Материалдар / коучинг бағалау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

коучинг бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
бағалау ұғымын түсінуге көмектеседі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2018
488
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Бекітемін»

Мектеп директоры:

Ұ.А.Расулова

«___»_______ 2015 ж.

Мектеп директорының оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары:

А.Қ.Егізбай

«Поле 1


Коуч: Смаилова Ақжарқын Әбиқызы

ОҚО Сарыағаш ауданы,Зортөбе ауылы

18 Абай атындағы жалпы орта мектеп

Қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімі


___»_______ 2015 ж.

Гуманитарлық пәндер бірлестігінің жетекшісі : А.Ә.Смаилова

«___»_______ 2015 ж.




Коучинг тақырыбы : «Сабақта талантты және дарынды,үлгермеуші оқушылардың жұмысын қалай жетілдіре аламыз?»

Мақсаты: мұғалімдерге формативті, жиынтық, критериалды, дискриптор бағалау түрлері туралы ақпарат беру. Критерилер қоя отырып критериалды бағалау және формативті бағалау жиынтық бағалау жасауға және болашақта сабақтарда қолдана білуге үйрету.

Күтілетін нәтиже: Мұғалімдер бағалау туралы ақпарат алады, күнделікті өздері бағалап жатқан түрлерімен салыстырады, топтық бағалау арқылы критерий жасауды үйренеді, бағалау парақшасын жасайды, болашақта сабақта қолдануға бейімделеді7

Негізгі дерек көздері: Мұлімдерге арналған нұсқаулық үшінші (негізгі) деңгей.

А.Әлімов Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері

Көрнекіліктер: интерактивті тақта, слайдтар, ватман, маркер, стикер, пікір ағашы, магниттік тақта

уақыт

Коучтың іс әрекеті

Мұғалімдердің іс әрекеті

5 мин

Психологиялық сәт

АКТ арқылы мұғалімдерге «Мен қандаймын» тренингін өткізу. Аудиторияда психологиялық ахуал тудыру.

Интерактивті тақтадағы геометриялық фигураларды таңдап және сол фигураға қатысты өзінің мінез-құлқы туралы ақпарат алды.

3 мин

Топқа бөлу

1,2,3,4,5 сандарын алу арқылы 2 топқа біріктіру.

2 топқа бірігеді.

2 мин

Ой қозғау

1.

2.Топта шулап отырған оқушыны назарын, зейінін сабаққа аудару үшін және басқаның пікірін тыңдап оны талқылату үшін не істер едіңіз?

Мұғалімдер сабақтағы бағалау түрлерін талқылап өздерінің ойларын айтты.

15 мин

Коучтың ақпараты

Әдебиет пәнінен 8-сыныпқа «Махамбет Өтемісұлы шығармалар » тақырыбында өткізілген сабатың презинтациясымен таныстыру.

Мақсаты: мұғалімдерге сабақ барысында оқушылардың критериялды , формативті , жиынтық бағалауды қалай қолданғаны туралы көрсету.

Зейін қойып тыңдады. Сұрақтар қойды.

10 мин

Топтық жұмыс: «Оқушы сипаты»

1 топ талантты,дарынды оқушы

2 топ үлгермеуші оқушы



Мұғалімдер тапсырмаларын топтарында бірлесіп орындады. Әр топтан көшбасшы шығып өздерінің жобаларын қорғады.

5 мин

Топтық бағалау: коуч бағалау критерийді жасауды ұсынады.

Топтар бірлесе отырып бірінші критерилер құрып. Осы критерилерге сүйене отырып , топтық бағалауды жүзеге асырды. Сонымен қатар өзін өзі бағалау кестесінде ұпай жинай отырып, соңында жиналған ұпайларын санап өзін өзі бағалады.

5 мин

Коучтың сұрақтары:

Формативті мен жиынтық бағалаудың айырмашылығы неде?

Критериялды бағалаудың маңызы? Дискриптор дегеніміз не, қандай мақсаттарда қолданылады?

Сұрақтарға жауап бере отырып өз сабақтарындағы бағалаумен салыстырады, критерий міндетті түрде қою керектігін түсінді, формативті бағалау жүргізу керектігін түсінді Дискриптор туралы мағлұмат алды.

5 мин

Бүгінгі өтілген коучингке дискриптор жасауды коуч ұсынады

Мұғалімдер дискриптор жасау арқылы өзін-өзі реттейтінін және үнемі қолданса сабақта жүйелі түрде білім сапасының көтерілетінін байқады.

5 мин

Кері байланыс:

Бүгін мен не білдім?

Сізге бағалау түрлері ұнады ма?

Сізге не ұнамады, не түсініксіз болды?

Сіздің ұсыныстарыңыз


Стикерлерден алған ақпарат: жиынтық бағалауды үнемі мұғалімдер қолданады бірақ оны күнделікті және тоқсандық т.б. деп атайды, критерийді оқушылар міндетті түрде білу керектігін жазған, кейбір мұғалімдер бағалау парақшасы ұнағаның және жұптық, топтық, өзін-өзі бағалау ұнағаның айтқан, дискрипторды қалай химия сабағында қолдануға болады деген сауал түсті.


Түзген: СмаиловаАқжарқын Әбиқызы, І(ілгері)деңгей бойынша сертификатталған мұғалім
































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!