Күні: | 31.08.2018 ж. |
Мұғалім: | Тлеубек Қундыз Тлеубекқызы |
Тақырыбы: | Критериалды бағалау – сапалы білім негізі. |
Мақсаты: | Критериалды бағалау-сапалы білім берудің негізі екенін түсіндіру. Әр түрлі тапсырмалар арқылы ата-аналарға критериалды бағалаудың тиімділігі мен шынайы екендігін және білім сапасының артуына негіз болатынын ұғынады. |
Күтілетін нәтиже: | 1.Критерий құрау арқылы, бағалаудың шынайы екендігін түсінді.2. Критериалды бағалаудың түрлерін білді.3. Критериалды бағалаудың қалай жүргізілетінін түсінді. 4. Түрлі стратегиялар арқылы сабақ жоспары оқушының қажеттілігіне қарай құрылатынын білді. |
Қолданылған әдіс-тәсілдер: | «Мен – менің есімім», «Сандар», «Венн диограммасы», «Екі жұлдыз, бір тілек» |
Пайдаланылған әдебиеттер: | Мұғалімге арналған нұсқаулық . Жаңартылған білім беру бағдарламасы. |
Кезеңдер: | Уақыт | Тәлім алушылардың іс-әрекеті |
Ұйымдастыру:Психологиялық жағымды ахуал орнатуТопқа бөлу |
2 мин
2 мин |
Ата-аналар «Мен – менің есімім» әдісі арқылы бір-бірімен танысады.
Қатысушыларды «Сандар» әдісі арқылы топтастырамын. «5» - 6, «4» - 6, «3» - 6 |
І кезең. |
Қызығушылықты ояту | 2 мин | Ата – аналар топқа бөлінгендегі сан мен бейнекөрсетілімнің идеясын байланыстырады. |
«Миға шабуыл» | 10 мин | Үш топқа үйдің суретін салуды ұсынамын. Салған суреттері бойынша топтар бірін-бірі бағалайды. Не себепті? Осы бағаны қойғандарын түсіндіреді. Топтар арасында түсінбеушілік туындайды. Осы жағдайда менен қандай қателік кетті? деп сұраймын. (Бағалау критерийін ұсынбадым). Енді қатысушыларға үйдің суретін салуға байланысты критерийлер ұсынамын. Сол критерийлер бойынша қайта бағалатамын. |
|
| № | Критерий | Балл |
|
| 1. | Үйдің қағаз бетіне орналасуы | 2 |
|
| 2. | Үйдің мұржасының болуы | 1 |
|
| 3 | Терезенің саны екеуден көп болуы | 1 |
|
| 4. | Есіктің тұтқасының болуы | 3 |
|
| 5. | Аулада шарбақтың болуы | 2 |
|
| 6. | Эстетикалық шығармашылығы | 2 |
|
|
| Жалпы ұпай 11 ұпай |
|
|
| Ұпай саны | 11-10 | 9-7 | 6-2 |
|
|
| Баға | «5» | «4» | «3» |
| 6 мин | 1 топ. Үйдің суретін салуда критерийді бергенге дейін және бергенен кейінгісін салыстырыңыздар. Өзгешелік бар ма? 2 топ. Критерий бойынша қойылған бағамен келісесіз бе? Қателік жіберілді деп ойлайсыз ба?3 топ. Бір суретті салуда қолданылған бағалау түрлері туралы не айта аласыз?4 топ. Егер мен критерийлерді бірден ұсынсам жоғарыдағы қақтығыс туындар ма еді? |
АКТ Оқу үдерісіне критериалды бағалауды енгізу | 2 мин | Бейнекөрсетілім «Критериалды бағалау» |
ІІ кезең. Мәтінмен жұмыс. |
Жеке жұмыс |
10мин | Венн диограммасы |
|
| «Буынаяқтылар мен омыртқалылардың қан айналу жүйесі» |
Рефлексия | 2 мин | Әрбір тыңдаушыға өзін-өзі бағалау парақшалары ұсынылады. Алған білімдерін критерий арқылы бағалайды. |
Кері байланыс | 2 мин | «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы жүргізіледі |
Қорытынды | 2 мин | Оқу үдерісінің ең маңызды бөлігі бағалау. Оқушы өзін-өзі бағалауды, бірін-бірі бағалауды, өз білімінің артықшылығы мен кемшілігін көреді. Түзетуге ынталанады. Оқушы нені білетіндігін, нені істей алатындығынайқындау керек. |