Сабақтың жоспарланған
кезеңдері (Сабақтың типі - сабақты бекіту және білімді жүйелеу,
білік пен дағдыны
қалыптастыру)
|
Сабақта жоспарланған
іс-әрекет
|
Қорлар
|
|
Сабақ
басы
0-3
мин
|
Мұғалім не
істейді?
|
Ортақ орта құру, тақырып
пен мақсатты белгілеу: мұғалім сыныпты екі топқа
бөліп, тақырыпты анықтауға оқушыларға тапсырма орындауын ұсынады.
Топтарға компьютер құрылғысына арналған суреттерімен үлестірмелер
таратады. Оқушылар қандай қызмет атқаратынын көрсетіп, құрылғы
суретін таңдайды.
Тапсырма:
Сабақтың түйінді терминді
анықтау үшін сұрақтарға жауап беру ұсынылады: қай үлестірме
тиіспелген қалпы қалды? Қалай бір сөзбен бұл құрылғыны атай аламыз?
Олар қандай қызметке
қолданылады?
Мұғалім оқушыларға ребусты
шешіп, аталған термин дұрыстығын тексеруді ұсынады. Қорытындысында
оқушылар сабақ тақырыбын
жасады.
|
Сабақ
презентациясы
(слайд №
1-4)
http://files.school-collection.edu.ru/dlrstore/f94504de-9f7f-4c2c-8ae2-2155adee914c/%5BINF_007%5D_%5BAM_01%5D.swf
|
|
Оқушы не
істейді?
|
1-топ оқушылары ақпаратқа кіру
құрылғысы суретін таңдайды, 2-топ шығу құрылғысы суретін
алады. Оқушылар ребусты шешеді.
Сұрақтарға жауап бере отырып,
жұмыс қорытындысы бойынша олар сабақ тақырыбын
жазады.
|
|
4-13 мин
|
Мұғалім не
істейді?
|
Тірек ұғымның өзектілігі
(сыныппен жұмыс, әңгіме):
сыртқы жадтың өзіне тән
сипаттамасын айқындау үшін мұғалім электронды қорларға
(http://иванов-ам.рф/informatika_08/informatika_materialy_zanytii_08_28.html)
сүйене отырып, аналогия өткізеді. Адам есі – Компьютер жады,
оқушылармен әңгімелеседі, сұрақтар
береді.
Талқылау
сұрақтары:
-
Адам қандай оқиғаны ұзақ
сақталады, ал қайсысы есте сақтала қоймайды? Мысалдар
келтіріңдер.
-
Адам қоршаған әлем туралы
барлық ақпаратты сақтай ала ма және бұл оған керек
пе?
-
Ақпаратты ұзақ сақтауға
әкелетін жад құрылғысын қалай атауға болады?
(Ұзақ уақытты
жад)
-
Ақпаратты тез сақтайтын жад
құрылғысын қалай атауға болады? (Жедел
жад).
|
Сабақ
презентациясы
(слайд №
5)
Материалдар
файлы №
1
Таратылым материалы
№
1
(сызба –Компьютер жады
түрлері)
ЦОР:
http://files.school-collection.edu.ru/dlrstore/f94504de-9f7f-4c2c-8ae2-2155adee914c/%5BINF_007%5D_%5BAM_01%5D.swf
Материалдар
бейнесі:
https://www.youtube.com/watch?v=L2EPZI4Jlbw#t=04m18s
https://www.youtube.com/watch?v=L2EPZI4Jlbw#t=10m25s
|
|
Оқушы не
істейді
|
Оқушылар адам есінде
ақпараттар қалай сақталатыны туралы бір-бірімен пікір
алмасады (талқылау үшін
сұрақ); одан кейін жад анықтамасын
жазады және қорытындысын жаза отырып, «Компьютер жады түрлері»
сызбасын толтырады.
«Компьютер жады түрлері»
сызбасы
Қорытынды: ішкі жад ерекшеліктері жоғары
тез әрекет пен шектеулі көлем болып
табылады.
|
|
14-24 мин
|
Мұғалім не
істейді?
|
Топтық жұмыстың
ұйымдастырылуы: мұғалім оқушыларды 3 топқа
бөледі: 1
топ – жедел
топ,
2
топ– тұрақты
жад, 3 топ –
кеш-жад, әрқайсысы ғаламтор қорларына
(анимация) сүйене отырып, 10 минут ішінде ішкі жадтың (тез әрекет,
көлем-сыйымдылық, т.б.) орны, түрлері мен негізгі сипатамасы туралы
постер дайындайды.
|
Сабақ
презентациясы
(слайд №
8)
Анимациялық
қорлар
(Компьютердің ішкі және сыртқы
жады)
Маркеры,
флипчарт
|
|
Оқушы не
істейді?
|
Топтық
жұмыс: оқушылар 10 минут бойы орны,
түрлері мен жедел жадтың негізгі сипатамасытуралы 1-топ, тұрақты
жад туралы 2-топ, кеш-жад туралы 3-топ жұмыс нәтижелері
презентациясын дайындайды.
|
|
24-30
мин
|
Мұғалім не
істейді?
|
Топтық жұмыс нәтижелері
презентациясы (ОМ қалыптастырушы
бағалауы 7.1.1.1, дағды – білу және
түсіну): мұғалім 2 минут ішінде әр
топтың жұмысы туралы презентацияға нәтижелер постерін құруға
ұсынады.
Оқушылардың қорытынды шығару
түйіні үшін, компьютердің ішкі жад түрлері туралы толық ақпараттар
мазмұндайтын слайдтарды ауыстыру үшін түймені (1,2,3)
басады.
Дифференциация
кағидалары:
барлықтар –
жедел жадтың бір
сипаттамасынды көрсетеді;
көптеген –
жедел жадтың, тұрақты жадтың,
кэш-жадтың сипаттамасынды
көрсетеді;
кейбір –
жедел жадтың бірнеше
сипаттамасынды көрсетеді;
Бағалау
критерийлер
|
Дескриптор
|
Ұпай
|
компьютердің ішкі жад түрлерін
атайды.
|
Жедел жадтың міндетімен
сипаттамасынды
көрсетеді
|
1
|
Тұрақты жадтың міндетімен
сипаттамасынды
көрсетеді
|
1
|
Кэш-жадтың міндетімен
сипаттамасынды
көрсетеді
|
1
|
|
Сабақ
презентациясы
(слайд №
8-15)
|
|
Оқушы не
істейді?
|
Оқушылар барысында ішкі жад
орны, түрлері мен сипаттамалары туралы әңгімелейтін топтық жұмыс
нәтижелерінің презентациясын
өткізеді.
|
|
31-41 мин
|
Мұғалім не
істейді?
|
Жеке жұмысты
ұйымдастыру:
-
Сақтау үшін аналық анықтамаға
ПК-нің негізгі құрамдарды
атаңдар;
-
Құрылғыны оның
қызметтеріне сәйкес
бөліңдер.
Саралау:
http://files.school-collection.edu.ru/dlrstore/e2d9e993-1ea6-4e75-980c-8844e3cd62b4/9_50.swf
|
Сабақ
презентациясы
(слайд №
16)
|
|
Оқушы не
істейді?
|
Оқушылар сабақ тақырыбы
бойынша білімді бекітуге http://learningapps.org/406361 қорларын
пайдаланып, жеке тапсырма
орындайды.
|
|
Конец
урока
42-45 мин
|
Мұғалім не
істейді?
|
Сабақ
рефлексиясы: сабақ қорытындысын
жасау.
|
Сабақ
|
|
Оқушы не
істейді?
|
Оқушылар рефлексия парағын
сөйлемдермен жалғастыра
толтырады: «Бүгінгі
сабақта...»
-
Мен
қайталадым....
-
Мен
білдім.....
-
Мен
үйрендім...
|
|
Үй
жұмысы
|
|
-
Өз бетімен «Компьютердің жады
құрылғысының салыстырмалы сараптамасы»
кестесін толтырыңдар:
|
Жедел
жад
|
Тұрақты
жад
|
Қуат көзін
тоқтатқанда
|
|
|
Ақпаратты өзгертуге бола
ма?
|
|
|
мәліметтерді беру
жылдамдығы
|
|
|
|
|
|
Саралау – қандай түрде Сіз көбірек қолдау
көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті деген оқушыларға Қандай
Тапсырмаларды
жоспарлайсыз?
|
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру
деңгейін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және техника қауіпсіздігін
сақтау
|
|
Топтық жұмыс барысында оқушылардың
қосымша қолдауы.
Жақсы қабілеттілер қызықты
болып/басқалаға күрделілеу болып көрінген өз шешімдерінің
аспектілерін көрсете алады.
Саралаудың түйінді қағидасы –
тереңдеу.
|
Сұрақтарға жауап және жауаптар
көрінісі.
Басты тапсырмаларды орындаған кезде
сұрақтарды пайдалану.
Оқушылардың тапсырмаларды орындағандағы
нәтижелерін/жетістіктерін түсіну үшін шолу сұрақтарын
пайдалану.
Жеке жұмыс нәтижелеріне қалыптастырушы
бағалауды пайдалану..
|
Компьютерлік техникамен жұмыс кезінде
кейбір қауіпсіздік техникасы ережесін еске түсіру, мысалы, экранды,
клавиатураны, тінтуірді орнатқан кезде қозғалыс қаупін туғызатын
сымдардан сақтанып абай болу. Эргономика мен еңбек қорғау
талаптарын қадағалау. Минуттік сергіту
жүргізу.
|
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақтың мақсаты болды
ма/оқыту мақсаты шынайы
ма?
Барлық оқушылар ЦО-ға жетті
ме?
Егер жетпесе, себебі
не?
Сабақта саралау дұрыс
өткізілді ме, әлде
қалай?
Уақытша сабақ кезеңдері
сақталды ма, әлде
қалай?
Сабақ жоспарынан
ауытқушылық болды ма, болса
неге?
|
|
|
Жалпы
баға
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті (сабақ беру қалай, солай оқытуды
ойлаңдар)?
1:
2:
Сабақтың жақсаруына
әкелетін не болуы мүмкін (сабақ беру қалай, солай оқытуды
ойлаңдар)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып
туралы немесе кейбір оқушылардың жетістігі/қиындығы туралы нені
анықтадым, келесі сабақта неменеге көңіл аудару
қажет?
|
|