Мектеп
|
Қарқаралы ауданы
Егіндібұлақ ауылы
ЖББ №5 орта
мектеп
|
Коуч
|
Кошкимбаева Алия Думанбековна
|
Коучинг - сессияның
тақырыбы
|
АКТ-ның пайдасы мен зияны
|
Сілтеме
|
Мұғалімге арналған нұсқаулық,
интернет-ресурс.
|
Жалпы мақсат
|
АКТ-ның тәжірибеде қолданудағы
пайдасы мен зияны туралы
ата–аналарға бағыт-бағдар
беру; мектептегі балалардың компьютерлік ойындардағы,
зорлық-зомбылық пен мейірімсіздіктің алдын алу мақсатында,
әлеуметтік-кәсіби өнімдердің бала тәртібіне, тәрбиесіне,
мінез-құлқына әсер етуін анықтау және кері әсерін ата–аналарға
жеткізу.
|
Күтілетін нәтиже
|
Коучинг барысында
ата–аналар жұмылып кіріссе бала тәрбиелеуде, шешуін таба
алмай жатқан мәселелер болса бірлесіп, ортаға салып,
балалардың ақпараттық технологияны пайдалануына шек қою қажеттігін
түсіну.
|
Негізгі идея
|
Компьютердің пайдалы және
зиянды жақтары бар екеніне көз жеткізу.
|
Ресурстар
|
Презентация, видеороликтер,
үлестірме материалдар, стикерлер, ағаштың
суреті.
|
Қатысушылар
|
Ата-аналар
|
Коучинг - сессияның өту
барысы
|
Кіріспе
2
минут
|
Коучинг-сессияның мақсат-міндетімен
таныстыру.
|
Топқа бөлу
3
минут
|
Үлестірме материалдар бойынша төрт топқа
бөлінеді:
алма – жеміс –
балалар;
құрт – вирустар – гаджеттер;
құс
– қорғаушылар – ата-аналар;
күн
– жарық – мұғалімдер.
|
Топ ережесін қайталау
2
минут
|
Ата-аналар топ ережелерін еске
түсіреді
|
Ой қозғау
2
минут
|
- Қанша уақыт сіздің балаңыз
компьютердің алдында өткізеді?
- Сіздің балаңыз қандай
ойындар ойнайды? Сіздерге ол ойындар таныс па? Ол ойындардың
ережелерін білесіз бе?
- Сіздің балаңыз қандай
сайттарға кіреді және қандай мақсатпен?
- Сіз балаңызға компьютерден
керекті ақпарат алуына көмектесесіз бе?
|
1 тапсырма «Сиқырлы
ағаш».
4
минут
|
Топтық жұмыс. Әр топ өз
тапсырмаларын орындайды.
1
топ «Алма»: АКТ-ның пайдасы туралы алмаға жазады.
2
топ «Құрт»: АКТ-ның зияны туралы құртқа жазады.
3 топ «Құс»: АКТ-мен қалай
дұрыс жұмыс істеу керек екені туралы шешім шығарып, ақыл-кеңес
береді, құсқа жазады.
4 топ «Күн»: Мемлекеттік
органдар қандай қауіпсіздік шаралар өткізеді және бақылау
жұмыстарын жүргізеді.
|
2
тапсырма. Таныстырылым.
6
минут
|
Әр топтан бір спикерден шығып
қорғайды және өз жұмыстарын «Сиқырлы ағашқа»
жабыстырады.
|
Бағалау «Жүрек»
1
минут
|
Жұмыстарын жақсы қорғаған
топқа әр топ өз «жүректерін» сыйлайды.
|
3 тапсырма «Жағдаяттар
шешу»
8
минут
|
Топтарға үлестірме материалдар
беріледі. Жагдаяттардың шешімін тауып, қойылым көрсету
керек. (Қосымша)
|
Бағалау «От
шашу» 1
минут
|
Топтар бір бірін бағалайды.
|
Видеоролик көрсетілімі 1.
Талқылау.
5
минут
|
АКТ-ның пайдасы мен зияны
туралы мәлімет беру.
|
Видеоролик көрсетілімі 2.
Талқылау.
3
минут
|
- Осы берілген видеороликтен
не түсіндіңіздер? (Баланың психикасының бұзылуы,
агрессия).
- Бұның қалай алдын алуға
болады?
Қосымша ақпарат.
- Балалар
тыйым салынған сайттарға
кірмеу үшін, компьютерге «Ата-ана
бақылау» бағдарламасын орнату
керек.
|
Видеоролик көрсетілімі 3.
Талқылау. 5
минут
|
Ұсынған видеороликтің
қорытындысы. Ұсыныстар.
|
Кері байланыс
2
минут
|
Коучингтің өту барысының
бағалауын қатысушылар «Телеграммаға»
жазады. Кері байланыс береді.
|
Рефлексия 1
минут
|
Қатысушылар «Телеграммаларын»
плакатқа жабыстырады.
Алма – Түсінікті және
пайдалы.
Құрт – Әлі сұрақтар
қалды.
Құс - Басқаларға көмектесе
аламын.
|
Қосымша
«Жағдаяттар шешу»
1
жағдаят:
Дамир ойынға беріліп компьютер
ойнап отыр. Компьютер ойындардың дыбыстары қатты естіліп жатты.
Бөлмеге анасы кіріп, баласын түскі асқа шақырады. Баласы ашуланып
түскі асқа бармайды.
-
Балама не болды? – деп анасы
қынжылды.
-
Дамир, сен барлық сабақтарынды
оқыдын ба? – деп әкесі сұрады.
-
Жоқ, әке. Қазір ойнап тастайын, сосын
орындаймын.
Содан кейін әжесі немересіне дүкенге нанға барып
келуін өтінді.
-
Әже, мазамды алмашы, ойынды әлі аяқтаған жоқпын
–деп немересі жауап берді.
-
Қандай тілалғыш бала еді,
үнемі көмектесетін. Енді өзіме баруыма тура келеді. Осының бәріне
компьютер кінәлі!
Осындай жағдайларға тап
болсаңыздар, сіздердін
әрекеттерініз.
2
жағдаят:
Әкесі планшеттен кино көріп отырады, ал анасы
ұялы телефон арқылы хат алмасып отырады. Баласы анасына үй
тапсырмасына көмек тесуін өтінеді.
Анасы: - Тұратұршы, қолым тимей
жатыр. Әкенең сұрашы.
Баласы әкесіне тақалып, көмек
сұрайды.
Әкесі: - Бар, ойнай тұр! – деп айқай
салады. - Сосын қарастырамыз.
Баласы кітабын құшақтап,
ренжіп кетіп қалады.
Осындай жағдайларға тап
болсаңыздар, сіздердін
әрекеттерініз.
3
жағдаят:
Балаңыз компьютер ойының қызығушылықпен ойнап
отырған кезінде бағдарлама дұрыс жұмыс істемей қалды. Бала
ашуланды.
Осындай жағдайларға тап
болсаңыздар, сіздердін
әрекеттерініз.
4
жағдаят:
Сіз
баланыздың жеке парақшасына рұқсатсыз кірдініз. Сіздің баланыз
таныс емес ер - азаматпен хат алмасады екенін біліп
қоясыз.
Осындай жағдайларға тап болсаңыздар,
сіздердін әрекеттерініз.
1 жағдаят:
Дамир ойынға беріліп компьютер
ойнап отыр. Компьютер ойындардың дыбыстары қатты естіліп жатты.
Бөлмеге анасы кіріп, баласын түскі асқа шақырады. Баласы ашуланып
түскі асқа бармайды.
-
Балама не болды? – деп анасы
қынжылды.
-
Дамир, сен барлық сабақтарынды оқыдын ба? – деп
әкесі сұрады.
-
Жоқ, әке. Қазір ойнап тастайын, сосын
орындаймын.
Содан кейін әжесі немересіне дүкенге нанға барып
келуін өтінді.
-
Әже, мазамды алмашы, ойынды әлі аяқтаған жоқпын
–деп немересі жауап берді.
-
Қандай тілалғыш бала еді, үнемі көмектесетін.
Енді өзіме баруыма тура келеді. Осының бәріне компьютер
кінәлі!
Осындай жағдайларға тап болсаңыздар,
сіздердін әрекеттерініз.
2 жағдаят:
Әкесі планшеттен кино көріп
отырады, ал анасы ұялы телефон арқылы хат алмасып отырады. Баласы
анасына үй тапсырмасына көмек тесуін
өтінеді.
Анасы: - Тұратұршы, қолым тимей
жатыр. Әкенең сұрашы.
Баласы әкесіне тақалып, көмек
сұрайды.
Әкесі: - Бар, ойнай тұр! – деп айқай
салады. - Сосын қарастырамыз.
Баласы кітабын құшақтап, ренжіп кетіп
қалады.
Осындай жағдайларға тап болсаңыздар,
сіздердін әрекеттерініз.
3 жағдаят:
Балаңыз компьютер ойының
қызығушылықпен ойнап отырған кезінде бағдарлама дұрыс жұмыс істемей
қалды. Бала ашуланды.
Осындай жағдайларға тап болсаңыздар,
сіздердін әрекеттерініз.
4 жағдаят:
Сіз баланыздың жеке
парақшасына рұқсатсыз кірдініз. Сіздің баланыз таныс емес ер -
азаматпен хат алмасады екенін біліп
қоясыз.
Осындай жағдайларға тап болсаңыздар,
сіздердін әрекеттерініз.