Материалдар / Компьютерлік графика
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Компьютерлік графика

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Наурыз 2023
295
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

      ___________________________________________

      (сабақтың тақырыбы)

Бөлім:

ІІ Бөлім. Компьютерлік графика

Педагогтің аты-жөні

Бориханова М

Күні:

18.11.2020ж

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

§11 Векторлық суреттерді құру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.2.3 векторлық суреттер жасау және өңдеу;

Сабақтың мақсаты

Векторлық суреттерді құру және өңдеу

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 мин













Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, түгендеу, көңіл күйлерін сұрау.

Оқушылардан төмендегі сұрақтарды қою арқылы жаңа сабаққа көңілдерін аудару:

  • Қандай редакторлық графиканы білесің?

  • Саған кескіндердің қандай түрлері таныс?

Жаңа сабақтың сөздіктері



Сыныппен амандасады, жаңа сөздерді оқып, дәптерлеріне жазып алады.

Ауызша бағалау


слайдтар

Сабақтың ортасы

7-22 мин





































22-27мин









27-32мин


















32-37мин















37-40мин

Жаңа материалды меңгеру.

Векторлық графика нүктелер, сызықтар, дөңгелектер мен шеңберлер, көпбұрыштар сияқты сипатталуға негізделген. Осындай объектілерді және кескіндерді бейнелеу тәсілін графикалық примитивтер деп атайды. Векторлық редакторда сызба элементтер аз болады. Сондықтан олар эмблема, мәтін, логотип және т.б. Суреттерді салуға ыңғайлы. Векторлық кескіндерде файл өлшемдері растрлық кескінге қарағанда аз. Векторлық кескіндерде суретті үлкейту және кішірейту кезінде оның сапасы сақталады.

Inkscape редакторы – векторлық графиканы құруға және

өңдеуге мүмкіндік беретін программа.


Градиент – бір түс тен біртіндеп екінші түске ауысу. Градиентті бояуларды баптау үшін мәзір жолынан құйып бояу және жиектеу (Заливка и обводка) командасын таңдаймыз.


Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақты бекіту

  • 1. Векторлық графика деген не?

  • 2. Inkscape редакторы туралы қандай түсінік алдың?

  • 3. Inkscape редакторында қандай құрал-саймандар бар?

  • 4. Градиентті бояу деген не?

  • 5. Файлды қалай сақтаймыз?

1 тапсырма. Жеке жұмыс. Суреттерді салыстыр. Сөздердің жазылуындағы қандай айырмашылықты байқадың?

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Векторлық графикадағы айырмашылықтарды таба алады

  1. Векторлық графикадағы құралдарды біледі

  2. Вектордық графиканың қалай жасалатынын біледі


2 тапсырма.
Inkscape программасының терезе элементтерінің атауларын дәптерге жаз.

Үй тапсырмасы: Сурет бойынша шағын әңгіме жаз. Қандай салт-дәстүр көрсетілген? Сен басқа салт-дәстүрлер туралы не білесің?

Рефлексия «Ресторан»

Жаңа тақырыпты түсініп, керек ақпарттарды жазып алады.












































Векторлық графикадағы құралдарды біле отырып, айырмашылықты табады














Inkscape программасының терезе элементтерінің атауын анықтамалармен жазып алады





Үй тапсырмасын жазып алады.









Сабақта не үйренгенін, не үйренгісі келетінін және не білмей қалғанын жазады

10 баллдық шкаламен бағалау













































10 баллдық шкаламен бағалау

















10 баллдық шакла арқылы бағалау

Слайдтар













слайдтар



































Слайдтар



















слайдтар









слайдтар




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!