Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ
жоспары
Мектеп:Ш.Смаханұлы атындағы №44 орта
мектеп
Ұзақ мерзімді
жоспар бөлімі:
Абайды
оқы,таңырқа!
Сабақ
тақырыбы: Абай Құнанбайұлы «Ғылым
таппай мақтанба»
өлеңінің тақырыбы мен
идеясы.
Күні:
15.11.2018ж
Мұғалімнің
есімі:Мамешева
А.Ө
Сынып 6
«Ә»
Қатысқандар саны:
22
Қатыспағандар
саны:
Сабаққа негізделген оқу
мақсаты:
6.2.1.1 - шығарма
композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме
жасау
Сабақ
мақсаттары:
Барлық
оқушылар:Өлеңнің маңыздылығын
түсінеді
Оқушылардың басым
бөлігі:Өлеңдегі маңызды деген
үзінділердіанықтайды
Кейбір
оқушылар:шығарма композициясындағы
белгілі бір эпизодтың алатын маңызына бүгінгі өмірмен байланыстыра,
өз пікірін дәлелдейді.
Бағалау
критерийлері:
Өлеңнің композициясындағы үзінділердің біріне
негіздеме жасайды.
Анықталған үзінділердің маңыздылығына баға
береді.
Тілдік
мақсаттар
Арнайы пәндік
лексика мен терминология:
ғибрәтлі , нәфрәтлі, мал шашпақ, қанағат,
рақым
Диалог құруға
арналған пайдалы тіркестер мен
фразалар:
«Ғалым болудың басты
шарттары» ,«Жақсының аты өлмейді,
ғалымның хаты өлмейді», «Абай ғалым болу мен адам болу мәселесін
бір-бірімен сабақтастыра айтады, бұл екеуінің тамыры, түбі бір деп
санайды»
Талқылауға
арналған сұрақтар:
Сіз ақын болсаңыз, қандай асыл
істерді дәріптейсіз?
Ақынның «ғалым
болмасаң да ұқсап бақ» деуінің сыры
неде?
Құндылықтарды
дарыту
Өзіне және
айналадағы адамдарға құрмет: басқа мәдениеттер мен тілдерге,
адамгершілік пен пікірлердің әртүрлілігіне құрметі
қалыптасады.
Пәнаралық
байланыстар
Тарих, қазақ
тілі
АКТ қолдану
дағдылары
Алдыңғы оқу/ Бастапқы
білім
Абай Құнанбайұлы
өлеңдері
Саралау:Сіз қосымша көмек көрсетуді
қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды
жоспарлайсыз?
Бағалау:Оқушылардың үйренгенін,
материалды меңгергенін тексеруді қалай
жоспарлайыз?
Жоспар
Жоспарланған
уақыт
Жоспарланған
жаттығулар
Ресурстар
Басталуы
Ортасы
Ұйымдастыру
кезеңі.Сәлемдесу, түгендеу, сыныпты
«Кофе таяқшалары арқылы» 4-топқа
бөлу.
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз