Материалдар / Көркем еңбек пәні бойынша 4 сыныпқ арналған 2 тоқсанның қысқа мерзімді жоспарлары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Көркем еңбек пәні бойынша 4 сыныпқ арналған 2 тоқсанның қысқа мерзімді жоспарлары

Материал туралы қысқаша түсінік
Көркем еңбек пәні бойынша 4 сыныпқ арналған 2 тоқсанның қысқа мерзімді жоспарлары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Сәуір 2023
298
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Көркем еңбек

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 4 сабақ 1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Мәдени мұра.

Сабақтың тақырыбы:

Киіз үйдің ішкі көрінісі.Ұлттық төсеніш түрлері.

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

4.1.1.1 Табиғатпен жасалған сәндік өрнектер(ою-өрнек) мен формаларды анықтау және тану, оларды өз жұмыстарында интерпретациялау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: Отандық және әлемдік мәдениеттің түрлі өнер туындыларының ерекшеліктерін түсіндіре алады.

Көптеген оқушылар: Шығармашылық жұмыстарын орындай алады.

  • Кейбір оқушылар: Жасаған жұмысын қорғайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы



Шаттық шеңбері

Гүл өсірсең терлеп,

Бұның аты-еңбек.

Кесте тіксең зерлеп,

Бұның аты-еңбек.

Қиындықтың бәрін

Еңбек қана жеңбек. –Ия ,адамның жеке тұлға ретінде дамуына себепкер болатын қызмет -еңбек.Еңбектенген адамнан өнер туады.

Жұмыс ережесін келісу

Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

Сен білесің бе?


Оқу мақсатын таныстыру

Күтілетін нәтижені анықтау

Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау.

Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары





Ортасы





Сұрақ-жауап арқылы жаңа сабақты бастау

-Халқымыздың салт-дәстүрлері туралы не білеміз?

Киіз үй туралы шағын видеоролик көрсету.

Киіз үй-көктем, жаз және күз мезгілдерінде қоныстан қонысқа көшіп жүру жағдайына қолайлы құрама үй.Оның қабырғасы торлап көктелген керегеден тұрғызылады.Кереге әдетте екі түрлі болады.Оның бірі кең көзді кереге « желкөз» деп аталады.Бұл артуға жеңіл, бірақ сәнсіз, сүйегі жеңіл болғандықтан желге төзімсіздеу болып келеді.Екінші түрі тар көзді кереге – «торкөз» деп аталады, ол артуға ауырлау болғанымен , желге өте төзімді.Кереге жиналмалы бөлек-бөлек қанаттардан жасалады.Ал керегеден жоғары сидам, жіңішке ағаштан жұмырлап жасалып, қарны иілген уықтардан қаусырыла күмбез шығарылады.Уықтардың басы дөңгелене жайылған керегенің аша басына айқастырыла байланып, ұшы (қаламы) шаңырақтың көзіне шаншылады.Шаңырақ-үй күмбезінің төбесі әрі терезесі. Керегенің сыртынан әр алуан бояулы жүн оралып, өрнек түсіріліп тоқылған шымши немесе жалаңаш шиден тоқылған ши ұсталады.Кереге мен уықтар уықбау, кермебау, басқұр, құр және басқа да бау-шулармен бекітіледі.Үйдің ағаштан жасалғандарын «сүйегі» деп атайды.Үй ағашының сыртынан арнаулы үй киіздері-қабырғасына туырлық, үстіне үзік, төбесіне түндік жабылады

Дескриптор:

Берілген тақырып бойынша тапсырмаларды орындайды.

Алған білімі бойынша жоба жасап, мұғалімнің көмегімен түсіндіре алады.

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларын орындау


Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі.

Презентация:

Оқушылар өздерінің зерттеу жұмысын таныстырады.

Оқушылар әрбір таныстырылымнан кейін сұрақтар қоя алады



Жұмыс дәптерінде тапсырма орындау

Дескриптор

Отандық және әлемдік мәдениеттің түрлі өнер туындыларының ерекшеліктерін түсіндіре алады


Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.




Аяқталуы



Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

1.Қауіпсіздік ережесімен таныстыру

2. Практикалық жұмыс

1 –қатар. * Киіз үйдің макетін дайындау;

2-қатар. * Шаблондар көмегімен сырмақ құрастыру;

3- қатар. * Оқулықтан ою түрлерін салу;

Жасаған жұмыстарынан көрме ұйымдастыру,жасаған жұмыстарын бағалау

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

«Еркін микрофон» кері байланыс.

Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады


Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.

Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,

толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырмалары арқылы білдіре алады.


Қосымша ақпарат



Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма ұсынасыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Қабілеті жоғары оқушыларға «Қарқын тәсілі» әдісімен Көркемдеп аралаудың күрделі түрлерін қолдана алады. Қолдауды қажет ететін оқушылар аралаудың қарапайым түрлерін қолдана алады.

1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқытутуралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақкезінде, сыныпнемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/қиыншылықтарытуралы мен неніанықтадым? Келесісабақтарда неге назараударукерек?

1:

2:








Көркем еңбек

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 4 сабақ 2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Мәдени мұра.

Сабақтың тақырыбы:

Киіз үйдің ішкі көрінісі. Аяққап жасаймыз.

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

4.1.2.1 – отандық және әлемдік өнердің әртүрлі шығармаларын білу және олардың ерекшеліктерін (жанры, орындау техникасы, көңіл күйі) түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

  • Салт-дәстүрімізбен таныстырып, өз халқының дәстүрін, әдет-ғұрпын, ұлттық бұйымдарымен және әлемдік өнердің әртүрлі шығармаларын таныстыру

  • Әр түрлі тәсілмен және материалдармен аяққап жасату

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Ұйымдастыру.

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

Сабаққа белсене қатысып, жақсы нәтиже көрсетеміз!

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді

Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





 III. Жаңа сабақ.

1.Қызығушылығын ояту

-Балалар, ұлттық қандай киімдерді білесіңдер?

Шапан, камзол, шекпен, сәукеле-сырт киімдер

Кебіс, мәсі, саптама етік –аяқ киімдер

Үй жиhаздарынан не білесіңдер?

-Абдыра, кебеже, алаша, сырмақ, түскиіз, қоржын аяққап.

Олай болса бүгінгі жасайтын бұйымымыздың атын сөзжұмбақтан шығарып алайық.

 

Бұрын қазақтаркөшпелі өмір сүрген.Олар киіз үйінің заттарын алып жүрген.Бүгінгі біздің жасайтын жұмысымыз –Аяққап.Аяққап-ыдыс аяқ салатын қапшық.екі бетін киізден тігіп беретін ою-өрнекпен салып не кестелеп әшекейлейді де шеттеріне шашақ тігіп, жиектейді.Қазір оны сәндік бұйым ретінде пайдаланады.

2.Мағыны тану.

Оқушыларға оқулықтарының 126 бетін ашқызып, мәтінін іштей бір оқытып шығару.

Тақтаға аяққаптың суретін ілу.

-Суреттен не көріп тұрсыңдар?

-Қандай геометриялық фигураға ұқсайды?

Суреттен шаршы ішіне салынған  төр құлақты қошқар мүйіз оюын көріп тұрмыз.

2 суреттен не көріп тұрмыз?

Ұстайтын бауы бар, шаршының ортасына ою-өрнек салынған, шашақтарм

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!