«Бекітемін»
Мектеп директоры:
Ұ.А.Расулова
«___»_______
2015 ж.
|
Мектеп директорының оқу-тәрбие ісі жөніндегі
орынбасары:
А.Қ.Егізбай
«
Коуч: Смаилова Ақжарқын
Әбиқызы
ОҚО Сарыағаш
ауданы,Зортөбе ауылы
№18 Абай
атындағы жалпы орта мектеп
Қазақ тілі
мен әдебиеті пән мұғалімі
___»_______ 2015 ж. |
Гуманитарлық пәндер бірлестігінің жетекшісі :
А.Ә.Смаилова
«___»_______ 2015 ж.
|
Коучинг тақырыбы
: «Сабақта талантты және
дарынды,үлгермеуші оқушылардың жұмысын қалай жетілдіре
аламыз?»
Мақсаты:
мұғалімдерге формативті, жиынтық, критериалды, дискриптор
бағалау түрлері туралы ақпарат беру. Критерилер қоя отырып
критериалды бағалау және формативті бағалау жиынтық бағалау жасауға
және болашақта сабақтарда қолдана білуге
үйрету.
Күтілетін нәтиже: Мұғалімдер бағалау туралы ақпарат алады, күнделікті өздері
бағалап жатқан түрлерімен салыстырады, топтық бағалау арқылы
критерий жасауды үйренеді, бағалау парақшасын жасайды, болашақта
сабақта қолдануға бейімделеді7
Негізгі дерек көздері: Мұлімдерге арналған нұсқаулық үшінші (негізгі)
деңгей.
А.Әлімов Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану
мәселелері
Көрнекіліктер:
интерактивті тақта, слайдтар, ватман, маркер, стикер, пікір ағашы,
магниттік тақта
уақыт
|
Коучтың іс
әрекеті
|
Мұғалімдердің іс
әрекеті
|
5 мин
|
Психологиялық
сәт
АКТ арқылы мұғалімдерге «Мен
қандаймын» тренингін өткізу. Аудиторияда психологиялық ахуал
тудыру.
|
Интерактивті тақтадағы
геометриялық фигураларды таңдап және сол фигураға қатысты өзінің
мінез-құлқы туралы ақпарат
алды.
|
3
мин
|
Топқа
бөлу
1,2,3,4,5 сандарын алу арқылы
2 топқа
біріктіру.
|
2 топқа
бірігеді.
|
2
мин
|
Ой
қозғау
1.
2.Топта шулап отырған
оқушыны назарын, зейінін сабаққа аудару үшін және басқаның пікірін
тыңдап оны талқылату үшін не істер едіңіз?
|
Мұғалімдер сабақтағы бағалау түрлерін талқылап өздерінің
ойларын айтты.
|
15
мин
|
Коучтың
ақпараты
Әдебиет пәнінен 8-сыныпқа
«Махамбет Өтемісұлы шығармалар » тақырыбында өткізілген сабатың
презинтациясымен
таныстыру.
Мақсаты: мұғалімдерге сабақ
барысында оқушылардың критериялды , формативті , жиынтық бағалауды
қалай қолданғаны туралы
көрсету.
|
Зейін қойып тыңдады. Сұрақтар
қойды.
|
10
мин
|
Топтық
жұмыс: «Оқушы
сипаты»
1 топ талантты,дарынды оқушы
2 топ үлгермеуші оқушы
|
Мұғалімдер тапсырмаларын
топтарында бірлесіп орындады. Әр топтан көшбасшы шығып өздерінің
жобаларын қорғады.
|
5
мин
|
Топтық
бағалау: коуч бағалау критерийді
жасауды ұсынады.
|
Топтар бірлесе отырып бірінші
критерилер құрып. Осы критерилерге сүйене отырып , топтық бағалауды
жүзеге асырды. Сонымен қатар өзін өзі бағалау кестесінде ұпай жинай
отырып, соңында жиналған ұпайларын санап өзін өзі
бағалады.
|
5
мин
|
Коучтың
сұрақтары:
Формативті мен жиынтық
бағалаудың айырмашылығы
неде?
Критериялды бағалаудың маңызы?
Дискриптор дегеніміз не, қандай мақсаттарда
қолданылады?
|
Сұрақтарға жауап бере отырып
өз сабақтарындағы бағалаумен салыстырады, критерий міндетті түрде
қою керектігін түсінді, формативті бағалау жүргізу керектігін
түсінді Дискриптор туралы мағлұмат
алды.
|
5
мин
|
Бүгінгі өтілген коучингке
дискриптор жасауды коуч
ұсынады
|
Мұғалімдер дискриптор жасау
арқылы өзін-өзі реттейтінін және үнемі қолданса сабақта жүйелі
түрде білім сапасының көтерілетінін
байқады.
|
5
мин
|
Кері
байланыс:
Бүгін мен не білдім?
Сізге бағалау түрлері ұнады ма?
Сізге не ұнамады, не
түсініксіз болды?
Сіздің ұсыныстарыңыз
|
Стикерлерден алған ақпарат:
жиынтық бағалауды үнемі мұғалімдер қолданады бірақ оны күнделікті
және тоқсандық т.б. деп атайды, критерийді оқушылар міндетті түрде
білу керектігін жазған, кейбір мұғалімдер бағалау парақшасы
ұнағаның және жұптық, топтық, өзін-өзі бағалау ұнағаның айтқан,
дискрипторды қалай химия сабағында қолдануға болады деген сауал
түсті.
|
Түзген: СмаиловаАқжарқын Әбиқызы,
І(ілгері)деңгей бойынша сертификатталған
мұғалім