Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
коучинг сабақ "Критериалды бағалау-сапалы білім негізі"
Материал туралы қысқаша түсінік
"Критериалды бағалау-сапалы білім негізі" тақырыбында тәлімалушыларға өткізген коучинг сабақтың жоспары. Бұл сабақта бағалаудың түрлері (қалыптастырушы, жиынтық) жайында түсінік беріле отырып, бағалау критерийлері мен дескриптор құру жолдары көрсетіледі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
2977
8 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Коучинг сессия жоспары
Сабақ тақырыбы:
Критериалды бағалау-сапалы білім негізі
Жалпы мақсаты:
Оқыту мен оқу сапасын арттыру мақсатында мұғалімдерді бағалаудың критериалды, формативті және жиынтық түрлерін іс-тәжірибесінде тиімді пайдалануға бағыттау. критерийлер мен дескрипторлар жасауды үйрену Сыни ойлау дағдыларын жетілдіру.
Сілтеме:
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 104 – 109 б.
Үлестірме материалы 138 б.
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері:
Мұғалімдер бағалау туралы ақпарат алады, күнделікті өздері қолданып жүрген бағалау түрлерімен салыстырады, топтық бағалау арқылы критерий және дескриптор жасауды үйренеді, бағалау парақшасын жасайды, сабақтарында қолдануға бейімделеді.
Негізгі идеялар:
Бағалау үдерісі
Оқыту әдістері:
Жаңа әдістер: Үш қадамдық сұхбат, Мен басқаның көзімен тренингі, постер, Сөздер банкасы, эссе, АКТ СТО
Жоғары және төменгі дәрежелі сұрақтар.
1.Жеке жұмыс
2.Жұптық жұмыс
3. Топтық жүмыс
Дерек көздері:
Мұғалімге арналған нұсқаулық Үлестірмелі материал
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
Әдістер
Коучтың іс-әрекеті:
Мұғалімдердің іс-әрекеті:
Психология-лық дайындық
(5 мин.)
СТО стратегиясы
(4 мин.)
Топтық жұмыс
Ой қозғау
(10 мин.)
Сыни көзқарас, пікірталас
(4 мин.)
Мен басқаның көзімен. Мұғалімдер шеңбер бойымен тұрып, қасындағы мұғалімге оның бойындағы жағымды бір мінезін айтады. Коучинг тақырыбы мен мақсаты таныстырылды.
Ой шақыру Бағалау туралы не білесіз? Бағалау бізге не үшін керек?
Мұғалімдер ББҮ кестесінің Білемін бағанын толтырады.
Енді біліміңізді ары қарай шыңдау үшін нені білгіңіз келеді соны жазыңыздар.
Тағы да екі бейнеролигін көрсетеді
Теориялық материал
Бағалау түрлері бойынша теориялық білім алады Үш қадамдық сұхбат әдісі бойынша
Көбелектің суретін салуды тапсырады
Осы суретке топ болып критерий мен дискриптор құрады. Критерий арқылы топтық бағалау жүргізіледі
Сөздер банкасы әдісі арқылы бағалауға қатысты сөздер мен терминдерді жинақтайды және түсінік береді
Мен басқаның көзімен. Мұғалімдер шеңбер бойымен тұрып, қасындағы мұғалімге оның бойындағы жағымды бір мінезін айтады.
Коучинг тақырыбы және мақсатымен танысады.
Мұғалімдер ББҮ кестесінің Білемін бағанын толтырады
Мұғалімдер тыңдап кестенің Білгім келеді бағанын толтырады.
Бейнеролик бойынша пікірлерін білдіреді
Теорияны оқып топтар сол бойынша бір-біріне сұрақтар қояды, жауап береді
Көбелектің суретін салады, өзін-өзі және өзара бағалайды.
Осы суретке топ болып критерий мен дискриптор құрады Критерий арқылы топтық бағалау жүргізіледі
Сөздер банкасы әдісі арқылы бағалауға қатысты сөздер мен терминдерді жинақтайды және түсінік береді Әр топ мүшелері пікір лерін ортаға салып, қорытынды шығарады.
Қорытынды
(5 мин.)
Мұғалімдер ББҮ кестесінің Білемін бағанын толтырады
Мұғалімдер ББҮ кестесінің Білемін бағанын толтырады
Рефлексия
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
(5 мин.)
Берілген тақырып және коучинг бойынша алған әсерлерімен бөлісуді сұраймын. Бүгінгі тақырып бойынша эссе жазады
Не түсінгендері мен не түйгендері туралы ойларымен бөліседі. Бүгінгі тақырып бойынша эссе жазады
Тексерілді:
Коучинг сессия жоспары
Сабақ тақырыбы:
Критериалды бағалау-заман талабы 31.10.2017ж
Жалпы мақсаты:
Оқыту мен оқу сапасын арттыру мақсатында мұғалімдерді бағалаудың критериалды, формативті және жиынтық түрлерін іс-тәжірибесінде тиімді пайдалануға бағыттау. критерийлер мен дескрипторлар жасауды үйрену Сыни ойлау дағдыларын жетілдіру.
Сілтеме:
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 104 – 109 б.
Үлестірме материалы 138 б.
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері:
Мұғалімдер бағалау туралы ақпарат алады, күнделікті өздері қолданып жүрген бағалау түрлерімен салыстырады, топтық бағалау арқылы критерий және дескриптор жасауды үйренеді, бағалау парақшасын жасайды, сабақтарында қолдануға бейімделеді.
Негізгі идеялар:
Бағалау үдерісі
Түйінді идеялар: Бағалау - (латын сөзінен шыққан жақын отыру дегенді білдіреді) мұғалімдер балалардың оқуға деген ынтасы мен қызығушылығын оята алатын пәрменді тетік. Критериалды бағалау – білім берудің мақсаты мен мазмұнына негізделген оқушының оқу-танымдық құзырлылығын қалыптастыруда алдын-ала белгіленген жетістіктермен салыстыру үрдісі. Баға – символ, оқу жетістігін не санмен таңбалау, не сөзбен жеткізу.
Оқыту әдістері:
Жаңа әдістер: Дейін және кейін стратегиясы, Екі шындық, бір жалған тренингі, постер, Айналмалы бекет, Мозайка, АКТ СТО Бес саусақ әдісі, өзін-өзі бағалау парақшалары, т.с.с.
Жоғары және төменгі дәрежелі сұрақтар.
1.Жеке жұмыс
2.Жұптық жұмыс
3. Топтық жүмыс
Дерек көздері:
Мұғалімге арналған нұсқаулық Үлестірмелі материал
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
Әдістер
Коучтың іс-әрекеті:
Мұғалімдердің іс-әрекеті:
Психология-лық дайындық
(4 мин.)
СТО стратегия сы
(3 мин.)
Топтық жұмыс
Ой қозғау
(7 мин.)
Сыни көзқарас,
пікірталас
(8 мин.)
Шығарма шылық тапсырма
8 мин.
Топтық жұмыс
10мин.
Екі шындық, бір жалған тренингі. Мұғалімдер шеңбер бойымен тұрып, қасындағы мұғалімдерге өзі туралы екі шындық және бір жалған мәлімет айтады. Ал басқалары сол мәліметтердің қайсысы шындық, қайсысы жалған екенін табады.
Мозайка әдісі арқылы топқа бөлінеді
Коучинг тақырыбы мен мақсаты таныстырылды.
Ой шақыру Бағалау туралы не білесіз? Мұғалімдер Дейін және кейін стратегиясы бойынша Дейін бағанын толтырады.
Емтихан бейнеролигін көрсетеді
Теориялық материал
Бағалау түрлері бойынша теориялық білім алады Айналмалы бекет әдісі бойынша тақырыпты тұжырымдайды.
Гүлдің суретін салуды тапсырады. Енді алдымен әркім өз салған суретін
бағалайды, сосын жұптық бағалау жүргізіледі. Соңында коуч өз бағасын қояды.
-Менің қойған бағаммен келісесіздер ме?
-Неліктен?
-Басқаша қалай бағалауға болады?
Осы суретке топ болып критерий құрады.
Критерий арқылы бағалау жүргізіледі
(Өзін –өзі бағалау парақшасын толтыру ұсынылады)
Шығармашылық тапсырма: Әр топқа құтыда өсіп тұрған бөлме гүлдері таратылады. –Мына гүлді бағалаңыздар (бақылаңыздар) -Гүлдің жайқалып өсуі үшін не істеу керек, не жетіспейді? --Гүлге қандай күтім қажет?
-Ендеше, гүл деп отырғанымыз- бала, ал сіздер-гүлді баптап өсіретін бағбансыздар. Гүлдің жайқалып өсуі үшін күнделікті не қажет екенін анықтап, сол қажеттіліктерін уақтылы қамтамасыз етіп отыруымыз-баланың күнделікті сабақтағы алған білімдерінің деңгейін бақылап отыратынымыз біздің қалыптастырушы бағалауымыз болып табылатынын ескертіп, қорытындылау.
Топтық тапсырмалар беріледі. Берілген тапсырма бойынша бағалау критерийі мен дескрипторлар құрулары тиіс
Екі шындық, бір жалған тренингі. Мұғалімдер шеңбер бойымен тұрып, қасындағы мұғалімнің шындық және жалған ақпаратын анықтады
Мозайка әдісі арқылы топқа бөлінеді Коучинг тақырыбы және мақсатымен танысады.
Мұғалімдер бағалау туралы білгендері бойынша Дейін бағанын толтырады.
Бейнеролик бойынша пікірлерін білдіреді
Айналмалы бекет әдісі бойынша тақырыпты тұжырымдайды Теорияны оқып топтар сол бойынша бір-біріне сұрақтар қояды, жауап береді
Гүлдің суретін салады, өзін-өзі және жұп болып өзара бағалайды.
Мұғалімдер қойылған сұрақтарға жауап береді. Өз ой пікірлерін дәлелдейді.
Осы суретке топ болып критерий құрады Критерий арқылы бағалау жүргізіледі
Критерий арқылы бағалаудың ерекшеліктерін анықтайды
Өзін –өзі бағалау парақшасын толтырады
Мұғалімдер гүлдің жалпы жағдайы туралы әңгімелейді. Оған жайқалып өсуі үшін не қажет, не жетіспейді деген сұраққа жауап жазады. (Бұл –бағалау критерийі болады).
Қандай күтім қажет екенін жазады
Гүлге қажетті күтімді рет-ретімен жазады. (Бұл-дескриптор болып табылады).
Слайд арқылы бағалау түрлеріне мағлұмат алады. Өз ойларын ортаға салады. Қорытынды жасайды
Берілген тапсырма бойынша критерий мен дескрипторлар құрады. Топтық бағалау жүргізіледі.
Қорытынды
(3 мин.)
Мұғалімдер Дейін және кейін стратегиясы бойынша Кейін бағанын толтырады.
Мұғалімдер Дейін және кейін стратегиясы бойынша Кейін бағанын толтырады. Яғни осы сабақта не үйренгенін жазады
Кері байланыс
(2 мин.)
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
Бес саусақ әдісі
Берілген тақырып және коучинг бойынша алған әсерлерімен бөлісуді сұраймын. Бүгінгі тақырып бойынша Бес саусақ әдісі арқылы кері байланыс жасайды
Не түсінгендері мен не түйгендері туралы ойларымен бөліседі Бүгінгі тақырып бойынша Бес саусақ әдісі арқылы өз ойларын жазып, кері байланыс жасайды
Тексерілді:
№
Критерийлері
Игеру деңгейі
1
Бірін-бірі бағалаудың тиімділігін білемін.
1
2
3
4
5
2
Өзін-өзі бағалай білудің пайдасын түсіндім.
1
2
3
4
5
3
Критериалды бағалауды өз тәжірибемде пайдалана аламын.
1
2
3
4
5
4
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйрендім (топтық жұмыс, психологиялық ахуал, т.б.)
1
2
3
4
5
5
Бағалаудың түрлерін білемін (Бес саусақ, Екі жұлдыз, бір тілек, Бағдаршам, Кері байланыс, Бас бармақ).
1
2
3
4
5
№
Критерийлері
Игеру деңгейі
1
Бірін-бірі бағалаудың тиімділігін білемін.
1
2
3
4
5
2
Өзін-өзі бағалай білудің пайдасын түсіндім.
1
2
3
4
5
3
Критериалды бағалауды өз тәжірибемде пайдалана аламын.
1
2
3
4
5
4
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйрендім (топтық жұмыс, психологиялық ахуал, т.б.)
1
2
3
4
5
5
Бағалаудың түрлерін білемін (Бес саусақ, Екі жұлдыз, бір тілек, Бағдаршам, Кері байланыс, Бас бармақ).
1
2
3
4
5
№
Критерийлері
Игеру деңгейі
1
Бірін-бірі бағалаудың тиімділігін білемін.
1
2
3
4
5
2
Өзін-өзі бағалай білудің пайдасын түсіндім.
1
2
3
4
5
3
Критериалды бағалауды өз тәжірибемде пайдалана аламын.
1
2
3
4
5
4
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйрендім (топтық жұмыс, психологиялық ахуал, т.б.)
1
2
3
4
5
5
Бағалаудың түрлерін білемін (Бес саусақ, Екі жұлдыз, бір тілек, Бағдаршам, Кері байланыс, Бас бармақ).
1
2
3
4
5
№
Критерийлері
Игеру деңгейі
1
Бірін-бірі бағалаудың тиімділігін білемін.
1
2
3
4
5
2
Өзін-өзі бағалай білудің пайдасын түсіндім.
1
2
3
4
5
3
Критериалды бағалауды өз тәжірибемде пайдалана аламын.
1
2
3
4
5
4
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйрендім (топтық жұмыс, психологиялық ахуал, т.б.)
1
2
3
4
5
5
Бағалаудың түрлерін білемін (Бес саусақ, Екі жұлдыз, бір тілек, Бағдаршам, Кері байланыс, Бас бармақ).
1
2
3
4
5
№
Критерийлері
Игеру деңгейі
1
Бірін-бірі бағалаудың тиімділігін білемін.
1
2
3
4
5
2
Өзін-өзі бағалай білудің пайдасын түсіндім.
1
2
3
4
5
3
Критериалды бағалауды өз тәжірибемде пайдалана аламын.
1
2
3
4
5
4
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйрендім (топтық жұмыс, психологиялық ахуал, т.б.)
1
2
3
4
5
5
Бағалаудың түрлерін білемін (Бес саусақ, Екі жұлдыз, бір тілек, Бағдаршам, Кері байланыс, Бас бармақ).
1
2
3
4
5
Бағалау бойынша не білесіз?
Дейін
Кейін
Бағалау бойынша не білесіз?
Дейін
Кейін
Бағалау бойынша не білесіз?
Дейін
Кейін
Бағалау бойынша не білесіз?
Дейін
Кейін
Бақыт іздеген саяхатшы
Баяғы заманда бір ұста өмір сүріпті. Бір күні ол жер бетінде бақыт бар дегенді естиді. Ұстаның мазасы кетеді. Күлмейді, ішпейді, жемейді, тек қана сол бақытқа жетсем деп ойлайды. Шалғай елге жолға шығу керек болады.
Солай бақытты табамын деп саяхатқа жиналады. Үйінде қарт әкесі мен шешесі , сұлу әйелі, балалары қалады.
Ұста Міндетті түрде бақытты табамын, содан кейін үйіме ораламын деп өзін-өзі жұбатып қояды. Сонымен жолға шығып келе жатса, алдында үлкен тас жатыр екен. Тасқа: Оңға қарай жүрсең-жылқы табасың, солға жүрсең –дос табасың, тура жүрсең –бақыт табасың деп жазып қойыпты. Ұста қуанып кетіп, тура жолды таңдап,сол бағытта жүріп кетеді. Солай келе жатып бір қапшық тауып алды. Іші толған алтын мен күміс екен.
Ұста Ойпыр-ай,бақыт деген осы екен ғойдеп қапшықты алады да, бірден қалаға тартады. Қаланы аралап жүріп ең үлкен әдемі үйді сатып алады. Қымбат киімдер алып, риза болып, бақытын күтеді. Күміс ыдыстан тамақтанып, ақшасын оңды-солды жұмсап, қыдырып, не істегісі келсе соны істеп, күндері өтіп жатады. Арасында Менде керектің бәрі бар,бірақ бақытты емеспін ғой, тасқа жазылған сөз өтірік болғаны ма? деп ойлап қояды.
Ұста мазасызданып, ұйқы жоқ, күлкі жоқ, уайымға салынады. Түнде ұйықтай алмай, ауылын есіне түсіріп, мейірімді әке-шешесін, жас әйелін, бала-шағасын сағынып, көңілі қамығады. Жылап жібереді. Әке-шешесін құшақтап, әйеліне, балаларына жылы сөзін айтып, солармен қауышқысы келеді.
Ұста түсіндім, тасқа жазылған сөз дұрыс екен деп шешеді. Ақымақ басым, қолымда барды бағаламаппын ғой, бәрі қасымда болыпты ғой,-деп тез-тез жиналып , үйіне қарай шапқан аттай зымырайды. Саяхаттың пайдасы осы болды.
Өз тәжірибеңізде бағалауға ризасыз ба?
Бағалаудың қандай түрлерін ұсынасыз?
Критериалды бағалауды іс-тәжірибеңізде қолдану тиімді ме?
"Оқу үшін бағалау" неліктен оқыту мен оқуды жетілдіру проблемаларын шешудің маңызды мәселесіне айналып отыр?
Оқу мен оқытудағы критериалды бағалау әдісі оқушылардың білім деңгейін көтеруге тиімді деп ойлайсыз ба?
Өз тәжірибеңізде бағалауға ризасыз ба?
Бағалаудың қандай түрлерін ұсынасыз?
Критериалды бағалауды іс-тәжірибеңізде қолдану тиімді ме?
"Оқу үшін бағалау" неліктен оқыту мен оқуды жетілдіру проблемаларын шешудің маңызды мәселесіне айналып отыр?
Оқу мен оқытудағы критериалды бағалау әдісі оқушылардың білім деңгейін көтеруге тиімді деп ойлайсыз ба?
Критериалды бағалау
Жиынтық баға
Қалыптастырушы баға
Бағалау критерийі
Дескриптор
Оқыту үшін және оқуды бағалау
Оқытуды басқару және көшбасшылық
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету
АКТ-ны пайдалану
Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер
Сабақ тақырыбы:
Критериалды бағалау-сапалы білім негізі
Жалпы мақсаты:
Оқыту мен оқу сапасын арттыру мақсатында мұғалімдерді бағалаудың критериалды, формативті және жиынтық түрлерін іс-тәжірибесінде тиімді пайдалануға бағыттау. критерийлер мен дескрипторлар жасауды үйрену Сыни ойлау дағдыларын жетілдіру.
Сілтеме:
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 104 – 109 б.
Үлестірме материалы 138 б.
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері:
Мұғалімдер бағалау туралы ақпарат алады, күнделікті өздері қолданып жүрген бағалау түрлерімен салыстырады, топтық бағалау арқылы критерий және дескриптор жасауды үйренеді, бағалау парақшасын жасайды, сабақтарында қолдануға бейімделеді.
Негізгі идеялар:
Бағалау үдерісі
Оқыту әдістері:
Жаңа әдістер: Үш қадамдық сұхбат, Мен басқаның көзімен тренингі, постер, Сөздер банкасы, эссе, АКТ СТО
Жоғары және төменгі дәрежелі сұрақтар.
1.Жеке жұмыс
2.Жұптық жұмыс
3. Топтық жүмыс
Дерек көздері:
Мұғалімге арналған нұсқаулық Үлестірмелі материал
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
Әдістер
Коучтың іс-әрекеті:
Мұғалімдердің іс-әрекеті:
Психология-лық дайындық
(5 мин.)
СТО стратегиясы
(4 мин.)
Топтық жұмыс
Ой қозғау
(10 мин.)
Сыни көзқарас, пікірталас
(4 мин.)
Мен басқаның көзімен. Мұғалімдер шеңбер бойымен тұрып, қасындағы мұғалімге оның бойындағы жағымды бір мінезін айтады. Коучинг тақырыбы мен мақсаты таныстырылды.
Ой шақыру Бағалау туралы не білесіз? Бағалау бізге не үшін керек?
Мұғалімдер ББҮ кестесінің Білемін бағанын толтырады.
Енді біліміңізді ары қарай шыңдау үшін нені білгіңіз келеді соны жазыңыздар.
Тағы да екі бейнеролигін көрсетеді
Теориялық материал
Бағалау түрлері бойынша теориялық білім алады Үш қадамдық сұхбат әдісі бойынша
Көбелектің суретін салуды тапсырады
Осы суретке топ болып критерий мен дискриптор құрады. Критерий арқылы топтық бағалау жүргізіледі
Сөздер банкасы әдісі арқылы бағалауға қатысты сөздер мен терминдерді жинақтайды және түсінік береді
Мен басқаның көзімен. Мұғалімдер шеңбер бойымен тұрып, қасындағы мұғалімге оның бойындағы жағымды бір мінезін айтады.
Коучинг тақырыбы және мақсатымен танысады.
Мұғалімдер ББҮ кестесінің Білемін бағанын толтырады
Мұғалімдер тыңдап кестенің Білгім келеді бағанын толтырады.
Бейнеролик бойынша пікірлерін білдіреді
Теорияны оқып топтар сол бойынша бір-біріне сұрақтар қояды, жауап береді
Көбелектің суретін салады, өзін-өзі және өзара бағалайды.
Осы суретке топ болып критерий мен дискриптор құрады Критерий арқылы топтық бағалау жүргізіледі
Сөздер банкасы әдісі арқылы бағалауға қатысты сөздер мен терминдерді жинақтайды және түсінік береді Әр топ мүшелері пікір лерін ортаға салып, қорытынды шығарады.
Қорытынды
(5 мин.)
Мұғалімдер ББҮ кестесінің Білемін бағанын толтырады
Мұғалімдер ББҮ кестесінің Білемін бағанын толтырады
Рефлексия
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
(5 мин.)
Берілген тақырып және коучинг бойынша алған әсерлерімен бөлісуді сұраймын. Бүгінгі тақырып бойынша эссе жазады
Не түсінгендері мен не түйгендері туралы ойларымен бөліседі. Бүгінгі тақырып бойынша эссе жазады
Тексерілді:
Коучинг сессия жоспары
Сабақ тақырыбы:
Критериалды бағалау-заман талабы 31.10.2017ж
Жалпы мақсаты:
Оқыту мен оқу сапасын арттыру мақсатында мұғалімдерді бағалаудың критериалды, формативті және жиынтық түрлерін іс-тәжірибесінде тиімді пайдалануға бағыттау. критерийлер мен дескрипторлар жасауды үйрену Сыни ойлау дағдыларын жетілдіру.
Сілтеме:
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 104 – 109 б.
Үлестірме материалы 138 б.
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері:
Мұғалімдер бағалау туралы ақпарат алады, күнделікті өздері қолданып жүрген бағалау түрлерімен салыстырады, топтық бағалау арқылы критерий және дескриптор жасауды үйренеді, бағалау парақшасын жасайды, сабақтарында қолдануға бейімделеді.
Негізгі идеялар:
Бағалау үдерісі
Түйінді идеялар: Бағалау - (латын сөзінен шыққан жақын отыру дегенді білдіреді) мұғалімдер балалардың оқуға деген ынтасы мен қызығушылығын оята алатын пәрменді тетік. Критериалды бағалау – білім берудің мақсаты мен мазмұнына негізделген оқушының оқу-танымдық құзырлылығын қалыптастыруда алдын-ала белгіленген жетістіктермен салыстыру үрдісі. Баға – символ, оқу жетістігін не санмен таңбалау, не сөзбен жеткізу.
Оқыту әдістері:
Жаңа әдістер: Дейін және кейін стратегиясы, Екі шындық, бір жалған тренингі, постер, Айналмалы бекет, Мозайка, АКТ СТО Бес саусақ әдісі, өзін-өзі бағалау парақшалары, т.с.с.
Жоғары және төменгі дәрежелі сұрақтар.
1.Жеке жұмыс
2.Жұптық жұмыс
3. Топтық жүмыс
Дерек көздері:
Мұғалімге арналған нұсқаулық Үлестірмелі материал
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
Әдістер
Коучтың іс-әрекеті:
Мұғалімдердің іс-әрекеті:
Психология-лық дайындық
(4 мин.)
СТО стратегия сы
(3 мин.)
Топтық жұмыс
Ой қозғау
(7 мин.)
Сыни көзқарас,
пікірталас
(8 мин.)
Шығарма шылық тапсырма
8 мин.
Топтық жұмыс
10мин.
Екі шындық, бір жалған тренингі. Мұғалімдер шеңбер бойымен тұрып, қасындағы мұғалімдерге өзі туралы екі шындық және бір жалған мәлімет айтады. Ал басқалары сол мәліметтердің қайсысы шындық, қайсысы жалған екенін табады.
Мозайка әдісі арқылы топқа бөлінеді
Коучинг тақырыбы мен мақсаты таныстырылды.
Ой шақыру Бағалау туралы не білесіз? Мұғалімдер Дейін және кейін стратегиясы бойынша Дейін бағанын толтырады.
Емтихан бейнеролигін көрсетеді
Теориялық материал
Бағалау түрлері бойынша теориялық білім алады Айналмалы бекет әдісі бойынша тақырыпты тұжырымдайды.
Гүлдің суретін салуды тапсырады. Енді алдымен әркім өз салған суретін
бағалайды, сосын жұптық бағалау жүргізіледі. Соңында коуч өз бағасын қояды.
-Менің қойған бағаммен келісесіздер ме?
-Неліктен?
-Басқаша қалай бағалауға болады?
Осы суретке топ болып критерий құрады.
Критерий арқылы бағалау жүргізіледі
(Өзін –өзі бағалау парақшасын толтыру ұсынылады)
Шығармашылық тапсырма: Әр топқа құтыда өсіп тұрған бөлме гүлдері таратылады. –Мына гүлді бағалаңыздар (бақылаңыздар) -Гүлдің жайқалып өсуі үшін не істеу керек, не жетіспейді? --Гүлге қандай күтім қажет?
-Ендеше, гүл деп отырғанымыз- бала, ал сіздер-гүлді баптап өсіретін бағбансыздар. Гүлдің жайқалып өсуі үшін күнделікті не қажет екенін анықтап, сол қажеттіліктерін уақтылы қамтамасыз етіп отыруымыз-баланың күнделікті сабақтағы алған білімдерінің деңгейін бақылап отыратынымыз біздің қалыптастырушы бағалауымыз болып табылатынын ескертіп, қорытындылау.
Топтық тапсырмалар беріледі. Берілген тапсырма бойынша бағалау критерийі мен дескрипторлар құрулары тиіс
Екі шындық, бір жалған тренингі. Мұғалімдер шеңбер бойымен тұрып, қасындағы мұғалімнің шындық және жалған ақпаратын анықтады
Мозайка әдісі арқылы топқа бөлінеді Коучинг тақырыбы және мақсатымен танысады.
Мұғалімдер бағалау туралы білгендері бойынша Дейін бағанын толтырады.
Бейнеролик бойынша пікірлерін білдіреді
Айналмалы бекет әдісі бойынша тақырыпты тұжырымдайды Теорияны оқып топтар сол бойынша бір-біріне сұрақтар қояды, жауап береді
Гүлдің суретін салады, өзін-өзі және жұп болып өзара бағалайды.
Мұғалімдер қойылған сұрақтарға жауап береді. Өз ой пікірлерін дәлелдейді.
Осы суретке топ болып критерий құрады Критерий арқылы бағалау жүргізіледі
Критерий арқылы бағалаудың ерекшеліктерін анықтайды
Өзін –өзі бағалау парақшасын толтырады
Мұғалімдер гүлдің жалпы жағдайы туралы әңгімелейді. Оған жайқалып өсуі үшін не қажет, не жетіспейді деген сұраққа жауап жазады. (Бұл –бағалау критерийі болады).
Қандай күтім қажет екенін жазады
Гүлге қажетті күтімді рет-ретімен жазады. (Бұл-дескриптор болып табылады).
Слайд арқылы бағалау түрлеріне мағлұмат алады. Өз ойларын ортаға салады. Қорытынды жасайды
Берілген тапсырма бойынша критерий мен дескрипторлар құрады. Топтық бағалау жүргізіледі.
Қорытынды
(3 мин.)
Мұғалімдер Дейін және кейін стратегиясы бойынша Кейін бағанын толтырады.
Мұғалімдер Дейін және кейін стратегиясы бойынша Кейін бағанын толтырады. Яғни осы сабақта не үйренгенін жазады
Кері байланыс
(2 мин.)
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
Бес саусақ әдісі
Берілген тақырып және коучинг бойынша алған әсерлерімен бөлісуді сұраймын. Бүгінгі тақырып бойынша Бес саусақ әдісі арқылы кері байланыс жасайды
Не түсінгендері мен не түйгендері туралы ойларымен бөліседі Бүгінгі тақырып бойынша Бес саусақ әдісі арқылы өз ойларын жазып, кері байланыс жасайды
Тексерілді:
№
Критерийлері
Игеру деңгейі
1
Бірін-бірі бағалаудың тиімділігін білемін.
1
2
3
4
5
2
Өзін-өзі бағалай білудің пайдасын түсіндім.
1
2
3
4
5
3
Критериалды бағалауды өз тәжірибемде пайдалана аламын.
1
2
3
4
5
4
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйрендім (топтық жұмыс, психологиялық ахуал, т.б.)
1
2
3
4
5
5
Бағалаудың түрлерін білемін (Бес саусақ, Екі жұлдыз, бір тілек, Бағдаршам, Кері байланыс, Бас бармақ).
1
2
3
4
5
№
Критерийлері
Игеру деңгейі
1
Бірін-бірі бағалаудың тиімділігін білемін.
1
2
3
4
5
2
Өзін-өзі бағалай білудің пайдасын түсіндім.
1
2
3
4
5
3
Критериалды бағалауды өз тәжірибемде пайдалана аламын.
1
2
3
4
5
4
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйрендім (топтық жұмыс, психологиялық ахуал, т.б.)
1
2
3
4
5
5
Бағалаудың түрлерін білемін (Бес саусақ, Екі жұлдыз, бір тілек, Бағдаршам, Кері байланыс, Бас бармақ).
1
2
3
4
5
№
Критерийлері
Игеру деңгейі
1
Бірін-бірі бағалаудың тиімділігін білемін.
1
2
3
4
5
2
Өзін-өзі бағалай білудің пайдасын түсіндім.
1
2
3
4
5
3
Критериалды бағалауды өз тәжірибемде пайдалана аламын.
1
2
3
4
5
4
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйрендім (топтық жұмыс, психологиялық ахуал, т.б.)
1
2
3
4
5
5
Бағалаудың түрлерін білемін (Бес саусақ, Екі жұлдыз, бір тілек, Бағдаршам, Кері байланыс, Бас бармақ).
1
2
3
4
5
№
Критерийлері
Игеру деңгейі
1
Бірін-бірі бағалаудың тиімділігін білемін.
1
2
3
4
5
2
Өзін-өзі бағалай білудің пайдасын түсіндім.
1
2
3
4
5
3
Критериалды бағалауды өз тәжірибемде пайдалана аламын.
1
2
3
4
5
4
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйрендім (топтық жұмыс, психологиялық ахуал, т.б.)
1
2
3
4
5
5
Бағалаудың түрлерін білемін (Бес саусақ, Екі жұлдыз, бір тілек, Бағдаршам, Кері байланыс, Бас бармақ).
1
2
3
4
5
№
Критерийлері
Игеру деңгейі
1
Бірін-бірі бағалаудың тиімділігін білемін.
1
2
3
4
5
2
Өзін-өзі бағалай білудің пайдасын түсіндім.
1
2
3
4
5
3
Критериалды бағалауды өз тәжірибемде пайдалана аламын.
1
2
3
4
5
4
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйрендім (топтық жұмыс, психологиялық ахуал, т.б.)
1
2
3
4
5
5
Бағалаудың түрлерін білемін (Бес саусақ, Екі жұлдыз, бір тілек, Бағдаршам, Кері байланыс, Бас бармақ).
1
2
3
4
5
Бағалау бойынша не білесіз?
Дейін
Кейін
Бағалау бойынша не білесіз?
Дейін
Кейін
Бағалау бойынша не білесіз?
Дейін
Кейін
Бағалау бойынша не білесіз?
Дейін
Кейін
Бақыт іздеген саяхатшы
Баяғы заманда бір ұста өмір сүріпті. Бір күні ол жер бетінде бақыт бар дегенді естиді. Ұстаның мазасы кетеді. Күлмейді, ішпейді, жемейді, тек қана сол бақытқа жетсем деп ойлайды. Шалғай елге жолға шығу керек болады.
Солай бақытты табамын деп саяхатқа жиналады. Үйінде қарт әкесі мен шешесі , сұлу әйелі, балалары қалады.
Ұста Міндетті түрде бақытты табамын, содан кейін үйіме ораламын деп өзін-өзі жұбатып қояды. Сонымен жолға шығып келе жатса, алдында үлкен тас жатыр екен. Тасқа: Оңға қарай жүрсең-жылқы табасың, солға жүрсең –дос табасың, тура жүрсең –бақыт табасың деп жазып қойыпты. Ұста қуанып кетіп, тура жолды таңдап,сол бағытта жүріп кетеді. Солай келе жатып бір қапшық тауып алды. Іші толған алтын мен күміс екен.
Ұста Ойпыр-ай,бақыт деген осы екен ғойдеп қапшықты алады да, бірден қалаға тартады. Қаланы аралап жүріп ең үлкен әдемі үйді сатып алады. Қымбат киімдер алып, риза болып, бақытын күтеді. Күміс ыдыстан тамақтанып, ақшасын оңды-солды жұмсап, қыдырып, не істегісі келсе соны істеп, күндері өтіп жатады. Арасында Менде керектің бәрі бар,бірақ бақытты емеспін ғой, тасқа жазылған сөз өтірік болғаны ма? деп ойлап қояды.
Ұста мазасызданып, ұйқы жоқ, күлкі жоқ, уайымға салынады. Түнде ұйықтай алмай, ауылын есіне түсіріп, мейірімді әке-шешесін, жас әйелін, бала-шағасын сағынып, көңілі қамығады. Жылап жібереді. Әке-шешесін құшақтап, әйеліне, балаларына жылы сөзін айтып, солармен қауышқысы келеді.
Ұста түсіндім, тасқа жазылған сөз дұрыс екен деп шешеді. Ақымақ басым, қолымда барды бағаламаппын ғой, бәрі қасымда болыпты ғой,-деп тез-тез жиналып , үйіне қарай шапқан аттай зымырайды. Саяхаттың пайдасы осы болды.
Өз тәжірибеңізде бағалауға ризасыз ба?
Бағалаудың қандай түрлерін ұсынасыз?
Критериалды бағалауды іс-тәжірибеңізде қолдану тиімді ме?
"Оқу үшін бағалау" неліктен оқыту мен оқуды жетілдіру проблемаларын шешудің маңызды мәселесіне айналып отыр?
Оқу мен оқытудағы критериалды бағалау әдісі оқушылардың білім деңгейін көтеруге тиімді деп ойлайсыз ба?
Өз тәжірибеңізде бағалауға ризасыз ба?
Бағалаудың қандай түрлерін ұсынасыз?
Критериалды бағалауды іс-тәжірибеңізде қолдану тиімді ме?
"Оқу үшін бағалау" неліктен оқыту мен оқуды жетілдіру проблемаларын шешудің маңызды мәселесіне айналып отыр?
Оқу мен оқытудағы критериалды бағалау әдісі оқушылардың білім деңгейін көтеруге тиімді деп ойлайсыз ба?
Критериалды бағалау
Жиынтық баға
Қалыптастырушы баға
Бағалау критерийі
Дескриптор
Оқыту үшін және оқуды бағалау
Оқытуды басқару және көшбасшылық
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету
АКТ-ны пайдалану
Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)