Материалдар / Коучинг:Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер

Коучинг:Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал жаңартылған бағдарлама бойынша жұмыс жасап жатқан барлық ұстаздар қауымына арналған. Бул материалда жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану жолдары көрсетілген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қырқүйек 2018
2328
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

И. Тайманов атындағы №27 орта мектепКүні: 13 сәуір 2018 жыл. Бірлестік жетекшісі: Еркебаева С.М.Коучинг сабақТақырыбы: Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдерМақсаты: Мұғалімдердің сыни ойлау дағдыларын одан әрі дамыта отырып, олардың назарын жаңа тәсілдерге аудару, жаңартылған білім беру мазмұны бойынша оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдерді ұғындырып, оларды өз тәжірибесінде қолдануға баулу. Түйінді идеялар Мұғалімнің біліктілігін арттырады, шығармашылық пен ізденіске жетелейді. Сабақта қолданылған материалдар Үлестірмелі қағаздар, түрлі деңгейдегі плакаттар, компьютер, маркер. Оқыту әдістері СТО элементтері, , оқу мен оқытуды бағалау, жұптық және топтық жұмыс, постер әдісі Тапсырмалар ой шақыру.

1-Еркебаева С.М. Кіріспе:«Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер» тақырыбы бойынша слайд арқылы мұғалімдерге қысқаша түсінік беру.Тақырыбы: Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдерМақсаты: Мұғалімдердің сыни ойлау дағдыларын одан әрі дамыта отырып, олардың назарын жаңа тәсілдерге аудару, жаңартылған білім беру мазмұны бойынша оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдерді ұғындырып, оларды өз тәжірибесінде қолдануға баулу.

Мемлекетіміздің білім беру үдерісіне енген жаңартылған білім беру бағдарламасы – заман талабына сай келешек ұрпақтың сұранысына қанағаттандыратын тың бағдарлама. Білім берудің мазмұны жаңарып, жаңаша көзқарас пайда болды. Осыған байланысты ұстаздар алдында оқытудың әдіс – тәсілдерін үнемі жаңартып отыру және технологияларды меңгеру, оны тиімді қолдана білу міндеті тұр. Сабақты жоспарламас бұрын тақырыпқа сай орта мерзімдегі оқу мақсаттарын таңдап алып, сол мақсатқа қол жеткізу үшін бала деңгейіне сай тапсырмалар  алуымыз қажет. Қысқа мерзімді жоспарлауда меңгерілуі тиіс төрт дағды /тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым/ ескеруді ұмытпауымыз қажет. Бастауыш сыныптарда ойын арқылы  оқыту тиімді оқыту болып саналады. Қазіргі таңда заманға қарай балалардың көпшілігі гиперактивті болып келеді. Соған орай «Сыбырлап оқу», «Сыбырлап сөйлеу» әдісін сабақтарға енгізу қажеттігі жөнінде айтылуда. Осы әдіс оқушыларды тыныштыққа үйретеді. Ізденіс және шығармашылық тапырмалар баланы ғылымға жетелейді. Сабақта қолданылатын жағдаяттық, және рөлдік ойындар оқушыларды сөйлеуге, ойын еркін айта білуге жетелейді.Бұндай сабақтарда мұғалімге көп ізденіс пен шығармашылық қажет. Ашық және жабық сұрақтарды орнымен қолданудың өзі оқушыны сыни ойлауға жетелейді. 



Құрметті әріптестер, әдіс-тәсілдерді көрсету мақсатында дүниетану пәнінен «Жыл мезгілдері» тақырыбын алып отырмыз.Амандау сәті Аралбай Әйгерім «Әдемі ойла, демала біл!»Жай әуенді музыка ойнап турады. Тілектер жазылған сыйдықтарды ұсыну



3. Ибраева Л. Топқа бөлу : Қатысушылар үнсіз өздері дүниеге келген жыл мезгілдері бойынша топқа бөлінеді. Содан соң әр топ өз жыл мезгілдерін пантомимо арқылы бейнелейді, қалған топ табады. Өзін-өзі реттеу.Бейнефильм тыңдау, көру арқылы ой жетілдіру. Мұғалімдерге бір мезет өзін-өзі реттеу мақсатында музыкамен әрленген ұлағатты және қанатты сөздерден бейнефильм көрсетіп, ой салу.Ибраева Л. «Таңда да таста» әдісін өткізедіҚатысушылар берілген сұраққа бір параққа жауап жазып, 25 секундтай бір-біріне лақтырысады. Содан кейін белгі беріледі. Әркім өзіне лақтырылған қағазды ашып оқиды.Содан соң сыныптың төрт бұрышына жазылған жауаптарды оқып өздерінің оқыған жауаптары қай сұрақтың жауабы деп ойлайды, соның қасына барып тұрады. Мұғалім сұрақты оқиды, тұрғандар жауап береді.Еркебаева С.М. «Ой жалғау» әдісі«Ой жалғау»

Мұғалім мәтінді жартылай оқиды, ары қарай 1-топқа - қайғылы, 2-топқа – көңілді, 3-топқа – күлкілі,4-топқа –ренішті түрде жалғастыруға тапсырма беріледі. Белгілі бір уақыт беріледі. Ойланады, талқылайды,айтады КөктемКөктем — табиғаттың жаңарып түлейтін кезеңі. Көктемнің басында күн қызуы бірден-бірге күшейіп, жылылық ұлғайып, қар жамылғысы еріп, жануарлар мен өсімдіктер дүниесі қайта түлеп бүр жарады. Ауаның орташа тәуліктік температурасы 0°-тан жоғары көтерілген кезден көктем басталады деп есептеледі.Габдуллина Марал: Ойлау қабілеттерін қалыптастыру. Постер жасау. «Жыл мезгілдері» атты тақырыпқа үш топ постер жасайды.Ресурстар беріледі.
  • Топ: Тапсырма: Аққала жасау /шар,скотч, қызыл,қара маркер,ак қағаз/
  • Топ: құстың ұясы /мақта, шыбық, ермексаз/
  • Топ: Жаз суретін салу а-3 қағаз, түрлі түсті салфетка, желім,жай қарындаш, маркер
  • Топ : күзгі ағаш жасау.ермексаз, шырпы
  • Габдуллина Марал:- Берілген тапсырмаларды орындамас бұрын сіздер не істедіңіздер?
  • Ойландық
  • Қиялдадық
  • Өз ойымызды ортаға салдық
  • Бір-бірімізді тыңдадық.
  • сөйледік
  • : Мүғалімдер өз идеяларын ортаға салады, ойланады, қиялдайды,сыни тұрғыда ойлайды.
Постер қорғау: топпен жасалған жұмыстың нәтижелілігін дәлелдейді. Кез келген тақырыпқа осындай ойын дамытатын топтық жұмыстар беруге болады.6. Сергіту сәті: Телеубаева Қ. Шәмші әндерін әр топ бірінен кейін бірі айтады.Кері байланыс: Кужахметова Мерует«Фишбоун» немесе «Балық қаңқасы» Жүзеге асыру қадамдары: 1-қадам: Мәтінді әр оқушыға жеке оқу.2-қадам: Оқу үрдісінде қаңқаның басына мәтін қарастырылатын проблема белгіленеді.3-қадам: Жоғарғы «қосымша бұтақтарында» проблеманың себебі белгіленеді, төменгі «сүйекшелерінде» оқу барысында себепті нақтылайтын дәйектер жазылады.4-қадам: Балықтың «құйрығына» қорытынды жазылады.5-қадам: Жұпта, топта жұмысты талқылау. 6-қадам: Топ жұмысын аудиторияда презентациялау.

Сабакта жасалған жұмыстар





Коучингті қорыту Кері байланысКужахметова М. «Бутерброд» әдісіКері байланыс «бутерброды» дегеніміз бұл:
  • бірінші жағымды түсініктеме беру,
  • кейін құрылымды сын айту
  • соңынан тағы да жағымды пікір білдіру;






Бағалау Аралбай Ә. « Түймедақ»



.









































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ