Материалдар / Координаталық сәуле. Натурал сандарды салыстыру. Қос теңсіздік.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Координаталық сәуле. Натурал сандарды салыстыру. Қос теңсіздік.

Материал туралы қысқаша түсінік
Координаталық сәуле ұғымын біледі. Натурал сандарды координаталық сәуледе кескіндей алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
509
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тарбағатай ауданы Ақмектеп ауылы Ақмектеп орта мектебі КММ

Ұзақ мерзімді жоспардың

Бөлім атауы: 5.1А Натурал сандар және нөл саны

Сынып: 5 сынып математика Күні: 7.09.2017

Күні:

Сынып: 5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы

Координаталық сәуле. Натурал сандарды салыстыру. Қос теңсіздік.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.3.1.1 өлшеудің түрі ұзындық бірліктерін білу және координаталық сәуледегі бірлік кесінді дегенді түсіну.

5.5.2.2 натурал сандарды координаталық сәуледе кескіндеу.

5.5.2.6 сандарды салыстырудың нәтижесін >, <,= белгілері арқылы жазу.

Сабақ мақсаттары



Барлығы: Координаталық сәуле ұғымын біледі. Натурал сандарды координаталық сәуледе кескіндей алады

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Натурал сандарды координаталық сәуленің көмегімен салыстыра алады.

Кейбір оқушылар: сандарды салыстыру нәтижесін >,< ,= белгілерін жазу арқылы сипаттайды.

Бағалау критерийі

  • Координаталық сәуледе натурал сандарды белгілей алады.

  • Натурал сандарды координаталық сәуленің көмегімен салыстыруды орындайды.

  • Координаталық сәуледе ,сандарды салыстыру нәтижесін >,< ,= белгілерін жазу арқылы қолданады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады: Оқушылар нүктелердің координаталық сәуледе орналасуын түсіндіре алады. сызуда өмірде кездесетін мысалдарды қолданып, өмірмен байланыстыра отырып бағалайды

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Координататалық сәуле, координаталық сәуленің басы ,бірлік кесінді.

Диалогқа қажетті тіркестер

-координатасы үлкен нүкте координаталық сәуле... оң жағына қарай орналасады;

-координатасы кіші нүкте координаталық сәуледе... сол жағына қарай орналасады;

Құндылықтарға баулу

Топтық жұмыс арқылы «Мәңгілік Ел» идеясының 7 қағидатын іске асыру үшін тарихтың ,мәдениет пен тілдің бір тұтастығы үлгісінде тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Информатика, әдебиет

Алдыңғы оқу

Натурал сандар және нөл

Сабақ жоспары

Сабақтың жоспарланған

кезеңдері

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың

басы (7 мин)

2 минут



5 минут


Топтық жұмыс















Бағалау

1.Ынтымақтастыру атмосферасын қалыптастыру.

Шаттық шеңбері» /бір-біріне жақсы тілектер айтады/ Шаттық шеңбері Қолын қысыңыз Арқасынан қағыңыз Күлімдеңіз

Қол бұлғаңыз.

Көзіңізді қысыңыз,

Жылы сөз айтыңыз.

Бір тілек айтыңыз,

Қол ұстасып айналамыз.

2.Тақ және жұп сандар арқылы топқа бөлу 3. «Өрмекші торы» стратегиясы арқылы өткен тақырыпты пысықтау («Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау)


Т.А.Алдамұратова, Қ.С .Байшоланова, Е.С.Байшоланов 5сынып 2017ж

Бағалау парақтары

А3

5-сынып электронды оқулық






Сабақтың ортасы

( 30 минут)


10мин.


Жұптасады, топтасады














6 минут







4 минут




10 минут





Бағдаршам түстері












































Бас бармақ



І. «Джигсо» әдісі

Есепті 1.1-суретті пайдаланып шығарыңдар.

Ит мысықты көріп, қуа жөнелді. Мысық одан 7 м/с жылдамдықпен қашса, ит оны 10 м/с жылдамдықпен қуды. Қанша уақытта ит мысықты қуып жетеді?

1.Тапсырма:

1.1-сурет бойынша сұрақтарға жауап беріңдер:

1) Солдан оңға қарай бағытталған сәуле нені көрсетеді?

2) Штрихтар арасындағы қашықтық қандай ұзындыққа сәйкес?

3) Мысық үйден (О нүктесінен) неше метр қашықтықта отырды?

4) Санақ басы қай нүктеге сәйкес?

5) Ит пен мысық арасындағы қашықтық неше метр?

6) Қанша уақытта ит мысықты қуып жетеді?

Бүгінгі тақырып Координаталық сәуле Натурал сандарды және нөл санын координаталық сәуледе кескіндеу екені айтылады.

Дескриптор:

1).Санақ басы қай нүктеге сәйкес келетінін анықтайды

2)Ит пен мысық арасындағы қашықтық неше метр екенін табады

3) Қанша уақытта ит мысықты қуып жететінін есептейді.

Топтарды бағалау.

«Бағдаршам » әдісі арқылы бағалау

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бағдаршамның үш түсі арқылы білдіреді. 

2.Тапсырма: Топтық жұмыс

«Допты лақтыру» әдісі

1. Координаталық сәуле қалай сызылады? 2. Координаталық сәуленің санақ басы ретінде қай нүкте алынады?

3. Бірлік кесінді деген не?

4. Нүктенің координатасы дегеніміз не? Нүкте координатасымен қалай жазылады?

Дескриптор:

Санақ басы ,бірлік кесінді

координаталық сәуле , нүктенің координатасы туралы ережені қолданады.

Топтарды бағалау.Қол соғу.

3. Тапсырма.

Оқулық бойынша жұмыс жасау № 19-23

1)№19 есеп 1.4 сурет бойынша А,В,С,Д нүктелерінің координаталарын табады.

2)№20 есеп ОА,ОВ,ОС, ОД кесінділерінің ұзындықтарын см есебімен табады.

3)№31 Алдаркөсе 80 м/мин жылдамдықпен Шығайбайдың үйіне келе жатыр. Координаталық сәуледе Шығайбайдың үйі А нүктесімен кескінделген. Мұндағы бірлік кесінді 40 метрге сәйкес.

Дескриптор: №31 тапсырмаға арналған

  1. Координаталық сәуледе Шығайбайдың үйіне сәйкес нүктенің координатасын тап

  2. Шығайбайдың үйіне неше минутта жетеді.

  3. Суретте берілген Ат, кигіз үй, 40 ,80 сандарын үш тілде береді.

Ат-horty- лощадь

40-forty-сорок

80-eighty восемьдесят

Басбармақ әдісі арқылы бағалау


ІІІ.Сергіту сәті: «Физминутка»

Сабақтың барысында негізгі идеяны ашу үшін оқушыларға бағыт беру,түрткі болу, жаңа тақырыпты талдауға, ой қорытуға, нәтижеге жетуге жоспарлау













































Т.А.Алдамұратова, Қ.С .Байшоланова, Е.С.Байшоланов 5сынып 2017ж















Үш тілде айту







Сабақтың

соңы ( 8 мин.)
























Бағдаршам түрі


« Ромбтық» жіктелім әдісі

Shape1

Кері байланыс Ең маңызды элемент

Маңызды элемент

Жеткілікті түрде маңызды элемент Маңызы азырақ элемент

Ең бір маңызы аз элемент


Мәңгілік елдің логотипін қолдану

Біз жолақтарды жапсыру арқылы логотип бейнесін құрастыру.

Белгіге назар аударсақ, әр жолақ бір-бірін нық ұстап ,бірлігімізді паш етіп тұр.Біз бірлескен іс-әрекеттің нәтижесінде мақсатымызға жетеміз.


Үйге тапсырма: Жекелеген оқушыларға Есеп құрастырып келу. Барлық оқушыларға тақырыпты оқу.

27 есепті талдап қорытынды жасау



















Мәңгілік елдің логотипі

Қосымша мәлімет ( электронды оқулық)

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс

1)Белсенді оқу- оқушының мұғалімді енжар тыңдап қана қоймай, белсенді жұмысқа тартуын көздейтін оқыту мен оқу әдістерінің бірі. /МАН 18 бет/ Белсенді оқытудың «Өрмекші торы» әдісі арқылы өткен тақырыпты пысықтасам, «Джигсо» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін пайдаландым

2)Сыныпта оқушылармен топтық жұмыс жасау барысында «Допты лақтыру», Ромбтық»жіктелім тәсілі бойынша тақырыптың негізгі түйіні берілді. Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым дереккөздермен

( электронды оқулық) жұмыс істей алады

«Бағдаршам», «Бас бармақ», «Допты лақтыру» әдісі «Бес саусақ» стратегиясы арқылы өзін-өзі бағалау

АКТ қолданған уақытта қатысты ережені сақтау. Сергіту сәтін жасатуда қауіпсіздігін қадағалау

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Сабақ мақсаттары оқу мақсаттары дұрыс қойылған.

Себебі: Оқушылар барлығы оқу мақсатына қол жеткізеді.

Сабақ барысында оқушыларға деңгейіне қарай саралау әдістері жақсы жүргізіліп жолға қойылды. Сабақтың уақытылы кезеңдері дұрыс бөлінген.











Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты):

1. Белсенді оқытудың «Джигсо» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу үдерісі ең маңызды


2. Сабақтың соңында «Мәңгілік ел» ұлттық идеясының негіздемісі 7 қағидатының Мәңгілік елдің логотипін қолдану

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1. Оқушылар топтық және жұптық жұмыс барысында қадамдар жасау арқылы жаңа білімді меңгереді деп ойлаймын.

2. Тақырыптың негізінде бағыттайтын тапсырмалар,сабақтың жақсы өтуіне оң ықпал жасайды

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

Оқушыларға жекелей жұмыс жасау барысында , оқушылардың деңгейіне назар аудару қажет.






 







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!