Сабақтың
басы
|
Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын
сабаққа аудару
Жағымды психологиялық ахуал орнату.
Оқу
мақсаттарымен таныстыру.
Ұйымдастыру кезеңі.
Үй
жұмысын тексеру.
«Миға шабуыл»
сұрақтары. 1. Тікбұрышты
координаталар жүйесі деген не? 2. Координат деген не? 3. Координаталық осьтер дегеніміз не, қандай осьтерді
білесіңдер? 4. Қай ғалымның
құрметіне декарттық координаталар жүйесі деп
аталған?
Табыңдар:
|
Жинақтала
ды,сабаққа
ынталанады.
|
|
Оқулық.
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа сабақ
түсіндіру
bilimland.kz платформасын пайдалана
отырып сабақ түсіндіру
Есеп
шығару.
Ұжымдық жұмыс.
№ 1.
, , және
векторлары
берілген:
-3 –
векторларының координаттарын
табыңдар.
№
2. Келесі векторлар жұбы
коллинеар болатындай m
және n
шамаларының мәндерін табыңдар:
1)
2)
№3. А(2;-3;0), В(7;-12;18)
және С(-8;0;5) нүктелері берілген.
Егер О
нүктесі координаттар жүйесінің басы болса,
онда векторларының
координаттарын
табыңдар.
Жеке
жұмыс
1. (−4;6;0), (1;−1;7) векторларының
координаталары
арқылы + , - , 5 , 3 - векторларының
координаталарын табыңдар.
2.
, , және векторлары берілген:
-6
– векторларының координаттарын
|
Жаңа тақырыпты
меңгереді
Тапсырманы жұптасып
орындайды
Дескрипторды
пайдаланады
Тез орындап болған оқушылар
қосымша тапсырма орындайды.
|
Әрбір дұрыс жауапқа 1
балл.
Дұрыс жауапқа 2 балл
беріледі
|
bilimland.kz
|