Материалдар / Коучинг жоспары:"Диалогтік оқыту дегеніміз не?"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Коучинг жоспары:"Диалогтік оқыту дегеніміз не?"

Материал туралы қысқаша түсінік
ЛУПС және ЛУШ курстарының тыңдаушыларына, мектеп тренерлеріне көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Маусым 2018
286
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг-сабақтың жоспары
Сабақ тақыры-быСабақ мақсатыКүтілетін нәтижеҚамтылатын модульдер, сұрақтарРесурстар
Диалогтік оқыту дегеніміз не?1.Сұрақ қоя білу. 2.Диалогтің маңызын ашу, сабаққа оқыту нысаны ретінде әңгімелесуді енгізу. 3.Әңгімелесудің үш түрін ажырата білу.1. Оқыту мен оқудағы тілдің басты рөлін түсінеді.2. Білім беруде оқушыға жеке көңіл бөлуді дамытуға ықпал ететін оқыту әдісі ретінде әңгімелесуді, мысалы: жауап алу мен шағын топта жұмыс істеу әдістерін қалайша тиімді қолдануға болатынын түсінеді3. Білім алу тәжірибесіне диалогтік оқытуды әдістер енгізеді.4. Сыныптағы диалогтік оқыту нәтижесі бағаланады. 5. Диалогтік әдістердің оқуға көмегін түсіндіруге дайын болады.АҚТ, СТО, топтық жұмыс, бағалау.Таныстырылым, бейнефильм, проектор, экран,
Коучинг барысы
КезеңдерІ.Ұйымдастыру уақыт

Коучерлердің іс-әрекетіМұгалімдердің іс-әрекетіРесурстар
тренинг4 мин«Өз есіміңді ерекше ата»психалогиялық көңіл-күй тудырады

топқа бөлу



3 мин



- Сұрақтар мен жауаптары жазылған кеспе қағаздар бойынша топқа бөлінеді. Диалогтағы негізгі ой бойынша суретпен белгіленген орындарына отырады.-мұғалімдер кеспе қағаздар бойынша бойынша топқа бөлінедіСуреттер, кеспе қағаздар





ІІ.Ой қозғау.





8 мин
«Шегенің ізі» мультфильм арқылы тақырыпты анықтайды. Сұрақтар:1. Осы мультфильмнен не көрдіңіздер, қандай ой түйдіңіздер? Кейіпкерлердің бір-бірімен қарым-қатынасқа түсу құралы туралы не айтасыз?Топ ішінде ақылдасып, талқылап түйінді ойларыңызды білдіріңіздер. 2. Осы видеоны негізге ала отырып коучинг тақырыбын анықтаңыздарБерілген сұрақтардың жауабын стикерлерге жазып, әр топтан біреуі дауыстап оқиды.Топ ішінде талқылайды, әр топтан бір тыңдаушы ойын айтады.

Әр топ пікірлерін білдіреді




Бейнежазба,стикерлер
ІІІ.Топтық жұмыс «Кемпірқосақ»стратегиясы





7 мин
1. Диалогтік оқыту дегеніміз не?2. Диалогтік оқытуды сабақта қолдануда қандай қиындықтар бар? 3. Алдағы уақытта дәстүрлі сабақтарды сындарлы оқытуға өзгерте аламыз ба? Оны мектепте қалай жүзеге асыруға болады? 4. Диалогтік оқытудың тиімділігі қандай?



Топтар жұмыс жасайды. Әр мұғалім (бастапқы топта) тыңдайды және (түрлі-түсті топта) сөйлейді.



Диалогтік оқыту туралы ақпарат жазылған парақтар
IV. Сергіту сәті.2 минЛогикалық сұрақтар







V. Галереяға тур Топтық жұмыс





8 мин





Топпен жұмыс: «Латын әліпбиінің қолданысқа енгізілуі»1-топ: Әңгіме - дебат2-топ: Кумулятивті әңгіме3-топ: Зерттеушілік әңгімеМұғалімдер өздеріне берілген тақырыптарды талдайды және жұптық жұмыс жасай отырып, тақырыпты ашады. Түйген ойларынан постер дайындайды.А-3, маркер диалогтік әңгіме түрлерінің анықтамасы жазылған парақшалар
VI. Бағалау

2 мин

Постерлерді қорғайды, баға бередіСмайликтер жабыстырады.стикерлер


VIІ. Ой толғаныс

7мин2 мин1минСахналық көрініс1-топ «Тренер мен спортсмен» 2-топ «Мұғалім мен оқушы»3-топ «Дәрігер мен емделуші»Рөлге енеді. Тапсырмаларды орындайдыКөрініске қажетті заттар
VIІI. Керібайланыс3 мин«Екі жұлдыз, бір тілек» Ұстаздар өз пікір, тілектерін стикерге жазады. стикерлер
ІХ. «Иә, жоқ»Бағалау2 минБағалау парақшасы



Парақшада жазылған сұрақтарға жауап бередіпарақтар


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!