Материалдар / Коучинг "Табысты оқытуды қамтамасыз етуде оқу үшін бағалаудың үлесі қандай?"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Коучинг "Табысты оқытуды қамтамасыз етуде оқу үшін бағалаудың үлесі қандай?"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға тәжірибе алмасу үшін қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қазан 2018
181
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Коучинг тақырыбы:«Табысты оқытуды қамтамасыз етуде оқу үшін бағалаудың үлесі қандай?»
МақсатыӘріптестерімізді педагогикалық тәжірибесін жетілдіру мақсатында инновациялық идеялармен таныстыру, шығармашылық қабілетін ұштау, жаңа формациядағы бағалау түрлерін тәжірибеге еңгізуге ықпалдасу.

Күтілетін нәтижесіМұғалімдер формативті және жиынтық бaғалаудың айырмашылығын біледі, Критериалды бағалауды сабақтарында қолдана алады

Түйінді идеяларБағалау бұрынғы тәжірибеміздегі сияқты оқыту мен оқудан кейінгі болатын үдеріс емес, оның ажырамас бґлігі екендігін меңгерткім келді
ЖаттығуларТопқа бөлу.Бейне көрсетілімПостер қорғауРефлексияТілек










УақытыКезеңдеріКоучинг іс-әрекетіҚатысушылардың іс-әрекеті




  • тапсырма


  • "Бәйшешек теру" арқылытопқа бөлу

    Бәйшешек гүлінің артќы жағында үндердің аттары жазылған.үндерді ыңылдап айту арқылы ұқсастары бірін-бірі тауып, топқа бөлінеді.



    2 тапсырмаЫнтымақтастық атмосферасын орнату «Ынтымақтастық колидоскопы»Мұғалімдерге ақ параққа тұзды беріп,оны бояуын талап еттім Мұғалімдер бояп шықты


    3 тапсырмаТренинг "Гүлдің суретін салу" сурет салу.Қасында отырған мұғалімнің суретін салады. зін-өзі бағалау;ірін-бірі бағалау;


    4- тапсырмаПрактикалық бґлім "Ойлаудың 6 жауқазыны" стратегиясы. Ресурс таратылады.

    Ақ жауқазын





    Қызыл жауқазын



    Қара жауқазын





    Сары жауқазын







    Жасыл жауқазын



    Көк жауқазын













    Фактілер, цифрлар және информация. Формативті бағалау бойынша мәліметтер береді. Эмоция, сезім интуиция және сезіну. Адиториядаєы эмоцияны реттеп отырады.Сақтандырғыш. Бағалаудың тиімсіз жақтарын айтады. Оқуға кері әсерін, тиімсіздігін дәлелдейді.Жетістік. Пайда, артықшылық, басымдық. Баєалаудың тиімділігін, оқу жетістігіндегі пайдасын айтады. Ағартушылыќ. Ұсыныстар. Формативті бағалаудың жаңа түрлерін ұсынады.Үрдіс жайлы ой. Ойлау үрдісіне бақылау жасау. Қорытынды жасайды. Келесі қадамдарды анықтап, бағалаудың тиімдігі туралы айтады.


    Сергіту сәті«Қамажай»Әуеннің ұрғағына биледі


    Рефлексия«Ақылды қалпақ» тәсілі бойыншаСұрақтарын, кері байланыстарын қалпаққа тастайды.


    ҚорытындыУ. Уорд «Жай мұғалім-хабарлайды, Жақсы мұғалім-түсіндіреді, Керемет мұғалім-көресетеді, Ұлы мұғалім-шабыттандырады» дегендей оқушыларымыздың оқуға деген ынтасын көтеріп, шабыттандыруға шақырамын!



    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!