|
Габбасова Светлана
Аманғалиқызы
|
Коучинг-сессияның тақырыбы:
|
Заманауи қоғамдағы отбасы
мен мектеп тәрбиесінің
ынтымақтастығы
|
Мақсаты:
|
Заманауи қоғамдағы баланы
оқыту-тәрбиелеу үрдісінде мектеп пен
ата-ананың тығыз байланысын үйлесімді
жүргізуге ықпал
ету;
|
Күтілетін нәтиже:
|
Оқушының тұлғалық қасиеттерін қалыптастыруда
ата-ананың міндетін, ұстаздық жауапкершілікті
түсінеді.
Ата-ананың мектепке, мұғалімге
деген сенімі
күшейеді.
Мектеп пен ата-ана
ынтымақтастығынан тәрбиелі, білімді, ұлтжанды жаңа заманға сай
тұлға дамып
қалыптасады.
|
Түйінді
идея:
|
«Адамға ең бірінші білім емес,
рухани тәрбие берілуі керек. Тәрбиесіз берілген білім адамзаттың
қас жауы, ол келешекте оның барлық өміріне апат
әкеледі»
Әбу Насыр
Әл-Фараби
«Қазіргі заман талабына сай,
жан-жақты жетілген ,бойында ұлттық санамен ұлттық психология
қалыптасқан, имандылық әдебі, парасаты бар ұрпақ тәрбиелеу, өсіру,
білім беру бүгінгі таңда
отбасының, мектептің , барша елдің,
халықтың міндеті»
|
Сілтеме
|
ҚР Ата Заңы 27- бап,
2-тармағындағы «Балаларына қамқорлық жасау және оларды тәрбиелеу –
ата-ананың құқығы, әрі
парызы»
|
Ресурстар
|
А-3,А-4 қағазы, маркер,
стикер, интерактивті тақта, Бейнеоликтер, слайдтар құмсағат,
қоңырау, «Бәйтерек» отбасы ағашы
т.б.
|
Кезеңдері
Уақыты:
|
Барысы
|
2
мин.
2 мин.
«Ақ жол»
тренингі
(3мин)
Ой шақыру. (3
мин)
|
1.Танысу
Танысуды жаңа қарым-қатынас деп атауға
болады. Бұл адам басқа тұлға туралы біліп, оның негізгі серіктес
бола алатындығын білудің басты
мақсаты.
2.Топқа
бөлу
Семинарға қатысушылар 2 топқа
бөлінеді.
1-топ
«Отбасы»
2-топ «
Мектеп»
Топ ережесі
таныстырылады.
Белсенді
болу
Өз пікірін ашық
айту
Ұлы Абай: «Бір ғана қуанышым
бар ол-менің балаларым»-деген екен. Әрбір ата-ана баласының
денсаулығы мықты,ең жақсы болуын,талапты болып өсуін арман
етеді
Баланың өмірге бейімделуіне
мектеп, ұстаз және ата-ананың орны бөлек. Заманауи қоғамда тұлға
қалыптастыруда оқыту мен тәрбиелеуде жарасымдылық мектеп пен
ата-ана, әлеуметтік орта бірлесіп жұмыс істеген жағдайда
үйлесімділік табады.
Ендеше бүгінгі коучингімізді
«Танысу» шеңберімен бастайық.Ортаға қатысушылыр шығып өздерін
таныстырады. «Қазіргі заман талабына сай,
жан-жақты жетілген ,бойында ұлттық санамен ұлттық психология
қалыптасқан, имандылық әдебі, парасаты бар ұрпақ тәрбиелеу, өсіру,
білім беру бүгінгі таңда
отбасының, мектептің , барша елдің,
халықтың міндеті»
Талқылау
сұрақтары:
-
1.Отбасы деген
не?
-
2. Мектеп деген
не?
Әр топ өз ойларын
айтады...
В.А. Сухомлинский оқушылардың
ата–аналарымен жұмыс істеудің мазмұнына ерекше назар
аударып: «Тек ата – аналармен бірге
жалпы күш жігерді біріктіру арқасында мұғалімдер балаларға үлкен
адамдық бақытты беруі мүмкін», –
дейді. Олай болса, отбасы
мектеп пен бірге тәрбиелік ортаның тұтастай негізгі ықпал ету
факторларын жасайды. Сондықтанда педагогикалық әрекетте мектептің
жалпы міндеттерінің көлемінің кеңдігіне қарамастан ата – аналармен
жұмыстың маңызы
ерекше.
Тәрбие отбасынан басталады...
бейнефильм көрсетілімі... Тәрбие-баламен сөйлесумен,
әңгімелесумен, оған ақыл-кеңес берумен ғана шектелмейді. Тәрбие –
тұрмысты ұйымдастыра білуде, балаға әркімнің өз жеке басы арқылы
өнеге көрсетуінде...
|
Практикалық жұмыс. Топта жұмыс
жасау
(7
мин)
|
1- топ
Отбасы
2-топ
Мектеп
1-топ:Бала тәрбиесіндегі
заманауи мектептің
рөлі…
2-топ: Отбасындағы бала тәрбиесі
халық өмірімен, қоғамның мақсат-міндеттерімен байланысты болуы
керек...
ЖаҺандану үдерісі көптеген
отбасыларының жағдайына әсер етуде. Қазіргі жасөспірімдер арасында
түрлі қылмыс түрі көбеюде. Саналы адам болу үшін қандай қажеттілік
керек екенін
ұмытпайық...
Жасаған жобаларын
қорғау
|
Шығармашылық
жұмыс
7-10
мин
|
Баланың өмірге бейімделуіне
мектеп, ұстаз және ата-ананың орны бөлек. Заманауи қоғамда тұлға
қалыптастыруда оқыту мен тәрбиелеуде жарасымдылық мектеп пен отбасы
бірлесіп жұмыс істеген жағдайда үйлесімділік табары
сөзсіз...
|
Пайдалы
кеңес
|
-
Өте шаршап қажымаңыз. Шамадан
тыс физикалық, ақыл-ой жүктемелер өзіңізді жайсыз сезінуге әкеледі.
Жұмыстағы қиындыққа бала кінәлі емес. Қызметіңіз туралы айтқанда
бала қызметтің одан маңызды екенін
сезінбесін. Қызметіңіз сізге ұнайды, баланы- жақсы
көресіз.
-
Баламен сөйлесу бәрінен де маңызды екенін
ұмытпаңыз. Баланы жас кезінен бастап сыйлап, қадір-қасиетін,
ар-намысын бағалап, дұрыс сөйлесіп, дұрыс қатынасын жасаған
абзал.
-
Әдепсіз сөз,дөрекі айқай- тәрбиедегі жаман әдіс.
Бала оған үйреніп кетеді немесе соған орай
дөрекі жауап
береді.
-
Егер өзің баланы сыйламай тұрып, одан өзіңе
ілтипат, құрмет көрсетуін талап етуің
орынсыз.
-
Баланың айтайын деген өтінішін, ақылдасқысы
келген мәселесін ата- анасы тыңдап, ақыл-кеңес беруі
керек.
-
Ата- ана отбасындағы үлкендерді сыйлап
құрметтесе, кішілерге қамқор болса, бала да сондай болуға
ұмтылады.
|
Кері
байланыс
(2
мин
|
«Тілек
ағашы»
Бүгінгі
коучингтен алған әсерлеріңізбен бөлісіп, айта алмай қалған
ойларыңыз болса, айтуларыңызға
болады.
-Бүгінгі коучингтен қандай ой
түйдіңіз? -
-Айтылған мәселелердің сізге
пайдасы бар ма?
Коучинг соңын сіздермен бірге
қосылып, «Алғыс» әнімен
аяқтасақ...
|