Материалдар / "Көне тарих сыр шертеді" эссе
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Көне тарих сыр шертеді" эссе

Материал туралы қысқаша түсінік
Тарих пәні мұғалімдеріне қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Желтоқсан 2020
1086
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Мектеп: Ш.Смаханұлы атындағы №44 орта мектеп

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Абайды оқы,таңырқа!


Сабақ тақырыбы: Абай Құнанбайұлы «Ғылым таппай мақтанба»

өлеңінің тақырыбы мен идеясы.

Күні: 15.11.2018ж

Мұғалімнің есімі:Мамешева А.Ө

Сынып 6 «Ә»

Қатысқандар саны: 22

Қатыспағандар саны:

Сабаққа негізделген оқу мақсаты:

6.2.1.1 - шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: Өлеңнің маңыздылығын түсінеді

Оқушылардың басым бөлігі: Өлеңдегі маңызды деген үзінділерді анықтайды

Кейбір оқушылар: шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына бүгінгі өмірмен байланыстыра, өз пікірін дәлелдейді.

Бағалау критерийлері:

Өлеңнің композициясындағы үзінділердің біріне негіздеме жасайды.

Анықталған үзінділердің маңыздылығына баға береді.

Тілдік мақсаттар

Арнайы пәндік лексика мен терминология:

ғибрәтлі , нәфрәтлі, мал шашпақ, қанағат, рақым

Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер мен фразалар:

«Ғалым болудың басты шарттары» , «Жақсының аты өлмейді, ғалымның хаты өлмейді», «Абай ғалым болу мен адам болу мәселесін бір-бірімен сабақтастыра айтады, бұл екеуінің тамыры, түбі бір деп санайды» 

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Сіз ақын болсаңыз, қандай асыл істерді дәріптейсіз?

  • Ақынның «ғалым болмасаң да ұқсап бақ» деуінің сыры неде?

Құндылықтарды дарыту

Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет: басқа мәдениеттер мен тілдерге, адамгершілік пен пікірлердің әртүрлілігіне құрметі қалыптасады.


Пәнаралық байланыстар

Тарих, қазақ тілі

АКТ қолдану дағдылары


Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім

Абай Құнанбайұлы өлеңдері

Саралау: Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?


Бағалау: Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз?


Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар


Басталуы






Ортасы

Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, түгендеу, сыныпты «Кофе таяқшалары арқылы» 4-топқа бөлу.

Үй тапсырмасын тексеру.

Сыныптағы оқушылар қолдарындағы парақшалардағы жазылған «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінен үзінділерін жалғастырады.

Мұғалім тарапынан бағалау.

Сабақтың мақсаттары мен бағалау критерийлерін таныстырады.

Абай Құнанбайұлы туралы бейне жазба тыңдату.

Қызығушылықты ояту.

Топтық жұмыс.

Ітоп. Венн диаграммасы арқылы адам бойындағы жақсы және жаман қасиеттерді салыстырады.

Жақсы қасиеттері

Жаман қасиеттері

Дескриптор:

  • Өлең жолдарынан адам бойындағы жақсы және жаман қасиеттерді анықтайды;

  • Салыстыра дәлеледейді;

  • Ойын жүйелі жеткізеді;


ІІ топ «Ғылым таппай мақтанба» өлеңіндегі көтерілген мәселені анықтайды

«Балық қаңқасы» әдісі.


Балықтың басы – Өлең идеясы

Үстіңгі сүйектері – Өлеңде көтерілген мәселелер

Астыңғы сүйектері – Ақын ұсынған шешу жолдары

Құйрығы – Мәселенің шешімі

Дескриптор:

  • Өлеңнің негізгі идеясын табады;

  • Көтерілген мәселені анықтайды;

  • Өз көзқарасын жеткізеді;

ІІІ топ «Сөздік гол» әдісі. Жазылған сөздерді параққа ретімен түсіріп, мағынасын жазып, сөйлем құрау

Сөз

Мағынасы

Сөйлем

Ғибрәтлі

Үлгілі,өнегелі


Нәфрәтлі

жиркенішті


Қанағат

ризалық,тойым


Рақым

мейірім, шапағат


Құмарлану

құштарлану, ынтызарлану



Дескриптор:

  • Берілген сөздердің мағынасын табады;

  • Сөзерге сөйлем құрастырады;

  • Құраған сөйлемдері көркем әрі түсінікті.

ІV. топ Кестені толыр.

Қашық болатын бес нәрсе

себебі

Асық болатын бес нәрсе

себебі

Өсек, өтірік, мақтаншақ,

мал шашпақ, еріншек


Талап, еңбек, терең ой, қанағат, рақым


Дескриптор:

  • Өлең үзінділерімен жұмыс істейді;

  • Үзіндіде айтылған ойды анықтайды;

  • Көркем сөздермен дәлелдеп береді;

Бағалау: «Бағдаршам» әдісі

Жұптық тапсырма. «Шеңбердегі әңгіме» Берілген сұрақтар бойынша жұптар кезегімен әңгіме жүргізеді.

1-топ

  1. Ғылымсыз неге мақтана алмайды?

  2. Мақтаншақтық қасиет адамның дұшпаны ма?

  3. Тағы нені адамның дұшпаны дер едіңіз?

2-топ

  1. Адам болу дегенді қалай түсінесіздер?

  2. Қанағат ету асыл іс пе?

  3. Рақымшылық жасауға қандай мысал келтіруге болады?

3-топ

  1. Сіз ақын болсаңыз, қандай асыл істерді дәріптейсіз?

  2. Ақынның «ғалым болмасаң да ұқсап бақ» деуінің сыры неде?

  3. Жамандық көрсең нәфрәтлі, Суытып көңіл тыйсаңыз, деген өлең жолдарында не айтылған?

4-топ

  1. Ғылымды сүю дегенді қалай түсіндіңдер?

  2. Асыл істерді тағы немен толықтыруға болады?

  3. Ақын бес дұшпаннан қашудың себептерін қалай түсіндіре білді?

Дескриптор:

  • Сұрақтарға жауап береді.

  • Анықталған үзінділердің маңыздылығына баға береді.

  • Өз пікірін жүйелі жеткізеді

«Сыйақы» арқылы бағалау

І топ Талап

ІІтоп Еңбек

ІІІтоп Терең ой

ІҮтоп Қанағат, Рақым








https://bilimland.kz/upload/.../script_00022.emt.html





Венн диаграммасы












«Балық қаңқасы» әдісі

















«Сөздік гол» әдісі

































«Бағдаршам» әдісі































«Сыйақы»

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!