Материалдар / Концерт залына саяхат 2 сынып

Концерт залына саяхат 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қырқүйек 2018
659
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Күні: Пәні: МузыкаСыныбы: 2 «а»Тақырыбы: «Концерт залына саяхат»Мақсаты: Оқушылардың өнер әлеміне деген қызығушылықтарын арттыру; Білімділік: Оқушыларға театр және концер залы түсіндіре отырып, білік дағдыларын қалыптастыру; Дамытушылық: Оқушылардың өнерге деген, театр, концертке, пәнге қызығушылақтарын дамыту; Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа,әсемдікке тәрбиелеуКөрнекілігі: суреттер, музыкаӘдісі: түсіндіру, сұрақ-жауапСабақтың барысы:І.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың зейінін сабаққа аударуІІ. Үй тапсырмасын тексеруІІІ. Жаңа сабақ. -Театр және кноцерт залына барып көрдің бе? Бүгініг біз тоқталатын тақырып «Концерт залы» туралы болмақ.-театр мен концерт залдары – қаладағы ең сәулетті ғимараттардың бірі. Егер сен театрға баратын болсаң, оған мұқият дайындалуың қажет болады. Театрдың өзіне тән бәрнеше ережесі бар.Бірінші ереже: Кешікпей келуің керек. гардеробқа сырт киіміңді шешіп қоясың. Өйткені театрда сырт киіммен жүругеқатаң тыйым салынған.Екінші ереже: Өте сыпайы болу керек. Егер театрға уақытынан кешігіп қалсаң, орныңды іздеп, көрерменді мазаламағанын дұрыс болады. ең дұрысы, бос орындардың біріне немесе балконга жайғасып отырғанын дұрыс болар.Үшінші ереже: Шулауға болмайды. Театрға кіргенде ұялы телефонды сөгдіріп қою қажет.

Спектакль немесе концерт өтіп жатқанда сусын ішіп, балмұздақ жеуге болмайды. Бұл үлкен әдепсіздік болып саналады.Төртінші ереже: Әртістер мен музыканттар сахнадан кеткенше күту керек. Көрермендер қол шапалақтап, алғыстарын білдіреді. Содан соң залдан шыққанжөн. Театтрға алғаш барған күннің сен үшін ұмытылмастай үлкен мерекеге айналсын!!!Музыка тыңдайық!Ж.Бизеннің «Кармен» операсынан үзінді....ІV.Шығармашылық жұмыс. Театрға барғандағы әсерлерін жазу. ҚорғауV. Қорытындылау.- Театр мен концерт залдарына барғанда өзіңді қалай ұстауың керек?- Театрға барудың қандай ережелерін білесіңдер?VІ. Үйге тапсырама. Қандай театрларды білесің?VІІ. Бағалау. Жақсы қатысқан оқушыларды бағалау











Пән мұғалімі_____________









Күні: Пәні: МузыкаСыныбы: 2 «а»Тақырыбы: «Филармония – өнер шаңырағы»Мақсаты: Оқушыларға филармония туралы,қазақ филармониясының алар орны туралы түсіндіру; Білімділік: Оқушыларға «Филармония – өнер шаңырағы» екенін түсіндіре отырып, дағдыларын қалыптастыру; Дамытушылық: Оқушылардың өнерге деген, пәнге қызығушылақтарын дамыту; Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа,әсемдікке тәрбиелеуКөрнекілігі: суреттер, әуенӘдісі: түсіндіру, сұрақ-жауапСабақтың барысы:І.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың зейінін сабаққа аударуІІ. Үй тапсырмасын тексеруІІІ. Жаңа сабақ. Жамбыл атындағы Қазақ фиармонясы – ең үлкен музыкалық өнер шаңырағы. Филармония залында күнде классикалық музыка концерттері өтеді. Ол концерттерден симфониялық оркестрдің, «Отырар сазы» фольклоры- этонографиялық оркестерінің, үрмелі аспаптар оркестрі және хор капелласының өнерін тамашалауға болады. Бұл кәсіби ұжымдардың репертуарында Қазақстан, Ресей және Еуропа композиторларының ең үздік туындыларын тыңдауға болады. Филармония әртістері Қазақстанның көптеген қалаларында және шет мемлекеттерде өз өнерлерін көрсетеді. Сонымен қатар филармония көптеген атақты дирижерлер мен танымал орындаушыларды шақырып, олардың өнерін көрермендерге ұсынады. Қазақ филармониясы республикамыздағы музыкалық мәдениеттің дамуына өз үлесін қосып келеді. -суреттерге қарасаңдар, Б.Байқадамов атындағы Қазақ Мемлекеттік хор капелласы



Музыка тыңдайық!! Римский- Корсаковтың «Салтан патша туралы» атты ертегі- операсының «Араның ұшуы» Біліп ал!Көп жылдар бойы тке бір ғана Жамбыл атындағы Мемлекеттік филармония болды. ал қазір Қазақстанның барлық өңірлерінде филармониялар бар. Әрбір филармонияда хор капелласы, оркестрлар, фольклорлық ансамбльдер, ұлттық би ұжымдары, эстрада топтары бар. Көптеген филармониялар мектеп оқушыларына арнап дәрісті концерттер өткізіп отырады.



Сондай концерттерге ата – анаңмен, ұстаздарыңмен және достарыңмен баруыңа болады.ІV. Қорытындылау.-Не себепті филармонияны өнер шаңырағы деп ойлайсыңдар?-Филармония залынан қандай концерттерді тыңдап көрдіңдер ?V. Үйге тапсырма. 3-сұраққа жауап беруVІ. Бағалау











Пән мұғалімі_____________





Күні: Пәні: МузыкаСыныбы: 2 «а»Тақырыбы: «Камералық музыка»Мақсаты: Оқушыларға камералық музыка туралы түсінік беру; Білімділік: Оқушыларға «Камералық музыканы» түсіндіре отырып, дағдыларын қалыптастыру; Дамытушылық: Оқушылардың өнерге деген, пәнге қызығушылақтарын дамыту; Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа,әсемдікке тәрбиелеуКөрнекілігі: суреттер, әуенӘдісі: түсіндіру, сұрақ-жауапСабақтың барысы:І.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың зейінін сабаққа аударуІІ. Үй тапсырмасын тексеруІІІ. Жаңа сабақ. -Ертеде концертті қайда өткізген деп ойлайсыңдар? Ерте замандарда Еуропада филармониялар мен концерт залдары болған жоқ. Сондықтан музыканттарды бай әрі ауқатты адамдар үйлеріне арнайы шақырып тыңдаған. Концертке бір немесе бірнеше орындаушы қатысқан. Ол ансамбльдерді дуэт,трио, квартет, және квинтет деп атаған. Әсіресе, скирпка,альт, виолончель орындаушыларының концертін тыңдауды дәстүрге айналдырған. Концертті үй иесінің туыстары, достары және арнайы шақырылған қонақтар тамашалаған. Мұндай концертті камералық концер деп атаған. Осылайша үйде пайда болған камералық музыка сахнаның төрінен орын алады.музыка тыңдайық!Ішекті аспаптар квартетінің орындауында В.А.Моцарттың «Кішкентай кешкі серенадасы»

Музыка сауаттылығы!!!Екі, үш, төрт және бес адамнан құралған орындаушыларды дуэт, трио, квартет және квинтет деп атаймыз.





Қазіргі кезде ішекті аспаптар квартеті кеңінен тарлаған. Квартет құрамында скирпка, альт, виолончель аспаптары бар. Төрт орындаушыдан құралған ансамбльді «квартет» деп атайды. Ад үрмелі аспаптар квартеті флейта, кларнет, гобой және фагот аспаптарынан тұрады. Сонымен қатар төрт саксафоннан құралған квартетті де кездестіруг болады.ІV.Қорытындылау. -Не себепті камералық музыка деп атаған?-Камералық концертте қандай аспаптармен орындау дәстүрге айналған?V.Үйге тапсырма. 3-сұрақVІ. Оқушыларды бағалау





Пән мұғалімі_____________











Күні: Пәні: МузыкаСыныбы: 2 «а»Тақырыбы: «Ең үлкен музыка аспабы – орган.»Мақсаты: Оқушыларға аспатар туралы, оның ішінде ең үлкен музыка аспабы- орган туралы түсіндіру; Білімділік: Оқушыларға орган аспабы туралы айта отырып, дағдыларын қалыптастыру; Дамытушылық: Оқушылардың өнерге деген, пәнге қызығушылақтарын дамыту; Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа,әсемдікке тәрбиелеуКөрнекілігі: суреттер, әуенӘдісі: түсіндіру, сұрақ-жауапСабақтың барысы:І.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың зейінін сабаққа аударуІІ. Үй тапсырмасын тексеруІІІ. Жаңа сабақ. Музыкалық аспаптардың ең үлкені орган болып табылады. Бұл аспапты фортепианоны ойнағандай клавиштерін басып орындайды.Бұл екі аспаптаң басқадай ұқсастық табу қиын. Органның жоғарға жағына көптеген түтіктер орнатылған. Осы түтіктерге ауа жіберу арқылы дыбыс шығарады. Сондықтан орган аспабын үрмелі аспаптар тобына жатқызамыз. Түтіктер темірден жасалады. Олардың ұзындығы бірнеше сетиметрден басталып, Бірнеше метрге дейін жетеді. Түтіктер үлкен болған сайын оның дыбыс жуан болады, ал кішірейген сайын дыбысы жіңішкере береді.Түтік көп болса, дыбысы да көбейіп, күшейе түседі.Орган аспабының клавитурасы бірнеше қатардан тұрады. Аспаптың клавиштерін қолмен, ал төменгі аяқ тұсына орнатылған басқыштарды аяқпен басу арқылы ойналады. Орган аспабы- дыбыс бояуы жағынан өте бай.Бір өзінің дыбысы бүтін симфониялық оркестрмен пара-пар.Музыка тыңдайық!!!!!!!Орган аспабының сүйемелдеуімен Дж.Каччинидің «Аве Мария» шығармасы.Ән орындайық!!!!!!Апа, туған күніңмен!Әні мен сөзін жазған: К.Ыбырайұлы
  • Өзің маған бақ берген,
Өмір берген,апа.Бестік толы дәптерменҚуантайын, апа

  • Жарқырасың маңдайын
Ауырмашы, апа, ауырмашы,Құтты болсын әрдайымТуған күнін, апа
  • Саған ғана арнадым
Бар тілекті , апаӨміріңді жалғадымБақытты бол, апа!
  • Қарсы алайық бүгін бір,
Ғасыр таңын, апаҰзақ- ұзаҚ апа!!!Қасындамын ,апаМузыка сауаттылығы!орган басқышты- үрмелі аспаптар тобына жатады.Біліп ал!!!Бүкіл әлемде бірдей жасалған орган аспабын кездестіре алмайсың. Аспаптың көлемі оны орнатаын ғимараттың үлкендігіне байланысты болған.Ерте замандарда орган аспабын христиан шіркеулеріне орнатқан. Қазіргі кезде де орган аспабын көптеген шіркеулерден, сондай- ақ концерт залдарынан тыңдауға болады.ІV. Қорытындылау. -не себепті орган аспабын ең үлкен аспап дейміз?-Орган аспабын қалай ойнайды?- Орган аспабының дауысы қалай шығады?

V. Үйге тапсырма. «Апа, туған күніңмен» жаттауVІ. Бағалау

Пән мұғалімі_____________









































Күні: Пәні: МузыкаСыныбы: 2 «а»Тақырыбы: «Халық муыкасының концерті»Мақсаты: Оқушыларға халық музыкасының концерті туралы түсіндіру; Білімділік: Оқушыларға халық музыкасының өнері туралы айта отырып, дағдыларын қалыптастыру; Дамытушылық: Оқушылардың өнерге деген, пәнге қызығушылақтарын дамыту; Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа,әсемдікке тәрбиелеуКөрнекілігі: суреттер, әуенӘдісі: түсіндіру, сұрақ-жауапСабақтың барысы:І.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың зейінін сабаққа аударуІІ. Үй тапсырмасын тексеруІІІ. Жаңа сабақ. Алматы қаласында халық музыкасын тыңдайтын арнайы концерт залы бар. Ол - Құрманғазы атындағы ұлт аспаптар оркестрінің концерт залы. Ертеде қазақтың әндері мен күйлерін біздің аталарымыз домбыра немесе қобызда жеке орындаған. Ал қазіргі таңда күйлер мен әндердіоркестрдің орындауында тыңдауға болады. Оркестр құрамында көптеген аспаптар бар. Домбыра, қобыз, сырнай, ұрмалы және үрмелі аспаптардың әр түрін көре аласың. Бұл аспаптардың 70-ке жуық адам қосылып ойнайды. Мұндай үлкен оркестрді дирижер басқарады. орындаушылар дирижердің қолына қарап барлығы бір адамдай орындайды. Үлкен ұжым бір адамдай орындайды. Сахнада көрерменнің ыстық ықыласына бөлену үшін олар күнделікті ерінбей еңбек етеді. Құрманғазы, Дәулеткерей, Тәттімбет күйлері оркестрдің орындауында ерекше күшке ие болады. Оркестр тек қана күйлер орындап қана қоймайды. Еуропа және орыс классик композиторларының шығармаларында нақышына келіп орындайды.

Музыка тыңдайық!!!Құрманғазының күйі «Сарыарқаны» орындайтын Құрманғазы атындағы ұлт аспаптар оркестрі.Біліп ал! Ахмет Жұбанов – композитор. Халық аспаптар оркестрін ең алғаш құрып, оған жетекшілік етті. А.Жұбанов фортепианога, қобызға басқа да аспаптарға шығармалар жазды. Оның ең үлкен шығармасы- «Абай» операсы. А.Жұбановтың «Ақ көгершін», «Қарлығаш» сияқты әндері халыққа кенінен танымал.Музыка сауаттылығы!!!ДИРИЖЕР оркестрді басқарады.Қорытындылау.
  • Оркестр құрамында қанша адам бар?
  • Оркестрді кім басқарады?
Үйге тапсырма. сұраққа жауап беруБағалау. Жақсы қатысқан оқушыларды бағалау



Пән мұғалімі_____________

















Күні: Пәні: МузыкаСыныбы: 2 «а»Тақырыбы: «Хор өнері»Мақсаты: Оқушыларға хор өнері туралы жалпы түсінік қалыптастыру; Білімділік: Оқушыларға хор өнері туралы айта отырып, хор үйірмелері туралы дағдыларын қалыптастыру; Дамытушылық: Оқушылардың өнерге деген, пәнге қызығушылақтарын дамыту; Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа,әсемдікке , ұйымшылдыққа тәрбиелеуКөрнекілігі: суреттер, әуенӘдісі: түсіндіру, сұрақ-жауапСабақтың барысы:І.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың зейінін сабаққа аударуІІ. Үй тапсырмасын тексеруІІІ. Жаңа сабақ.
  • Мерекелерде сен балалармен бірге мектеп, ұстаз және аналарың туралы ән шырқайсың. Көп адамның қосылып ән орындауын хор деп атаймыз. барлығымыз бірге ән айтқанда дауысымыз бір-бірімен үйлесіп, көңіл күйіміз де көтеріліп қалады.
Ауылда апа –әжелеріміз барлығы бас қосып, жиын-тойларда ән шырқайтынын білеміз. Әсіресе ерте замандардан келе жатқан халық әндерін шырқап, тойдың сәнін келтіреді.Қазіргі кезде де үйлену, қыз ұзату тойларында барлығы бірге қосылып, жар-жар әнін орындайды. Халық әндерін орындайтын топты халықтық хор деп атайды.Халықтық хорлар көп халықта бар. Өзің білетін орыс, украин, грузина ұлттарында мұндай халықтық хорлар кеңінен танымал. Ең қызығы олар әндерді бірнеше дауысқа бөлініп орындайды. Ал қазіргі кезде кәсібихор ұжымдары бар. Олардың оералық театрлар мен филармонияда кездестіруге болады. Көп дауыста орындайтын ұжымды кәсіби хор деп атаймыз.Кәсіби хор төрт дауысқа бөлініп орындайды.Олар ең төменгі әрі жуан дауысты бас,одан кейін орта дауыстағы – тенор, онан жоғары- альт және ең жіңішке дауысты сопрано деп атайды. Кәсіби хорда бас және тенор дауысты ерлер, ал альт пен сопрано дауысын әйелдер орындайды. Ал балалар хорында альт және сопрано дауыстары кездестіре аламыз. Балалр хорын да кәсіби хорға жатқызамыз.Өйткені олар музыка мектептерінде ноталық сауатын ашып,аранйы хор ұжымында бірнеше дауыста орындауды үйренеді. Хорды көбінен аспатың сүйемелдеуінсіз орындайды. Аспапсыз орындауды «акепелла»,ал хор ұжымын хор капелласы деп атайды.

Музыка тыңдау!Әжелер ансамбілінің орындауында халық әні «Жар- жар».Қазіргі кезде үйлену тойында міндетті түрде қонақтар жар-жар орындайды. «Жар- жар» әні арқылы жас жұбайларға өздерінің жақсы тілектерін айтады. Ән орындау! «Наурыз- біздің әніміз». Әні: А.Жайымов, сөзі: Қ.Сыдықов А.Жайымовтың әнінде шумақ пен қайырма әр түрлі жанрда жазылған: шумақ әуені жаңылтпаш сияқты термеге жақын, ал қайырмасы шалқыта орындалады. Сондықтан мұғалім әннің осындай ерекшеліктеріне мән бергені жөн.Біліп ал! Опера театры мен филармонияларда кәсіби хор ұжымдарын көруге болады. Кәсіби хорлар музыкалық шығармаларды төрт дауысқа бөлініп орындайды. Олар: сопрано және альт- әйелдер дауыстары, тенор және бас- ерлер дауыстары.Қорытынды. -Хор дегеніміз не?-Халықтық хор дегенді қалай түсінесін?-кәсіби хордың ерекшелігі неде?-Не себепті хор каппеласы деп атайды?





Үйге тапсырма. ән жаттауБағалау







Пән мұғалімі_____________



































Күні: Пәні: МузыкаСыныбы: 2 «а»Тақырыбы: «Қазақ халқының биі»Мақсаты:Қазақ халқының биі; Білімділік: Оқушыларға қазақ би өнерімен таныстыру; Дамытушылық: Оқушылардың өнерге деген, ән айту дағдысын дамыту; Тәрбиелік: Оқушылардың биге деген құмарлығын арттыру;Көрнекілігі: суреттер, әуенӘдісі: түсіндіру, сұрақ-жауапСабақтың барысы:І.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың зейінін сабаққа аударуІІ. Үй тапсырмасын тексеруІІІ. Жаңа сабақ. Сабақты оқушылар орындарынан тұрып, «Қара жорға» биін билеуден бастауға болады. Би орындалып болған соң, -Көңіл күйлерін көтеріліп қалды ма? Қазақстанда әр түрлі ұлттар өмір сүреді. олар – орыс, украин, корей, неміс, грузин халықтары. Әрбір халықтың ұлтық билері бар. Мысалы, орыс хороводы, украин, гопаг. Халық билері арқылы әрбір ұлттың табиғатын,сұлулығы мен әсемдігін тануға болады. Ерте замандарда қазақ халқы көшпелі өмір сүрген. Олар жазды жайлауда, қысты қыстауда өткізген. Сондықтан қазақ билері де халықтың тұрмыс- тіршілігін бейнелеген.Апа-әжелеріміз үнемі жүн түтіп,ұршық иіріпр,кесте тігіп,киіз басумен айналысқан.Олар барлығы жиылып,бір қимылмен ырғаққа салып,ән шырқай отырып,киіз,текемет,сырмақ жасайтын болған.Мұндай ырғаққа салып қимыл жасау қазақтың ең алғашқы билерінің бастауы болды. Оларды тұрмыстық билер деп атаймыз. Ал қазіргі кезде қазақ билері сұлуланып,әр түрлі қимылмен толығып жетіле түсті.Мысалы, келіншектер қолдарына асатаяқ аспабын алып,бір ырғақпен киіз

басу қимылын бейнелейді.Бұл биді хореографтар Н.Тілендиевтің «Ата толғауы»күйіне қояды.Ал халықтың «Қамажай»әнімен қыздар кесте тігіп,қолдарына айна алып, шаштарын өріп,шашбауларын сәндеп жүрген қимылын көрстеді.Ал,ұлдар болса,қолдарына қамшы алып,атпен шауып жүрген жігіттердің би қимылдарын жасайды.Хореографтар көбіне мұндай билерге Құ
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ