Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Ыбырай Алтынсарин атындағы мектеп жанындағы интернаты бар жалпы орта білім беретін мектеп»КММ
    (білім беру ұйымының атауы)


    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
    Көне түркі жазуы
    (сабақтың тақырыбы)

    Бөлім:

    6.1 VI - IX ғасырлардағы Қазақстан

    Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

    Ходжаканова Аигул Сакеновна

    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Көне түркі жазуы

    Зерттеу сұрағы: Білге қаған мен Күлтегіннің мемлекетті нығайтудағы саясаты бізге қандай деректерден белгілі?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

    6.3.1.2 VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау;


    ОДД

    Қолдану; Талдау

    *Тарихи ойлау дағдысы

    *Тарихи концепт

    Тарихи дереккөздерді түсіндіру




    Дәлел

    Сабақтың мақсаты

    • VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіру;

    • Мемлекеттердің саяси құрылысындағы ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау;

    • Білге қаған мен Күлтегіннің мемлекетті нығайтудағы саясатын талдау;

    *Бағалау критерийі

    • VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіреді;

    • Мемлекеттердің саяси құрылысындағы ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды;

    • Білге қаған мен Күлтегіннің мемлекетті нығайтудағы саясатын талдайды;

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдaстыру кезеңі






    7 минут

    Ұйымдастыру кезеңі:

    Шаттық шеңберін құру

    Топқа  бөлу. Суреттер арқылы топқа біріктіру.

    I топ: «Көне жазбалар»,

    II топ: «Араб жазулары»

    ІІІ топ: «Қазіргі әліпби»


     

    Ширату  жаттығуы

    Сабақтың тақырыбын анықтау үшін оқушыларды топқа бөлген суреттер көрсетіледі.

    «Ой қозғау»  арқылы сабақтың тақырыбына болжам жасайды.

    Сұрақтар:

    Суреттен не байқадыңдар?

    Бұл суреттер не себепті берілді?

    Бұл суреттер арқылы қандай тақырып шығуы мүмкін?


    Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен, бағалау критерийлерімен таныстырамын. Оқу мақсатына жету үшін әр оқушының өзіне жеке мақсат қоюға тапсырамын.


    ЕББҚ: Есту қабілеті төмен оқушының ойлау қабілетін білу мақсатында суреттерді ұсынып, сұрақтар беремін. Оқушыға тапсырманы жазбаша орындатамын. Барлық оқушылармен бірдей өз ойын жазбаша жеткізеді.


    Қима қағаздағы суреттерді таңдай отырып, топтарға бөлінеді.

    Суреттердегі жазбаларға қарап, мұғалім қойған сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақ тақырыбына болжам айтады.














    Суреттерге қарап сұрақтарға жауапты жазбаша жазып жаңа сабақ тақырыбына болжамын жазады.

    ҚБ (қалыптастырушы бағалау)

    Мұғалім оқушылар жауабын тыңдап кері байланыс беріп отырады.


    Дескриптор:

    • Суреттердің жазу екендігін айтады;

    • Көне жазудың пайда болу уақытын анықтайды;

    • Алғашқы жазу тасқа қашалып жазылғандығын айтады;








    ЕББҚ (1-топ):

    Есту қабілеті төмен оқушы суреттегі жазу екендігін айтады;

    Жазудың тасқа қашалып жазылғандығын айтады;

    Жазудың әртүрлі екендігін анықтайды;

    Қима қағаздар

    Слайдтан суреттер мен сұрақтар








    Сабақтың басы


    15 мин



















































































    Сабақтың ортасы

    10 минут


























    Сабақтың соңы 10 минут





















    Зерттеу сұрағы: Білге қаған мен Күлтегіннің мемлекетті нығайтудағы саясаты бізге қандай деректерден белгілі?


    Зерттеу сұрағы талқыланады:

    Оқушыларға сұрақ:

    - Білге, Күлтегін, Тоныкөкке қандай тұлғалар?


    1-тапсырма

    «СТОП кадр» әдісі

    АКТ мүмкіндіктерін пайдалана отырып, тақырыптық бейнежазба арқылы оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап береді. жаңа тақырыпқа жалпы шолу.

    «Көне түрік жазбалары» бейнежазба

    https://www.youtube.com/watch?v=z58--Q6CCeo

    Сұрақтар:

    -Бейне жазбада не туралы айтылған?

    - Картадан көне жазбалар табылған аймақтарды көрсетіңіз?

    -Орхон-Енесей жазба деректерінің аталу себебі неде?

    - Күлтегін ескерткіші қайдан табылды?

    - Тас жазуда өзіндік із қалдырған қолбасшы кім?

    - Қандай ерекшеліктер байқадыңдар?

    - Сендер өз білгендеріңнен не қосар едіңдер?





    2-тапсырма Топтық жұмыс

    «Ойлан, жұптас,бөліс» әдісі

    Мәтінмен жұмыс.


    1-топ: Берілген мәтінді оқып, Білге қаған ескерткішінің 2 ерекшелігін анықтаңыз.



    2-топ: Деректерге сүйене отырып, Күлтегін жазуының 3 жетістігін талдап анықтаңыз.


    3-топ: Бұл деректердің ортағасырлық тарихты зерттеудегі құндылығы жөнінде қорытынды жасаңыз.





    3-тапсырма Жұптық жұмыс

    «Досымнан хат» әдісі

    Дерекпен жұмыс

    Оқушыларға деректер таратамын,тапсырма мәнін түсіндіремін.

    «Венн диаграммасы»

    Түрік қағанaты мен Шығыc Түрік қағанатының саяси даму ерекшеліктерінің ұқсастығы мен саяси тарихының әрқилы болғандығын анықтайды

    Shape3 Shape2 Shape1

    Ұқсастығы

    Шығ.Түрік қағанаты

    Түрік қағанаты



















    Қорытындылау

    4-тапсырма

    «Төрт сөйлем» әдісі. Оқушылар жаңа сабақ туралы пікірлерін білдіреді.

    Пікір. Жаңа сабақ бойынша өзінді

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ходжаканова Айгул Сакеновна
    20 Қараша 2023
    653
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Көне түркі жазуы 6-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Көне түркі жазуы 6-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қазақстан тарихы 6-сынып Көне түркі жазуы қмж
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Ыбырай Алтынсарин атындағы мектеп жанындағы интернаты бар жалпы орта білім беретін мектеп»КММ
    (білім беру ұйымының атауы)


    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
    Көне түркі жазуы
    (сабақтың тақырыбы)

    Бөлім:

    6.1 VI - IX ғасырлардағы Қазақстан

    Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

    Ходжаканова Аигул Сакеновна

    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Көне түркі жазуы

    Зерттеу сұрағы: Білге қаған мен Күлтегіннің мемлекетті нығайтудағы саясаты бізге қандай деректерден белгілі?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

    6.3.1.2 VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау;


    ОДД

    Қолдану; Талдау

    *Тарихи ойлау дағдысы

    *Тарихи концепт

    Тарихи дереккөздерді түсіндіру




    Дәлел

    Сабақтың мақсаты

    • VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіру;

    • Мемлекеттердің саяси құрылысындағы ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау;

    • Білге қаған мен Күлтегіннің мемлекетті нығайтудағы саясатын талдау;

    *Бағалау критерийі

    • VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіреді;

    • Мемлекеттердің саяси құрылысындағы ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды;

    • Білге қаған мен Күлтегіннің мемлекетті нығайтудағы саясатын талдайды;

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдaстыру кезеңі






    7 минут

    Ұйымдастыру кезеңі:

    Шаттық шеңберін құру

    Топқа  бөлу. Суреттер арқылы топқа біріктіру.

    I топ: «Көне жазбалар»,

    II топ: «Араб жазулары»

    ІІІ топ: «Қазіргі әліпби»


     

    Ширату  жаттығуы

    Сабақтың тақырыбын анықтау үшін оқушыларды топқа бөлген суреттер көрсетіледі.

    «Ой қозғау»  арқылы сабақтың тақырыбына болжам жасайды.

    Сұрақтар:

    Суреттен не байқадыңдар?

    Бұл суреттер не себепті берілді?

    Бұл суреттер арқылы қандай тақырып шығуы мүмкін?


    Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен, бағалау критерийлерімен таныстырамын. Оқу мақсатына жету үшін әр оқушының өзіне жеке мақсат қоюға тапсырамын.


    ЕББҚ: Есту қабілеті төмен оқушының ойлау қабілетін білу мақсатында суреттерді ұсынып, сұрақтар беремін. Оқушыға тапсырманы жазбаша орындатамын. Барлық оқушылармен бірдей өз ойын жазбаша жеткізеді.


    Қима қағаздағы суреттерді таңдай отырып, топтарға бөлінеді.

    Суреттердегі жазбаларға қарап, мұғалім қойған сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақ тақырыбына болжам айтады.














    Суреттерге қарап сұрақтарға жауапты жазбаша жазып жаңа сабақ тақырыбына болжамын жазады.

    ҚБ (қалыптастырушы бағалау)

    Мұғалім оқушылар жауабын тыңдап кері байланыс беріп отырады.


    Дескриптор:

    • Суреттердің жазу екендігін айтады;

    • Көне жазудың пайда болу уақытын анықтайды;

    • Алғашқы жазу тасқа қашалып жазылғандығын айтады;








    ЕББҚ (1-топ):

    Есту қабілеті төмен оқушы суреттегі жазу екендігін айтады;

    Жазудың тасқа қашалып жазылғандығын айтады;

    Жазудың әртүрлі екендігін анықтайды;

    Қима қағаздар

    Слайдтан суреттер мен сұрақтар








    Сабақтың басы


    15 мин



















































































    Сабақтың ортасы

    10 минут


























    Сабақтың соңы 10 минут





















    Зерттеу сұрағы: Білге қаған мен Күлтегіннің мемлекетті нығайтудағы саясаты бізге қандай деректерден белгілі?


    Зерттеу сұрағы талқыланады:

    Оқушыларға сұрақ:

    - Білге, Күлтегін, Тоныкөкке қандай тұлғалар?


    1-тапсырма

    «СТОП кадр» әдісі

    АКТ мүмкіндіктерін пайдалана отырып, тақырыптық бейнежазба арқылы оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап береді. жаңа тақырыпқа жалпы шолу.

    «Көне түрік жазбалары» бейнежазба

    https://www.youtube.com/watch?v=z58--Q6CCeo

    Сұрақтар:

    -Бейне жазбада не туралы айтылған?

    - Картадан көне жазбалар табылған аймақтарды көрсетіңіз?

    -Орхон-Енесей жазба деректерінің аталу себебі неде?

    - Күлтегін ескерткіші қайдан табылды?

    - Тас жазуда өзіндік із қалдырған қолбасшы кім?

    - Қандай ерекшеліктер байқадыңдар?

    - Сендер өз білгендеріңнен не қосар едіңдер?





    2-тапсырма Топтық жұмыс

    «Ойлан, жұптас,бөліс» әдісі

    Мәтінмен жұмыс.


    1-топ: Берілген мәтінді оқып, Білге қаған ескерткішінің 2 ерекшелігін анықтаңыз.



    2-топ: Деректерге сүйене отырып, Күлтегін жазуының 3 жетістігін талдап анықтаңыз.


    3-топ: Бұл деректердің ортағасырлық тарихты зерттеудегі құндылығы жөнінде қорытынды жасаңыз.





    3-тапсырма Жұптық жұмыс

    «Досымнан хат» әдісі

    Дерекпен жұмыс

    Оқушыларға деректер таратамын,тапсырма мәнін түсіндіремін.

    «Венн диаграммасы»

    Түрік қағанaты мен Шығыc Түрік қағанатының саяси даму ерекшеліктерінің ұқсастығы мен саяси тарихының әрқилы болғандығын анықтайды

    Shape3 Shape2 Shape1

    Ұқсастығы

    Шығ.Түрік қағанаты

    Түрік қағанаты



















    Қорытындылау

    4-тапсырма

    «Төрт сөйлем» әдісі. Оқушылар жаңа сабақ туралы пікірлерін білдіреді.

    Пікір. Жаңа сабақ бойынша өзінді

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Ашық сабақ 6 сынып
    20.11.2023
    653
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ходжаканова Айгул Сакеновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации