Коучинг Тақырыбы: Диалогтік оқыту. Әңгіменің түрлері.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Коучинг Тақырыбы: Диалогтік оқыту. Әңгіменің түрлері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ үдерісінде 7 модульдің бірі "Диалогтік оқыту" әдісін сабақта пайдалану. Әсіресе топтық жұмыс жасауда бұл әдістің пайдасы зор. Себебі бұл әдіс оқушыларды сабаққа деген қызығушылықтарын арттырып сонымен қатар, өз ара іс әрекет жасауға және сыни тұрғыдан ойлауды дамытуға бағытталған. Әңгіменің 3 түрі: Зертеушілік, әңгіме-дебат, куммулятивтіік әңгіме. Осы әңгіме түрлерін сабақта пайдалануға өте тиімді деп санаймын.
Материалдың қысқаша нұсқасы

1 апта

4 күн


Коучинг-сессияның тақырыбы

Диалогтік оқыту. Әңгіменің түрлері

Ресурстар:


Интербелсенді тақта, маркер, А-4 парағы, А-3 парағы,

Мақсат:


Диалогтік оқыту, әңгіменің түрлері жайлы түсінік қалыптастыру.

Міндеттер:




1.Оқу үрдісінде диалогтік оқытуды қолданудың маңызын түсіну; 
2. Әңгіменің түрлері жайлы мәлімет алу; 
4.Жаңа әдіс-тәсілдерді сабақта қолдануды үйрену. 

Оқыту нәтижелері:



1.Оқу үрдісінде диалогтік оқытуды қолданудың маңызын түсінеді; 
2. Әңгіменің түрлері жайлы мәлімет алады; 
4.Жаңа әдіс-тәсілдерді сабақта қолдануды үйренеді. 

Негізгі

идея:


Диологтік оқыту әдісін қолдану арқылы оқушылардың сабақта пікірлесу ортасын құра білудің маңызын, берер нәтижесін түсінеді.



Коуч әрекеті

Мұғалімдердің әрекеті

Ресурстар


Сабақтың барысы









1 тапсырма

10 мин


Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу  

«Сағат тілі» жаттығуы

Нұсқау: қатысушыларға сағаттың суреті бинеленген қағаздар таратылып беріледі. Қатысушылар психологтың нұсқауымен уақыт аралықтарына өздері қалаған қатысушылардың есімдерін жазады. Есімдер жазылып болған соң, психологтың бұйыруымен әрбір қатысушы өз таңдаулары бойынша адамдарды іздейді: Мысалы:

13-14 аралығы – амандасу

15-16 аралығы – күлімдеу

17-18 аралығы - комплимент айту

    1. аралығы – басынан сипау

21-22 аралығы – қол алып амандасу

23-00 аралығы – мимика арқылы сыйлық сыйлау

Топқа бөліну

Коучингке қатысушыларға қиылған 3 сурет беріледі /жүрек, қол, ба / суреттерді біріктіру арқылы жұп құрып 3 топқа бөлінеді.

1-топ: жүрек № 2-топ: бас №3 топ-қол

Коуч: Фигуралар ішіндегі суреттерге назар аударту, олар не үшін алынғаны туралы сұрау?

- Сіздер енді жұптасып осы сурет жөнінде өз пікірлеріңізді айту.

Құрастырған суреттері бойынша топ мүшелерінің ойларын білу. «Суретте не бейнеленген? Сурет бойынша өз ойыңызды айтыңыз. Бұл суреттердің бүгінгі біздің тақырыбымызға қатысы бар ма?» - деп қатысушыларға сұрақтар қоямын. . 
Шульман «үш көмекші» деп «бас, жүрек, қолды» атаған. Ол осы атаған қасиеттер болған жағдайда ғана оқыту табысты болып саналады деп есептейді. Мұндай пікірді біз ұлы ақынымыз Абай Құнанбаевтың қара сөздерінен де кездестіреміз. « Үш-ақ нәрсе адамның қасиеті: ыстық қайрат, нұрлы ақыл, жылы жүрек» - деп ұлы Абай атамыз айтқандай, жаңа форматты мұғалім осы үш көмекшіні дұрыс пайдалана білуі керек. 

Стратегия: миға шабуыл.

Мақсаты: Қызығушылығын ояту.

Видеоролик « Егіз сәбилердің тілдесуі»

-Ендеше бүгінгі коучингтің тақырыбы не болады?

Дұрыс: Диалогтік оқыту.
2.Сабақтың мақсатын анықтау. 
«Бүгінгі коучингтен не күтесіз?» - деп сұрақ қоямын. 

Слайд арқылы таныстыру
Бүгін біз сіздермен осы коучинг барысында диалогтік оқыту туралы, әңгіменің түрлері туралы мағлұмат аламыз.


Жаттығуларды іс қимыл арқылы жасайды.













Топқа бөлінеді







Жұптасып жауап береді.










Презентацияға назар аударады.





Видеоролик көру









Сағат шаблоны






Интербелсенді тақта






Бас, қол, жүрек суреттері






Қағаз, қалам








Интербелсенді тақта








Видеоролик





2 тапсырма

10 мин


Практикалық бөлім

Топтық жұмыс

Стратегия: «айырмасын тап» Вен диаграмассы Диалогтік оқыту және күнделікті диалог.

Видеоролик диалогтік оқыту сипаттама.



Венн диаграмасын құрайды топпен

А-3 қағазы, маркер







  • Әңгіменің қандай түрлерін білесіз?

Мерсер көрсеткен әңгіменің 3 түрі:

Әңгіме-дебат

Кумулятивтік әңгіме

Зерттеушілік әңгіме

1 топ- А-4 кластер әрқайсыңыз Бауырсақтың жасалу жолдарын жазасыздар,/рецепт/. Топтағы 1 мұғалім түсіндіреді.

2 топ- салат

3 топ-үй салу

2.Коуч:

-Осы тапсырманы орындауда сіздер не бақыладыңыздар?

-Бұл әңгіменің қай түріне жатады?

Слайд- Кумулятивтік әңгіме



Әңгіме түрлерін атайды.






Топпен жұмыс жасап ортада қорғайды.







А-4 парағы, маркер.


-Енді осы жасалған тағамдарыңыздан ақылдасып басқа тағам жасау.

2.Коуч:

-Осы тапсырманы орындауда сіздер не бақыладыңыздар?

-Бұл әңгіменің қай түріне жатады?

Слайд- зерттеушілік әңгіме


Топпен жұмыс жасап қорғайды.

А- 4 парағы, суреттер






3 Коуч: Жаңадан жасалған тағамдарыңыз пайдалы екенің дәлелдеңіз.

Әңгіме дебат




Ролдік ойындар

Коуч 1-топқа Поездағы қарт адам мен жас адамның арасындағы кумулятивтік әңгіме

2-топқа Ата-анамен баланың арасындағы әңгіме-дебат

3-топқа Мұғалім мен оқушы арасындағы зерттеушілік әңгімеге диалог қоюға тапсырма береді. Кез келген топ әр топтың әңгіменің қай түріне мысал келтіріп жатқанын айтады.



Көрініс көрсетеді.

Орындық, маска





Табыс баспалдағы

Рефлексия/бағалау


5 мин


  «Баспалдақ рефлексиясы». Бүгінгі коучинг бойынша мына суреттегі тауды «Диалогтік оқыту» деп алсақ, сіздер осы тақырып бойынша өзіңізді таудың қай жеріндемін деп есептейсіздер? Міне, осыған сәйкес, алдарыңызда жатқан стикерлерге коучинг бойынша не түсінгеніңізді, екі сәтті кезеңді, бір ұсынысыңызды жазып, таудың суретіне жабыстырыңыз.  
Қатысушы мұғалімдер коучинг бойынша түсінгенін стикерлерге жазады. Коучинг кезінде өздеріне ұнаған 2 сәтті кезеңді, 1 ұсыныс-тілегін жазып, таудың суретіне жабыстырады







С а у а л н а м а

1.Сіз үшін өткізген коучинг маңыздылығы қандай болды? 
А) Өте маңызды В) Орташа 

2.Өткізілген коучинг қаншалықты дәрежеде сіздің кәсіби дамуыңыздың сұраныстарына сәйкес келеді? 
А) Ия В) Жоқ 

3.Қатысушы ретінде коучтнг сізге жаңа серпін бере алды ма? 
А) Ия В) Жоқ 

4.Сіздің ойыңызша осы коучингтің сізге пайдасы болды ма? 
А) Ия В) Жоқ 
5. Жаңа оқу жылында осы модульді өз сабақтарыңызда пайдаланасыз ба? 
А) Ия В) Жоқ





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.12.2017
2114
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі