Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Коучинг "Табысты оқытуды қамтамасыз етуде оқу үшін бағалаудың үлесі қандай?"
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Коучинг "Табысты оқытуды қамтамасыз етуде оқу үшін бағалаудың үлесі қандай?"
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Коучинг тақырыбы:
«Табысты оқытуды қамтамасыз етуде оқу үшін бағалаудың үлесі қандай?»
Мақсаты
Әріптестерімізді педагогикалық тәжірибесін жетілдіру мақсатында инновациялық идеялармен таныстыру, шығармашылық қабілетін ұштау, жаңа формациядағы бағалау түрлерін тәжірибеге еңгізуге ықпалдасу.
Күтілетін нәтижесі
Мұғалімдер формативті және жиынтық бaғалаудың айырмашылығын біледі, Критериалды бағалауды сабақтарында қолдана алады
Түйінді идеялар
Бағалау бұрынғы тәжірибеміздегі сияқты оқыту мен оқудан кейінгі болатын үдеріс емес, оның ажырамас бґлігі екендігін меңгерткім келді
Жаттығулар
Топқа бөлу.Бейне көрсетілімПостер қорғауРефлексияТілек
Уақыты
Кезеңдері
Коучинг іс-әрекеті
Қатысушылардың іс-әрекеті
тапсырма
"Бәйшешек теру" арқылытопқа бөлу
Бәйшешек гүлінің артќы жағында үндердің аттары жазылған.үндерді ыңылдап айту арқылы ұқсастары бірін-бірі тауып, топқа бөлінеді.
Фактілер, цифрлар және информация. Формативті бағалау бойынша мәліметтер береді. Эмоция, сезім интуиция және сезіну. Адиториядаєы эмоцияны реттеп отырады.Сақтандырғыш. Бағалаудың тиімсіз жақтарын айтады. Оқуға кері әсерін, тиімсіздігін дәлелдейді.Жетістік. Пайда, артықшылық, басымдық. Баєалаудың тиімділігін, оқу жетістігіндегі пайдасын айтады. Ағартушылыќ. Ұсыныстар. Формативті бағалаудың жаңа түрлерін ұсынады.Үрдіс жайлы ой. Ойлау үрдісіне бақылау жасау. Қорытынды жасайды. Келесі қадамдарды анықтап, бағалаудың тиімдігі туралы айтады.
Сергіту сәті
«Қамажай»
Әуеннің ұрғағына биледі
Рефлексия
«Ақылды қалпақ» тәсілібойынша
Сұрақтарын, кері байланыстарын қалпаққа тастайды.
Қорытынды
У. Уорд «Жай мұғалім-хабарлайды, Жақсы мұғалім-түсіндіреді, Керемет мұғалім-көресетеді, Ұлы мұғалім-шабыттандырады» дегендей оқушыларымыздың оқуға деген ынтасын көтеріп, шабыттандыруға шақырамын!
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз