сыныпта көңілді ахуал
орнату.
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді,
тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы
жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын
арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
Өткен сабақты
пысықтау:
«Анаграмма» таратылады. Оқушылар сөздерді сызып
белгілейді.
Анаграмма.
Вектор, растр, пиксель, түзу,
нүкте, фото, масштаб, түстер, палитра, штамп.
Ауызша мадақтау, ынталандыру.
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік
танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу
30 мин
|
Жаңа тақырып туралы білім
деңгейлерін анықтау үшін ынталандыру сұрақтарын қою
Саралау: Бұл
жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету»
тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге
бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал
кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар
қойылады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық
талқылау жасағаннан кейін мұғалім экраннан
сабақтың тақырыбы мен сабақтың мақсатын
таныстырады.
|
-
Қағазға салған сурет
пен компьютерде салған суреттің қандай ерекшелігі
бар?
-
Сурет және
кескіндерді компьютерде өңдеу дегенді қалай
түсінесіңдер?
-
Суреттерді компьютерде өңдеу кезінде адам
неге тәуелді болады?
|
Қалыптастырушы
бағалау: «Отшашу» әдісі арқылы жүргізіледі.
|
ДК
экраны
5-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
|
Оқулықпен жұмыс
|
Оқушылар оқулықтағы мәліметтермен
танысады. Мұғалім жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге
талдайды
|
|
Қалыптастырушы
бағалау: «Қошеметтеу» әдісі арқылы жүргізіледі.
|
(бейне жазба, презентация, флипчарт
қолдануға болады).
|
Жеке практикалық жұмыс
орындау
|
Қазақтың ою-өрнегі, үй
жиһаздарын, сәндік, тұрмыстық бұйымдар мен киімдерді нақыштап
безендіруге қолданылатын өрнектер. Ертеден ою-өрнектер жасауда
геометриялық фигураларды қолданған. Ата-бабаларымыз ер-тұрман
жиектеріне түрлі геометриялық фигуралардан өрнектер салса, ал
аналарымыз тұрмыста қолданылатын заттарға ою-өрнектер
салған. Практикалық тапсырмаларды орындау
барысында 3-суреттегі геометриялық фигураларды салу құралдарын
қолдан.
Тиімділігі:
Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым
дағдысы қалыптасады.
Саралау: Бұл
тапсырмада саралаудың «Тапсырма»
тәсілі көрініс табады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: «Қошеметтеу» әдісі арқылы жүргізіледі.
|
ДК
экраны
5-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
|
Топтық
жұмыс
|
Paint.NET графикалық редакторы
құралдарының (3-сурет) жұмысын талдаңдар. Әрбір құралдың нақты не
істейтінін жазыңдар. Бұл құралдарға тінтуірдің көрсеткішін алып
барсаңдар, олардың орыс тіліндегі атаулары шығады. Олардың қазақ
және ағылшын тіліндегі аудармаларының баламасын
ұсыныңдар.
|
Дескриптор:
-растрлық графикалық редакторлардың
құралдарын анықтайды;
-құралдардың қызметін
салыстырады.
|
Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай «Бас бармақ» әдісі
арқылы бірін-бірі бағалайды.
Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!,
Талпын!,.
|
ДК
экраны
5-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
|
Сабақтың соңы
Ой
толғаныс
5 мин
|
«PaintNet» сөзіне
синквейн жасау.
Kahoot, plickers
программаларында электронды тест жұмысын орындату.
Мақсаты: Өз
ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.
Тиімділігі:
Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге
дағдыланады.
Саралау: Бұл
тапсырмада саралаудың «Қорытынды»
тәсілі көрініс табады.
|
А4 парағы
Компьютер
|