Уақыты
|
Коучинг сессияның өтілу
кезеңдері
|
Коучердің
іс-әрекеті
|
Мұғалімнің
(тыңдаушының) іс-әрекеті
|
Қолданылған
құралдар
|
3 минут
|
Ұйымда-стыру
|
Сәлемдесу.
-Армысыздар,
құрметті әріптестер!. Бүгінгі коучинг сабағыма қатысқандарыңыз мен
үшін үлкен құрмет!Қош келдіңіздер! Осы жерде өзін таныстыра
кету.Мен осы коучинг сабағымды: «Сабақ
беру-үйреншікті жай шеберлік емес, ол үнемі жетілдіруді қажет
ететін,үнемі жаңалық табатын өнер»,-деп баға берген Жүсіпбек Аймауытовтың сөзінен бастағым
келді. Менің ойымша,бүгінгі коучингтен өздеріңізге керекті
әдіс-тәсілдермен таныса отырып, алдағы уақытта тәжірибеде қолдана
аласыздар деген үміттемін.
|
Назарын
коучерге аударады. Сәлемдеседі.
|
|
5 минут
|
Психология-лық
ахуал
|
Танысу. «Алып қадамдар»
әдісі
Құрметті
әріптестер, барлығыңызды сыртқа шығара отырып қайта қадамдардың
бағытына қарай секіртіп кабинетке кіргіземін. Кірген ұстаздар
партада тұрған «Нейрон» жаттығуын жасап қолдарын жазыл, қызыл, сары
түсте берілген таяқшалар таратылып беріледі.
|
Эмоционалдық
көңіл-күйін көтереді.
|
Қима қағаздар
|
2 минут
|
Топтастыру
|
Топқа бөлу.Қолдарында әр түрлі таяқшаларына қарай топқа бөлініп
отырады. 3 топқа бөлінеді.
І топ «Сары», ІІ топ «Қызыл», ІІІ топ
«Жасыл»
Нұсқау: -Құрметті әріптестер, біз әуелі топ ережесін құрып алайық.
А3-ке топ ережесін жазамыз.
Сұрақ:-Сіздер
топ ережесін құру мен топқа бөлуден қандай ой
түйдіңіздер?
-Топ ережесі
мұғалімге немесе оқушыға не үшін қажет деп ойлайсыздар?
|
Таяқшалардың түстеріне қарай, топқа
бөлінеді. Әріптестер өз ойларын
білдіреді.
Ережелерді әріптестер құрады.
Нәтижесінде 3 топқа құрылады.
А3 әріптестер
құрған ережені алдағы уақытта қолданатынын растап, қолдарын
қояды.
|
А3, маркер, таяқша
|
2
минут
|
«Мағынаны тану»
Ассоциация әдісі
|
Жаттығу
өткізу «Қағаздан жасалған шариктер»
Сұрақ:
Нені байқаймыз? Алдарына мақсат
қойылмады! Мақсат толық айтылмады, мақсат нақты қойылмады, мақсат
анық және түсінікті болмады, мақсат қолжетімді болу керек.
|
Әр топ мүшелерінің
қолдарына қағаздан умаждалған шариктер ұстатып – «бірденеге
жасаңдар» деп айтылады.
Топтағы әрбір қатысушы тақырыпты толғанып, өз
ой-пікірлерін айтады.
Мұғалімдер бүгінгі тақырыпты көз алдарына елестеді.Өздеріне таныс
әдіс-тәсілдерді атап шығады.
Коучингтің
мақсаты мен міндетімен таныстырады.
|
Қағаздан умаждалған
шариктер.
|
|
«Қызығушы-лықты ояту»
«Адам бейнесі» тренинг
|
Әр топ
мүшелеріне ақ бет қағаз беріледі. Сол қағазды жырту әдісі арқылы
адам бейнесін жасау керек. Оқушы ұарындашпен «адам бейнесін»
салады.
|
Қағазды жырту әдісі арқылы «адам
бейнесін» жасау. Ал, оқушы болса «адам бейнесін» қарындашпен
салады.
|
Ақ қағаз,
қарындаш
|
3 минут
|
«Ой қозғау»
әдісі
|
«Қарындаштың бес қыры» атты хикаяны тыңдау. Хикаяның тыңдап
болған соң, әр топқа берілген мұғалімнің бойындағы 5 қырлы жақтарын
жазу.
|
Интербелсенді тақтадан «Қарындаштың бес қыры»
атты хикаяны тыңдайды. Ақ параққа «Мұғалімнің бойындағы 5 қырын»
жазады.
|
Интербелсенді тақта, ақ парақ, маркер.
|
7
минут
|
Топтық
жұмыс
|
Тарсия әдісі
Мұғалімдерге
қиынды қағаздарды таратып беремін. Есептерді шығара отырып
құрастырады.
|
Мұғалімдер
өздеріне берілген тапсыпманы орындап шығады
|
Қиынды үшбұрыштар
|
|
Тимбильдинг
әдісі
|
Стаканнан мұнара
тұрғызу. Топтар бірлесе отыра мұнара тұрғызады
|
Бірлесе отырып топтар резенке
арқылы стаканды қыса отырып жинайды.
|
|
3 минут
|
Оқыту мен оқу
үшін бағалау.
|
«Киім ілгіш» әдісі. Талдау, өзара,өзін-өзі
бағалау.
Нұсқау: -Барлық
топ өз пікірлерін айтып болған екен, олай болса өзара бағалау
әрекетін жасаңыздар. Тақырыпты ұтымды ашты деген топқа
қалыптастырушы бағалау жасаңыздар. Яғни, ұтымды пікір айтқан
топтарға қай тұстары ұтымды шыққандығы және неліктен олай
болғандығы жайлы өз пікірлеріңізді стикерге жазып, сол топтың
постеріне жабыстырыңыздар.
Сұрақ: -Сіздер
осы тақырыпты талдай келе нені түсіндіңіздер?
-Қай
топтың тапсырмасының сұрақтары дұрыс қойылған деп ойлайсыздар?
-Тапсырманы жан-жақты талдау үшін қандай сұрақтар қояр
едіңіздер?
-Сабақтарыңызда оқушыларыңызды
топқа бөліп жүргеніндеріңізді айта аласыздар ма?
|
Топтағы
мұғалімдер ақылдаса отырып, тақырыпты толық аша алған топқа
қалыптастырушы баға береді. Неліктен олай шешкендігі жайлы өз
пікірлері жазылған стикерді постеріне жабыстырады.
Сұрақтарға өз пікірлерін
айтады.Шапалақпен бағаланады (қол шапалақтау арқылы)
|
Стикер
|
5 минут
|
Сергіту кезеңі
|
«Кубик» серігіту сәті
Сұрақ:
-Сіздер бұл сергіту сәтінен не
түсіндіңіздер? -Сіздер іс-қимылдарды көрсету арқылы сабақта
қаншалықты маңызы бар деп ойлайсыздар?
|
Мұғалімдер берілген тапсырмалар-ды орындай отырып,бой
сергітеді.
Сұрақтарға өз пікірлерін
айтады.
|
|
3 минут
|
Кері
байланыс.
|
«Ханқыз» әдісі Өз пікірлерін жазып өтеді
|
Кері байланыс парағаның сұрақтарына
жауап ретінде өз пікірлерін жазады.
|
Сурет,
слайд.
|
4
минут
|
Рефлексия.
|
Көңіл күйім Мұғалімдер
алған әсерлерін смайлик арқылы қыстырғашпен іліп
көрсетеді.
|
Смайликтерге
|
|
|
Бағалау
|
Смарт сағатымен мұғалімдер Коучты бағалап өтеді
|
|
|