Өткізген | Жақсығали Ақбота Берікқызы |
Жұмыс орны | «№4 ЖОББМ» КММ, Шалқар қаласы |
Коучинг сессияныңтақырыбы | Талантты және дарынды балаларды оқыту |
Жалпы мақсатым: | Қарқынды өзгеріп жатқан әлем жағдайында әріптестерімнің үздіксіз кәсіби дамуына, дарынды және талантты балаларды оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдерді өз тәжірибесіне енгізуге ықпал ету. |
Сілтеме: | 1.Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 38-44бетҮлестірмелі нұсқаулық |
Күтілетін нәтиже: | Мұғалімдер түрлі тапсырмалар орындау барысында дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолын табады. Білім беруде оқушыға жеке көңіл бөлуді дамытуға ықпал ететін оқыту әдістері туралы өз түсінігін қалыптастырады, тиімділігін ұғынады, қолданады. |
Түйінді идеялар: | Оқушыларды зерттеу дағдылары дамиды, топпен, жұппен, жеке жұмыс жасау дағдыларын үйренеді. |
Ресурстар: | А- 3 парақтары,стикер, интерактивті тақта, маркер, қалам, жұлдызшалар, смайликтер |
Кезеңдері | Коучтің іс-әрекеті | Мұғалімдердің іс-әрекеті |
Қызығушылықты ояту 1.«Жұмбақ сөз» жаттығуы 2 мин
2.Топқа бөлу 2 мин
3. Шеберлігіңді шыңда 3мин | Шеңбер бойынша тұрғызу | Оңға бұрылып, алдындағы әріптесінің арқасына саусақпен үш немесе төрт әріптен тұратын сөз жазады. Әріптесі сол сөзді табуға тырысады. |
| Абай Құнанбаев, Орынбек Жәутіков, Данияр Елеусінов суреттері бар кеспе қағаздарды үлестіру | Танымал тұлғалардың суреттері бойынша топқа бөлінеді |
| Мұғалім сөзінің мағынасын әр түрлі іс-әрекетпен жеткізесіздер | Абай тобы: Бір шумақ өлең шығаруОрынбек тобы: Математикалық тілмен байланыстырып мағынасын ашуДанияр тобы: Бір шумақ өлеңді рэп түрінде орындау |
Ой қозғау 7 минБейнекөріністер: «Кішкентай жұлдыздар»
Ашық сұрақтар
Ассоциация 3мин | -Сіздер көрсетілген бейнежазбадан не ой түйіндедіңіздер?-Қалай ойлайсыздар, бүгінгі коучингте қандай өзекті мәселе қозғалмақ?1 топ. «Дарынды» бала кім?2топ. «Талантты» балалар кімдер? 3топ. «Қабілетті» бала кім?-Қандай баланы дарындылардың қатарына жатқызамыз?-Дарынды балалардың сыныптағы балалардан айырмашылығы неде?
Дарынды және талантты баланың моделі
|
Бейнекөрініс бойынша ойталқы
Топ мүшелерінің пікірі тыңдалады
Постерге жазады |
«ЖИГСО» әдісі 10минут | Кеспе мәтіндермен жұмыс жасаймыз | 3 қадамдық жұмыс тәсілін орындайды. |
Сергіту сәті 3мин «Сіз және сіздің есіміңіз» тренингі | -Өз есімдеріңізді қағаз бетіне тігінен жазып, әрбір әріпке бойыңыздағы құндылықтарды жазыңыз | Өз есімдері бойынша әрбір әріптен басталатын бойындағы қасиеттерін жазады |
Эдвард де Боне «Алты қалпақ» әдісі 10мин
| «Ақ қалпақтылар»- Дарынды бала үшін ғаламтор ақпарат көзі"Сары қалпақтылар" – Дарынды балаға ғаламтордың пайдасы"Қара қалпақтылар" – Дарынды бала үшін ғаламтордың зияны«Қызыл қалпақтылар»- Дарынды бала үшін ғаламтор хобби"Жасыл қалпақтылар" – Дарынды бала үшін ғаламтордың мүмкіндіктері"Көк қалпақтылар" – Ғаламтор және дарынды бала туралы айтылған ақпараттарды сараптап, қорытынды шығарады
| Мұғалімдер әр қалпақтың мағынасына сай пікірлерін ортаға салады |
ІҮ.Кері байланыс«Галереяға саяхат» тәсілі 3 минут | Стикерлер тарату.
| Мұғалімдер коучинг сессияда дарындылығын, белсенділігін көрсеткен топтың постерлеріне пікірлер жазылған стикерлерін жабыстырады. |
V. Бағалау «+, - , Қ» тәсілі2мин | «+» - коучингте ұнаған ақпарат, жұмыс түрлері, т.с.с. жазылады «-» - коучингтің ұнамаған немесе түсініксіз сәттері жазылады. «Қ» - қызықты мәліметтерді жазады, оған қоса тақырып бойынша білгісі келетін мәселелер бойынша мұғалімге сұрақтар жазуға болады
| Мұғалімдер кеспе қағаздарды толтырады |