Материалдар / Көркем сөз үйірмесінің оқу жоспары

Көркем сөз үйірмесінің оқу жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп жасындағы балаларға арналған Көркес сөз үйірмесінің оқы жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Мамыр 2024
2245
19 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Балалар мен жасөспірімдерге арналған шығармашылық үйірмелерде білім беру бағдарламасы







«Бекітілді»


ЖК «Мәдениет» балалар

дамыту орталығы


директоры Сулейменова Ж.


___________________













ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ

«КӨРКЕМ СӨЗ – ӘДЕБИ ОҚУЛАР»
























Мәдениет, 2023 жыл

Кіріспе


Көркем сөз - эстетикалық мәні күшейтілген, әсерлі, бейнелі сөз. Болмысты әсерлеп, өрнектеп бейнелеу құралы, яғни "Әдебиеттің ең бірінші элементі" (М.Горький). Көркем сөз әдебиет негізін құрап отыратын мәңгілік мұра. Көркем сөздің кадірі мен құдіретіне арналған қазақ халқының талай даналық ойлары, мақалдары мен мәтелдері бар ("Өнер алды - қызыл тіл", "Сөз тапқанға қолқа жок", "Сөз тұземегенді тез түземейді", "Жүйелі сөз - киелі", т.б.). Ұлы ақын Абай: "Өлең - сөздің патшасы, сөз сарасы", "Кестенің бізі, өткірдің жүзі, Өрнегін сендей сала алмас" деп, Көркем сөз кұдіретін жоғары бағалаған. Акын-жазушылар асыл сөздің сол сиқырлы сырын ашып, әдеби шығармалардың коркемдігін арттырады, тіл байлығын молайтып отырады. Олар осы бейнелеу құралының дәлдігі мен айқындылығына, мөлдірлігі мен тереңдігіне, қарапайымдылығы мен өрнектілігіне ерекше көңіл бөлген. Қазақ тіліне "Көркем сөз" терминін А.Байтұрсынұлы енгізген. 20 ғасырдың 20- жылдарындағы шығармалар қазақ ұлттық көркем сөзінің алғашқы үлгілері ретінде қарастырылып жүр. Бұл кездегіС.СейфуллинБ.Майлин, Н.ТөреқұловМ.Дулатов,С.Садуақасов, С.Қожанов, С.Мұқанов, т.б. қаламгерлер жазған көркем сөз үлгілерінен замана тынысы, көзқарас кайшылығы, айтыс-тартыс бағыты айқын көрінеді. Көркем сөз жанрлары - кезеңдік жанрлар, яғни өз кезеңінің өзекжарды мәселелерін арқау ететін, ұрымтал, елгезек жанрлар.

Оқу бағдарламасының мақсаттары мен міндеттері

Үйірме мақсаты:

  • Оқушыларға өнердің бір саласы болған – көркем сөз көркем әдебиет туралы білім беру.

  • Оқушыларды адамгершілікке, ізгілікке баулу, достыққа тәрбиелеу.

  • Оқушылардың әдеби дүниетанымдарын кеңейту.

  • Оқушылардың  сыныптан тыс уақытта шығармашылық ізденістерін, өзіндік қабілеттерін және қоғамдық қарым-қатынасын қалыптастырып, өзіндік талдау, жинақтау,  жұмыста шапшаңдық таныту, өз ойын әдеби тілмен өрнектей білуге машықтандыру.


Үйірменің міндеті:

- Оқушылардың оқу-тәрбие үрдісінде алған білімдерін әрі қарай дамытуға мүмкіндік жасап, қабілеттерін шыңдау.

- Көркем әдебиет жанрына байланысты өлең, шығарма жазуға дағдыларын қалыптастыру.

- Оқушылардың қоғамдық белсенділігін дамыту.

- Оқушылардың өзара қарым-қатынастарын қалыптастыру, белгілі бір еңбек түріне баулу, оны дамытуға ықпал ету.



Болжамды шығармашылық нәтижелер

Оқушылар ертегі, әңгіме, өлең тыңдауға, шығарманың мағынасын түсінуге, кейіпкерлерді бағалауға, адамгершілік қасиеттерді сипаттауға ниеттенеді. Өлеңдерді нақышына келтіріп, жатқа, мәнерлеп оқуға үйренеді. Оқуға деген қызығушылықтары артады.

Баланың жеке басының дамуы, оның шығармашылық қабілеттері мен жеке таланттарының рухани-эстетикалық бағыты бағдарламаның мазмұны және тәрбиеленушілер кіретін әр түрлі көркемдік іс-әрекеттермен қамтамасыз етіледі. Нәтижелерді қадағалау бағдарламаның маңызды элементі болып табылады. Оқу процесінің тиімділігін анықтаудың тәсілдері мен әдістері өте алуан түрлі: олардың оқудағы көзқарасын, автор бейнелеген шындықты бағалауды беру; шығарманың жанрлық ерекшеліктерін, авторлық стильді, баяндаушының бейнесін анықтау, спектакльді талқылау (шығарманы түсіндіру кезінде қателіктерді есту қабілетін дамыту, шығарманың жеке образдарын немесе идеялық бағытын бұрмалау, сәйкессіздіктерді есту спектакль мен автор стилі, баяндаушының бейнесі арасындағы).


«Көркем сөз» үйірме бағдарламасының мазмұны

Мазмұны

Сағат саны

Өтетін мерзімі

Ескерту

1.

Топтарды ұйымдастырып бөлу.

4



2.

Ұйымдастыру сабағы. Индукциялық оқыту. Балаларды тыңдау.

2



3.

 Үйірме бағдарламасымен таныстыру. Жұмыс орнында брифинг.

2

 


4.

Ұстаздар күніне арналған өлеңдер.

10

 



Ұстаздар күніне арналған өлеңдер.

2




Өлеңдерді тарату.

2




Оқудың мәнерлілігі бойынша жұмыс.

2




Өлеңдерді мәнерлеп оқу және мәнерлеп оқу бойынша жұмыс.

2




Мұғалімдер күніне арналған мерекелік концертке қатысу.

2



5.

«Алтын күз» балалар кешін дайындау

Сценариймен танысу.

16




Сценарийді ұжымдық түрде оқу. Рөлдерді бөлу.

2




«Алтын күз» сценарийі рөлдерін мәнерлеп оқу

2




«Күздің сиқыршысы» сценарийі рөлдерін жеке оқу

2




Жеке оқу «Күздің алтын» сценарийінің рөлдері

2




«Алтын күз» мерекесінің репетициясы

2




«Алтын күз» мерекесінің репетициясы

2




«Алтын күз» репетициясы «мереке

2




Арнайы мерекелік қойылым.

2



6.

Мимиканың, қимылдардың мәнерлеп оқудағы рөлі.

8

 



Мәнерлеп оқудағы мимиканың рөлі

2




Мәнерлеп оқудағы қимылдар

2




Рекреациялық және шығармашылық қиял

2




Мимика мен ым-ишараның мәнерлеп оқудағы рөлі.

2



7.

Буындық аппаратты орналастыру.

10

700 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ