Тақырып: Оқу мен оқытудағы оқу үшін
бағалаудың тиімділігі
|
Мектеп:
|
Күні
|
Қатысушының саны
-
|
Қатыспағаны
-
|
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
|
|
Оқудың
мақсаты
|
Оқу
мен
оқытуда
оқу
үшін
бағалау
әдістерінің оқушылардың білім сапасының артуына ықпал ететіндігін және тиімділігін анықтау.
|
Күтілетін
нәтижелер:
|
Коучинг қатысушылары оқу үшін
бағалауды күнделікті сабақта пайдалану арқылы оқу үрдісін
жақсартады және «Оқу үшін бағалауды» сабақтарында тиімді қолданады.
«Оқу үшін бағалау» туралы түсініктерін жетілдіру, «Оқу үшін
бағалаудың» оқыту үшін тиімділігін іс-тәжірибеге енгізуге
ықпалдастыру.
Формативті бағалаудың
түрлерімен, оларды қолдану мақсатымен танысады, неліктен қолдану
керектігін ұғынады.
•Кері байланыс арқылы
бағалаудың маңыздылығын түсінеді.
-
•
формативтік оқыту әдістерін
тиімді пайдалану. Балалардың табысты оқуы үшін пәнге
деген қызығушылығын оятады;
-
Оқушылардың сенімділігін
арттырады.;
-
Сапалы білім алуына жетелейді
|
Түйінді
идея
|
Бағалау түсінігін өзгертуге
ықпал ету.
|
Ресурстар
|
Таныстырылым,маркер, стикер, кеспе қағаздар,
түрлі түсті парақтар, А3,А4 парақтары, іздер.
|
Ж о с п а
р
|
Жоспарлау
уақыты (минутпен)
|
Жоспарланған
іс-әрекеттер
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Коучтың
іс-әрекеті
|
Қатысушылардың
іс-әрекеттері
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Топқа
бөлу
3
мин
|
Сәлемдесу
Жағымды психологиялық көңіл-
күй орнату
«Сенімділік»
тренингі.
Мақсаты: Стрестік жағдайдан арылтып,
сенімділікке үйрету.
Ұстаздарға бос ақ парақ
таратылады. Сол парақты қаламмен теңдей екі бөлу ұсынылады.Ол
бөліктерді 1 ,2 деп белгілеп, 1-ші бөлікке жағымды қасиеттерін,
2-ші бөлікке жағымсыз қасиеттерін жазу керек те, ортасынан қырқылып
алынады. Жағымды қасиеттерін өзінде қалдырып, жағымсыздарын қатты
мыжып, қоқыс жәшігіне салады.
Берілген суреттер арқылы топқа
бөлу
|
|
|
Суреттер
|
Түрткі
сұрақ
2
мин
|
Коуч мақсатымен
таныстыру
Бүгінгі мектептегі білім
беруде Баға-Бағалау-Сандық баға деген ұғым бар. Біз үшін бұл үш сөз
синонимдес болғанымен, әртүрлі ұғымды
білдіреді.
Бағалау-оқушылардың
оқу-танымдық әрекеттерін бақылау, оның білім деңгейін анықтау үшін
ақпарат жинау;
Баға беру-бағалаудың нәтижесі,
яғни сапалы кері байланыс;
Баға- символ, оқу жетістігін не санмен, не сөзбен
таңбалау.
«Бағалау» термині жақын отыру дегенді білдіреді,
себебі бір адам басқа адамның не айтып, не істегенін өзін-өзі
бақылау жағдайында өзінің дербес ойлауын, түсінігін бақылауы болып
табылады.
|
|
|
|
Видеобейне
көрсету
5
минут
|
” Бәрі сенің қолында
“ аңыз
көрсетілімді
ұсыну, сұрақтар қою арқылы
мұғалімдердің пікірін білу,видеороликтен алған әсерлеріне көзін
жеткізу.
- Сіздер аңыз туралы не
айтасыздар?
- ” Бәрі сенің қолында “ деген
сөз нені білдіреді?
- Сөздерге қатысы бар
ма?
|
көрсетілімді көру, баға
беру.
|
|
|
Презентация
|
Сіз сабағыңызда бағалаудың қай
түрін пайдаланасыз?
-Сіз сабақта нені
бағалайсыз?
-Сабақтың қай кезінде
балаларды бағалайсыздар?
Оқушыға қойған бағаңызды қалай
түсіндіресіздер?
- Сіз үшін оқушыны бағалау
кезінде ең бастысы не?
- Сіз өзіңіздің бағалау
тәжірибеңізге қанағаттанасыз ба?
ПОСТЕР
қорғау
Критериалды бағалау екі
мақсатта қолданатындығы туралы айтылады.
«Оқу үшін бағалау» және «Оқуды
бағалау» таныстырылымы
|
|
|
|
Негізгі
бөлім
Топтағы
жұмыс
|
«Оқу үшін бағалау» тәсілдерін
талдау.
«Оқу үшін бағалау» сыныптағы
күнделікті жұмыс барысында жүзеге асырылатыны туралы және оқушының
ағымдағы оқу үлгерімінің көрсеткіші болып табылады.Оқушы мен
мұғалім арасында кері байланысты қамтамасыз етіп,оқу үдерісіне
уақытылы өзгеріс енгізіп отыруға мүмкіндік
береді.
Сурет салу
тапсырылады.
|
Екі топ ауызша және жазбаша
бағалау туралы айтып шығады.
|
|
Қағаз,
|
Рефлексия
|
«Оқу үшін бағалау»
бағалау:
Екі жұлдыз,бір тілек
стратегиясына сүйене отырып,топтың ең жақсы жетістігі мен жіберген
кемшілігіне ұсыныс айту.
У.Уорд «Жай мұғалім
-хабарлайды,жақсы мұғалім –түсіндіреді,керемет мұғалім – көрсетеді,
ұлы мұғалім – шабыттандырады» дегендей оқушыларымыздың оқуға деген
ынтасын көтеріп, шабыттандыруға шақырамын!
|
|
«Бағдаршам»
арқылы
|
|
Қосымша
ақпараттар
|
Дифференциация
Қатысушыларға көмектесуді
қалай жоспарлайсыз?
Анағұрлым дағдысы қалыптасқан
қатысушыларға қандай тапсырмалар беруді
жоспарлайсыз?
|
Бағалау – қатысушылардың
білімін/прогресті қадағалауды қалай
жоспарлайсыз? (ақпартатты
қорытындылау/бағалау идеясы)
|
Пән аралық
байланыс
|
|
|
|
Рефлексия
Оқыту/сабақтың мақсаттарына
жете алдыңыз ба?
Бүгін қатысушылар нені
үйренді?
Оқытуда атмосфера қалай
болды?
Менің дифференцирленген
әдіс-тәсілдерім жұмыс барысында қаншалықты
орындалды?
Мен кестеге сай жұмыс жасадым
ба?
Мен өз жоспарыма
қандай өзгерістер енгізуіме болады және
неге?
|
Бұл орынды өз сабағыңыз
бойынша бақылау барысын жазуға қолданыңыз. Сол жақ бағанда жазылған
сұрақтарға жауап бере өз сабағыңыз бойынша
жазыңыз
|
|
Қорытынды
бағалау
Сәтті болған екі жағдайды
атаңыз (оқу мен оқыту)
1:
2:
Сабақты жақсартуға мүмкін
болатын екі жағдайды атаңыз (оқу мен
оқыту)
1:
2:
Сынып/аудитория жайында мен
қандай жаналық білдім, сонымен қатар жеке қатысушылар туралы не
білдім, менің келесі сабақты өткізуіме осы аталғандар қалай әсер
етеді/қалай көрініс табады?
|