Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Коучинг жоспары:"Диалогтік оқыту дегеніміз не?"
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Коучинг жоспары:"Диалогтік оқыту дегеніміз не?"
Материал туралы қысқаша түсінік
ЛУПС және ЛУШ курстарының тыңдаушыларына, мектеп тренерлеріне көмек
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Коучинг-сабақтың жоспары
Сабақ тақыры-бы
Сабақ мақсаты
Күтілетін нәтиже
Қамтылатын модульдер, сұрақтар
Ресурстар
Диалогтік оқыту дегеніміз не?
1.Сұрақ қоя білу. 2.Диалогтің маңызын ашу, сабаққа оқыту нысаны ретінде әңгімелесуді енгізу. 3.Әңгімелесудің үш түрін ажырата білу.
1. Оқыту мен оқудағы тілдің басты рөлін түсінеді.2. Білім беруде оқушыға жеке көңіл бөлуді дамытуға ықпал ететін оқыту әдісі ретінде әңгімелесуді, мысалы: жауап алу мен шағын топта жұмыс істеу әдістерін қалайша тиімді қолдануға болатынын түсінеді3. Білім алу тәжірибесіне диалогтік оқытуды әдістер енгізеді.4. Сыныптағы диалогтік оқыту нәтижесі бағаланады.5. Диалогтік әдістердің оқуға көмегін түсіндіруге дайын болады.
АҚТ, СТО, топтық жұмыс, бағалау.
Таныстырылым, бейнефильм, проектор, экран,
Коучинг барысы
КезеңдерІ.Ұйымдастыру
уақыт
Коучерлердің іс-әрекеті
Мұгалімдердің іс-әрекеті
Ресурстар
тренинг
4 мин
«Өз есіміңді ерекше ата»
психалогиялық көңіл-күй тудырады
топқа бөлу
3 мин
- Сұрақтар мен жауаптары жазылған кеспе қағаздар бойынша топқа бөлінеді. Диалогтағы негізгі ой бойынша суретпен белгіленгенорындарына отырады.
-мұғалімдер кеспе қағаздар бойынша бойынша топқа бөлінеді
Суреттер, кеспе қағаздар
ІІ.Ой қозғау.
8 мин
«Шегенің ізі» мультфильм арқылы тақырыпты анықтайды. Сұрақтар:1. Осы мультфильмнен не көрдіңіздер, қандай ой түйдіңіздер? Кейіпкерлердің бір-бірімен қарым-қатынасқа түсу құралы туралы не айтасыз?Топ ішінде ақылдасып, талқылап түйінді ойларыңызды білдіріңіздер. 2. Осы видеоны негізге ала отырып коучинг тақырыбын анықтаңыздар
Берілген сұрақтардың жауабын стикерлерге жазып, әр топтан біреуі дауыстап оқиды.Топ ішінде талқылайды, әр топтан бір тыңдаушы ойын айтады.
Әр топ пікірлерін білдіреді
Бейнежазба,стикерлер
ІІІ.Топтық жұмыс «Кемпірқосақ»стратегиясы
7 мин
1.Диалогтік оқыту дегеніміз не?2.Диалогтік оқытуды сабақта қолдануда қандай қиындықтар бар? 3. Алдағы уақытта дәстүрлі сабақтарды сындарлы оқытуға өзгерте аламыз ба? Оны мектепте қалай жүзеге асыруға болады? 4. Диалогтік оқытудың тиімділігіқандай?
Топтар жұмыс жасайды.Әр мұғалім (бастапқы топта) тыңдайды және (түрлі-түсті топта) сөйлейді.
Мұғалімдер өздеріне берілген тақырыптарды талдайды және жұптық жұмыс жасай отырып, тақырыпты ашады. Түйген ойларынан постер дайындайды.
А-3, маркер диалогтік әңгіме түрлерінің анықтамасы жазылған парақшалар
VI. Бағалау
2 мин
Постерлерді қорғайды, баға береді
Смайликтер жабыстырады.
стикерлер
VIІ. Ой толғаныс
7мин2 мин1мин
Сахналық көрініс1-топ «Тренер мен спортсмен» 2-топ «Мұғалім мен оқушы»3-топ «Дәрігер мен емделуші»
Рөлге енеді. Тапсырмаларды орындайды
Көрініске қажетті заттар
VIІI. Керібайланыс
3 мин
«Екі жұлдыз, бір тілек»
Ұстаздар өз пікір, тілектерін стикерге жазады.
стикерлер
ІХ. «Иә, жоқ»Бағалау
2 мин
Бағалау парақшасы
Парақшада жазылған сұрақтарға жауап береді
парақтар
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз