Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Көшбасшылық қасиеттерін дамытуға бағытталған ойындар. Пионербол ойыны.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
|
Сынып |
3 «Б» |
Күні |
|
Қатысушылар саны: |
27 |
Қатыспағандар саны: |
- |
Бөлім |
6-бөлім – Ойлауды дамытуға арналған командалық ойындар. |
Сабақтың тақырыбы |
Көшбасшылық қасиеттерін дамытуға бағытталған ойындар. Пионербол ойыны |
Оқу мақсаттары |
3.1.4.1 - өзінің және басқалардың қозғалыс әрекеттерін талдау. |
Сабақ мақсаттары |
Қимыл-қозғалыс әрекеттерін орындауды жақсарту үшін өзінің және өзгелердің біліктіліктерін бағалау |
Бағалау критерийі |
Ойын кезіндегі қимыл қозғалысты орындайды. Қимыл қозғалыстың сапасын анықтайды |
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: әр түрлі қызықты ойындардағы қимыл дағдылары мен қарым-қатынас дағдыларын талқылай алады. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: қызықты, проблеманы шешу, стратегия, тактика, бағдар, кедергілер жолағы, бағдарлану, карта, талқылау, жоспарлау, танысу, есептеу, бағалау, турист, бағыттаушы сөздер: тоқтау, жүру, оңға, солға, артқа, алға, бірге мазасыздану, ынтымақтастық, қарым-қатынас Талқылауға арналған сұрақтар: - сендер ойын барысында қандай пайдалы стратегияларды пайдаландыңдар? - топ қалай орындап шықты? - олар өзара жақсы әрекеттесті ме? - олар топта түсінісумен байланысты туындаған проблемаларды қалай шешті? - бағдар жобасын қандай баламалы идеялар жетілдіре алады? - тапсырманы орындау кезінде сендер проблемаларды шешу үшін қандай стратегияларды/тактикаларды пайдаландыңдар? - осы тапсырма бойынша сендер қайдан және қалай қолдау алдыңдар? - пәнді сезіну және оны көзбен көрмей қабылдап табу қаншалықты оңай болды? - осы тапсырма қандай ынтымақтастық дағдыларын дамытады? |
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді. Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады |
Пәнаралық байланыстар |
Биология, физика, математика, қазақ тілі, |
АКТ қолдану дағдылары |
Ұялы телефон, планшет, ноутбук |
Бастапқы білім |
Ойлауды дамытуға арналған командалық ойындар. |
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
Сабақтың кезеңдері |
Оқушының әрекеті |
Педагогтің әрекеті |
Оқу ресурстары |
Сабақтың басы 10 минут |
Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру. |
Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау. |
Жуков М.Н. Қозғалыс ойындары: Пед. ЖОО студенттеріне арналған оқу құралы. - М.: «Академия» баспа орталығы, 2000. - 160 б. Жалаушалар, ысқырық |
Сабақтың ортасы 25 минут |
Сыныпты екі топқа бөліп «пионербол» ойынына байланысты жаттығуларын орындау. Пионербол ойынында оқушылар допты екі қолмен лақтырып ,қағып алу шеберлігін дамытады. Пионербол – командалық ойын .Әр командада 6 оқушыдан ойнайды. Екі команданы бөліп тұратын –волейбол торы. Ойын кезінде оқушылар тізелерін сәл бүгіп тұрады. Мұғалімнің берген белгісі бойынша бір команда ойынды бастайды. Ойыншылыр допты екі рет бір-біріне лақтырып беріп, үшінші ретінде тордан асырады. Допты екінші команданың бір ойыншысы жерге түсірмей қағып алуы керек. Сол ойыншы ойынды әрі қарай жалғастырады. Қай команда көп ұпай жинаса, сол команда жеңіске жетеді. Әр командада көп болғанда 6 ойыншыдан артық болуға рұқсат. Әр ойыншының өз орны болуы тиіс. Мұғалім ысқырықпен белгі беру арқылы ойынды бастап, басқарып тұрады. Допты әр команданың ойыншылары екі рет бір-бірлеріне лақтырып беріп, үшіншісінде тордан асырып лақтыруы керек. Егер доп торға тисе немесе алаңнан шығып кетсе, онда да қарсылас командаға беріледі . Ойын команданың біреуі 15 ұпай алғанға дейін созылады. Пионербол ойын ойнау - бұл бірінші кезекте мектеп жасындағы балаларға арналған доппен ойнайтын спорттық командалық ойыны. Дене шынықтыру сабақтарында бәсекелестік ретінде жақсы. Пионерболдағы ойын ережелері волейбол ережелеріне өте ұқсас. Негізгі айырмашылығы - бұл пионербол ойнағанда, допты ұстап алуға болады. Ойын волейбол алаңында және волейболдық доппен ойнайды. Ойынның негізгі ережелері: Ойыншылар әр екі топта 2-ден 10 адамға дейін бөлінеді (әр команда үшін оңтайлы 6-7 ойыншымен) және тордың әртүрлі жағында орын алады. Әр команданың ойыншылары жартысында тең бөлінеді. Жеребий нәтижесімен қандай команда допты алатыны анықтайды. Ойыншының қызмет көрсетуші ойыншысы (алаңның оң жақ бұрышында орналасқан) допты алады және оны қарсыластың жартысына түсіреді. Ойынға барлық лақтырулар тор арқылы өтеді. Қарсылас командадағы ойыншылардың міндеті - допты ұстап алу және оны жерге құлатпау. Допты ұстап алған ойыншы оны басқа команданың жартысына тастайды немесе өз командасына жолдама береді. Доптың бір ұпайына үш жолдан аспауға рұқсат етіледі. Допты иеленетін ойыншы алаңда үш сатыдан аспауы керек. Доппен ойнап жүрген ойыншы допты лақтырып, өзі ұстап алуға құқылы емес. Әріптестен өту немесе қарсыластың жартысына қызмет көрсету міндетті. Әрбір ұтыстардан кейін (ұпай жинаған топ), осы команда ойыншылары сағат тілінің бағыты бойынша қозғалысты ауыстырады. Соның ішінде өзгеріп беретін командасының ойыншысы да. Пионерболдағы әр партия командалардың біреуі ұпай жинаған белгілі бір ұпайға өтеді. Әдетте бұл 10, 15 немесе 25 ұпай. Жеңімпаз командасының қарсыласқа артықшылығы кем дегенде екі ұпай болуы керек. Егер ұпайдағы айырмашылық аз болса, ойын бір команда екі ұпай айырмашылығына жеткенше жалғасады. Пионерболдағы матчтар топтардың біреуінің, бір-екі немесе үш жеңісіне дейін жүргізіледі. Пионерболда тең нәтиже жоқ. Әрбір жеңімпаз партиядан кейін командалар партиялармен өзгертіледі, бірінші қызметтің құқығы қарсы командаға жіберіледі. Тапсырма «Топтық» белсенді әдісі арқылы жүзеге асады Оқушылар командалрға бөлініп, пионербол ойын ережесіне сай екі жақты ойын ойнайды. |
Мұғалім қауіпсіздік техникасына назар аударуы тиіс. Мұғалім ойын ережесін түсіндіреді: 1. Жүгірген кезде жерде жатқан жалаушалардың кез келген санын жинауға рұқсат беріледі. 2. Бір-бірінен жалаушаларды тартып алуға тыйым салынады. 3. Жалаушалар үшін орынды шектейтін сызықтарды басуға болмайды. 4. Командалардың капитандары барлығымен бірдей дәрежеде ойнайды. Мұғалім қимыл әрекеттерін жақсарту үшін оқушылардың ептіліктерін анықтауға назар аударады.
|
|
«Жалаушалармен жүгіру» ойынын орындаңыз. Екіге бөлініп, басшы тағайындаңыз. Топ арасындағы арақашықтық 20-30 метр. Топта екіге бөлініп, сызықтан 2-3 м жерде жалаушаларды шахмат түрінде орналастырыңыз. Дабыл бойынша жалаушаны бір-бірлеп алыңыз. Мәре сызығына жетіңіз, жалаушаларды санаңыз (топ басшысы сайды). Дескриптор - тез, шапшаң, ширақ қимылдайды; - мәре сызығына жетеді. |
|||
Сабақтың соңы 5 минут |
Сабақты қорытындылау: Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау. Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді. Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады. Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді. |
ҚОСЫМША АҚПАРАТ
Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлау? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлау? |
Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Саралау барысында оқушылардың деңгейін анықтап, деңгейлері бойынша тапсырмалар бердім. Сабаққа белсенді қатысып тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды ауызша мадақтау арқылы бағаладым. Деңгейі жоғары оқушылармен араластырып білім деңгейлерін көтердім. |
Оқушылар бір-біріне кері байланыс берді. «Қолмен белгі беру», «Бір минуттық эссе», «Ауызша бағалау» әдісі арқылы рефлексия жасалды. |
Тапсырмаларды орындау кезінде спорттық құралдардың дұрыс орналасуына көңіл бөлу. Дене қыздыру жаттығуларының орындалуына аса көңіл бөлу, икемділікті дамытуға септігін тигізеді. Дене қуатын үнемдеу шарттары. Дұрыс тыныс алу. Сабақтың барысында техника қауіпсіздік ережелерін сақтау |
Сабақ бойынша рефлексия -Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? -Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? -Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? -Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? -Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары жоспар бойынша нақты қойылған. Сабақ соңында барлық оқушы оқу мақсатына қол жеткізді. Сабақ соңында саралау жүргізіліп, сабақ қорытындыланды. Кіріспе бөлім 10 минут, негізгі бөлім 25 минут, қортынды 5 минут регламент сақталды. Сабақ жоспарынан ауытқулар болған жоқ |
|
Жалпы баға Caбaқтың жақсы өткен eкi acпeктici (оқыту туpaлы дa, oқу туpaлы дa ойланыңыз)? _____________________________________________________________________________________________________ Caбaқты жaқcapтуғa не ықпал ете aлaды (оқыту туpaлы дa, oқу туpaлы дa ойланыңыз)? _____________________________________________________________________________________________________ Caбaқ бapыcындa cынып туpaлы нeмece жeкeлeгeн oқушылapдың жeтicтiк/қиындықтapы туpaлы нeнi бiлдiм, кeлeci caбaқтapдa нeгe көңiл бөлу қaжeт? _____________________________________________________________________________________________________ |