Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
КТЖ 2023-2024 оқу жылы 9 сынып География 2 сағат (68 сағат)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ТҮСІНІК ХАТ
-
Тақырыптық - күнтізбелік жоспарды дайындауда Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «2023-2024 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы»" әдістемелік нұсқау хаты басшылыққа алынды.
-
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларына сәйкес «География» міндетті пән болып табылады. (өзгерістерімен және толықтырулар ҚР Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 26 қаңтардағы №25 бұйрығымен енгізілді, 6, 87, 88-қосымшалар).
-
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 27 шілдедегі № 352 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім беру деңгейінің 7-9-сыныптарына арналған «География» оқу пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы;
-
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (өзгерістер мен толықтырулар 2022 жылғы 30 қыркүйектегі № 412 бұйрығымен енгізілді),
-
«Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім деңгейлерінің таңдау курстарының үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы 2022 жылғы «16» қыркүйектегі № 399 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім беру деңгейінің 7-9-сыныптарына арналған «География» пәнінен үлгілік оқу бағдарламасындағы (өзгерістер мен толықтырулар 2022 жылғы 09 қарашада енгізілді) 60-қосымшада берілген үлгі бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар құрастырылды.
-
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 16 қыркүйектегі № 399 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2023 жылғы 5 шiлдедегi № 199 бұйрығы;
Оқу жоспарлары бойынша «География» пәнінен оқу жүктемесінің көлемі:
1) 7-сыныпта – аптасына 2 сағатты, оқу жылында 68 сағатты;
2) 8-сыныпта – аптасына 2 сағатты, оқу жылында 68 сағатты;
3) 9-сыныпта – аптасына 2 сағатты, оқу жылында 68 сағатты;
Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың нормативтік талаптарына сәйкес бөлім бойынша жиынтық бағалаудың саны
Оқу пәнінен бөлім бойынша жиынтық бағалау саны 1-кестеде берілген.
1-кесте. «География» пәні бойынша жиынтық бағалау саны
Сынып |
1 тоқсан |
2 тоқсан |
3 тоқсан |
4 тоқсан |
7 сынып |
3 |
2 |
3 |
3 |
8 сынып |
3 |
3 |
3 |
2 |
9 сынып |
3 |
2 |
3 |
3 |
География" пәні – табиғи, қоғамдық, әлеуметтік нысандарды, құбылыстарды, үдерістерді бірлікте қарастыратын маңызды пән. Ол табиғи және антропогендік нысандардың арасындағы кеңістіктік-уақыттық өзара байланыстар мен өзара тәуелділіктерді зерттейді.
"География" пәнінің мақсаты – дүниенің географиялық бейнесін тұтас қабылдайтын, географиялық ойлау қабілеті дамыған, географияның әдістері мен тілін білетін және қолданатын, географиялық мәдениеті бар тұлға тәрбиелеу. Тұлғаның географиялық мәдениеті – тұлғаның бойындағы Жер, қоршаған орта, табиғат туралы, оның алуантүрлілігінің себептері, халқы мен шаруашылық әрекеті туралы білім мен "адам – табиғат – қоғам – мәдениет" жүйесіндегі өмірлік құндылықтарды меңгеруінің көрінісі. Дүниенің географиялық бейнесі – аумақтық табиғи-қоғамдық жүйелердің қасиеттері мен заңдылықтары туралы көзқарастар жиынтығы. Географиялық ойлау – географиялық нысандар, үдерістер мен құбылыстарды, олардың арасындағы байланыстарды тану және олардың маңызды қасиеттерін бейнелеу.
"География" пәнінің міндеттері:
1) географияның ғылыми пән ретіндегі рөлі мен оның қазіргі заманғы адамзат мәселелерін, сондай-ақ ғаламдық мәселелерді шешудегі әлеуетін түсінуге мүмкіндік беру;
2) оқушылардың бойында табиғат пен қоғам арасындағы өзара байланыстарға, осы байланыстардың кеңістіктік ерекшеліктеріне ғылыми көзқарастарды қалыптастыру;
3) қоғамдық өндірістің, табиғатты қорғау мен табиғатты тиімді пайдаланудың ғылыми-жаратылыстану, әлеуметтік-экономикалық негіздерін ашу;
4) оқушылардың географиялық зерттеу әдістері мен зерттеу дағдыларын игеруіне ықпал жасау;
5) оқушылардың география ғылымының түсініктері мен терминдерін меңгеруіне ықпал жасау;
6) кеңістіктік ойлау мен картографиялық дағдыларды қалыптастыру;
7) географиялық білімді күнделікті өмірде, өз іс-тәжірибесінде пайдалану дағдыларын қалыптастыру.
«География» пәні бойынша 7-9 сыныптарға арналған жаңартылған оқу бағдарламасы әр тақырыпқа өзінің белгіленген оқу мақсаттары бар жүйе түрінде құрастырылды.Оқу мақсаттары оқушылардың жұмысын жүйелі түрде жоспарлауға және олардың жетістіктерін бағалауға мүмкіндік береді. Оқу мақсаттары өмірлік, тәжірибелік сипатқа ие (мысалы, «7.2.1.1 – тақырып бойынша картосхемалар жасай алады, «7.1.1.4 – географиялық нысандардың қасиеттерін тәжірибелік жолмен анықтайды», «8.5.1.1 – табиғи ресурстарды экономикалық және экологиялық тұрғыдан бағалайды» және басқа мақсаттар). Нәтижесінде оқытудың негізгі әдісі болып мұғалім мен оқушының бірге жұмыла отырып, белсенді әрекет етуі анықталды. «География» пәні бойынша жаңартылған оқу бағдарламасы мектептердің қазіргі кезде қолданып жүрген тақырыптары мен келесі бөлімдерді қамтиды:
1) Географиялық зерттеу әдістері;
2) Картография және географиялық деректер базасы;
3) Физикалық география;
4) Әлеуметтік география;
5) Экономикалық география;
6) Елтану және саяси география негіздері.
Аталған бөлімдерде «Географиялық деректер базасы», «Дүниежүзі шаруашылығы даму үрдістері мен көрсеткіштері», «Геосаясат негіздері», «Қазақ ұлттық топонимиясы» және т.б. жаңа тақырыптар қарастырылады.«География» пәні бойынша жаңартылған оқу бағдарламасы негізгі және пәнаралық (басқа бөлімдерде қайталанатын «Географиялық зерттеу әдістері» және «Картография және географиялық деректер базасы» сияқты бөлім мақсаттары) мақсаттарды қамтиды. Пәнаралық оқу мақсаттары дағдыларды шыңдап, жетілдіруге, сондай-ақ өткен материалды (номенклатура, карта және картасызба, географиялық дерекқорлар және тағы басқалармен жұмыс жасай алу дағдылары) қайталап, бекітуге мүмкіндік береді.«География» пәні бойынша 7-9 сыныптарға арналған жаңартылған оқу бағдарламасы «спиральдық» қағидаты бойынша құрастырылған. Бөлім тақырыптарын оқу 7-сыныпта басталады, кейін 8 және 9-сыныптарда жалғасын табады. Осы арада материалдар кеңейе және тереңдей түседі.«География» оқу пәні білім алушыларға әлеуметтік рөл мен болашақ мамандықты таңдауға көмектеседі,оқушы тұлғасының жалпы мәдениетін, оның сауттылығын қалыптастыруға үлкен үлес қосады.Пәнді оқу нәтижесінде оқушылардың бойында экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету, Қазақстанның флорасы мен фаунасын,табиғатын сақтау бойынша практикалық міндеттерді өмірде табысты шешуге мүмкіндік беретін іскерліктер мен дағдылар.құзіреттер қалыптастырылатын болады.
Оқу пәнінің мазмұнына енгізілген өзгерістер мен толықтыруларына сәйкес зертханалық, практикалық және модельдеу жұмыстары: ақпараттық-коммуникативтік технологияны (АКТ) сабақта қолдану ұсынылады, бұл оқушылардың танымдық қызығушылығын арттыру арқылы оқу сапасына ықпал етеді. АКТ ақпаратты әр түрлі формада беруге мүмкіндік береді: тест, графика, аудио, видео, анимация және т.б.; ауқымдық ақпаратты бөліктерге бөлу, нәтижесінде оқу материалы оқулық мәтініне қарағанда оңай меңгеріледі. Танымдық белсенділікті ынталандыратын, пәнге деген қызығушылықты дамытатын, білім сапасын арттыруға ықпал ететін оқытудың әртүрлі әдістеріне, құралдары мен формаларына ерекше назар аудару керек.
«География» пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар
9 сынып
аптасына 2 сағат, жылдық 68 сағат
№ |
Бөлім/Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
1-тоқсан |
|
|
|
||
|
1 Географиялық зерттеу әдістері |
|
|
|
||
1 |
1.1 Зерттеу және зерттеушілер |
Қазақстандық географтардың зерттеулері |
9.1.1.1 география ғылымының дамуына үлес қосқан қазақстандықтардың зерттеулері туралы баяндайды |
1 |
|
|
2 |
География ғылымының қазіргі заманғы өзекті зерттеу проблемалары |
9.1.1.2 география ғылымының қазіргі заманғы өзекті проблемаларын анықтайды |
1 |
|
|
|
3 |
Географиялық нысандар мен құбылыстарды номинациялау ерекшеліктері |
9.1.1.3 географиялық нысандар мен құбылыстарды номинациялау ерекшеліктерін анықтайды |
1 |
|
|
|
4 |
Қазақтың халықтық географиялық терминдері |
9.1.1.4 қазақ халқының халықтық географиялық терминдерінің мағынасын түсіндіреді |
1 |
|
|
|
5 |
Зерттеу нәтижелерін ұсынудың академиялық формалары. БЖБ №1 |
9.1.1.5 зерттеу нәтижелерін түрлі академиялық формада ұсынады |
1 |
|
|
|
|
2 Картография және географиялық деректер базасы |
|
|
|||
6
|
2.1 Географиялық карталар |
Географиялық нысандарды, үдерістер мен құбылыстарды картадан көрсету тәсілдері |
9.2.1.1 қазақстандық маңызды географиялық нысандарды, процестер мен құбылыстарды карталардан көрсету барысында сипаттайды |
1 |
|
|
7 |
Географиялық номенклатура нысандарын көрсету тәсілдері |
9.2.1.2 қазақстанның географиялық номенклатура нысандарын картадан көрсетеді |
1 |
|
|
|
8 |
2.2 Географиялық деректер базасы |
Жерді қашықтықтан зерделеу әдістері |
9.2.2.1 Жерді қашықтықтан зерделеудің әдістерін сипаттап, маңыздылығы мен ерекшеліктерін түсіндіреді |
1 |
|
|
9 |
Геоақпараттық жүйелер технологияларын қолдану аясы. БЖБ №2 |
9.2.2.2 шаруашылық пен ғылым салаларында геоақпарат технологияларын қолдану маңыздылығын сипаттайды |
450 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |