Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Көне тарих сыр шертеді" эссе
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Мектеп: Ш.Смаханұлы атындағы №44 орта мектеп |
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Абайды оқы,таңырқа! |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: Абай Құнанбайұлы «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінің тақырыбы мен идеясы. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 15.11.2018ж |
Мұғалімнің есімі:Мамешева А.Ө |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып 6 «Ә» |
Қатысқандар саны: 22 |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: |
6.2.1.1 - шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Өлеңнің маңыздылығын түсінеді Оқушылардың басым бөлігі: Өлеңдегі маңызды деген үзінділерді анықтайды Кейбір оқушылар: шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына бүгінгі өмірмен байланыстыра, өз пікірін дәлелдейді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері: |
Өлеңнің композициясындағы үзінділердің біріне негіздеме жасайды. Анықталған үзінділердің маңыздылығына баға береді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Арнайы пәндік лексика мен терминология: ғибрәтлі , нәфрәтлі, мал шашпақ, қанағат, рақым |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер мен фразалар: «Ғалым болудың басты шарттары» , «Жақсының аты өлмейді, ғалымның хаты өлмейді», «Абай ғалым болу мен адам болу мәселесін бір-бірімен сабақтастыра айтады, бұл екеуінің тамыры, түбі бір деп санайды» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет: басқа мәдениеттер мен тілдерге, адамгершілік пен пікірлердің әртүрлілігіне құрметі қалыптасады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Тарих, қазақ тілі |
||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім |
Абай Құнанбайұлы өлеңдері |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау: Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау: Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы
Ортасы |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, түгендеу, сыныпты «Кофе таяқшалары арқылы» 4-топқа бөлу. Үй тапсырмасын тексеру. Сыныптағы оқушылар қолдарындағы парақшалардағы жазылған «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінен үзінділерін жалғастырады. Мұғалім тарапынан бағалау. Сабақтың мақсаттары мен бағалау критерийлерін таныстырады. Абай Құнанбайұлы туралы бейне жазба тыңдату. Қызығушылықты ояту. Топтық жұмыс. Ітоп. Венн диаграммасы арқылы адам бойындағы жақсы және жаман қасиеттерді салыстырады.
Дескриптор:
ІІ топ «Ғылым таппай мақтанба» өлеңіндегі көтерілген мәселені анықтайды «Балық қаңқасы» әдісі.
Балықтың басы – Өлең идеясы Үстіңгі сүйектері – Өлеңде көтерілген мәселелер Астыңғы сүйектері – Ақын ұсынған шешу жолдары Құйрығы – Мәселенің шешімі Дескриптор:
ІІІ топ «Сөздік гол» әдісі. Жазылған сөздерді параққа ретімен түсіріп, мағынасын жазып, сөйлем құрау
Дескриптор:
ІV. топ Кестені толыр.
Дескриптор:
Бағалау: «Бағдаршам» әдісі Жұптық тапсырма. «Шеңбердегі әңгіме» Берілген сұрақтар бойынша жұптар кезегімен әңгіме жүргізеді. 1-топ
2-топ
3-топ
4-топ
Дескриптор:
«Сыйақы» арқылы бағалау |
І топ Талап ІІтоп Еңбек ІІІтоп Терең ой ІҮтоп Қанағат, Рақым
https://bilimland.kz/upload/.../script_00022.emt.html
Венн диаграммасы
«Балық қаңқасы» әдісі
«Сөздік гол» әдісі
«Бағдаршам» әдісі
«Сыйақы» 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |