Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
коучинг сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сынып белсенділерінің ролін арттыру
Топқа бөлу
-
Топ
-
Карпаева Нурсулу Кабдырашовна - спикер
-
Ағыбаева Бақыт Абузарқызы
-
Бекишева Кабира Аримхановна
-
Жунусова Асел Болатовна
-
Садыкова Кульмира Сагымовна
-
Дырымбаева Гүлнар Қадылбековна
-
Мұқашев М.С.
-
Рамазанов С.М.
-
Топ
-
Садуева Б.Е. - спикер
-
Рахимжанова Д.М.
-
Тусупбекова Ж.Т.
-
Жаныбекова Г.Б.
-
Исанова Ш.А.
-
Мухаметрахимова А.Е.
-
Далаева Н.Т.
-
Тоқтарбай С.А.
3-топ
-
Сағиева Г.Қ. - спикер
-
Мейрамбаева С.С.
-
Мухамедрахимова Р.Ж.
-
Агажапов А.А.
-
Исаханов С.С.
-
Байгунусова Ж.О.
-
Оралбекова А. А.
-
Советова М.Е.
4-Топ
-
Шуленова Қ.Б. - спикер
-
Мухаметжанова Л.Т.
-
Нуртаева Г.Б.
-
Ризабек М.
-
Арғынбаева А.Қ.
-
Алтаева А. Н.
-
Бақытжанұлы Қ.
-
Қабдуашева Э.Т.
5 – топ
-
Сатиева Ж.Т.- спикер
-
Қалижарова З.Ж.
-
Мамырханова М.М.
-
Мухаметжанова З.Ш.
-
Туменбаева А. Н.
-
Самарбекова А. С.
-
Кожанова Р. С.
-
Молдашев Ш.М.
6- топ
-
Қалиғазы А.Б. - спикер
-
Тасубаева Б
-
Опкебаева М. К.
-
Баирканова Б.Н.
-
Рахымжанова Қ.Б.
-
Молдашева Б.А.
-
Дусипова Г.Қ.
-
Ермекова Г.Қ.
7- топ
-
Құдайбергенова Н.С. - спикер
-
Калиева Б.С.
-
Оралбекова М.О.
-
Мырзахметова Н.Н.
-
Демчинов Қ.К.
-
Альханова Ж.Р.
-
Садыкова Б.У.
-
Туменбаева Г.К.
Коучинг
Сабақтың тақырыбы: |
Сынып белсенділерінің жұмысын арттыру |
Жалпы мақсат: |
Ұжымдық қарым-қатынас негізінде ортақ шешім табуға баулу, субьектілік белсенділіктерін арттыру жүйесімен танысып, маңыздылығын түсінеді. |
Оқу нәтижелері: |
Ұжымдық қарым-қатынас негізінде ортақ шешім табуға баулу |
Түйінді идеялары: |
Сынып белсенділерінің жұмысының маңыздылығын түсінеді |
Жаттығулар және бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл: |
Интерактивті тақта, компьютер, бейнематералдар, постер, маркер, слайдтар. |
Қатысушылардың іс-әрекеті
Уақыт мөлшері |
Тақырыбы |
Іс-әрекет |
Қатысушылардың іс-әрекеті |
2 мин |
Ұйымдастыру кезеңі |
Топтау: алдын ала 7 топқа бөлініп отырады. Мұғалімдерге сиқырлы вафли мен су ұсынылады. Оның ішінде жақсы тілектер жазылып тұрады. Бұл тыңдаушылар арасында жылы қарым-қатынас орнатуға тиімді. |
Мұғалімдер вафлиді жеп, ортасында жазылып, тұрған тілектті бірге оқиды, бір –бірлерінің қолдарын ұстап. |
|
|
Есіміні алғашқы әріпі бойынша өз бойындағы жақсы бір қасиетін шарды беру арылы айтады. |
Мұғалімдердің көңіл күйлері жақсарады. |
2 мин |
Таңыстыру кезеңі |
Топқа ат қойғызу, топ мүшелерін (топ басшысы, тайм-кипер, эксперт, баяндамашы, хатшы) сайлау. Топтың алтын ережесін айтқызу. |
Бірлесіп топ ережесн құрады. Бірлесе жұмыс атқарады. |
2 мин |
Видеоролик көрсету: |
Проблемаға байланысты |
|
|
Миға шабуыл: Серпілген сауал стратегиясы. |
Мақсаты: Жоғары және төмен дәрежелі сұрақтарды саралау.
|
|
3 мин |
Түсінік беріп кету: |
Лидер класса, оқушы үні туралы айтып кету. |
|
3 мин |
1 Тапсырма: «Постер стратегиясы» арқылы:
|
1.Лицейде сынып белсенділері жұмысын ұйымдастыру кезінде қандай проблемалармен кездесесіздер? 2. Бұл проблеманы қалай шешуге болады? 3.Қандай әдіс- тәсілдерді қолдану керекпіз? |
Топ спикерлері тез оқып айтып береді. |
2 мин |
Сергіту сәтті: |
«Қызықты жаттығулар» |
Бой сергіту жаттығулары |
20 мин
|
Тапсырма «Постер стратегиясы» арқылы: |
Топтық тапсырма беру: 7 топқа әр түрлі тапсырма беріледі. |
Топ спикерлері постерлерін қорғайды. |
4 мин |
Іс- тәжірбиемізбен бөлісу |
Презентация көрсету. «Тәрбие жүйесінде оқушы белсенділігін арттыру» |
Ахметбаева Б.К. Мухажанова М.А. өз іс-тәжірибесімен бөліседі |
2 мин |
Рефлексия |
Формативті бағалау « Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясына сүйене отырып, Конус алма ағашына топтың ең жақсы жетістігі жіберген кемшілігі ұсыныс айту |
Топтан бір мұғалім тұрып жақсы жетістігі мен жіберген кемшіліктерін сағат тілінде бір біріне оқиды. Алдарында тұрған конус алма ағашына жабыстырады. |
1 мин |
Қолдау |
Үлестірме материалын тарату сынып жетекшілерге |
Іс-тәжірибемізбен бөлісу |
Коучинг – сабақ арқылы әріптестердің тәжірибесіне енгізу туралы рефлексиялық есеп
Белсенділік деп адамның іс-әрекеті үстіндегі жағдайын айтады. Тіршілік және іс-әрекеттері барысында адамның қарым-қатынас жасау, таным және өзін-өзі тәрбиелеу белсенділігі дамиды.Демек, біздің кез келген тәрбиелік шарамыздың жаңашылдығы мен мазмұнының тереңдігіне байланысты, субъект- субъект қарым- қатынасының мықтылығына орай, бала белсендігі артпақ. Сондықтан сыныптағы белсенді оқушылармен жұмыс жасау мәселесі бүгінгі күні білім беру орындарында өзекті мәселенің бірі болып саналады. Осыған орай, бұл мәселені қарастыру мақсатында «Сынып белсенділердің жұмысын арттыру» атты коучинг өткізілді.
Коучинг – сөзбе сөз дайындау, жаттықтыру, әріптестердің құпия, белсенді және жасампаз өз ара әрекеттестік үдерісі. [124]
Коучинг сабағының негізгі мақсаты – Ұжымдық қарым-қатынас негізінде ортақ шешім табуға баулу, субьектілік белсенділіктерін арттыру жүйесімен танысып, маңыздылығын түсінеді
Жұмыс барысында «Сынып белсенділердің жұмысын арттыру» тақырыбына қатысты түйінді сөздерге тоқталуды,оқушы үні, белсенділік сөзінің мағынасын ашуға тырыстық.
Коучинг сабағының негізі Блум таксономиясы арқылы жүзеге асырылады, яғни білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау және бағалау атты алты кезеңді қамтиды. Танымдық саладағы дағдылар тақырыпты білу, түсіну мен сыни ойлау тұрғысынан қарастырылады. [33]
Коучинг сабағы тиімді болу үшін топпен жұмыс істеу негізінде іске асырылады. Топтау: «Сиқырлы тәтті тілектер» әдісі арқылы орындалады. Қатысушылар жеті топқа бөлінеді. Қатысушылар вафлидің ішіндегі тілектерді оқу арқылы 8 адамнан бір топ құрып отырғызылады. Мұның негізінде мұғалімдерде ұйымдастырушылық қасиеттер қалыптастырылады. Ашық сұрақтарға жауап бере алады. Топтасып ынтымақтастықта жұмыс жасауға қалыптасады. Сонымен қатар «Алтын топ ережелері» таныстырылды, еске түсірілді.
Негізгі ұғымдарды қалыптастыру «Миға шабуыл» сұрақ-жауап стратегиясы арқылы ұйымдастырылды. Ол арқылы жалпылайтын сипаттамаларды және арнайы сипаттамаларды берілді. Тұжырымдамалар мен жауаптарды көрсету арқылы жаңа білім алуға бастама болды.
Блум таксономиясының қолдану, талдау жинақтау, бағалау кезеңдерін жүзеге асыру барысында 8 деңгейлік тапсырмалар орындалды.
Тапсырмаларды орындау арқылы мұғалімдер топтасып, ынтымақтастықта жұмыс жүргізу жақсы нәтиже берді. Себебі, мұғалімдер топта бір-біріне түсінген, естіген, орындаған жағдайларды толық айта алды, топ жұмысына ұйымшылдықпен кірісті. Әртүрлі деңгейдегі жағдайларды шешуге дағдыланды. Коучинг сабағы бойынша кері байланыс арнайы әзірленген «Не түсінікті? Не түсініксіз? Не қызықты? Туындаған сұрақтар?» атты сұрақтары бар кесте негізінде жасалады. Топ басшылары оқып, талдады. Коучинг сабағы барысындағы өзінің және әріптесінің әрекетін бағалады, баға берді. Рефлексия: Формативті бағалау- «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясына сүйене отырып жүргізілді. Әр қатысушы жетістігі және жіберген кемшілігіне ұсыныс айтты.
Жұмыс барысында эмоцианалды шаршағанды басу мақсатында сергіту сәті «Қызықты жаттығулар» жасалынды.
Коучинг сабағының тиімділігін арттыру, мұғалімдерді ынталандыру үшін мынандай ресурстар қолданылды: интерактивті тақта, компьютер, постер, маркер, слайдтар.
Мұғалімдер сынып белсенділерімен жүйелі жұмыс жасау арқылы күнделікті сабақтағы оқу үрдісін жақсартады, оқушыларды оқытуға жетелейді.
Өткізілетін Коучинг сабағы арқылы мұғалімдер сынып белсенділерімен жұмыс жасау кестесімен, схемасымен танысты. Коучинг сабағын жүргізу арқылы сұрақ қою, сыни-ойлау, бағыт-бағдар беру, өзара бағалату дағдылары қалыптасты. Коучинг сабағынан кеиін әріптестерімнің берген кері байланысы барысында ұйымдастырушылық қабілетімнің, көшбасшылық дағдының қалыптасқанын байқадық.
Қатысушыларға белсенділіктері үшін алғыс айтып, Мухажанова Мадина Адилхановнаның іс-тәжірбиесін ары қарау тарату ұсынылды.