Материалдар / Компьютерлік графика

Компьютерлік графика

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Желтоқсан 2018
1442
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



АННОТАЦИЯ

Зерттеу мақсаты:Компьютерлік графика мен бейнелеу өнерініңерекшеліктерін ажырату, суреттердің түстік гаммасы мен салыну тәсілін үйрету.

Зерттеу негіздері : Әр түрлі әдебиеттердегі пікірлерді салыстыру,Графикалардың айырмашылықтары мен ұқсастығын қарстыру.

Зерттеу әдісі: Жинақталған материалдар бойынша графиканы салыстыру, дәлелдеу.

Зерттеу жаңалығы: Бейнелеу өнеріндегі суреттерді компьютерлік графика редакторында орындау.

Жұмыс нәтижесі: Бейнелеу өнеріндегі суреттерді компьютерлік графика редакторларында орындау тиімді.

Қорытынды: Компьютерлік графика редакторларын ұтымды пайдалана отырып бейнелеу өнері мен компьютерлік графиканың айырмашылығы мен ұқсастығын ажырату.













АННОТАЦИЯ



Цель исследования: Умение различать особенности компьютерной графики и изобразительного искусства, приемы изображения и цветовой гаммы рисунков.

Основы исследования: Сопоставление различных научных точек зрения, сходств и различий графики.

Методы исследования: Доказательство, сравнение графиков на основе собранного материала.

Новизна исследования: Выполнение рисунков изобразительного искусства на редакторе компьютерной графики.

Результат работы: Эффективность выполнения рисунков изобразительного искусства на редакторе компьютерной графики

Выводы: Эффективное использование редакторов компьютерной графики для нахождения ходств и различий изобразительного искусства и компьютерной графики.







THE SUMMARY

Research objective:Ability to distinguish feature of a computer drawing and the fine arts receptions of the image andcolour scale of drawings

Research bases:Comparison of the various scientific points of view similarities and distinctions of a drawing

Research methods:The Proof comparison of schedules on the basisof the collected material



Novelty of research: Performance of drawings of the fine arts on the editor of a computer drawing

Result of work : Efficiency of performance of drawings of thefine arts on the editor of a computer drawing

Conclusions:The Effective utilization of editors of acomputer drawing for a finding of similarities and distinctions of the fine arts and the computer drawing











КІРІСПЕ

Алғашқы қауым кезіндегі суретшілер тас немесе сүйек беттеріне айқын сызықтармен түрлі бұйымдар, жануарлар, тіпті адам бейнесін де асқақ шеберлікпен сала білген. Бұл суреттердегі бейнелерге қарап отырып, бейнелеу сапасының биік дәрежесіндегі көрінісін көріп, суретшінің орындау шеберлігін байқауға болады. Адам алғашқы сурет салу дағдыларын біртіндеп, қарапайым жолдармен меңгере бастады. Сурет салу өнерінің даму кезеңі қала құрылысының дамуы, қоғамдық орындар, ірі-ірі сарайлар салудың өркендеуі кезінде дамыды, арнайы өнер мектептері ашылып, суретшілер мен мүсіншілер, сәулетшілер дайындау қолға алынды. Графика – грек сөзі, « жазамын, суретін саламын» деген ұғымды білдіреді. Графиканың ең қарапайым түрі ақ қағазға қарандашпен, тушьпен салынады. Адам алғашқы сурет салу дағдыларын біртіндеп, қарапайым жолдармен меңгере бастады. Сурет салу өнерінің даму кезеңі қала құрылысының дамуы, қоғамдық орындар, ірі-ірі сарайлар салудың өркендеуі кезінде дамыды, арнайы өнер мектептері ашылып, суретшілер мен мүсіншілер, сәулетшілер дайындау қолға алынды. Грвирлеу француздың grawer- «қиу», «тырнау» деген сөзінен шыққан. Гравюра деп бетіне сурет ойып салынған тақтаны да, сондай-ақ одан алынған басылымды да айтамыз. Көптеген график суретшілері байқасақ, олар қарындаш, акварель, тушь сияқты қолайлы әрі ыңғайлы материалды қолданған. Бұл гравюраның кислография ( грекше Xylon –кесілген ағаш , grapho- жазамын) деп атайды. Гравюра қатты да серпімді ағаш кесіндісіне ойылып жасалынады. Бұл гравюра штихель деп аталатын ерекше кескіштермен кесіледі. Граверлеу процесі ұстамдылық пен төзімділікті талап етеді. Сонымен қатар ол картон бетінде біраз тамаша гравюрлар жасалады. Көп тиражға арналмаған гравюраны жұмсақ ағашқа, мәселен, аққайыңға жасауға болады. Басқа бейнелеу өнеріне бұл гравюраның өзіндік айырмашылығы және ерекше қасиеті бар, яғни онда суретші бір ғана линолеуммен өзіне қанша сурет керек болса, сонша суретті тізден өткізіп шығара алады. Қазіргі таңда қоғамымыздың барлық саласында әлеуметтік- экономикалық жаңарулар түбірлі өзгерістер жасауда. Компьтерлерді техникалық және бағдарламалық жүйемен қамтамасыз ету, адам компьютерге емес, керісінше компьютер адамға ыңғайланатын деңгейге жетті. Компьютерлік графиканың кеі қанат жайып дамуына ірі компаниялары компьютер технологиясын енгізе отырып адамдарға көмектесу мақсатымен суретшілерге, музыканттарға және тағы да басқа өнер саласына икемделіп жасалған бірнеше бағдарламалар ұсынды. Көптеген компанияның графикалық бағдарламасында дизайнерлерін, графикалық редакторлардың және фотоны өңдеуге, өзгертуге, түс беруге т.б. көптеген мүмкіндіктерін шешу бағытталады.1 Графиканың барлық саласымен жұмыс жасай алатын бағдарламалары: жай қарандаштан майлы және акварель бояуына дейін пайдалану мүмкіндіктерін орындауға болады. Компьютерлік графикалық редакторларды екі топқа бөлуге болады: растарлық және векторлық. Растарлық графикалық редакторда (басқаша Bitmap –графикалық редакторы деп аталады) кескін квадраттардың (кескіндердіің пиксельдердің элементтері) шамалары бойынша кішкентай әрі растарларды құрылады. Компьютерлік графиканың бірінші түрі- растарлық графика. Пайдаланушы тұрғысынан қарағанда оның мағынасы жеңіл қабылданады. Растарлық кескіннің сапасы өлшеміне және әрбір пиксель үшін беруге болатын түстер санына тәуелді. Растарлық кескін үлкеюге де, кішіреюгеде сезімтал. Растарлық кескінді кішірейткенде көрші орналасқан бірнешн нүкте бір нүктеге түрленеді, сондықтан кескіннің ұсақ бөлшектерінің айырмашылығы жойылады. Кескінді үлкейткенде әрбір нүктенің өлшемі үлкейіп, сатылы эффект пайда болады, оны оптикалық құралсыз көзбен де көруге болады. Векторлық графикалық кескіндер айқын және анық контурларды сақтауды қажет ететін маңызды графикалық обьектілерді сақтаудың тиімді құралы болып табылады. Сапаны жоғалтпай шексіз үлкейтуге болатыны векторлық кескіндеудің негізгі құндылығы. Кескіндердің векторлық өрнектелуі растырлықтан қатты ерекшеленеді. Егер растрлық графикада кескіндердің базөалық элементі нүкте болса, ал векторлық графикада-сызық болып табыфлады. Сызық математикада тұтас обьект болып сипатталады, сондықтан растрлыөқ графикаға қарағанда векторлық графиканың құралдарымен обьектіні өрнектеуге қолданылатын дерек көлемі әлде қайда аз. Векторлық графиктің негізгі элементіне сызық және математикалық формулалар жатады. Олар осы сызықты сызады. Векторлық графикте обьектінің маштабына өзгерткен кезде әр түрлі пискелдердің орналасу карталары емес, обьектінің математикалық модельдерін жадында сақтаудың арқасында пропорция дәлме-дәл сақталады. Фракталдық графика математикалық есептеулерге негізделген. Кескіндердің негізгі элементі болып математикалық формула табылады. Фракталдарда детальді сипаттау жады талап етілмейді, сондықтан ол кескіндердің бүтін бір бөлігін сипаттауға мүмкіндік қолданылмайды. Фракталдың аз бөлігі барлық фракталдар көп қолданылмайды. Фракталдың аз бөлігі барлық фракталдар туралы мәлімет береді.





2



СУРЕТ САЛУ ӨНЕРІНІҢ ДАМУ ТАРИХЫ



Сурет салу өнерінің тарихы тереңде жатыр. Алғашқы қауым кезіндегі суретшілер тас немесе сүйек беттеріне айқын сызықтармен түрлі бұйымдар, жануарлар, тіпті адам бейнесін де асқақ шеберлікпен сала білген. Бұл туралы Қазақстан жартастарындағы бейнелеу шығармашылығы толық хабардар ете алады. Бейнелеу өнерінің бір түрі ретінде Қазақстан аумағында пайда болып, қазіргі кезге дейін сақталған петрографтерді бұған дәлел етіп айтуға болшады. 1950 жылдың аяғында Аңырақай тауынан Тамғалы жартас суреттері табылып, оны зерттеу 1970-1980 жылдарда басталады.

















Тамғалы жартасындағы суреттер Бұл суреттердегі бейнелерге қарап отыоып, бейнелеу сапасының биік дәрежесіндегі көрінісін көріп, суретшінің орындау шеберлігін байқауға болады. Адамдар өздеріне үй салуды, үй тұрмысына қажетті бұйымдар жасауды, бейнелеу өнері шығармаларын өмірге келтіруді бірден үйрене қойған жоқ. Олар біртіндеп өмірден тәжірибе жинақтап, оны ұрпақтан ұрпққа жеткізіп отырады. Адам алғашқы сурет салу дағдыларын біртіндеп, қарапайым жолдармен меңгере бастады. Сурет салу өнерінің даму кезеңі қала құрылысының дамуы, қоғамдық орындар, ірі-ірі сарайлар салудың өркендеуі кезінде дамыды, арнайы өнер мектептері ашылып, суретшілер мен мүсіншілер, сәулетшілер дайындау қолға алынды.



3БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІНДЕГІ ГРАФИКАГрафика- грек сөзі, «жазамын, суретін саламын» деген ұғымды білдіреді. Графиканың ең қарпайым түрі ақ қағазға қарандашпен, тушьпен салынады. Графика орындалу ерекшелігіне және салу тәсіліне (техникасына) байланысты бірнеше түрге бөлінеді. Оның ішіндегі ең негізгілері гравюра және лингогравюра.Гравирлеу француздың grawer - «қиу»,«тырнау» деген сөзінен шыққан. Гравюра деп бетіне сурет ойып салынған тақтаны да , сондай-ақ одан алынған басылымды да айтамыз. Гравюра Қытайда шамамен XI ғасырда пайда болды. Батыс Европада ол XIII –XIV ғасырда кемеліне жетті.График суретшілер әр түрлі техниканың әдіс-тәсілдерін жетік пайдаланған. Оның түрлері: линолеум, пластикті гравюра, афтолитография, офорт, т.б.Көптеген график суретшілері байқасақ, олар қарындаш, акварель, тушь сияқты қолайлы әрі ыңғайлы материалды қолданған.Батыс Европа суретшілернің әсерімен, графика өнерінде жаңа тахника- «сюрреализм» бағыты қалыптасты. Жаңа бағытта да графика өнері көптеген табыстарға жетті. Еліміздің графика өнерін дамытып, сол салада жемісті еңбек етіп жүрген суретшілер деп И.Исабаев, Ә,Рахманов, М.Қисамединов, А.Смағұлов, Б.Табылдиев, Қ.Баранов, Н.Гаев, В.Гурьев, Е.Сидоркин, Т.Ордабеков, Қ.Қаметов, В.Тимофеев, т.б атауға болады. Қазақстан суретшілерінің ұлттық графикаға қосқан үлесі зор.Гравюраның түрлері өте көп: ● металға жасалған гравюраны офорт дейміз; ● ағашқа жасалған гравюраны ксилография дейміз; ● линолеумге жасалған гравюраны линогравюра дейміз; ● тасқа жасалған гравюраны литография дейміз; Графиканың бірнеше түрінің жұмыс істеу тәсілімен танымып өтсек.Металл бетіндегі гравюра- оворт. Металл бетіндегі гравюраның орындалу техникасы екі түрде болады. Олар: қыщқылмен өңделіп жасалатын және қышқылмен өңделмей жасалытын түрлер. Өңдеуді қолданбай, металға жасалатын гравюралар тобына кесіп істелетін және құрғақ инемен орындалатын гравюраға жатады. Бұрын офорт тақтасы үшін материал қызметін мыс атқаратын, енді одан басқа, мырыш және тіпті темір қолданылатын болды. Акватинта - (латынша aqua- cy, tinta -tyc) –офортта барынша сан алуан өңдік оң түстік өзгерістермен фактуралар жасауға мүмкіндік беретін мәнер. Офорт жасаудың бұл мәнері оттискі акварельмен салынған суретке ұқсас болғандықтан осылай аталғанРезерваш (латынша rezervo –жинау, сақтау) мәнерде алдымен желім мен канаттан және қара пигменттен немесе гуашьтан тұратын арнайы сиялармен 4металл бетіне сурет жасайды. Резерважға арналған суретті қаламұшпен немесе кәдімгі жұмсақ қыл қаламмен жасауға болады. Лавись (французша - lavis- қарайтту, шаю) -өте жұмсақ және алуан түрлі реңдік қатынастарды жасауға мүмкіндік беретін мәнер.Жұмсақ лак. Бұл мәнердегі оттискі штрихтың түйіршікті фактурасымен сипаииалды, яғни қарындашпен немесе көмірмен салынған суреттерге ұқсас. Қарындашпен салынған сурет өңдеу және механикалық жолмен гравюрлеу тәсілімен іске асады.Құрғақ ине. Бұл таза механикалық жолмен жасалады. Сондықтанда ол техникалық жағынан алғанда офорттан қарпайым әрі оңайлау. Ол грунттауды да, қышқылмен өңдеуді де керек етпейді. Түрлі күштерге штрихтардың үйлесуі оттискіде живописьтегіге ұқсас тақта жасайды.Ағашқа жасалған гравюра. Бұл гравюраның кислография ( грекше Xylon –кесілген ағаш , grapho- жазамын) деп атайды. Гравюра қатты да серпімді ағаш кесіндісіне ойылып жасалынады. Бұл гравюра штихель деп аталатын ерекше кескіштермен кесіледі. Граверлеу процесі ұстамдылық пен төзімділікті талап етеді. Мұнда ешқандай асығыс жұмыс істеуге болм айды. 1920 жылдың соңында суретші К.Кузнецов граверлеу үшін оңай табылатын жаңа материалды іздестіру үстінде картонға нашар аудырды. Сонымен қатар ол картон бетінде біраз тамаша гравюрлар жасалады. Коп тиражға арналмаған гравюраны жұмсақ ағашқа, мәселен, аққайыңға жасауға болады.Литография арнайы ақ тасқа салынады. Ол үшін әуелі тастың беті мұқият тегістеледі. Оған қою жұғатын литография қарындашымен не тушьпен сурет салынады. Одан кейін сурет сүртіліпкетпейтіндей етіп, арнайы ерітіндімен шайылып өңделеді.Линогравюрадегеніміз – линолеум пайдалану арқылы орындалған гравюра түрі. Мұнда ең алдымен линолеум жуып тазартылып, сүртіп құрғатылған болуға тиімті, сурет әбден дайын болған кезде арнайы құралдармен (штихилдеп аталатын қашаулармен) қиылады. Оның әдісі қарамен боялатын жерге тимейді де, ақпен боялатын жердің бір қабатын әбден қырнап алып тастайды.Сурет линолеумде ойылып шыққаннан кейін бетіне типография бояуы жағылады арнайы білікпен , одан кейін үстіне қағаз төсеп линография тақтасына салып өткізеді. Тақтадан өтіп, әбден дайын болған суретті оттискі деп атаймыз. Басқа бейнелеу өнеріне бұл гравюраның өзіндік айырмашылығы және ерекше қасиеті бар, яғни онда суретші бір ғана линолеуммен өзіне қанша сурет керек болса, сонша суретті тізден өткізіп шығара алады.Оқушыларға линогравюра әдісімен жұмыс жасау үйретіледі. Лингогравюра – оқушылармеен арнайы үйірмелерде, шеберханаларда істелетін жұмыс. Алдымен оқушылар гравюрлерге арналған аспап –құралдармен таныстырылады. Ол аспап –құралдар -штихель деп аталатын қашауыр. Штихильдердің өлшемі әр түрлі болады (үшкір, доғал, пышақ). Бұлардың әрқайсысының атқаратын қызметіде әр түрлі. Біреуімен үлкен жазықтарды шығарсаң, енді біреуімен өте сызықтарды шығарады5 Түрлі түсті қарындаштар- графиканың тамаша құралы. Бірақ, өкінішке орай, олар қазіргі кезде көп пайдаланыла бермейді. Көптеген белгілі суретшілер сурет салуда түрлі- түсті қарындаштарды қолданған. Түрлі түсті қарындаштардың біз көбіне сәби балалардың ермегі деп санаймыз. Бірақ қарындашпен салған суреттің өзі біршама еңбектену мен дағдылануды талап етеді. Түрлі түсті қарындаштың акварель мен гуашь бояуларынан айырмашылығы жұмыс жасау тәсілі қарапайым, езілмейді, артық жағылып, қағаз бетін былғамайды. Бұл құрал жазда пайдалануға өте ыңғайлы. Ал бояулар кебу үшін ұзақ уақытты алатын техникалық қиындықтар пайда болмайды. Түрлі түсті қарындаштар- суретшіге ұзақ жолда, жұмыста да қажетті құрал. Жұмыс істеу барысында алдын ала жұмыс орнын дайындап, әуренелудің де қажеті жоқ. Сонымен қатар басқа сурет құралдары сияқты қарындаштардың да өзінің техникалық қиындықтары болады. Мысалы, олар сулы бояу сияқты бір-бірімен палитра бетінде арласа алмайды, бірақ олар қағаз бетінде бір-бірімен қосылып басқа түс бере алады. Түрлі түсті қарындашпен жұмыс жасаған кезде, өшіргішті аз қолдануға тура келеді. Өйткені өшіру барысында қағаз беті түтіліп, салынған сурет әсем көрінбейді. Қарындаштармен салынған суреттер пастельмен жасалған жұмысты еске түсіреді. Бірақ пастельге қарағанда қарындаш қағаз бетіне жақсы жұғады. Түрлі түсті қарындаштармен жұмыс жасау үшін беті аздап бедерленген қатты қағазды пайдаланған жөн. Түрлі түсті қарындаштармен жұмыс жасауды меңгеру үшін түсті қағазды пайдаланудан бастайды. Егер дайын түсті қағаз болмаса, оны өздерің дайындауларыңа болады. Ол үшін ақ қағазды планшетке тартып, акварель бояуымен, қызыл шаймен немесе кофемен бояп шығуға болады. Бояу түсі солғын да ашық болуы тиіс. Пайдалануға ыңғайлы болу үшін түсті қарындаштарды түсінің жақындастығы бойынша таңдайды. Сары, көк, қызыл, жасыл түстілерді бір бөлек топтайды. Жасалынып біткен жұмысты кәдімгі шашқа себетін лакпен бекітуге болады. Ол үшін салынған суретті 30-50 см қашықтыққа тік қалпында қойып, лакты себелеп шығады. Түрлі –түсті қарындаштармен жұмыс жасауды меңгеруді өсімдіктердің, кішкентай натюрморт, табиғи көріністерін, ағаш бұтағын, гүл және жапырақтарды салуды бастаған жөн. Көркем өнердегі «пастель» сөзінің ұғымы Италияның «pasta» сөзінен алынып, «қамыр» деген мағынабереді. Пигменттің түрлі түсті ұнтақтарынан, бор мен шайырдың қосындасын араластырып, илеп, арнайы қамыр жасайды. Сосын осы қамырдан жұмыр таяқшалар жасап, оны кептіреді. Пастель бояуының әрбір түсінен көптеген реңдер алуға, онымен бір түстен екінші түске өтудің нәзікте жарасымды қалпын беруге мүмкіндіктер туғызуға болады. Пастель бояуы қарындаштар тобына жатқанымен , оның ашық түсіне байланысты ол жайлы



6

кескіндеме ретінде айтамыз. Борларды кейде суға езеді, оны суретшілеро акварель , гуашь бояуларымен жұмыс жасағандай пайдаланады. Пастель бояуымен жұмыс жасау ежелден белгілі болған. Соңғы кездерге техникалық жетістіктер нәтижесінде пастель бояуының беріктілігін одан әрі бекіту үшін ерітінділер ойлап табылды. Пастель бояуымен орындалған шығармалар өте ұзақ уақыт бойы сақталып, күн сәулесіне төзімді келеді. Пастель бояуымен орындалған шығармалар бояуы түсі жағынан жарасымды болып шығады.Пастель бояуы кескіндемедегі сияқты әр түрлі реңдердің жарасымдылығында жасалатын көркем жұмыс. Пастель жұмыстары өңдерінің ерекше жұмсақтығымен және нәзіктігімен, барқөыт секілді фактурасымен ерекшеленеді. Пастельдің жұмсақ таяқшаларымен жұмыс істеу бояу ұнт ағын ұстап қалоуға қабілетті бұдып немесе түкті негізді талап етеді. Көне заманда суретшілер пастельмен жұмысты табиғи күдеріге жасады. Пастельдің өзіндік ерекшеліктері мынада: бұл материал бір мезгілде әрі кескіндемелік, әрі суреттік материал болып есептеледі. Кейде ерекше көңіл аударып, форманы негізінен сызықтармен және штрихтармен, контурмен береді. Ал барлық түстік шешімді жай ғана суретті боямалау ретінде бар жоға бірнеше шартты алынған өңдермен жүогізілді. Соның нәтижесінде боялған сурет алынады. Көптеген құнды жақтары бола тұра, пастельдің жалғыз кемшілігі бар, ол негізге нашар жұғып, нашар жабысады. Оған тиісуге болмайды, оны папкада сақтауға болмайды. Пастель бояумен заттың өзіндік түстік қатынастарынын бүкіл күрделі гаммасын бере отырып, жұмыс техникасын алуан түрлі әдістермен алмастыра алады. Пастельмен жұмыс істеу м техникасын үйренуде әр түрлі табиғат көріністерінен ютют жасаудан бастаған жөн.

























7КОМПЬЮТЕРЛІК ГРАФИКА

Қазіргі таңда қоғамымыздың барлық саласында әлеуметтік- экономикалық жаңарулар түбірлі өзгерістер жасауда. Адамдар ерте заманнан, үңгірлерде тұрғанда, отты үйкеу арқылы алатын кезде, аңға тас балтамен шығатын кезде-ақ сурет салуды бастаған, яғни жазуды білмей тұрып айналысқан. Сібірде Кузнецк Алатауында, өткен уақытысына 34 мың жыл болған сурет табылды. Жартастағы жазбалар топырақ бояулармен (қызыл, сары және қоңыр сарғыш, көгілдір ) қара күйе және бөлшектенген тақтайшаларға, ағаштардың күйесімен тері кесеге және қарапайым саусақтар көмегімене орындалған. Содан бері бірнеше мың жыл өтті, жазу және кітап басу дүниеге келді. Адам атаом ядросының энергиясын игерді және ғарыш кеңістігіне ұшты, ал сурет салу техникасында не өзгерді? Бояу, қаламсап жақсарды, қарандаш, перо,, фломастер шығарылды, бірақ іс жүзінде барлығы сол күйі қалды: дәл сол байланыс, көз-қол, құрал-бейне, суретшінің қабілетіне қойылатын талаптар да сол күйінде. Бірақ, міне есептеу техникасы дүниеге келді. Өмірде автоматтандыру қажеттілігімен туындаған, сыйымдылығы көп математикалық есептерді шешуге арналған электронды есептеу машинасы /ЭЕМ/ үлкен калькулятордан бір мезетте интелектуаллды құралға айналды, оны пайдалану аясы қарқындап өсу үсінде. 1960 жылдардың басында есептеу техникасының жаңа саласы –интерактив машиналық графикасы дүниеге келді, онда компьютер сандарды өңдепу үшін емес, графикалық ақпарат пен жұмыс істеу үшін қолданылады. Компь№ютерлерді техникалық және бағдарламалық жүйемен қамтамасыз ету, адам компьютерге емес, керісінше компьютер адамға ыңғайланатын деңгейге жетті. Машиналық графика пайдаланушының ЭЕМ-ның араласу тәртібімен орындалатын істі орындалуын қысқартып, есептеу техникасының мейлінше «гуманизациялығын» көтереді, адамның шығармашылық мүмкіндіктерін барынша толық ашып, ақпараттың көрнекі көрінуін қамтамасыз етеді. Шешу нәтижелерін графикалық қорытындысыз елестету мүмкін еместік себептері бар, мысалы апаттық жағдайларда автокөлік жүруі, аэродромдағы ұшақтың көрінісі, молекула құрылымы және т.б. Компьютерлік графиканың кең қанат жайып дамуына ірі компаниялары компьютер технологиясын енгізе отырып адамдарға көмектесу мақсатымен суретшілерге, музыканттарға және тағы басқа өнер саласына икемделіп жасалған бірнеше бағдарламалар ұсынды. Көптеген компанияның графикалшық бағдарламасында дизайнерлерін, графикалық редакторлардың және фотоны өңдеуге, өзгертуге, түс беруге т.б. көптеген мүмкіндіктерін шешу бағытталды. Графиканың барлық саласымен жұмыс жасай алатын бағдарламалары: жай қарындаштан майлы және акварель бояуына дейін пайдалану мүмкіндіктерін орындауға болады.8 Сызба геометриясы мен проекциялық сызуды игеру қажеттілігі, сзушының ауыр және қиын еңбегін орындау көптеген адамдардың өз ұстанымын көрсетуде қызығушылық ынтасын төмендетеді. Ал компьютер геометриялық-логикалық тұрғызу процесін автоматтандыруды жеңіл атқарады, яғни мидың сол жақтағы жарты шардың функциясын өзіне алды (ғалымдар айтады, абстракты – логикалық ойлануға адамның бейімділігі, бастағы мидың сол жақтағы жартиы шарының өте қатты дамуымен анықталады ). Графикалық редакторлар әр түрлі суреттерді, сызбаларды, иллюстрацияларды дайындау барысында пайдаланылатын қолданбалы программалардың тобын қалыптастырады. Компьютерлік графиктердің қолданылатын бірқатар аймақтарын айта кетейік: визвиткалар мен хабарландыруларды, иллюстративтік және іскерлік графиктерді ресімдейді, есептіліктердің, мақалалардың, кітаптардың суреттерін әзірлейді; нақты іс сцена мен анимациялық фильмдерді құрастырады; жарнама роликтерін жасайды және т.б. Барлық графикалық редакторларды екі топқа бөлуге болады: растарлық және векторлық: Растарлық графикалық редакторда (басқаша Bitmap –графикалық редакторы деп аталады) кескін квадраттардың (кескіндердіің пиксельдердің элементтері) шамалары бойынша кішкентай әрі растарларды құрылады. Растарлық редактордың негізгі элементі- нүкте (оның жағдайы, анық та қанық болуы, түс). Растарлық кескін бағандар мен жолдардың қиылысында орналасқан көптеген жекелеген нүктелерден (пискельдерден ) қалыптасады. Кескінді бұлай қалыптастырудың басты артықшылығы – қарапайымдылығында. Растарлық кескінді жадында сақөтау үшін растарлық сурет
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ