Материалдар / КТЖ Әдебиет 9-сынып

КТЖ Әдебиет 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыптық-күнтізбелік жоспар Қазақ әдебиеті. 9-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Тамыз 2024
106
2 рет жүктелген
810 ₸ 900 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыптық-күнтізбелік жоспар

Қазақ әдебиеті. 9-сынып

Барлығы - 102 сағат, аптасына - 3 сағат


Рет

Ауыспалы тақырыптар

Сабақтың тақырыбы

Сабақтың оқу мақсаты

Са ғат

саны

Мерзім

Ескерту

І тоқсан (24 сағат)


1

1-тарау. «Атадан қалған асыл сөз»

Х-ХІІ ғасырлардағы әдебиет

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау.

1

1.09


2

Жүсіп Баласағұн. «Құтты білік»

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау.

1

4.09


3

«Құтты білік» дастаны

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау.

1

6.09


4

Жүсіп Баласағұнның «Құтты білік» шығармасына менің көзқарасым

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану.

1

8.09


5

Шешендік өнер: Майқы би мен Мөңке бидің шешендік сөздері

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру.

1

11.09


6

Шешендік сөздердің тарихи және көркемдік құндылығы

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау.

1

13.09


7

Әнет баба «Не арсыз? Не ғайып? Не даусыз?»

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау.

1

15


8

Төле би. «Ердің бақыты - әйел»

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау.

1

18


9

Төле би нақыл сөздерінің көркемдік ерекшеліктері

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру.

1

20


10

Төле би нақыл сөздерінің берер тағылымы

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану.

1

22


11

Төле би нақыл сөздерінің құндылығы. ББЖБ № 1

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау.

1

25


12

Әйтеке бидің даналығы

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау.

1

27


13

Әйтеке бидің «Қасқакөл дауы»

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану.

1

29


14

Әйтеке шығармаларындағы психологизм

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру.

1

2


15

Қазыбек би «Кім жақын? Не қымбат? Не қиын?» шешендік сөзінің берер тағылымы

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау.

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану.

1

4


16

Қазыбек би «Кім жақын? Не қымбат? Не қиын?» шешендік сөзіне менің көзқарасым

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру.

1

6


17

С. Датұлы. «Балаби мен Сырым»

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау.

1

9


18

Сырым Датұлының нақыл сөздерінің тарихи және көркемдік құндылығы

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау.

1

11


19

Бұқар жырау «Тілек»

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау.

1

13


20

Бұқар Жырау. «Әй, Абылай, Абылай» өлеңіндегі маңызды үзінділер. ББЖБ № 2

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану.

1

16


21

Бұқар жырау. «Асқар таудың өлгені» өлеңінің көркемдік ерекшелігі

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру.

1

18


22

Бұқар жырау өлеңдерінің тарихи құндылығы

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау.

1

20


23

Тоқсандық жиынтық бағалау



23


24

«Біржан мен Сара» айтысы. Айтыстағы Біржан мен Сара бейнесі

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау.

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау.

1

26


ІІ тоқсан (24 сағат)


25

2-тарау. «Тарихи шындық пен көркем дік шешім»

Нысанбай жырау. «Кенесары - Наурызбай» жыры


9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау.


1

6.11


26

Жырдың тақырыбы мен идеясы

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау.

1

8.11


27

Нысанбай жыраудың «Кенесары-Наурызбай» дастаны: уақыт тезінен өткен жыр

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау

1

10.11


28

Жырдағы заман көрінісі, заман бейнесі

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру.

1

13.11


29

Кенесары-Наурызбай туралы жазылған жырлардағы тарихи шындық

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау

1

15.11


30

М.Өтемісұлы. «Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны»

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау.

1

17.11


31

«Махамбеттің Баймағамбетке айтқан өлеңіндегі» әлеуметтік мәселелер

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану.


20.11


32

Шығарманың көркемдік ерекшелігі

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру.

1

22.11


33

М. Өтемісұлы. «Мен – мен едім, мен едім...»

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау.


1

24.11


34

М.Өтемісұлы. «Мен – мен едім, мен едім...» кейіпкерлер әлемі

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау.

1

27.11


35

«Мен – мен едім, мен едім...» өлеңіндегі көтеріліс көрінісі

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану.


29.11


36

М.Өтемісұлының «Мен – мен едім, мен едім...» өлеңіндегі ақынның өз тұлғасы мен Исатай бейнесі

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау.


1

1.12


37

Махамбет Өтемісұлы. «Бағаналы терек». ББЖБ № 3

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау.

1

4.12


38

М.Өтемісұлының «Бағаналы терек» өлеңіндегі астарлы ой

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау.


1

6.12


39

Махамбет жырларындағы қанатты сөздер

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану.


8.12


40

М.Өтемісұлы өлеңдері және тарихи шындық

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау.

1

11.12


41

Махамбет өлеңі – қазақ сөзінің қайталанбас құдіреті

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу.

1

13.12


42

Шоқан Уәлиханов. «Ыстықкөл күнделігі»

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау.


1

15.12


43

Ш.Уәлихановтың «Ыстықкөл күнделігі» жазбасындағы композициялық үйлесімділік. ББЖБ № 4

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау.


1

18.12

демалыс

44

«Ыстықкөл күнделігі» жазбаларындағы табиғат көріністері

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру.

1

20.12


45


«Ыстықкөл күнделігі» жазбаларындағы аңыз әңгімелер

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау.

1

22.12


46

«Шоқан – қазақтың тұңғыш ғалымы» эссе

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу.

1

25.12


47

Тоқсандық жиынтық бағалау


1

27.12


48


Шоқанның шоқтығы биік шығармаларына өзіндік көзқарас

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру.


1

29.12


ІІІ тоқсан (30 сағат)


49

3-тарау. «Адам жаны ның құпия сы»

Ілияс Жансүгіров. «Құлагер» поэмасы

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау.

1

8.01.24


50

Ілияс Жансүгіровтің «Құлагер» поэмасының идеясы

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау.

1

10.01.24


51

Ілияс Жансүгіровтің «Құлагер» поэмасындағы кейіпкерлер әлеміне сипаттама

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау.


1

12.01.24


52

Ілияс Жансүгіровтің «Құлагер» поэмасындағы Құлагер сипаты және психологизм

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау.


1

15.01.24


53

Ілияс Жансүгіровтің «Құлагер» поэмасындағы астарлы ой және тарихи шындық

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау.

1

17.01.24


54

Ілияс Жансүгіровтің «Құлагер» поэмасының көркемдік қуаты

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру.

1

19.01.24


55

Ілияс Жансүгіров шығармаларындағы өнер адамы бейнесі

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау.


1

22.01.24


56

Поэманың бас қаһарманы – Ақан сері Қорамсаұлы

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу.

1

24.01.24

Ашық сабақ

57

Бейімбет Майлин. «Шұғаның белгісі» хикаяты

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау.


1

26.01.24


58

Бейімбет Майлин. «Шұғаның белгісі» хикаятындағы психологизм

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау.


1

29.01.24


59

Бейімбет Майлин. «Шұғаның белгісі» хикаятындағы кейіпкерлер әлемі

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау.


1

31.01.24


60

Бейімбет Майлин. «Шұғаның белгісі» хикаятының көркемдік қуаты

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру.


1

2.02.24


61

Бейімбет Майлин. «Шұғаның белгісі» хикаятының идеясы

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау.

1

05.02.24


62

Бейімбет Майлин. «Шұғаның белгісі» хикаятының тарихи және көркемдік құндылығы

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау.

1

7.02.24


63

Бейімбет Майлин. «Шұғаның белгісі» хикаятына менің көзқарасым. ББЖБ № 5

9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу.

1

9.02.24


64

Ғабит Мүсірепов. «Ұлпан» романы

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау.

1

12.02.24


65

Ғабит Мүсірепов. «Ұлпан» романының идеясы

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау.

1

14.02.24


66

Ғабит Мүсірепов. «Ұлпан» романындағы кейіпкерлер бейнесі

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау.

1

16.02.24


67

Ғабит Мүсірепов. «Ұлпан» романындағы маңызды эпизод

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану.

1

19.02.24


68

Ғабит Мүсірепов. «Ұлпан» романының тілі

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру.

1

21.02.24


69

Ғабит Мүсірепов. «Ұлпан» романындағы жазушының образ сомдаудағы шеберлігі

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау.

1

23.02.24


70

Ғабит Мүсірепов. «Ұлпан» романының өміршеңдігі

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру.

1

26.02.24

Ашық сабақ

71

Ғабит Мүсірепов. «Ұлпан» романы және менің көзқарасым

9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу.

1

28.02.24


72

Төлеген Айбергенов. «Сағыныш» өлеңі

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау.

1

01.03.24


73

Төлеген Айбергенов. «Сағыныш» өлеңінің идеясы

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау.

1

4.03.24


74

Төлеген Айбергенов. «Сағыныш» өлеңінің көркемдік қуаты

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру.

1

6.03.24


75

Төлеген Айбергенов өлеңдерінің жаңашылдығы. ББЖБ № 6

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру.

1

8.03.24


76

Фариза Оңғарсынова. «Өлең, мен сені аялап өтем»

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау.


1

11.03.24


77

Тоқсандық жиынтық бағалау


1

13.03.24


78

«Өлең, мен сені аялап өтем» өлеңінің тілі

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру.

1

15.03.24






79

4-тарау. «Мәңгілік Ел – мәңгілік мұрат»

Н. Айтұлы. «Бәйтерек» поэмасы

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау.

1

1.04.24


80

«Бәйтерек» поэмасындағы кешегі және бүгінгі күн көріністері

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану.


3.04.24


81

«Бәйтерек» поэмасындағы композициялық амалдар

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау.


5.04.24


82

«Бәйтерек» поэмасындағы автордың мәңгілік мұратқа бағытталған ел тағдырына көзқарасы

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау.


8.04.24


83

«Бәйтерек» поэмасының тарихи және көркемдік қуаты

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру.

1

10.04.24


84

«Бәйтерек» поэмасындағы «Мәңгілік Ел» ұғымы

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу.

1

12.04.24


85

«Бәйтерек» поэмасының тілі

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру.

1

15


86

Автордың суреткерлік шеберлігі

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру.

1

17


87

Н. Айтұлының авторлық стилі.

ББЖБ № 7

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу.

1

19


88

«Бәйтерек» поэмасына менің көзқарасым

9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу.

1

22


89

Қ.Мұханбетқалиұлы. «Тар кезең» тарихи романы

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау.


1

24


90

Қажығали Мұханбетқалиұлы. «Тар кезең» романындағы кейіпкерлер әлемі

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау.



26


91

Қ. Мұханбетқалиұлы. «Тар кезең» романындағы маңызды эпизод

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану.


29


92

Қ.Мұханбетқалиұлы. «Тар кезең» романындағы астарлы ой

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау.


1


93

Қажығали Мұханбетқалиұлы. «Тар кезең» романының идеясы

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау.

1

3


94

Қажығали Мұханбетқалиұлы. «Тар кезең» романының көркемдік қуаты

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру.

1

4


95

Қажығали Мұханбетқалиұлы. «Тар кезең» романындағы композициялық амалдар

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау.

1

6.05


96

Қажығали Мұханбетқалиұлы. «Тар кезең» романының тарихи және көркемдік құндылығы

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру.

1

10.05.24


97

Қ.Мұханбетқалиұлы. «Тар кезең» романын оқығаннан кейін туған ой

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану.

1

13.05.24


98

Қ.Мұханбетқалиұлы. «Тар кезең» романындағы ойдың төл әдебиетіміздегі шығармалармен сабақтастығы

9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу.

1

15


99

Қ.Мұханбетқалиұлы. «Тар кезең» романындағы ұрпақтар сабақтастығы ББЖБ № 8

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру.

1

17


100

Қажығали Мұханбетқалиұлы. «Тар кезең» романындағы автор стилі

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау.

1

20


101

Тоқсандық жиынтық бағалау


1

22


102


«Тар кезең» романынына менің көзқарасым

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу.

1

24


Барлығы – 102 сағат








Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!