Сабақтың
барысы
1
тапсырма
10
мин
|
Мұғалімдерге психологиялық
ахуал
туғызу
«Сағат тілі»
жаттығуы
Нұсқау: қатысушыларға сағаттың
суреті бинеленген қағаздар таратылып беріледі. Қатысушылар
психологтың нұсқауымен уақыт аралықтарына өздері қалаған
қатысушылардың есімдерін жазады. Есімдер жазылып болған соң,
психологтың бұйыруымен әрбір қатысушы өз таңдаулары бойынша
адамдарды іздейді: Мысалы:
13-14 аралығы –
амандасу
15-16 аралығы –
күлімдеу
17-18 аралығы - комплимент
айту
-
аралығы – басынан
сипау
21-22 аралығы – қол алып
амандасу
23-00 аралығы – мимика арқылы сыйлық
сыйлау
Топқа
бөліну
Коучингке
қатысушыларға қиылған 3 сурет беріледі /жүрек, қол, ба / суреттерді
біріктіру арқылы жұп құрып 3 топқа
бөлінеді.
№1-топ: жүрек №
2-топ: бас №3 топ-қол
Коуч: Фигуралар ішіндегі суреттерге
назар аударту, олар не үшін алынғаны туралы
сұрау?
- Сіздер енді
жұптасып осы сурет жөнінде өз пікірлеріңізді
айту.
Құрастырған
суреттері бойынша топ мүшелерінің ойларын
білу. «Суретте не бейнеленген? Сурет бойынша өз
ойыңызды айтыңыз. Бұл суреттердің бүгінгі біздің тақырыбымызға
қатысы бар ма?» - деп қатысушыларға сұрақтар
қоямын. . Шульман «үш көмекші» деп «бас, жүрек, қолды»
атаған. Ол осы атаған қасиеттер болған жағдайда ғана оқыту табысты
болып саналады деп есептейді. Мұндай пікірді біз ұлы ақынымыз Абай
Құнанбаевтың қара сөздерінен де кездестіреміз. « Үш-ақ нәрсе
адамның қасиеті: ыстық қайрат, нұрлы ақыл, жылы жүрек» - деп ұлы
Абай атамыз айтқандай, жаңа форматты мұғалім осы үш көмекшіні дұрыс
пайдалана білуі керек.
Стратегия: миға
шабуыл.
Мақсаты:
Қызығушылығын ояту.
Видеоролик « Егіз
сәбилердің тілдесуі»
-Ендеше бүгінгі
коучингтің тақырыбы не
болады?
Дұрыс: Диалогтік
оқыту.
2.Сабақтың мақсатын анықтау.
«Бүгінгі коучингтен не күтесіз?» - деп сұрақ
қоямын.
Слайд арқылы таныстыру
Бүгін біз сіздермен осы коучинг барысында диалогтік
оқыту туралы, әңгіменің түрлері туралы мағлұмат
аламыз.
|
Жаттығуларды іс
қимыл арқылы жасайды.
Топқа
бөлінеді
Жұптасып жауап
береді.
Презентацияға назар
аударады.
Видеоролик
көру
|
Сағат
шаблоны
Интербелсенді
тақта
Бас, қол, жүрек
суреттері
Қағаз,
қалам
Интербелсенді
тақта
Видеоролик
|
|
Мерсер көрсеткен
әңгіменің 3 түрі:
Әңгіме-дебат
Кумулятивтік
әңгіме
Зерттеушілік
әңгіме
1 топ- А-4 кластер
әрқайсыңыз Бауырсақтың жасалу жолдарын жазасыздар,/рецепт/. Топтағы
1 мұғалім түсіндіреді.
2 топ-
салат
3 топ-үй
салу
2.Коуч:
-Осы тапсырманы
орындауда сіздер не
бақыладыңыздар?
-Бұл әңгіменің қай
түріне жатады?
Слайд-
Кумулятивтік
әңгіме
|
Әңгіме түрлерін
атайды.
Топпен жұмыс жасап ортада
қорғайды.
|
А-4 парағы,
маркер.
|
|
-Енді осы жасалған
тағамдарыңыздан ақылдасып басқа тағам
жасау.
2.Коуч:
-Осы тапсырманы орындауда
сіздер не бақыладыңыздар?
-Бұл әңгіменің қай түріне
жатады?
Слайд-
зерттеушілік
әңгіме
|
Топпен жұмыс жасап
қорғайды.
|
А- 4 парағы,
суреттер
|
|
Ролдік
ойындар
Коуч 1-топқа Поездағы қарт
адам мен жас адамның арасындағы кумулятивтік
әңгіме
2-топқа Ата-анамен баланың
арасындағы әңгіме-дебат
3-топқа Мұғалім мен оқушы
арасындағы зерттеушілік әңгімеге диалог қоюға тапсырма береді. Кез
келген топ әр топтың әңгіменің қай түріне мысал келтіріп жатқанын
айтады.
|
Көрініс
көрсетеді.
|
Орындық,
маска
Табыс
баспалдағы
|
Рефлексия/бағалау
5
мин
|
«Баспалдақ рефлексиясы».
Бүгінгі коучинг бойынша мына суреттегі тауды «Диалогтік оқыту» деп
алсақ, сіздер осы тақырып бойынша өзіңізді таудың қай жеріндемін
деп есептейсіздер? Міне, осыған сәйкес, алдарыңызда жатқан
стикерлерге коучинг бойынша не түсінгеніңізді, екі сәтті кезеңді,
бір ұсынысыңызды жазып, таудың суретіне
жабыстырыңыз.
Қатысушы мұғалімдер коучинг бойынша түсінгенін стикерлерге жазады.
Коучинг кезінде өздеріне ұнаған 2 сәтті кезеңді, 1 ұсыныс-тілегін
жазып, таудың суретіне
жабыстырады
|