|
Күні: 20.02.2020 |
Коуч : Бегежанова Рауан |
|||
|
Коучинг тақырыбы |
Дарынды оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау ерекшеліктері |
|||
|
Мақсаты |
|
|||
|
Күтілетін нәтиже |
|
|||
|
Ресурстар |
Интерактивті тақта, ноутбук, плакат, суреттер, түрлі-түсті қалам мен стикерлер |
|||
|
Жоспар
|
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жүргізілетін жұмыстар |
Дереккөздер |
||
|
Коучингтің басы 7 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Мұғалімдермен сәлемдесу, топқа бөліну. Мұғалімдер түрлі-түсті жұлдыздарды таңдап алып, түстері арқылы 3 топқа бөлінеді 1-топ (САРЫ) ДАРЫН тобы 2-топ(көк) ТАЛАНТ тобы 3-топ (күлгін) ҚАБІЛЕТ тобы
|
Топқа бөліну қағаздары, слайд |
||
|
Ортасы |
Коучинтің тақырыбын ашу үшін слайд арқылы түсіндірмелер беріліп, ақпараттар айтылады. Дарындылық - бұл психиканың жүйелі, өмір бойы дамып отыратын қасиеті, ол басқа адамдармен салыстырғанда, адамның бір немесе бірнеше қызмет түрінде өте жоғары (ерекше, сирек кездесетін) нәтижелерге қол жеткізу мүмкіндігін айқындайды. Әдетте дарынды балалардың жады өте жақсы болады, ол ерте қалыптасқан сөйлеу тілі мен абстаркітілік ойлау қабілетіне негізделеді.
Дарынды балаларға
мынадай қасиеттер тән: қоғамдық әділетсіздікті жете түсініп қабылдайды. Өзіне және айналадағы адамдарға жоғары талаптар қояды және ақиқатқа, әділдікке, үйлесімділік пен табиғатқа ден қоя алады. шынайылық пен фантазияны нақты ажырата алмайды. дарынды балалар әзірге олардың «тістері батпайтын» проблемаларды шешуге тырысады. Олардың дамуы тұрғысынан мұндай әрекеттер пайдалы. дарынды балалар үшін, әдетте - дақпыртты қорқыныш сезімдері тән, өйткені олар көптеген қауіпті салдарды елестетуге қабілетті. айналадағы адамдардың сөзбен жеткізілмейтін сезімдерін өте қабылдағыш және олардың айналасында туындаған, үнсіз шиеленіске тез беріледі.
Топтық тапсырма: топтар көрстетілген сайттағы мақалаларды оқиды, танысады және постер арқылы қорғайды 3-топ: https://baribar.kz/39195/qazaqstannynh-atyn-shygharyp-zhurgen-talantty-balalar/ БАҒАЛАУ «Комментарий» әдісі Топтық тапсырма: топтарға мектеп оқушыларының суреттері таратылып беріледі, оқушылар туралы ақпарат, жеке деректер және «дарынын қалай дамытамыз?» деген сұраққа бірлесіп жауап береді. БАҒАЛАУ: «екі жұлдыз, бір ұсыныс»
Жеке жұмыс. Тапсырма: дарынды оқушыға арналған бір тапсырма, ойын түрін, жұмыс жоспарын, т.б. дайындау БАҒАЛАУ «Қол шапалақтау» |
|
||
|
Соңы
|
Кері байланыс.
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Коучинг "Дарынды оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау ерекшеліктері"
Коучинг "Дарынды оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау ерекшеліктері"
|
Күні: 20.02.2020 |
Коуч : Бегежанова Рауан |
|||
|
Коучинг тақырыбы |
Дарынды оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау ерекшеліктері |
|||
|
Мақсаты |
|
|||
|
Күтілетін нәтиже |
|
|||
|
Ресурстар |
Интерактивті тақта, ноутбук, плакат, суреттер, түрлі-түсті қалам мен стикерлер |
|||
|
Жоспар
|
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жүргізілетін жұмыстар |
Дереккөздер |
||
|
Коучингтің басы 7 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Мұғалімдермен сәлемдесу, топқа бөліну. Мұғалімдер түрлі-түсті жұлдыздарды таңдап алып, түстері арқылы 3 топқа бөлінеді 1-топ (САРЫ) ДАРЫН тобы 2-топ(көк) ТАЛАНТ тобы 3-топ (күлгін) ҚАБІЛЕТ тобы
|
Топқа бөліну қағаздары, слайд |
||
|
Ортасы |
Коучинтің тақырыбын ашу үшін слайд арқылы түсіндірмелер беріліп, ақпараттар айтылады. Дарындылық - бұл психиканың жүйелі, өмір бойы дамып отыратын қасиеті, ол басқа адамдармен салыстырғанда, адамның бір немесе бірнеше қызмет түрінде өте жоғары (ерекше, сирек кездесетін) нәтижелерге қол жеткізу мүмкіндігін айқындайды. Әдетте дарынды балалардың жады өте жақсы болады, ол ерте қалыптасқан сөйлеу тілі мен абстаркітілік ойлау қабілетіне негізделеді.
Дарынды балаларға
мынадай қасиеттер тән: қоғамдық әділетсіздікті жете түсініп қабылдайды. Өзіне және айналадағы адамдарға жоғары талаптар қояды және ақиқатқа, әділдікке, үйлесімділік пен табиғатқа ден қоя алады. шынайылық пен фантазияны нақты ажырата алмайды. дарынды балалар әзірге олардың «тістері батпайтын» проблемаларды шешуге тырысады. Олардың дамуы тұрғысынан мұндай әрекеттер пайдалы. дарынды балалар үшін, әдетте - дақпыртты қорқыныш сезімдері тән, өйткені олар көптеген қауіпті салдарды елестетуге қабілетті. айналадағы адамдардың сөзбен жеткізілмейтін сезімдерін өте қабылдағыш және олардың айналасында туындаған, үнсіз шиеленіске тез беріледі.
Топтық тапсырма: топтар көрстетілген сайттағы мақалаларды оқиды, танысады және постер арқылы қорғайды 3-топ: https://baribar.kz/39195/qazaqstannynh-atyn-shygharyp-zhurgen-talantty-balalar/ БАҒАЛАУ «Комментарий» әдісі Топтық тапсырма: топтарға мектеп оқушыларының суреттері таратылып беріледі, оқушылар туралы ақпарат, жеке деректер және «дарынын қалай дамытамыз?» деген сұраққа бірлесіп жауап береді. БАҒАЛАУ: «екі жұлдыз, бір ұсыныс»
Жеке жұмыс. Тапсырма: дарынды оқушыға арналған бір тапсырма, ойын түрін, жұмыс жоспарын, т.б. дайындау БАҒАЛАУ «Қол шапалақтау» |
|
||
|
Соңы
|
Кері байланыс.
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз
















