Материалдар / Коучинг тақырыбы:«Критериалды бағалау оқыту сапасын арттырудың тиімді жолы»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Коучинг тақырыбы:«Критериалды бағалау оқыту сапасын арттырудың тиімді жолы»

Материал туралы қысқаша түсінік
Мастер-класс тақырыбы:«Критериалды бағалау оқыту сапасын арттырудың тиімді жолы»
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
643
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мастер-класс тақырыбы:«Критериалды бағалау оқыту сапасын арттырудың тиімді жолы»


Мұғалімнің атыжөні: Нуркиясова Э


Оқу мақсаттары

-оқу бағдарламаларынының күтілетін нәтижелерге жету мақсатында білім алудағы жеке даму жайына түзетулер енгізуін мүмкіндік беретін, оқу жетістігін алдын ала нақты анықталған бағалау критерий сәйкестігін бағалау болып табылады.

Коучинг нәтижесі:


Барлығы мынаны орындай алады:

  • пәндері бойынша критерийлер құра алады;

  • критерийалды бағалаудың тиімді екенін түсінеді;

  • әр сабағында қолданады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік

Критерий; дискриптор, рубрика

Ресурстар

суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Сабақтың жоспары

Жоспарланған

уақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Сәлемдесу.

Топқа бөлемін : «Шәмші әндері» арқылы топқа бөлінеді. Ұстаздар карточкалардан алып ән шумақтары бойынша топқа бірігеді.


Психологиялық ахуал қалыптастыру: Топқа түстер арқылы бөлінген соң, сол түспен байланысты ән айтады.

Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!

Ұйымшыл боламыз десек 2 рет

Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!

1-топ:

«Ана туралы жыр» әні

2-топ:

«Арыстың жағасында» әні

3-топ:

«Ақ бантик» әні

4-топ

«Сыр сұлуы» әні

Жаңа білім



Білу және түсіну. Критерийалды бағалау туралы

«Миға шабуыл» әдісі арқылы әр топқа ситуациялық сұрақтар қою.


1.Көркем жазуы нашар, қатесі жоқ оқушының «Диктант» жұмысына сіз қандай баға қоятын едіңіз?

2.Егер сабақта бағаланған оқушыңыз өз бағасына келіспесе сіздің әрекетіңіз?

3.Бағалау жүйесі бойынша сізге бір оқушыңыздың ата-анасы келіп баласының бағасымен келіспейтінін, яғни төмен бағаланғанын айтты? Сіздің жауабыңыз?

4. Үлгерімі төмен оқушыңыз сіздің бір сабағыңызға жақсы дайындалып, жоғары көрсеткіш көрсетті, сіз сол бағаны нақтылайсыз ба?

5. Күнделікті сабақты бағалау қажет пе? Сіз сабақта нені бағалайсыз? Сыныпта жағымды ахуалды қалыптастыру үшін Сіз қандай бағалау түрлерін пайдаланасыз?

Осы сұрақтар бойынша ой түйіндеу.

Рефлексия «Бағдаршам»






Мәтіндер

Ортасы








Қолдану

Критериалды бағалау туралы түсінік қалыптастыру.

Кез-келген мұғалім критериалдық бағалауды қолданбас бұрын оның өзіне тән терминологиясын толық меңгерген жөн. Сондықтан біз критерий деген сөздің мағынасын өзіміз түсінуіміз қажет.

Критерийлер - оқытудың міндеттерін жүзеге асыратын өлшемдер, атап айтқанда, оқушылар жұмыс барысында орындайтын іс-әрекеттер тізбесі.

Критериалды бағалау – бұл оқушылардың білім мазмұны мен мақсаттарына сай, оқу-танымдық құзыреттілігін қалыптастыруда нақты анықталған, ұжыммен қалыптастырылған, алдын ала оқушылардың барлығына белгілі, білім жетістіктерін бағалауға негізделген үрдіс.

Дескриптор-оқушыны әр критерий бойынша сатылы түрде нәтижеге жету деңгейін сипаттайды, және оны белгілі ұпаймен бағалайды.

Рубрика-өтілген тақырып бойынша оқушылар білімін бағалау критерийлер жиынтығы. Ол қандайда бір тақырыпты зерттеу мақсаттарымен анықталады.

Рубрика- Критерий-Дескриптор

Рубрика- білім алушы не үшін оқитынын көрсетеді.

Критерий- білім алушы нені үйрену керектігін байқатадды.

Дескриптор-білім алушы қалай жоғары нәтижеге жете алатынын көрмсетеді.

Критериалды бағалау жүйесінің міндеттері

Танымдық қабілеттерін, сыни ойлауын, есте сақтауын, оқушылардың оқу- танымдық әрекеттерін орындауға икемдеу

Оқушылардың оқуға ынталарын арттыру,бағалауға деген теріс,кері ұғымдарын жою,оқу барысында жауаптарды талдау, сараптаудағы белсенділігін арттыру

Оқушылардың білімдерін жүйелеу,бекіту,тереңдету.

Есте сақтауды бекіте түсу,оқушыларды шыдамды болуға және өзін ұстай білуге үйрету.

Оқушының сабаққа қызығушылығын, белсенділігін арттыруы. Бағаға қарсы теріс көзқарастың болмауы.

Оқушы білімінің жүйеленуі, тереңдеуі, есте ұстауы. Оқушыны табандылық пен шыдамдылыққа тәрбиелеу.

Оқушының білім алу үдерісін қадағалап, дәл және жедел түрде сапалы білім алғаны жөнінде кері байланыс ақпараттың алуы.

Оқушының барлық жұмыс түрлерін бағалауы.

Тапсырма: «Сиқырлы - Жаңа Жыл!» тақырыбында топ мүшелерін кіріктіре отырып, ертегі құрастыру.

Топ өз ара бағалайды. Сонан соң критерий бойынша бағалату.

Топ ішінде бағалау арқылы 2- 3 сурет таңдап алынады. Қатысушылар критерии құрайды.

Критериалды бағалауды үйрету арқылы логикалық ой шеберлікке, іскерлік дағдыға, уақытты ұтымды пайдалануға дағдыландыру.


Бағалау критерийі

Дескриптор


Балл

Тақырыпқа сай болуы

Тапсырманы тақырыпқа сай ұйқастырады;


мәтінде қиял-ғажайып құбылысын түрлендіреді;

көркемділік ерекшелігіне сай құрады



1




1




1


Құрылымдық ерекшелігі

мазмұнын ашады;


идеялық мәнін жеткізе алады;


1

1

Маңызы


. тәрбиелік маңызын көрсете алады;

1

1

Барлығы


7

«Аяз Ата» суретін салу.


Бағалау критерийі

Дескриптор


Балл

Тақырыпқа сай болуы

«Аяз Ата» шапаның болуы;

«Аяз Ата» сақалының болуы;

«Аяз Ата» қолындағы таяғының болуы;


1


1


1


Ерекшелігі

Аяз атаның ұшатын шанасы ның болуы;

«Аяз Ата» сыйлығының болуы;

1



1

Барлығы


5


ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

Топтық жұмысқа арналған ресурстар

Сергіту сәті


Сергіту жаттығуы.

«Он сұрақ» әдісі арқылы , бір мұғалімді таңдап және оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді жапсырады, қатысушы 10 сұрақ қоя алады

Мұғалімдер тек ИӘ немемсе ЖОҚ деп жауап қайтару керек.

Бағалау


5 минут


Кері байланыс

3 минут

Синквейн немесе бес жолды өлең стратегиясы

Оқушы берілген тапсырма бойынша өлең құрастырады. Бес жолды өлеңді құрудың ережесі мынадай:

бірінші жолда 1 зат есім,

екінші жолда 2 сын есім,

үшінші жолда 3 етістік,

төртінші жолда 4 сөзден тұратын сөйлем яғни ойды түйіндеу,

бесінші жолда тақырыпқа байланысты 1 синоним

сөз жазылады.

Кім? Кері байланыс

Қандай? Ауызша, зжазбаша

Не істеді? Бағалайды, көмектеседі, қолдайды.

Түйін Кері байланыс өте тиімді.

Синоним үдеріс


Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!