«Қашар кенті әкімінің
аппараты»мемлекеттік
мекемесінің
«№ 4 балабақша»
КМҚК
Біріккен
сабақ.
(Қоршаған ортамен танысу.
Сурет салу.)
Тақырып:
Тәрбиеші: Отеуова
Ж.Б.
Білім беру салалары: Таным. Шығармашылық
Білім
бөлімдері: Қоршаған ортамен танысу. Сурет
салу
Тақырыптары: Көп ұлтты елміз.
Қуыршақ
Мақсаттары:
Көп ұлтты Қазақстан Республикасында түрлі халықтар тұратын жайлы
балалардың білімдерін кеңейту. Өзінің және өзге халқының
салт-дәстүрі туралы түсініктерін кеңейту. Қазақстанда тұратын
халықтардың мәдениеті мен әдебиетіне, халықтық шығармашылығына
қызығушылықтарын дамыту. Әр ұлттың киімдерінің
ерекшеліктерін дұрыс бейнелеуге үйрету.
Сөздік
жұмыс: ұлттар, халықтар
достығы
Билингвалдік
компонент: тіл-язык, өмір- жизнь, ұлттық
киімдер - национальная одежда.
Қызмет
кезеңдері
|
Тәрбиеші
қызметі
|
Балалар
қызметі
|
Мотивациялық-қозғаушы қызмет
|
-
Сәлеметсіз бе! Бүгінгі күн
құтты болсын. Әрқашан күн сөнбесін, Әрқашан ашық аспан, Аман болсын
еліміз, Аман болсын анамыз. Дос болайық
бәріміз.
Психожаттығу
«Күлкі»
-Балалар, біз қандай республикада өмір
сүреміз?
-Қазақстанда қандай ұлт
өкілдері тұрады? Олар қалай өмір сүреді?
|
- Сәлеметсіз
бе!
Балалар қол ұстасып,
бір-біріне қарап күлімдейді.
Балалар сұрақтарға жауап береді
|
Ұйымдастыру-ізденушілік
|
Есікті қағып қазақша, орысша, украинша киінген
қуыршақтар кіреді.
-Балалар, келген қуыршақтармен амандасып,
танысайық. (екі
тілде амандасады)
Тәрбиеші әр түрлі ұлттың
дәстүрлерімен, ұлттық киімдерімен, тағамдарымен
таныстырады.
Қуыршақтардың киімдеріне назар
аударады, ерекшеліктерін атайды.
Ойын: «Толқиды
теңіз»
Тәрбиеші ойынның сөздерін
айтады:
Толқиды
теңіз-бір!
Толқиды
теңіз-екі!
Толқиды
теңіз-үш!
Теңіз толқыны
тоқта!
Тәрбиеші орыс, қазақ, украин
қуыршақтардың суретін салуға ұсынады. Әр ұлттың киімдерінің
ерекшеліктерін дұрыс бейнелеуге үйрету.
|
Балалар қызығушылығын
білдіреді
-Сәлеметсіз бе!
-Здравствуйте!
Балалар қуыршақтарға ат қояды,
өздерімен таныстырады
Балалар тәрбиешінің әңгімесін
тыңдайды
Балалар «толқындар» болады.
Әуен тоқталған кезде, «толқындар» орындарында қозғалмай тұрып
қалады.
Балалар тәрбиешінің үлгісіне
қарап суреттерін салады.
|
Жетекші-жөндеуші
|
Қуыршақтар балалармен қоштасып
кетеді. Сабақты қортындылау.
Көрме ұйымдастыру.
|
Балалар өз пікірлерімен
бөліседі
|
Күтілетін нәтиже:
Ұғынады: Көп ұлтты Қазақстан
Республикасында түрлі халықтар тұратын жайлы
білу. Түсінеді: Қазақстанда тұратын
халықтардың мәдениеті мен әдебиетін білу.
Қолданады: Сурақтарға жауап беру,
ойынның шарттарын бұзбай ойнау,үлгіге қарап сурет
салу.