Коучинтің
тақырыбын ашу үшін слайд арқылы түсіндірмелер беріліп, ақпараттар
айтылады.
Дарындылық - бұл психиканың жүйелі, өмір бойы дамып отыратын
қасиеті, ол басқа адамдармен салыстырғанда, адамның бір немесе
бірнеше қызмет түрінде өте жоғары (ерекше, сирек кездесетін)
нәтижелерге қол жеткізу мүмкіндігін айқындайды. Әдетте дарынды
балалардың жады өте жақсы болады, ол ерте қалыптасқан сөйлеу тілі
мен абстаркітілік ойлау қабілетіне
негізделеді.
Дарынды балаларға
мынадай қасиеттер тән: -
өте ерте байқалатын,
күшті дамыған әділдік сезімі. Дарынды балалардағы жеке құндылықтар
жүйесі өте кең.
қоғамдық әділетсіздікті
жете түсініп қабылдайды. Өзіне және айналадағы адамдарға жоғары
талаптар қояды және ақиқатқа, әділдікке, үйлесімділік пен табиғатқа
ден қоя алады.
шынайылық пен
фантазияны нақты ажырата
алмайды.
дарынды балалар әзірге
олардың «тістері батпайтын» проблемаларды шешуге тырысады. Олардың
дамуы тұрғысынан мұндай әрекеттер
пайдалы.
дарынды балалар үшін,
әдетте - дақпыртты қорқыныш сезімдері тән, өйткені олар көптеген
қауіпті салдарды елестетуге
қабілетті.
айналадағы адамдардың
сөзбен жеткізілмейтін сезімдерін өте қабылдағыш және олардың
айналасында туындаған, үнсіз шиеленіске тез
беріледі.
Топтық тапсырма: топтар
көрстетілген сайттағы мақалаларды оқиды, танысады және постер
арқылы қорғайды
1-топ:
https://kaz.tengrinews.kz/zakon/kazakstan_respublikasyinyin_ukmet_kazakstan_respublikasyinyin_premer_ministr/aleumettk_kamsyizdandyiru/id-P1900000997
2-топ:
http://primeminister.kz/kz/news/reviews/daryndy-oushylardy-oldaudy-zhol-kartasy-kpbalaly-otbasylar-men-auyl-balalary-shin-zha-mmkindikter-andaj
3-топ:
https://baribar.kz/39195/qazaqstannynh-atyn-shygharyp-zhurgen-talantty-balalar/
БАҒАЛАУ
«Комментарий» әдісі
Топтық
тапсырма: топтарға мектеп оқушыларының
суреттері таратылып беріледі, оқушылар туралы ақпарат, жеке
деректер және «дарынын қалай дамытамыз?» деген сұраққа бірлесіп
жауап береді.
БАҒАЛАУ: «екі жұлдыз, бір
ұсыныс»
Жеке
жұмыс.
Тапсырма: дарынды оқушыға
арналған бір тапсырма, ойын түрін, жұмыс жоспарын, т.б.
дайындау
БАҒАЛАУ «Қол
шапалақтау»
|