Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Көне түркі жазуы 6-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Ыбырай Алтынсарин атындағы
мектеп жанындағы интернаты бар жалпы орта білім беретін
мектеп»КММ
(білім беру ұйымының
атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
Көне түркі
жазуы
(сабақтың тақырыбы)
Бөлім: |
6.1 VI - IX ғасырлардағы Қазақстан |
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
Ходжаканова Аигул Сакеновна |
Күні: |
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Көне түркі жазуы Зерттеу сұрағы: Білге қаған мен Күлтегіннің мемлекетті нығайтудағы саясаты бізге қандай деректерден белгілі? |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
6.3.1.2 VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау; |
ОДД |
Қолдану; Талдау |
*Тарихи ойлау дағдысы *Тарихи концепт |
Тарихи дереккөздерді түсіндіру Дәлел |
Сабақтың мақсаты |
|
*Бағалау критерийі |
|
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдaстыру кезеңі
7 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: Шаттық шеңберін құру Топқа бөлу. Суреттер арқылы топқа біріктіру. I топ: «Көне жазбалар», II топ: «Араб жазулары» ІІІ топ: «Қазіргі әліпби»
Ширату жаттығуы Сабақтың тақырыбын анықтау үшін оқушыларды топқа бөлген суреттер көрсетіледі. «Ой қозғау» арқылы сабақтың тақырыбына болжам жасайды. Сұрақтар: Суреттен не байқадыңдар? Бұл суреттер не себепті берілді? Бұл суреттер арқылы қандай тақырып шығуы мүмкін? Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен, бағалау критерийлерімен таныстырамын. Оқу мақсатына жету үшін әр оқушының өзіне жеке мақсат қоюға тапсырамын. ЕББҚ: Есту қабілеті төмен оқушының ойлау қабілетін білу мақсатында суреттерді ұсынып, сұрақтар беремін. Оқушыға тапсырманы жазбаша орындатамын. Барлық оқушылармен бірдей өз ойын жазбаша жеткізеді. |
Қима қағаздағы суреттерді таңдай отырып, топтарға бөлінеді. Суреттердегі жазбаларға қарап, мұғалім қойған сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақ тақырыбына болжам айтады.
Суреттерге қарап сұрақтарға жауапты жазбаша жазып жаңа сабақ тақырыбына болжамын жазады. |
ҚБ (қалыптастырушы бағалау) Мұғалім оқушылар жауабын тыңдап кері байланыс беріп отырады. Дескриптор:
ЕББҚ (1-топ): Есту қабілеті төмен оқушы суреттегі жазу екендігін айтады; Жазудың тасқа қашалып жазылғандығын айтады; Жазудың әртүрлі екендігін анықтайды; |
Қима қағаздар Слайдтан суреттер мен сұрақтар
|
Сабақтың басы 15 мин Сабақтың ортасы 10 минут Сабақтың соңы 10 минут |
Зерттеу сұрағы: Білге қаған мен Күлтегіннің мемлекетті нығайтудағы саясаты бізге қандай деректерден белгілі?
Зерттеу сұрағы талқыланады: Оқушыларға сұрақ: - Білге, Күлтегін, Тоныкөкке қандай тұлғалар?
1-тапсырма «СТОП кадр» әдісі АКТ мүмкіндіктерін пайдалана отырып, тақырыптық бейнежазба арқылы оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап береді. жаңа тақырыпқа жалпы шолу. «Көне түрік жазбалары» бейнежазба https://www.youtube.com/watch?v=z58--Q6CCeo Сұрақтар: -Бейне жазбада не туралы айтылған? - Картадан көне жазбалар табылған аймақтарды көрсетіңіз? -Орхон-Енесей жазба деректерінің аталу себебі неде? - Күлтегін ескерткіші қайдан табылды? - Тас жазуда өзіндік із қалдырған қолбасшы кім? - Қандай ерекшеліктер байқадыңдар? - Сендер өз білгендеріңнен не қосар едіңдер?
2-тапсырма Топтық жұмыс «Ойлан, жұптас,бөліс» әдісі Мәтінмен жұмыс. 1-топ: Берілген мәтінді оқып, Білге қаған ескерткішінің 2 ерекшелігін анықтаңыз.
2-топ: Деректерге сүйене отырып, Күлтегін жазуының 3 жетістігін талдап анықтаңыз.
3-топ: Бұл деректердің ортағасырлық тарихты зерттеудегі құндылығы жөнінде қорытынды жасаңыз.
3-тапсырма Жұптық жұмыс «Досымнан хат» әдісі Дерекпен жұмыс Оқушыларға деректер таратамын,тапсырма мәнін түсіндіремін. «Венн диаграммасы» Түрік қағанaты мен Шығыc Түрік қағанатының саяси даму ерекшеліктерінің ұқсастығы мен саяси тарихының әрқилы болғандығын анықтайды
Ұқсастығы Шығ.Түрік қағанаты Түрік қағанаты
Қорытындылау 4-тапсырма «Төрт сөйлем» әдісі. Оқушылар жаңа сабақ туралы пікірлерін білдіреді.
Пікір. Жаңа сабақ бойынша өзінді Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |