Материалдар / Коучинг "Топтық жұмыстың тиімділігі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Коучинг "Топтық жұмыстың тиімділігі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға коучинг жоспарын құруға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
897
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг жоспары

Сабақтың тақырыбы: Топтық жұмыстың тиімділігі

Өткізілетін уақыт 30 минут

Сабақтың мақсаты: мұғалімдердің іс-орынын айқындау, белсенділікке ынталандыру, топтық жұмыс туралы маңызды ақпарат алу

Мұғалімдердің коучинг барысыдағы мүмкіндіктері:

-ортада жайлы әрекеттестікті орнату ,әңгімелесу үшін мүмкіндіктер жасау;

-өз идеяларын зерделеп,өзара әрекеттестікті орнату;

-мұғалімдердің белсене қатысуына көмектесу;

Сабақтың нәтижесі:

Коучинг әдістері: сұрақ-жауап, миға шабуыл, «Ақылдың алты қалпағы» әдісі, топтық жұмыс, жұптық жұмыс, кемпірқосақ әдісі

Ұсынылған ресерстар:МАН,үлестірме, бағдарлама, глосарий

Қолданылған құралдар: ватман, А4 парағы, АТК, постерлер,

І. Психалогиялық ахуал

Тыныштық сәтi

Күн түс ауа бере күрт өзгеріп, аспанда қара бұлт басып, лезде жапалақтап қар жауа бастады. Терезеден сыртқа қарап отырған мен далаға жүгіріп шықтым. Жапалақтап жауып жатқан қарға екі алақанымды созып тұрдым. Жапалақтаған қарлар менің қолыма келіп қона бастады. Менің бойымда қуаныш, шаттыққа толы сезім пайда болды. Екі алақаным аппақ ұлпа қарға толы үйге ендім. Көзімізді жайлап ашып, алақанымызға қараймыз. Алақанымызда қар бар ма? 
-Жоқ.
- Қар неге еріп кетті деп ойлайсыңдар?

-Алақанымыз жылы.

Дұрыс айтасыңдар, біздің алақанымызда жылу бар, ол жай жылу емес, бір - бірімізге жақсылық, мейірім, қуаныш сыйлайды. Олай болса, бір - біріміздің көңілімізді көтеру үшін қолымыздан ұстап бір - бірімізге жылу арқылы жақсы көңіл күй сыйлайық.

Сәттілік біздер тілейік,

Мен саған, сен маған.

Күндей күліп жүрейік,

Күннің нұрын төгейік,

Мен саған, сен маған.

Топқа бөлу ( түстер бойынша)

Коуч әрекеті

Мұғалім әрекеті

уақыты

1

Ой қозғау. «Құмырсқалар» бейнефильмін көрсетемін

1.Қалай ойлайсыздар сіздер мына көріністен қандай процесті байқадыңыздар?

2.Қалай ойлайсыздар топтық жұмыс тәсілді қаншалықты жиі және қалай қолданасыз?

3.Сіз мысал келтіре аласыз ба?

Осы кезде тақырыпты хабарлаймын.

алдарына топтық жұмыстың тиімділін көрсететін материалдарды беремін

Талқылау.мұғалімдер өз идеяларын зерделейді өзара әрекеттестікті жақсартуға, топтық жұмыстың қарқынды өтуіне ықпал етеді, белсенді түрде қатысады.

Олар тотық жұмыстың тиімділігімен

танысып шығады


2

Миға шабуыл: Мұғалімдер неліктен өзгеруі керек?

«Кемпірқосақ» әдісін пайдаланамын.

«МӘДЕНИЕТ» дегеніміз не ?

мәдениет сөзі туралы өзіңіздің түсінігіңізді А4 парағына «Кемпірқосақ» әдісі бойынша жазыңыз. Барлық жайттарды қосыңыз, келесі әдіске өту үшін топтарды араластырамын

Мұғалімдер «Кемпірқосақ» әдісі бойынша өз ойларын шынайы түрде жазады.

Жаңадан келген адамға түсіндіреді.жаңадан келген адам өз тобына оралады да басқа топтан көрген нәрселерін қосады.


3

«Ақылдың алты қалпағы» әдісін қолданамын.Бұл әдісте мұғалімдер санау арқылы топ болып қайта топқа бөлінеді.

әртүрлі түстерді хобдишаның ішінен әр топ қалаған түстерін таңдайды.


Ақ қалпақ –қажетті ақпараттарды жинайды.

Сары қалпақ — жағымды жақтарын айқындайды.

Жасыл – жаңа ой айтады, идеяға бағыттайды.

Қара қалпақ — кері жақтарын айтады.


4

Кері байланыс:

1.Қалай ойлайсыз оқушылар бір –біріне сұрақ қою мүмкіндігі қаншалықты маңызды?

2.Оқушыларға сабақ уақытында өзінің сыныптастарымен сөйлесу мүмкіндігі қаншалқыты жиі беріледі?

3. Осы коучингтен кейін өз сыныбыңызда қолданар ма едіңіз?



мұғалімдер сұраққа жауап бере отырып сабақ барысындағы тақырыптан алған әсерлерін зерделей отырып шынай түрде жауап береді

үстемдік ететін «мұғалімнің сөйлеуінің» орынан «оқушы сөйлеуіне» ықпал жасайды


5

Бүгінгі сабаққа рефлекция жазуды ұсынамын

Бүгінгі сабаққа рефлекция жазады


































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!