Коучинг "Дарынды оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау ерекшеліктері"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Коучинг "Дарынды оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау ерекшеліктері"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге дарынды оқушылар туралы түсінік беру, дарынды оқушыларды анықтау және ол оқушылармен жұмыс жасау ерекшеліктерін үйрету. Бір-бірімен пікір алмасып, тәжірибе бөлісу. Дарынды оқушылармен жұмыс жасаудың маңыздылығын түсіну, тәжірибелерінде қолдануға бағыт-бағдар беру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні: 20.02.2020

Коуч : Бегежанова Рауан

Коучинг тақырыбы


Дарынды оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау ерекшеліктері

Мақсаты

  • Мұғалімдерге дарынды оқушылар туралы түсінік беру, дарынды оқушыларды анықтау және ол оқушылармен жұмыс жасау ерекшеліктерін үйрету.

  • Бір-бірімен пікір алмасып, тәжірибе бөлісу.

  • Дарынды оқушылармен жұмыс жасаудың маңыздылығын түсіну, тәжірибелерінде қолдануға бағыт-бағдар беру

Күтілетін нәтиже

  • Дарынды оқушыларды анықтай алады, олардың бағытын анықтап, жүйелі жұмыстар жүргізуге дағдыланады.

Ресурстар

Интерактивті тақта, ноутбук, плакат, суреттер, түрлі-түсті қалам мен стикерлер



Жоспар


Жоспарланған уақыт

Жүргізілетін жұмыстар

Дереккөздер


Коучингтің басы

7 минут

Ұйымдастыру кезеңі

Мұғалімдермен сәлемдесу, топқа бөліну.

Мұғалімдер түрлі-түсті жұлдыздарды таңдап алып, түстері арқылы 3 топқа бөлінеді

1-топ (САРЫ) ДАРЫН тобы

2-топ(көк) ТАЛАНТ тобы

3-топ (күлгін) ҚАБІЛЕТ тобы









Топқа бөліну қағаздары, слайд

Ортасы


Коучинтің тақырыбын ашу үшін слайд арқылы түсіндірмелер беріліп, ақпараттар айтылады.

Дарындылық - бұл психиканың жүйелі, өмір бойы дамып отыратын қасиеті, ол басқа адамдармен салыстырғанда, адамның бір немесе бірнеше қызмет түрінде өте жоғары (ерекше, сирек кездесетін) нәтижелерге қол жеткізу мүмкіндігін айқындайды. Әдетте дарынды балалардың жады өте жақсы болады, ол ерте қалыптасқан сөйлеу тілі мен абстаркітілік ойлау қабілетіне негізделеді.

Дарынды балаларға мынадай қасиеттер тән: 
- өте ерте байқалатын, күшті дамыған әділдік сезімі. Дарынды балалардағы жеке құндылықтар жүйесі өте кең. 

қоғамдық әділетсіздікті жете түсініп қабылдайды. Өзіне және айналадағы адамдарға жоғары талаптар қояды және ақиқатқа, әділдікке, үйлесімділік пен табиғатқа ден қоя алады. 

шынайылық пен фантазияны нақты ажырата алмайды. 

дарынды балалар әзірге олардың «тістері батпайтын» проблемаларды шешуге тырысады. Олардың дамуы тұрғысынан мұндай әрекеттер пайдалы. 

дарынды балалар үшін, әдетте - дақпыртты қорқыныш сезімдері тән, өйткені олар көптеген қауіпті салдарды елестетуге қабілетті. 

айналадағы адамдардың сөзбен жеткізілмейтін сезімдерін өте қабылдағыш және олардың айналасында туындаған, үнсіз шиеленіске тез беріледі.



Топтық тапсырма: топтар көрстетілген сайттағы мақалаларды оқиды, танысады және постер арқылы қорғайды

1-топ: https://kaz.tengrinews.kz/zakon/kazakstan_respublikasyinyin_ukmet_kazakstan_respublikasyinyin_premer_ministr/aleumettk_kamsyizdandyiru/id-P1900000997


2-топ: http://primeminister.kz/kz/news/reviews/daryndy-oushylardy-oldaudy-zhol-kartasy-kpbalaly-otbasylar-men-auyl-balalary-shin-zha-mmkindikter-andaj


3-топ: https://baribar.kz/39195/qazaqstannynh-atyn-shygharyp-zhurgen-talantty-balalar/


БАҒАЛАУ «Комментарий» әдісі


Топтық тапсырма: топтарға мектеп оқушыларының суреттері таратылып беріледі, оқушылар туралы ақпарат, жеке деректер және «дарынын қалай дамытамыз?» деген сұраққа бірлесіп жауап береді.


БАҒАЛАУ: «екі жұлдыз, бір ұсыныс»


Жеке жұмыс.

Тапсырма: дарынды оқушыға арналған бір тапсырма, ойын түрін, жұмыс жоспарын, т.б. дайындау

БАҒАЛАУ «Қол шапалақтау»





Соңы




Кері байланыс.

Shape4 Shape3 Shape2




















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.04.2021
622
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі