Материалдар / КСРО халықтарын Қазақстанға депортациялау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

КСРО халықтарын Қазақстанға депортациялау

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ материалдары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Ақпан 2019
2912
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары:Тексерілді: ----------------------------------------
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауыбөлім

Мектебі: И.Журба атындағы жалпы орта мектебі
Күні: 19.01.2019жжМұғалімнің аты-жөні:Саметова Т.Т
Сынып: Қатысқандар: Қатыспаған-дар:
Сабақтың тақырыбыКСРО халықтарының Қзақстанға депортациялау
Осы сабақта қол жеткізілетін оқумақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) КСРО халықтарын Қазақстанға депортациялау, бірінші кезең – 1937-1938жж., Қиыр Шығыстан кəрістерді, 1940 жылы поляктар мен Балтық маңы халықтарын депортациялау, екінші кезең – 1941 жылы немістерді депортациялау, үшінші кезең – 1943-1944 жылдары қарашайлар, ингуштер, шешендер, қырым татарларынжəне т.б. күштеп қоныс аудару;
Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар:


Соғыс жылдарында қоныс аударылған ұлттар жайлы біледі.Қазақ халқының күштеп жер аударылғандарға көмегі туралы біледі.


Оқушылардың басым бөлігі:


Соғыстың алдында және соғыс жылдарында қандай халықтар депортацияға ұшырағанын анықтайды.


Кейбір оқушылар:


Қазақстанға күштеп қоныс аударылған ұлттардан шыққан белгілі адамдар жайлы өзара тұжырым жасайды.
Бағалау критерийіСоғыс жылдарында қоныс аударылған ұлттар жайлы біледі.Қазақ халқының күштеп жер аударылғандарға көмегі туралы біледі.
Тілдік мақсаттар



Оқушылар орындай алады:Мәтіндегі негізгі бөліктерге көзқарасын білдіреді және пікір-таласқа түседі. Бірлескен оқуда ақпаратты талдайды, салыс-тырады, сипаттайды, өз сөзімен айтады.Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдерДепортация, этнос, репатрация.


Сыныптағы диалог\жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер


Қазақстанға күштеп қоныс аударылған ұлттар :
Құндылықтарға баулуСын тұрғысынан ойлау, топтық, жұптық жұмыста ынтымақтасу, бір- біріне құрметпен қарау,жауапкершілікті ұғыну, білім алуға дайын болу
Пәнаралық байланысДүниежүзі тарихы.
Алдыңғы оқу

Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы 8мин

















Сабақтың ортасы

30 мин









































Сабақтың соңы

































































































2 мин


Ынтымақтастық ахуалын құру«Жүрек жылуы» (психологиялық тренинг) – оқушылардан бір-біріне жылы лебіз айтадыТоптастыру «Мозаика» – қағаз қиындылары беріледі, оқушылар қиындыларды құрастыру арқылы топ атауын шығарады:1-топ: «1937-1938жж » Қиыр Шығыстан кəрістерді депортациялау2-топ: «1941 жылы немістерді депортациялау,»3-топ: «1943-1944 жылдары қарашайлар, ингуштер, шешендер, қырым татарларын депортациялау »

Үй тапсырмасын сұрау «Зымыран сұрақтар» - жеке жұмысалдыңғы білімдерін тексеру мақсатында 10 сұрақ беріледі; ең көп және жылдам жауап берген оқушылар анықталады

Бағалау: «Шығыр»«Шығырда» 10 шелек бар, оларда сұрақтың күрделілігіне қарай ұпайлар көрсетілген, сол бойынша оқушылар бағалау парағына өз ұпайларын жазады

Ойтүрткі. ДепортацияЖаңа сабаққа кіріспе«Қазақстанға күштеп қоныс аудару» - бейнефильм ұсынылады«Миға шабуыл»:- Бейнеүзіктен не байқадық?Жаңа сабақ «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісіӘр топқа бір тақырыпша бөлініп беріледі1-қадам: мәтінмен жұмыс2-қадам: жұптық талқылау3-қадам: топтық тұжырым4-қадам: топтық қорғау1-топ: «1937-1938жж » Қиыр Шығыстан кəрістерді депортациялау2-топ: 1941 жылы немістерді депортациялау,»

3-топ:«1943-1944 жылдары қарашайлар, ингуштер, шешендер, қырым татарларын депортациялау »

Бағалау «Бағалау парағы» (әр тапсырмаға топтарға алдын ала дайындалған критерий-лер таратылады, сол бойынша ұпай саны есептеліп хабарланады)

«ДЖИГСО» - топтық жұмысӘр топқа бір тақырыпша бөлініп беріледі1-қадам: мәтінмен жұмыс2-қадам: топтық тұжырым 3-қадам: «Елші»Әр топтың «Елшісі» «Карусель» әдісімен топтарға өз түсінгенін баяндап береді.4-қадам: Кеңейтілген тапсырма: «Ия/Жоқ»

Бағалау «Бағалау парағы №2»

«Формативті тест» - жеке жұмысБағалау «Жұптық бағалау»Үйге тапсырма:§ 29 оқу Дәптермен жұмыс – мәтіндегі жаңа сөздерді жазып келу«Керуен сарай» - кері байланыс№1 «Маған бүгінгі сабақ қатты ұнады, мен көп ақпарат алдым»2 «Маған бүгінгі сабақ ұнады, бірақ менде түсінбеген тұстарым болды»3 «Мен бүгінгі сабақта қиналдым, түсінбеген тұстарым бар»Бағаларды хабарлау
Интер. тақтаАКТ













Оқулық

























































































Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіріуді қалай жоспарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Топтық, жұптық жұмыстар барысында ашық сұрақтар тастау арқылы оқушылардың өз ойларын анық жеткізе білуге дағдыландыру. Топтық, жұптық жұмыста Кестемен жұмыс әдісі арқылы жадаяттық тапсырмалар орындайды.

Жұптық жұмыс орындауда оқушыларды мұғалім тарапынан бағаланады, топтық жұмыс жүргізуде “Екі жұлдыз, бір ұсыныс”, “Бағдаршам” мұғалім тарапынан арқылы бағаланады. Кері байланыста “Пирамида” әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді

РефлексияСабақ оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1.Топтық жұмыста оқушылардың СТО әдісін қолдануда2. Жұптық жұмыс жүргізуде әдісіҚандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • Топтық кезіндегі сұхбат.
  • Кестемен жұмыс


  • Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқулар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?





    1













    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!