Ұзақ мерзімді жоспардың
бөлімдері
|
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспардың
мазмұны
|
Оқу мақсаттары
|
Түсіну және жауап беру
|
Анализ және
интерпретация
|
Бағалау және салыстыру
|
І тоқсан
(24
сағат)
|
1-бөлім:
Дананың сөзі – ақылдың көзі
|
Қорқыт «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы
жыр»,
Қорқыттың нақыл сөздері,
Ахмет Йассауи «Даналық кітабы»,
Ақтамберді жырау «Күлдір-күлдір кісінетіп»,
«Балаларыма өсиет»,
Шалкиіз жырау «Би Темірге бірінші
толғауы»
|
8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты
сюжеттік желілерін, эпилог,прологтарды анықтау;
8.1.2.1 әдеби
шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан
ашу;
8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда
тура және жанама мінездеулерді жіктеу;
8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз
көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану.
|
8.2.1.1 композицияны
тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай
талдау;
8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер
қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау;
8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың
(психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск,
эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін
анықтау;
8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп
креативті жазу
|
8.3.1.1 шығарманың тақырыбы мен идеясын осы
тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік
құндылығын бағалау;
8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани
құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға
беру;
8.3.3.1 шығарманың көркемдік- идеялық құндылығын
гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу.
|
|
р/с
|
Бөлім/
тақырыптар
|
Сабақтардың
тақырыбы
|
Оқу
мақсаттары
|
Сағаттар
саны
|
Мерзім
дер
|
Ескертпе
|
1
|
Қорқыт «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жыр»,
Қорқыттың нақыл сөздері
|
Қорқыт туралы аңыз-әңгімелер
|
8.1.4.1 көркем
шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды
қолдану.
|
1
|
|
|
2
|
|
Қорқыт Ата. «Қорқыт Ата» кітабы
|
8.1.1.1 әдеби
шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін,
эпилог,прологтарды анықтау;
8.2.1.1 композицияны
тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай
талдау;
|
1
|
|
|
3
|
|
Байбөрі баласы
Бәмсі-Байрақ туралы жыр
|
8.2.3.1 шығармадағы
көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз,
сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор
стилін анықтау;
8.1.2.1 әдеби
шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан
ашу;
|
1
|
|
|
4
|
|
Байбөрі баласы Бәмсі-Байрақ туралы
жыр
|
8.1.3.1 көркем
шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді
жіктеу;
|
1
|
|
|
5
|
|
Байбөрі баласы Бәмсі-Байрақ туралы
жыр
|
8.3.1.1 шығарманың
тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып,
тарихи және көркемдік құндылығын
бағалау;
|
1
|
|
|
6
|
|
Қорқыттың нақыл сөздері
|
8.2.2.1 автор
бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін
талдау;
8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани
құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға
беру;
|
1
|
|
|
7
|
Ахмет Йассауи «Даналық кітабы»
|
Қожа Ахмет Иассауи өмірі мен
шығармашылығы
|
8.1.2.1 әдеби
шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан
ашу;
|
1
|
|
|
8
|
|
Қожа Ахмет
Иассауидің еңбектері
|
8.2.4.1 шығармадан
алған үзінділерді қайта өңдеп креативті
жазу
|
1
|
|
|
9
|
|
Қожа Ахмет Иассауи
«Даналық кітабы»
|
8.2.3.1 шығармадағы
көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз,
сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор
стилін анықтау;
|
1
|
|
|
10
|
|
Даналық кітабы
|
8.1.2.1 әдеби
шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан
ашу;
|
1
|
|
|
11
|
|
Қожа Ахмет Иассауи
мен Абай мұрасынағы үндестік
|
8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп
креативті жазу
|
1
|
|
|
12
|
|
Даналар сөзі –
ақылдың көзі. Бөлім бойынша жиынтық
бағалау-1
|
8.3.3.1 шығарманың
көркемдік- идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби
эссе жазу.
|
1
|
|
|
13
|
Ақтамберді жырау «Күлдір-күлдір
кісінетіп»
|
Ақтамберді жырау
өмірі мен шығармашылығы
|
8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз
көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану.
|
1
|
|
|
14
|
|
Ақтамберді жырау
«Күлдір-күлдір кісінетіп»
толғауы
|
8
.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік
көрінісін талдау;
|
1
|
|
|
15
|
|
«Күлдір-күлдір
кісінетіп» толғауында кездесетін көркемдегіш
құралдар
|
8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың
(психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск,
эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін
анықтау;
|
1
|
|
|
16
|
|
«Күлдір-күлдір
кісінетіп» толғауы
|
8.3.1.1 шығарманың
тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып,
тарихи және көркемдік құндылығын
бағалау
|
1
|
|
|
17
|
Ақтамберді жырау
«Балаларыма өсиет»
|
Ақтамберді
жырау «Балаларыма
өсиет»
|
8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз
көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану.
|
1
|
|
|
18
|
|
«Балаларыма өсиет»
өлеңі.
|
8.2.3.1 шығармадағы
көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз,
сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор
стилін анықтау;
|
1
|
|
|
19
|
|
Жыраулар поэзиясы – заман
жаршысы
|
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын
ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;
|
|
|
|
20
|
Шалкиіз жырау «Би Темірге бірінші
толғауы»
|
Шалкиіз жырау өмірі
мен шығармашылығы
|
8.1.2.1 әдеби
шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан
ашу;
|
1
|
|
|
21
|
|
Шалкиіз жырау
Би Темірге бірінші
толғау. Бөлім бойынша жиынтық
бағалау-2
|
8.2.2.1 автор
бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін
талдау
|
1
|
|
|
22
|
|
Би Темірге бірінші
толғау.
|
8.2.1.1 композицияны
тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай
талдау;
8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани
құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға
беру;
|
1
|
|
|
23
|
|
Тоқсандық жиынтық
бағалау-1
|
|
1
|
|
|
24
|
|
Би Темірге бірінші
толғау. Көркемдік ерекшелігі
|
8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың
(психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск,
эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін
анықтау;
8.3.3.1 шығарманың көркемдік- идеялық құндылығын
гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу
|
1
|
|
|
ІІ
тоқсан
(24сағат)
|
2-бөлім:
Көркем әдебиет және эпикалық
сарын
|
Мұрат Мөңкеұлы «Үш қиян»,
«Сарыарқа»,
Ш.
Құдайбердіұлы «Еңлік- Кебек» дастаны, «Жастарға»
өлеңі
|
8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты
сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау;
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын
ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;
8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда
тура және жанама мінездеулерді жіктеу;
8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз
көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану
|
8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен
тұтасқа қарай талдау;
8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер
қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау;
8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың
(психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск,
эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін
анықтау;
8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп
креативті жазу
|
8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани
құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға
беру;
8.3.3.1 шығарманың көркемдік идеялық құндылығын
гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;
8.3.4.1 шығарма бойынша жазылған әдеби
сын-пікірлерге сүйене отырып, өзіндік сыни пікір
жазу
|
р/с
|
Бөлім/
тақырыптар
|
Сабақтардың тақырыбы
|
Оқу
мақсаттары
|
Сағаттар
саны
|
Мерзім
дер
|
Ескертпе
|
1
|
Мұрат Мөңкеұлы «Үш
қиян» толғауы
|
Мұрат Мөңкеұлы өмірі мен
шығармашылығы
|
8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз
көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану
|
1
|
|
|
2
|
|
Мұрат Мөңкеұлы «Үш қиян»
толғауы
|
8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты
сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау;
|
1
|
|
|
3
|
|
«Үш
қиян» толғауының көркемдік ерекшелігі
|
8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың
(психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск,
эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін
анықтау;
|
1
|
|
|
4
|
|
«Үш қиян» толғауы.
Автор бейнесі
|
8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер
қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау;
|
1
|
|
|
5
|
|
«Үш қиян» толғауы.
Үзінділермен жұмыс
|
8.1.2.1 әдеби
шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан
ашу;
8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп
креативті жазу
|
1
|
|
|
6
|
|
Толғауы тоқсан қызыл
тіл . Сыни пікір жазу
|
8.3.4.1 шығарма бойынша жазылған әдеби
сын-пікірлерге сүйене отырып, өзіндік сыни пікір
жазу
|
1
|
|
|
7
|
М.Мөңкеұлы
«Сарыарқа» өлеңі
|
«Сарыарқа» өлеңі
|
8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз
көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану
|
1
|
|
|
8
|
|
«Сарыарқа» өлеңіндегі материалдық және рухани
құндылықтардың көрінісі
|
8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани
құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға
беру;
|
1
|
|
|
9
|
|
«Сарыарқа» өлеңінің
көркемдік ерекшелігі.
Бөлім бойынша
жиынтық
бағалау-1
|
8.2.3.1 шығармадағы
көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз,
сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор
стилін анықтау;
|
1
|
|
|
10
|
Ш.Құдайберді
ұлы «Бостандық таңы»
өлеңі
|
Шәкәрім Құдайбердіұлы өмірі мен
шығармашылығы
|
8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп
креативті жазу
|
1
|
|
|
11
|
|
Шәкәрім
Құдайбердіұлы. Ақын өлеңіндегі автор
бейнесі.
|
8.2.2.1 автор
бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін
талдау;
|
1
|
|
|
12
|
|
«Бостандық таңы» өлеңі
|
8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп
креативті жазу
|
1
|
|
|
13
|
|
«Бостандық таңы»
өлеңінің көркемдік
ерекшелігі
|
8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың
(психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск,
эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін
анықтау;
|
1
|
|
|
14
|
Ш. Құдайберді -ұлы
«Еңлік- Кебек» дастаны
|
«Еңлік-Кебек»
поэмасы
|
8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз
көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану
|
1
|
|
|
15
|
|
«Еңлік-Кебек»
поэмасы. Сюжеттік талдау
|
8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты
сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау;
|
1
|
|
|
16
|
|
«Еңлік-Кебек» поэмасы . Кейіпкерлерге
мінездеме
|
8.1.3.1 көркем
шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді
жіктеу;
|
1
|
|
|
17
|
|
«Еңлік-Кебек»
поэмасы . Шығарма идеясын ұлттық мүдде тұрғысынан
ашу
|
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын
ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;
|
1
|
|
|
18
|
|
«Еңлік-Кебек» поэмасы
|
8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен
тұтасқа қарай талдау;
|
1
|
|
|
19
|
|
«Еңлік-Кебек»
поэмасы бойынша эссе жазу
|
8.3.3.1 шығарманың
көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе
жазу;
|
1
|
|
|
20
|
«Жастарға» өлеңі
|
«Жастарға»
өлеңі
|
8.1.4.1 көркем
шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды
қолдану
|
1
|
|
|
21
|
|
«Жастарға»
өлеңі. Бөлім бойынша жиынтық
бағалау-2
|
8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен
тұтасқа қарай талдау;
|
1
|
|
|
22
|
|
«Жастарға»
өлеңі.
|
8.3.3.1 шығарманың
көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе
жазу;
|
1
|
|
|
23
|
|
Тоқсандық жиынтық
бағалау
|
1
|
|
|
24
|
|
Абай мен Шәкәрім шығармаларындағы
ұқсастық
|
8.3.4.1 шығарма бойынша жазылған әдеби
сын-пікірлерге сүйене отырып, өзіндік сыни пікір
жазу
|
1
|
|
|
ІІІ
тоқсан
(30 сағат)
|
3-бөлім: Махаббат және абырой
|
М. Дулатов «Бақытсыз Жамал»
романы,
Б. Момышұлы «Ұшқан ұя»
әңгімесі,
Д. Исабеков « Әпке» драмасы,
М.
Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы
|
8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты
сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау;
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын
ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;
8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда
тура және жанама мінездеулерді жіктеу;
8.1.4.1 көркем
шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды
қолдану
|
8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшеккке,
бөлшектен тұтасқа қарай талдау;
8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер
қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау;
8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың
(психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск,
эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін
анықтау;
8.2.4.1 шығармадан
алған үзінділерді қайта өңдеп креативті
жазу
|
8.3.1.1 шығарманың тақырыбы мен идеясын осы
тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік
құндылығын бағалау;
8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани
құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға
беру;
8.3.3.1 шығарманың
көркемдік-идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе
жазу;
8.3.4.1 шығарма бойынша жазылған әдеби
сын-пікірлерге сүйене отырып, өзіндік сыни пікір
жазу
|
р/с
|
Бөлім/
тақырыптар
|
Сабақтардың
тақырыбы
|
Оқу
мақсаттары
|
Сағаттар
саны
|
Мерзімдер
|
Ескертпе
|
1
|
М.
Дулатов «Бақытсыз Жамал» романы
|
М.
Дулатов өмірі мен шығармашылығы
|
8.1.2.1 -әдеби шығарманың идеясы мен пафосын
ұлттық мүдде тұрғысынан ашу
|
1
|
|
|
2
|
|
М.
Дулатов «Бақытсыз Жамал» романы
|
8.1.1.1 -әдеби шығарманың жанрына байланысты
сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау
|
1
|
|
|
3
|
|
Шығармадағы кейіпкерлер бейнесі
|
8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда
тура және жанама мінездеулерді жіктеу;
|
1
|
|
|
4
|
|
Шығарманың көркемдік ерекшелігі
|
8.2.3.1 шығармадағы
көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз,
сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор
стилін анықтау;
|
1
|
|
|
5
|
|
Ескілік көлеңкесінде
|
8.3.3.1 шығарманың
көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе
жазу;
|
1
|
|
|
6
|
|
Жамал тағдыры.
|
8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз
көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану
8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер
қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау;
|
1
|
|
|
7
|
|
Романдағы тарихи уақыт пен көркемдік
ерекшелік
Бөлім бойынша
жиынтық
бағалау-1
|
8.3.1.1 шығарманың
тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып,
тарихи және көркемдік құндылығын
бағалау;
|
1
|
|
|
8
|
Б.
Момышұлы «Ұшқан ұя» әңгімесі
|
Б. Момышұлы өмірі
мен шығармашылығы
|
8.1.1.1 -әдеби
шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог,
прологтарды анықтау
|
1
|
|
|
9
|
|
Б.
Момышұлы «Ұшқан ұя» шығармасының тілдік көрінісі
|
8.2.2.1 автор
бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін
талдау;
|
1
|
|
|
10
|
|
Шығармадағы кейіпкерлер бейнесі
|
8.1.3.1 көркем
шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді
жіктеу
|
1
|
|
|
11
|
|
Шығарманың құрылысы
|
8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз
көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану
8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшеккке,
бөлшектен тұтасқа қарай талдау;
|
1
|
|
|
12
|
|
Б. Момышұлы «Ұшқан
ұя» шығармасының құндылығы
|
8.3.1.1 шығарманың тақырыбы мен идеясын осы
тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік
құндылығын бағалау;
|
1
|
|
|
13
|
|
Отан отбасынан басталады
|
8.3.3.1 шығарманың
көркемдік-идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе
жазу;
|
1
|
|
|
14
|
|
Бата – басты құндылық
|
8.2.4.1 шығармадан
алған үзінділерді қайта өңдеп креативті
жазу
8.3.2.1 шығармадағы
материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып,
жаңашылдығына баға беру;
|
1
|
|
|
15
|
М.
Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы
|
М. Мақатаев өмірі
мен шығармашылығы
|
8.1.1.1 -әдеби шығарманың жанрына байланысты
сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау
|
1
|
|
|
16
|
|
М.
Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы
|
8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер
қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау
|
1
|
|
|
17
|
|
М. Мақатаев «Аққулар
ұйықтағанда» поэмасының
құрылысы
|
8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшеккке,
бөлшектен тұтасқа қарай талдау;
|
1
|
|
|
18
|
|
Ана
махаббаты
|
8.1.3.1 көркем
шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді
жіктеу;
|
1
|
|
|
19
|
|
Ана
махаббаты
|
8.2.3.1 шығармадағы
көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз,
сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор
стилін анықтау;
|
1
|
|
|
20
|
|
Жетімкөл
|
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын
ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;
8.2.4.1 шығармадан
алған үзінділерді қайта өңдеп креативті
жазу
|
1
|
|
|
21
|
|
Жетімкөл
|
8.3.1.1 шығарманың
тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып,
тарихи және көркемдік құндылығын
бағалау;
|
1
|
|
|
22
|
Д.
Исабеков « Әпке» драмасы
|
Д.
Исабеков « Әпке» драмасы
|
8.1.1.1 -әдеби шығарманың жанрына байланысты
сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау;
|
1
|
|
|
23
|
|
Д.
Исабеков « Әпке» драмасы
|
8.2.2.1 автор
бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін
талдау;
|
1
|
|
|
24
|
|
Бауырмалдық
|
8.1.4.1 көркем
шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды
қолдану
|
1
|
|
|
25
|
|
Шығарманың көркемдік
ерекшелігі.
|
8.1.2.1 әдеби
шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан
ашу;
|
1
|
|
|
26
|
|
Д. Исабеков «Әпке»
драмасы. Жалғыздық.
|
8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың
(психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск,
эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін
анықтау
|
1
|
|
|
27
|
|
Д. Исабеков «Әпке»
драмасы.
Бөлім бойынша
жиынтық
бағалау-2
|
8.3.2.1 шығармадағы
материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып,
жаңашылдығына баға беру;
|
1
|
|
|
28
|
|
Әпке.
|
8.2.1.1 композицияны
тұтастан бөлшеккке, бөлшектен тұтасқа қарай
талдау;
8.3.4.1 шығарма бойынша жазылған әдеби
сын-пікірлерге сүйене отырып, өзіндік сыни пікір
жазу
|
1
|
|
|
29
|
|
Тоқсандық
жиынтық
бағалау
|
|
1
|
|
|
30
|
|
Мен
автор болсам...
|
8.3.3.1 шығарманың
көркемдік-идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе
жазу;
|
1
|
|
|
IV тоқсан
(24
сағат)
|
4-бөлім: Қиял мен шындық
|
Т. Ахтанов «Күй аңызы»
әңгімесі,
Ж. Сахиев «Айдағы жасырынбақ», «Дабыл»
фантастикалық әңгімелері,
Р.
Мұқанова «Мәңгілік бала бейне»
|
8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты
сюжеттік желілерін, эпилог,прологтарды анықтау;
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын
ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;
8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда
тура және жанама мінездеулерді жіктеу;
8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз
көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану
|
8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшеккке,
бөлшектен тұтасқа қарай талдау;
8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер
қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау;
8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың
(психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск,
эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін
анықтау;
8.2.4.1 шығармадан
алған үзінділерді қайта
өңдеп
креативті жазу
|
8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани
құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға
беру;
8.3.3.1 шығарманың көркемдік- идеялық құндылығын
гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;
8.3.4.1 шығарма бойынша жазылған әдеби
сын-пікірлерге сүйене отырып, өзіндік сыни пікір
жазу
|
р/с
|
Бөлім/
тақырыптар
|
Сабақтардың тақырыбы
|
Оқу
мақсаттары
|
Сағаттар
саны
|
Мерзімдер
|
Ескертпе
|
1
|
Т.
Ахтанов «Күй аңызы» әңгімесі
|
Т.Ахтанов өмірі мен
шығармашылығы
|
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын
ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;
|
1
|
|
|
2
|
|
Т.Ахтанов «Күй
аңызы» әңгімесі. Сюжеттік
талдау
|
8.1.1.1 әдеби
шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін,
эпилог,прологтарды анықтау;
|
1
|
|
|
3
|
|
Т.Ахтанов «Күй
аңызы» әңгімесі. Үзінділермен
жұмыс
|
8.1.4.1 көркем
шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды
қолдану
8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта
өңдеп
креативті жазу
|
1
|
|
|
4
|
|
«Нар идірген»
|
8.1.3.1 көркем
шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді
жіктеу;
8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшеккке,
бөлшектен тұтасқа қарай талдау;
|
1
|
|
|
5
|
|
Әңгіменің құрылысы
|
8.2.2.1 автор
бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін
талдау;
8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани
құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға
беру;
|
1
|
|
|
6
|
|
Күй
ойнайды қазағымның қанында..
|
8.3.4.1 шығарма
бойынша жазылған әдеби сын-пікірлерге сүйене отырып, өзіндік сыни
пікір жазу
|
1
|
|
|
7
|
Ж. Сахиев «Айдағы
жасырынбақ»
әңгімесі
|
Ж.Сахиев өмірі мен
шығармашылығы
|
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын
ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;
|
1
|
|
|
8
|
|
Айдағы жасырынбақ.
Сюжеттік талдау
|
8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты
сюжеттік желілерін, эпилог,прологтарды анықтау;
|
1
|
|
|
9
|
|
Айдағы жасырынбақ
|
8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшеккке,
бөлшектен тұтасқа қарай талдау;
|
1
|
|
|
10
|
|
Айдағы жасырынбақ.
Шығарманың жаңашылдығы
|
8.2.4.1 шығармадан
алған үзінділерді қайта өңдеп креативті
жазу
8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани
құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға
беру;
|
1
|
|
|
11
|
|
Айдағы
жасырынбақ . Бөлім бойынша
жиынтық
бағалау-1
|
8.3.3.1 шығарманың
көркемдік- идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби
эссе жазу;
|
1
|
|
|
12
|
Ж. Сахиев «Дабыл»
фантастикалық әңгімесі
|
«Дабыл»
әңгімесі
|
8.1.2.1 әдеби
шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан
ашу;
|
1
|
|
|
13
|
|
«Дабыл» әңгімес. Сюжеттік
талдау
|
8.1.1.1 әдеби
шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін,
эпилог,прологтарды анықтау;
|
1
|
|
|
14
|
|
«Дабыл» әңгімесі
|
8.2.1.1 композицияны
тұтастан бөлшеккке, бөлшектен тұтасқа қарай
талдау;
|
1
|
|
|
15
|
|
«Дабыл» әңгімесі.
Көркемдік ерекшелігі
|
8.2.3.1 шығармадағы
көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз,
сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор
стилін анықтау;
8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз
көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану
|
1
|
|
|
16
|
|
«Дабыл»
әңгімесіндегі материалдық және рухани құндылықтарды заманауи
тұрғыда салыстыру
|
8.3.2.1 шығармадағы
материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып,
жаңашылдығына баға беру;
|
1
|
|
|
17
|
Р.
Мұқанова «Мәңгілік бала бейне»
|
Р.Мұқанова өмірі мен
шығармашылығы
|
8.1.2.1 әдеби
шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан
ашу;
8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты
сюжеттік желілерін, эпилог,прологтарды анықтау
|
1
|
|
|
18
|
|
«Мәңгілік бала
бейне» әңгімесі
|
8.2.3.1 шығармадағы
көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз,
сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор
стилін анықтау;
8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз
көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану
|
1
|
|
|
19
|
|
«Мәңгілік бала
бейне» әңгімесі.
|
8.1.3.1 көркем
шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді
жіктеу;
8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшеккке,
бөлшектен тұтасқа қарай талдау;
|
1
|
|
|
20
|
|
«Мәңгілік бала
бейне» әңгімесі. Әңгімедегі
кейіпкердің
қарым-қатынасы. Бөлім бойынша жиынтық
бағалау-2
|
8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер
қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау
8.3.2.1 шығармадағы
материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып,
жаңашылдығына баға беру;
|
1
|
|
|
21
|
|
«Мәңгілік бала бейне» әңгімесіне сыни
пікір.
|
8.3.4.1 шығарма бойынша жазылған әдеби
сын-пікірлерге сүйене отырып, өзіндік сыни пікір
жазу
|
|
|
|
22
|
|
«Мәңгілік бала
бейне» әңгімесі.
|
8.3.3.1 шығарманың
көркемдік- идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби
эссе жазу;
|
1
|
|
|
23
|
|
Тоқсандық жиынтық
бағалау
|
1
|
|
|
24
|
|
Әдеби –теориялық ұғымдар.
Глоссарий
|
8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың
(психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск,
эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін
анықтау;
|
1
|
|
|