Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
КТЖ Әдебиет 9-сынып
беріледі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тақырыптық-күнтізбелік жоспар
Қазақ әдебиеті. 9-сынып
Барлығы - 102 сағат, аптасына - 3 сағат
Рет№ |
Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтың тақырыбы |
Сабақтың оқу мақсаты |
Са ғат саны |
Мерзім |
Ескерту |
І тоқсан (24 сағат) |
|
|||||
1 |
1-тарау. «Атадан қалған асыл сөз» |
Х-ХІІ ғасырлардағы әдебиет |
9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау. |
1 |
1.09 |
|
2 |
Жүсіп Баласағұн. «Құтты білік» |
9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау. |
1 |
4.09 |
|
|
3 |
«Құтты білік» дастаны |
9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау. |
1 |
6.09 |
|
|
4 |
Жүсіп Баласағұнның «Құтты білік» шығармасына менің көзқарасым |
9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану. |
1 |
8.09 |
|
|
5 |
Шешендік өнер: Майқы би мен Мөңке бидің шешендік сөздері |
9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру. |
1 |
11.09 |
|
|
6 |
Шешендік сөздердің тарихи және көркемдік құндылығы |
9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау. |
1 |
13.09 |
|
|
7 |
Әнет баба «Не арсыз? Не ғайып? Не даусыз?» |
9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау. |
1 |
15 |
|
|
8 |
Төле би. «Ердің бақыты - әйел» |
9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау. |
1 |
18 |
|
|
9 |
Төле би нақыл сөздерінің көркемдік ерекшеліктері |
9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру. |
1 |
20 |
|
|
10 |
Төле би нақыл сөздерінің берер тағылымы |
9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану. |
1 |
22 |
|
|
11 |
Төле би нақыл сөздерінің құндылығы. ББЖБ № 1 |
9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау. |
1 |
25 |
|
|
12 |
Әйтеке бидің даналығы |
9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау. |
1 |
27 |
|
|
13 |
Әйтеке бидің «Қасқакөл дауы» |
9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану. |
1 |
29 |
|
|
14 |
Әйтеке шығармаларындағы психологизм |
9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру. |
1 |
2 |
|
|
15 |
Қазыбек би «Кім жақын? Не қымбат? Не қиын?» шешендік сөзінің берер тағылымы |
9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау. 9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану. |
1 |
4 |
|
|
16 |
Қазыбек би «Кім жақын? Не қымбат? Не қиын?» шешендік сөзіне менің көзқарасым |
9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру. |
1 |
6 |
|
|
17 |
С. Датұлы. «Балаби мен Сырым» |
9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау. |
1 |
9 |
|
|
18 |
Сырым Датұлының нақыл сөздерінің тарихи және көркемдік құндылығы |
9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау. |
1 |
11 |
|
|
19 |
Бұқар жырау «Тілек» |
9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау. |
1 |
13 |
|
|
20 |
Бұқар Жырау. «Әй, Абылай, Абылай» өлеңіндегі маңызды үзінділер. ББЖБ № 2 |
9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану. |
1 |
16 |
|
|
21 |
Бұқар жырау. «Асқар таудың өлгені» өлеңінің көркемдік ерекшелігі |
9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру. |
1 |
18 |
|
|
22 |
Бұқар жырау өлеңдерінің тарихи құндылығы |
9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау. |
1 |
20 |
|
|
23 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
|
23 |
|
|
24 |
«Біржан мен Сара» айтысы. Айтыстағы Біржан мен Сара бейнесі |
9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау. 9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау. |
1 |
26 |
|
|
ІІ тоқсан (24 сағат) |
|
|||||
25 |
2-тарау. «Тарихи шындық пен көркем дік шешім» |
Нысанбай жырау. «Кенесары - Наурызбай» жыры |
9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау.
|
1 |
6.11 |
|
26 |
Жырдың тақырыбы мен идеясы |
9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау. |
1 |
8.11 |
|
|
27 |
Нысанбай жыраудың «Кенесары-Наурызбай» дастаны: уақыт тезінен өткен жыр |
9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау |
1 |
10.11 |
|
|
28 |
Жырдағы заман көрінісі, заман бейнесі |
9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру. |
1 |
13.11 |
|
|
29 |
Кенесары-Наурызбай туралы жазылған жырлардағы тарихи шындық |
9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау |
1 |
15.11 |
|
|
30 |
М.Өтемісұлы. «Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны» |
9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау. |
1 |
17.11 |
|
|
31 |
«Махамбеттің Баймағамбетке айтқан өлеңіндегі» әлеуметтік мәселелер |
9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану. |
|
20.11 |
|
|
32 |
Шығарманың көркемдік ерекшелігі |
9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру. |
1 |
22.11 |
|
|
33 |
М. Өтемісұлы. «Мен – мен едім, мен едім...» |
9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау.
|
1 |
24.11 |
|
|
34 |
М.Өтемісұлы. «Мен – мен едім, мен едім...» кейіпкерлер әлемі |
9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау. |
1 |
27.11 |
|
|
35 |
«Мен – мен едім, мен едім...» өлеңіндегі көтеріліс көрінісі |
9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану. |
|
29.11 |
|
|
36 |
М.Өтемісұлының «Мен – мен едім, мен едім...» өлеңіндегі ақынның өз тұлғасы мен Исатай бейнесі |
9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау. |
1 |
1.12 |
|
|
37 |
Махамбет Өтемісұлы. «Бағаналы терек». ББЖБ № 3 |
9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау. |
1 |
4.12 |
|
|
38 |
М.Өтемісұлының «Бағаналы терек» өлеңіндегі астарлы ой |
9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау. |
1 |
6.12 |
|
|
39 |
Махамбет жырларындағы қанатты сөздер |
9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану. |
|
8.12 |
|
|
40 |
М.Өтемісұлы өлеңдері және тарихи шындық |
9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау. |
1 |
11.12 |
|
|
41 |
Махамбет өлеңі – қазақ сөзінің қайталанбас құдіреті |
9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу. |
1 |
13.12 |
|
|
42 |
Шоқан Уәлиханов. «Ыстықкөл күнделігі» |
9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау.
|
1 |
15.12 |
|
|
43 |
Ш.Уәлихановтың «Ыстықкөл күнделігі» жазбасындағы композициялық үйлесімділік. ББЖБ № 4 |
9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау. |
1 |
18.12 |
демалыс |
|
44 |
«Ыстықкөл күнделігі» жазбаларындағы табиғат көріністері |
9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру. |
1 |
20.12 |
|
|
45 |
|
«Ыстықкөл күнделігі» жазбаларындағы аңыз әңгімелер |
9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау. |
1 |
22.12 |
|
46 |
«Шоқан – қазақтың тұңғыш ғалымы» эссе |
9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу. |
1 |
25.12 |
|
|
47 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
1 |
27.12 |
|
|
48 |
|
Шоқанның шоқтығы биік шығармаларына өзіндік көзқарас |
9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру.
|
1 |
29.12 |
|
ІІІ тоқсан (30 сағат) |
|
|||||
49 |
3-тарау. «Адам жаны ның құпия сы» |
Ілияс Жансүгіров. «Құлагер» поэмасы |
9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау. |
1 |
8.01.24 |
|
50 |
Ілияс Жансүгіровтің «Құлагер» поэмасының идеясы |
9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау. |
1 |
10.01.24 |
|
|
51 |
Ілияс Жансүгіровтің «Құлагер» поэмасындағы кейіпкерлер әлеміне сипаттама |
9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау. |
1 |
12.01.24 |
|
|
52 |
Ілияс Жансүгіровтің «Құлагер» поэмасындағы Құлагер сипаты және психологизм |
9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау. |
1 |
15.01.24 |
|
|
53 |
Ілияс Жансүгіровтің «Құлагер» поэмасындағы астарлы ой және тарихи шындық |
9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау. |
1 |
17.01.24 |
|
|
54 |
Ілияс Жансүгіровтің «Құлагер» поэмасының көркемдік қуаты |
9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру. |
1 |
19.01.24 |
|
|
55 |
Ілияс Жансүгіров шығармаларындағы өнер адамы бейнесі |
9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау. |
1 |
22.01.24 |
|
|
56 |
Поэманың бас қаһарманы – Ақан сері Қорамсаұлы |
9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу. |
1 |
24.01.24 |
Ашық сабақ |
|
57 |
Бейімбет Майлин. «Шұғаның белгісі» хикаяты |
9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау.
|
1 |
26.01.24 |
|
|
58 |
Бейімбет Майлин. «Шұғаның белгісі» хикаятындағы психологизм |
9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау. |
1 |
29.01.24 |
|
|
59 |
Бейімбет Майлин. «Шұғаның белгісі» хикаятындағы кейіпкерлер әлемі |
9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау. |
1 |
31.01.24 |
|
|
60 |
Бейімбет Майлин. «Шұғаның белгісі» хикаятының көркемдік қуаты |
9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру.
|
1 |
2.02.24 |
|
|
61 |
Бейімбет Майлин. «Шұғаның белгісі» хикаятының идеясы |
9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау. |
1 |
05.02.24 |
|
|
62 |
Бейімбет Майлин. «Шұғаның белгісі» хикаятының тарихи және көркемдік құндылығы |
9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау. |
1 |
7.02.24 |
|
|
63 |
Бейімбет Майлин. «Шұғаның белгісі» хикаятына менің көзқарасым. ББЖБ № 5 |
9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу. |
1 |
9.02.24 |
|
|
64 |
Ғабит Мүсірепов. «Ұлпан» романы |
9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау. |
1 |
12.02.24 |
|
|
65 |
Ғабит Мүсірепов. «Ұлпан» романының идеясы |
9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау. |
1 |
14.02.24 |
|
|
66 |
Ғабит Мүсірепов. «Ұлпан» романындағы кейіпкерлер бейнесі |
9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау. |
1 |
16.02.24 |
|
|
67 |
Ғабит Мүсірепов. «Ұлпан» романындағы маңызды эпизод |
9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану. |
1 |
19.02.24 |
|
|
68 |
Ғабит Мүсірепов. «Ұлпан» романының тілі |
9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру. |
1 |
21.02.24 |
|
|
69 |
Ғабит Мүсірепов. «Ұлпан» романындағы жазушының образ сомдаудағы шеберлігі |
9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау. |
1 |
23.02.24 |
|
|
70 |
Ғабит Мүсірепов. «Ұлпан» романының өміршеңдігі |
9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру. |
1 |
26.02.24 |
Ашық сабақ |
|
71 |
Ғабит Мүсірепов. «Ұлпан» романы және менің көзқарасым |
9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу. |
1 |
28.02.24 |
|
|
72 |
Төлеген Айбергенов. «Сағыныш» өлеңі |
9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау. |
1 |
01.03.24 |
|
|
73 |
Төлеген Айбергенов. «Сағыныш» өлеңінің идеясы |
9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау. |
1 |
4.03.24 |
|
|
74 |
Төлеген Айбергенов. «Сағыныш» өлеңінің көркемдік қуаты |
9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру. |
1 |
6.03.24 |
|
|
75 |
Төлеген Айбергенов өлеңдерінің жаңашылдығы. ББЖБ № 6 |
9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру. |
1 |
8.03.24 |
|
|
76 |
Фариза Оңғарсынова. «Өлең, мен сені аялап өтем» |
9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау.
|
1 |
11.03.24 |
|
|
77 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
1 |
13.03.24 |
|
|
78 |
«Өлең, мен сені аялап өтем» өлеңінің тілі |
9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру. |
1 |
15.03.24 |
|
|
|
|
|||||
79 |
4-тарау. «Мәңгілік Ел – мәңгілік мұрат» |
Н. Айтұлы. «Бәйтерек» поэмасы |
9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау. |
1 |
1.04.24 |
|
80 |
«Бәйтерек» поэмасындағы кешегі және бүгінгі күн көріністері |
9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану. |
|
3.04.24 |
|
|
81 |
«Бәйтерек» поэмасындағы композициялық амалдар |
9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау. |
|
5.04.24 |
|
|
82 |
«Бәйтерек» поэмасындағы автордың мәңгілік мұратқа бағытталған ел тағдырына көзқарасы |
9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау. |
|
8.04.24 |
|
|
83 |
«Бәйтерек» поэмасының тарихи және көркемдік қуаты |
9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру. |
1 |
10.04.24 |
|
|
84 |
«Бәйтерек» поэмасындағы «Мәңгілік Ел» ұғымы |
9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу. |
1 |
12.04.24 |
|
|
85 |
«Бәйтерек» поэмасының тілі |
9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру. |
1 |
15 |
|
|
86 |
Автордың суреткерлік шеберлігі |
9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру. |
1 |
17 |
|
|
87 |
Н. Айтұлының авторлық стилі. ББЖБ № 7 |
9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу. |
1 |
19 |
|
|
88 |
«Бәйтерек» поэмасына менің көзқарасым |
9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу. |
1 |
22 |
|
|
89 |
Қ.Мұханбетқалиұлы. «Тар кезең» тарихи романы |
9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау.
|
1 |
24 |
|
|
90 |
Қажығали Мұханбетқалиұлы. «Тар кезең» романындағы кейіпкерлер әлемі |
9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау.
|
|
26 |
|
|
91 |
Қ. Мұханбетқалиұлы. «Тар кезең» романындағы маңызды эпизод |
9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану. |
|
29 |
|
|
92 |
Қ.Мұханбетқалиұлы. «Тар кезең» романындағы астарлы ой |
9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау. |
|
1 |
|
|
93 |
Қажығали Мұханбетқалиұлы. «Тар кезең» романының идеясы |
9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау. |
1 |
3 |
|
|
94 |
Қажығали Мұханбетқалиұлы. «Тар кезең» романының көркемдік қуаты |
9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру. |
1 |
4 |
|
|
95 |
Қажығали Мұханбетқалиұлы. «Тар кезең» романындағы композициялық амалдар |
9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау. |
1 |
6.05 |
|
|
96 |
Қажығали Мұханбетқалиұлы. «Тар кезең» романының тарихи және көркемдік құндылығы |
9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру. |
1 |
10.05.24 |
|
|
97 |
Қ.Мұханбетқалиұлы. «Тар кезең» романын оқығаннан кейін туған ой |
9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану. |
1 |
13.05.24 |
|
|
98 |
Қ.Мұханбетқалиұлы. «Тар кезең» романындағы ойдың төл әдебиетіміздегі шығармалармен сабақтастығы |
9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу. |
1 |
15 |
|
|
99 |
Қ.Мұханбетқалиұлы. «Тар кезең» романындағы ұрпақтар сабақтастығы ББЖБ № 8 |
9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру. |
1 |
17 |
|
|
100 |
Қажығали Мұханбетқалиұлы. «Тар кезең» романындағы автор стилі |
9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау. |
1 |
20 |
|
|
101 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
1 |
22 |
|
|
102 |
|
«Тар кезең» романынына менің көзқарасым |
9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу. |
1 |
|
|
Барлығы – 102 сағат |
|
сертификат алыңыз!