Басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі 2 минут
Топтарға бөлу.
«Қағаз қиындылары»
Төрт түсті
қағаздарды топ құрамындағы оқушылар саны бойынша алтыға қиып,
оларды араластырып, оқушыларға таратып беру. Оқушылар қиықтарды
құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға
бөлінеді.
Психологиялық
ахуал қалыптастыру: 3
минут
«Өзі туралы
кластер» тренинг
Оқушылар танысу үшін өздері
туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы
шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің
өмірінде маңызы бар негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі,
адал дос т.б
|
Психологиялық ахуалға берілген
тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа
назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап
береді, жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Ортасы
|
Білу және
түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі
тақырыппен танысады.
Бұл сабақта
біз
Жаңа
сөздер: Пропорция,
апликация
Жаңа
сабақ
Көктем – табиғаттың
жаңаратын, тіршіліктің жанданатын
уақыты.
Табиғат көктемде
оянады. Жыл құстары үшып келіп, ағаштар мен бұталар бүршік жара
бастайды. Қар еріген жерлерге қылтиып шөптер өсіп
шығады.
Сұрақтарға жауап
береміз:
Өзің тұратын жерде
олар қай айда гүлдейді?
Көктемгі
гүлдер:
а) бәйшешек; ә)
қызғалдақ;б) құртқашаш; в)
інжугүл
Бәйшешек қар ери
бастаған кезде, көктемгі күннің алғашқы шуағынан нәр алып гүлдейді.
Латын тілінде бәйшешек «сүт гүлі» деп
аталады.
Көктемнің басында,
қыстың қары толығымен ерімей тұрып гүл жаратын, бәйшешектің
көптеген түрі жойылу алдынды тұр. Сондықтан бұл гүлдер Қызыл
кітапқа енген.
19 сәуір – бәйшешек
күні.
Сарамандық
жұмыс
Бәйшешектерді
әртүрлі техниканың көмегімен немесе апликация арқылы бейнелеуге
болады.
Гүлді салу
кезеңдері
Бейнебаян
көру
Жұптық
тапсырма
Апликация әдісімен
бәйшешек жасау кезеңдерін қарастырыңдар.
Қауіпсіздік
техникасы ережелері
Қайшымен жұмыс
істегене ұқыпты бол.
Қайшыны жауып, ұшын
өзіңе қаратқан күйде бер.
Сұрақ –
жауап:
-
Бәйшешектің жапырақтары мен
күлтелері қандай пішінде
болады?
-
Олардың түсі қандай болуы
мүмкін?
-
Қимаүлгілердің көмегімен
апликация үлгілерін қалай дайындауға
болады?
Жұмысты
бағалау
Сыныптастарыңмен
бірге шығармашылық жұмыстар көрмесін
ұйымдастырыңдар.
Сыныптастарыңның
жұмыстарын бағалаңдар. Ол үшін бағаңа сәйкес келетін әріпті
таңда.
Ұ – ұқыпты
орындалған
Ж- жақсарту
керек
Қорытынды
«Бәйшешек» атауы
немен байланысты?
Шығармашылық
жұмыстар жасағанда қандай қиындықтар
болды?
|
Берілген сұраққа жауап беріп,
тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
Әртүрлі техникамен сарамандық
жұмыс орындайды.
Бейнебаян арқылы
салу кезеңдерімен танысады.
Апликация жұмыстарын
жасайды.
Қорытынды сұрақтарға
жауап береді.
Бірін бірі
бағалайды.
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
Бәйшешек суреттері,
қағаз, карындаштар
|
Сабақтың
соңы
Кері
байланыс
|
«Рефлексиялық
шеңбер»
-
Сабақ барысында көңіл-күйіңіз
қандай болды? Неліктен?
-
Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не
жаңалық болды?
-
Сабаққа қатысуыңызды қалай
бағалайсыз?
-
Сабақта қандай қиындықтар
туындады?
-
Сабақ аяқталғанда
көңіл-күйіңіз қандай?
Неліктен?
-
Топтар бір-бірінің
жұмыстарын бағалайды. Өз ойларын
айтады.
|
Оқушылар шеңберге тұрып,
төмендегі сұрақтарға жауап
береді.
|
«Ашық
микро
фон»
|
«Ашық
микрофон»
кері байланыс
парағы
|