Материалдар / КТЖқазақ әдебиеті 6-сынып 2024-2025 оқу жылы

КТЖқазақ әдебиеті 6-сынып 2024-2025 оқу жылы

Материал туралы қысқаша түсінік
КТЖқазақ әдебиеті 6-сынып 2024-2025 оқу жылы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қырқүйек 2024
294
5 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


«Қазақ әдебиеті» пәні 6-сынып

Түсінік хат

Оқу бағдарламасы «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарына сәйкес әзірленген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген).

Қазақ әдебиеті пәні бағдарламасының басты бағыты – білім алушылардың ақыл-ой қабілеті мен тұлғалық қасиеттерінің қалыптасуына, тілдік-эстетикалық талғамдарының дамуына, коммуникативтік құзыреттіліктерінің жетілдірілуіне іргетас қалап, өмірлік дағдыларын шыңдауына, өздігінен білім алуларына мүмкіндік туғызу. Білім алушыларды ұлттық мәдениет пен әдеби мұраларды түсінуге, қазіргі заманғы әдебиетті бағалай білуге үйретеді. Бағдарламада әдеби-теориялық ұғымдар, талдауға, бағалау мен салыстыруға негізделген адамзаттың мәңгілік сұрақтары, қазіргі заманғы дилеммалар, мәселелер қарастырылған.

Қазақ әдебиеті бағдарламасының мақсаты – білім алушыларды креативті ойлауға бағыттау. Олардың ойларын ауызша еркін жеткізуіне және жаза білуіне қолдау көрсету, дәлелдер келтіру, салыстыру және анализ жасау, бағалау дағдыларын қалыптастыру, білім алушыларға жанрларды меңгерту. 4. Теориялық материалдар оқушының қазақ әдебиеті туралы ұғымдарын кеңейтуге, әдебиет туралы дүниетанымын қалыптастыруға және адамзатқа ортақ ойларды, дилеммаларды, мінездерді зерттеуге мүмкіндік береді. Қазақ әдебиеті білім деңгейі, ой-өрісі дамыған, әдеби тіл және әдеби формалар арқылы өз ойын еркін жеткізе алатын, туындаған мәселелерді шеше білетін өмірге бейім ұрпақ тәрбиелейді.

Қазақ әдебиеті пәнін оқу арқылы білім алушылар: 1)қазақ әдебиетінің құндылық ретіндегі болмысын, ұлттық мәдениеттегі маңызды орнын құрметтейді және бағалайды; 2)қазақ әдебиетінің мәдениетаралық қарым-қатынастағы рөлін, қазақ халқының қалыптасқан тарихын, алға қойған міндеттерін, жеңістерін, мәселелерін, қарама-қайшылық пен қиындықтарын анықтайды және түсінеді; 3)түрлі жағдайларға бейімделе білу және өздігінен шешім қабылдау дағдыларын қалыптастырады; 4)заманауи, ғылыми және қоғамдық дамуға сәйкес дүниетанымын дамытады.

«Қазақ әдебиеті» оқу пәнінің мазмұны «Қазақ әдебиеті» пәні бойынша оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі: 6-сынып – аптасына 2 сағат, оқу жылында – 68 сағат; «Қазақ әдебиеті» пәнінің базалық білім мазмұны: 1) түсіну және жауап беру: әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау, шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселе, идеясы, кейіпкерлердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау, көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; туған өлкенің табиғаты және тарихы сипатталатын поэтикалық, прозалық шығармаларды білу; туған өлкеге арналған бір өлеңді жатқа мәнерлеп оқу, өлкетану аясында прозалық үзінділер жазудың алғашқы дағдыларын меңгеру; 2) анализ және интерпретация: шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау, әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу, шығармадағы көркем ауыстырулар: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау; туған өлкенің ақындары мен жазушыларының шығармашылығы туралы деректер жинау және презентация дайындау. Мәтіннің ақпараттылық, оның көркемдік, тілдік ерекшеліктері негізінен өлкетану сипаттамаларын талдау; 3) бағалау және салыстыру: кейіпкерлерді өзара салыстыру, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру, кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру, әдеби эссе жазу, сыни хабарлама жасау.


Барлығы-68 сағат, аптасына-2 сағат

р/с


Сабақтардың тақырыбы

Оқу мақсаттары

Сағ сан

Мерзімі

Ескер ту


І тоқсан 16 сағат 1-бөлім: Туған жерім-аялы алтын бесігі

1

1

Ертегілер. "Аяз би"-шыншыл ертегі

6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау.

1

3.09


2

2

"Аяз би" ертегісінің тақырыбы мен идеясы

6.2.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

1

5.09


3

3

"Аяз би" ертегісінің кейіпкерлер бейнесі.

6.1.3.1әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау.

6.3.2.1. кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру.

1

10.09


4

4

"Аяз би" ертегісінің көркемдік сипаты.

6.2.3.1. шығармадағы көркем ауыстыруларды анықтау (троптарды:метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, итота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау.

1

12.09


5

5

Әдеби эссе. "Аяз би" ертегісін оқығаннан кейін туған ой.

6.3.3.1. шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеи эссе жазу.

1

17.09


6

6

"Алып Ер Тұңға" жыры

6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау;

6.2.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

1

19.09


7

7

"Алып Ер Тұңға" жырындағы маңызды эпизод.

6.2.1.1. шығарма композициясын-дағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау.

1

24.09


8

8

"Алып Ер Тұңға" жырындағы тарихи құндылық.БЖБ №1 (мазмұндама)

6.3.1.1 шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және

көркемдік құндылығына баға беру;

1

26.09

25 минут

9

9

Әл-Фарабидің "Қашықтасың туған жер"

6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау.

1

1.10


10

10

"Тіршілікте құрыштай бол төзімді" өлеңін талдау.

6.2.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;

1

3.10


11

11

"Қашықтасың туған жер", "Тіршілікте құрыштай бол төзімді" өлеңдерінің көркемдік сипаты.

6.2.3.1. шығармадағы көркем ауыстыруларды анықтау (троптарды:метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, итота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау.

1

8.10


12

12

"Қашықтасың туған жер", "Тіршілікте құрыштай бол төзімді" өлеңдерін жатқа оқу.

6.3.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.

1

10.10


13

13

Доспанбет жыраудың "Қоғалы көлдер, қом сулар".

6.2.2.1. эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау.

1

15.10


14

14

"Айналайын, Ақ Жайық" толғаулары. БЖБ №2

6.1.2.1. . әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру

1

17.10

25 минут

15

15

Тоқсандық жиынтық бағалау№1


1

22.10

45 минут

16

16

Доспанбет жыраудың "Қоғалы көлдер, қом сулар", "Айналайын, Ақ Жайық" өлеңдерінің көркемдік ерекшелігі.

6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора,

кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау;

1

24.10



ІІ тоқсан (16 сағат) 2-бөлім: Абайды оқы, таңырқа

17

1

А.Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығы


6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау.

6.1.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

1

5.11


18

2

А.Құнанбайұлының "Ғылым таппай мақтанба" өлеңінің идеясы.

6.1.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

1

7.11


19

3

А.Құнанбайұлының "Ғылым таппай мақтанба" өлеңіндегі типтік бейнелер.

6.1.3.1. әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау;

6.2.4.1 әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат

көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу.

1

12.11


20

4

Сөз өнері-өз өнерім. ("Ғылым таппай мақтанба" өлеңін жатқа оқу).

6.1.4.1. көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.

6.2.1.1 шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау;

1

14.11


21

5

"Ғылым таппай мақтанба" өлеңінің көркемдік ерекшелігі.

6.2.3.1. шығармалардағы көркем ауыстыруларды анықтау.

6.2.4.1 әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат

көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу.

1

19.11


22

6

А.Құнанбайұлының "Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін" өлеңінің тақырыбы мен идеясы.

6.1.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.


1

21.11


23

7

Поэзия сағаты. Абайдың "Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін" өлеңін мәнерлеп оқу.

6.1.4.1. көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.

6.2.1.1 шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау.

1

26.11


24

8

А. Құнанбайұлының "Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін" өлеңінің тілі. БЖБ№1

6.2.3.1. шығармадағы көркем ауыстыруларды анықтау (троптарды:метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, итота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау.

1

28.11

25 минут

25

9

А.Құнанбайұлының "Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін" өлеңіндегі әлеуметтік қоғамдық мәселе.

6.2.1.1 шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау;

1

3.12


26

10

Абайдың "Бірінші қарасөзі"

6.1.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

6.2.2.1. эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау.

1

5.12


27

11


Абайдың "Бірінші қарасөзі"

6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау.

6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.

1

10.12


28

12

Абайдың «Жетінші қарасөзі»,

6.1.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;

6.2.2.1. эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау.

1

12.12


29

13

«Отыз бірінші қарасөзі»

6.2.1.1 шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау.

6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру;

1

17.12


30

14

Абайдың қарасөздеріндегі көтерілген әлеуметтік мәселе. БЖБ №2

6.3.4.1. шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жазу.

1

19.12

25 минут

31

15

Тоқсандық жиынтық бағалау №2


1

24.12

45 минут

32

16

Абайдың қарасөздерінің көркемдік құндылығы.

6.3.1.1 шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және

көркемдік құндылығына баға беру.

1

26.12



ІІІ тоқсан. 21 сағат 3-бөлім: Мен балаң жарық күнде сәуле қуған

33


1

С.Торайғыров-асқақ арманды ақын.

6.2.2.1. эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау.

1

9.01.25


34

2


С.Торайғыров-"Шығамын тірі болсам адам болып" өлеңінің тақырыбы мен идеясы.

6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау.

6.1.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

1

14.01


35

3


С.Торайғыров "Шығамын тірі болсам адам болып" өлеңіндегі типтік бейне.

6.1.3.1. әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау.

6.2.4.1 әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат

көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу.

1

16.01


36


4

С.Торайғыров

"Шәкірт ойы" өлеңі.

6.3.1.1.шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып,тарихи және көркемдік құндылығына баға беру.

1

21.01


37

5


С.Торайғыров "Шығамын тірі болсам адам болып",

"Шәкірт ойы" өлеңдерінің көркемдік ерекшелігі

6.2.3.1. шығармадағы көркем ауыстыруларды анықтау (троптарды:метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, итота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау.

1

23.01


38

6

С.Мұратбеков "Жусан иісі" повесі.

6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау;

6.2.1.1 шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау.

1

28.01


39

7

С.Мұратбеков "Жусан иісі" повесінің тақырыбы мен идеясы.

6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау.

6.1.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

1

30.01


40

8

"Жусан иісі" әңгімесіндегі типтік бейнелер.

6.1.3.1. әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау.

6.2.4.1 әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат

көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу.

1

4.02


41

9

С.Мұратбеков "Жусан иісі" повесі-рухани қазына.

6.2.4.1 әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу;

6.3.3.1 шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

1

6.02


42

10

Соғыс ұрлаған балалық шақ.

6.3.4.1. шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жазу.

1

11.02


43

11

О.Бөкей "Тортай мінген ақ боз ат" әңгімесінің сюжеттік желісі.

6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау.

6.2.1.1 шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау;

1

13.02


44

12

О.Бөкей "Тортай мінген ақ боз ат" әңгімесінің тақырыбы мен идеясы.

6.1.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

6.3.3.1. шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

1

18.02


45

13

Тортай арманы

6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру.

1

20.02


46

14

"Тортай мінген ақ боз ат" әңгімесінің әлеуметтік сипаты. БЖБ № 1

6.3.4.1.шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жазу.

1

25.02

25 минут

47

15

Тортай мінген ақбоз ат" әңгімесінен кейін туған ой.

6.3.3.1. шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

1

27.02


48

16

Қалқаман Әбдіқадіров "Қажымұқан" повесі. "Қар күреген бала", "Жаяу сүйреген шана

6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау.

6.1.2.1.әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

1

4.03


49

17

Қ.Әбдіқадыровтің

"Қажымұқан" хикаятының фабуласы мен сюжеті.

6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау.

6.2.1.1.шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау.

1

6.03


50

18

Күш атасы - Қажымұқан". БЖБ№2

6.2.4.1 Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу.

1

11.03

25 минут

51

19

Қ. Әбдіқадыров "Қажымұқан" шығармасындағы кейіпкерлер бейнесі.

6.1.3.1 әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау;

6.2.4.1 Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу.

1

13.03


52

20

Тоқсандық жиынтық бағалау№3


1

18.03

45 минут

53

21

Қ. Әбдіқадыровтың "Қажымұқан" хикаятының жаңашылдығы.

6.3.2.1. Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру.

1

20.03



ІҮ тоқсан, 15 сағат 4-бөлім: Тәуелсіздік-қасиет тұнған ұлы ұғым

54

1

Е.Жүністің "Менің атым-Тәуелсіздік" өлеңінің тақырыбы мен идеясы.

6.1.2.1.әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

1

1.04


55

2

Е.Жүністің "Менің атым- Тәуелсіздік" өлеңінің көркемдік ерекшелігі.

6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау;

1

3.04


56

3

Е.Жүністің "Менің атым-Тәуелсіздік" өлеңіндегі автор бейнесі.

6.2.2.1. эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау.


1

8.04


57

4

А.Алтайдың "Прописка" әңгімесі-заман ақиқатының айнасы.

6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау.

1

10.04


58

5

А.Алтайдың "Прописка" әңгімесінің тақырыбы мен идеясы.

6.1.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

1

15.04


59

6

А.Алтайдың "Прописка" әңгімесіндегі Архат-ерлік пен елдіктің символы.

БЖБ №1 (мазмұндама)

6.3.2.1.Кейіпкер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру.

1

17.04

25 минут

60

7

Р.Ғамзатов "Ана тілі" өлеңіндегі тіл мен ұлт тағдыры.

6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау.

1

22.04


61

8

Р.Ғамзатов "Менің Дағыстаным", "Дағыстан-сен маған анасың" шығармаларындағы елжандылық рух.

6.1.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

1

264.04


62

9

Р.Ғамзатов шығармалары-тілге жеңіл, жүрекке жылы. Көркемдегіш құралдар

6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау;

1

29 .04


63

10

Р.Ғамзатов "Менің дағыстаным", "Дағыстан-сен маған анасың" шығармаларындағы маңызды эпизод БЖБ№2

6.2.1.1.шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау.

1

63.05

25 минут

64

11

Р. Ғамзатов-өз елінің нағыз патриоты.

6.3.3.1. шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

1

8.05


65

12

Тоқсандық жиынтық бағалау№4


1

13.05

45 минут

66

13

Р.Ғамзатов шығармаларын оқығаннан кейін туған ой.

6.3.2.1.Кейіпкер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру.

1

15.05


67

14

Тест тапсырмалары

6.3.2.1.Кейіпкер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру.

1

20.05


68

15

Жылдық қайталау.

6.3.3.1.шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

1

22.05





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ