Материалдар / Күннің "достарын" білесің бе?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Күннің "достарын" білесің бе?

Материал туралы қысқаша түсінік
2.4.2.1 Күн жүйесі ғаламшарларының орналасу тəртібін анықтау; 2.1.2.1 «ақпарат көзі» ұғымын жəне оның зерттеу жүргізудегі маңызын түсіндіру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қаңтар 2023
1347
34 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

Жер жəне ғарыш

Педагогтің аты-жөні


Күні

18.01.2023ж.

Сыныбы:

Қатысушылардың саны:26

Қатыспағандардың саны:

Сабақтың тақырыбы

Күннің «достарын» білесің бе?

Оқу бағдарламасына сəйкес

оқыту мақсаттары

2.4.2.1 Күн жүйесі ғаламшарларының орналасу тəртібін анықтау;

2.1.2.1 «ақпарат көзі» ұғымын жəне оның зерттеу жүргізудегі маңызын түсіндіру.

Сабақтың мақсаттары

Күн жүйесі ғаламшарларының орналасу тəртібімен таныстыру, түрлі ақпарат көздерімен жұмыс істеуді

үйрету.

Сабақтың барысы

Сабақтың

кезеңдері

Педагогтің іс-əрекеті

Оқушының іс-əрекеті

Бағалау

Ресурстар

І. Сабақтың басы (10–12 мин)

Сабаққа дайындықты тексеру. Жағымды көңіл күй орнату.

Психологиялық ахуал

Мейірімді жүрекпен,

Ақпейілді тілекпен,

Амандасып алайық,

Бір жадырап қалайық!

Мұғалім оқушылар сабақ үдерісіне қосылу үшін жағдай жасайды. Сөздердің орнын ауыстырып, сөзді оқуды ұсынады.

Осы түсінік туралы не білесіңдер?

Сабаққа дайын екендігі туралы хабарлайды.

Өзіндік дайындығын анықтайды. Мұғалімді тыңдауға, сабақтың материалын қабылдауға дайынмын» деген деген оймен сабаққа көңілдерін аударады.

Сабақ тақырыбын талқылайды.

Болжамдарын айтады.

Əрбір оқушының сабақ алдындағы көңіл күйін бағалайды.


Оқушылар кестедегі суреттер бойынша сабақта не туралы айтылатыны туралы болжам жасайды. Сабақтың соңында қол жеткізілуі тиіс мақсатты белгілейді (Оған рефлексия сатысында оралады).

Сабақтың мақсатын дауыстап айтады.

Күн жүйесінің ғаламшарлары туралы білеміз.


Оқулықтағы кесте, (флипчарт немесе таныстырылымға шығаруға

болады)

Үй тапсырмасын тексеру

«Иə, жоқ» ойыны (оқушылар əрбір жауапқа қол шапалақтап отырады).

  1. Күн бізге ең жақын жұлдыз. (Иə)

  2. Күннің бетіне ғарыш кемесімен қонуға болады. (Жоқ).

  3. Күн от шары. (Иə)

  4. Күн сəулелері Жер бетіндегі барша тіршілік иелеріне зиян тигізеді. (Жоқ)

  5. Ай түнгі аспандағы ең жарық аспан денесі. (Иə)

Жаңа Ай мен толған Айды қалай ажыратуға болатыны туралы əңгімелейді.

Өлшемдер бойынша өзара бағалау:

  1. Жаңа туған Ай мен ескі Ай – бір ғарыш денесі.

  2. Жаңа туған Ай мен ескі Айдың суреттері дұрыс

салынған.







  1. Ай – Күнді айналып қозғалатын ғаламшар. (жоқ. Ай – серік)

  2. Кратерлер – Айдың беткейіндегі бұрынғы теңіздер мен көлдер. (Жоқ. Метеориттердің құлауынан пайда болған шұңқырлар)

  3. Жер Айдан үлкен. (Иə)

  4. Күн мен Ай көлемі жағынан бірдей. (Жоқ. Зат

бізден неғұрлым қашық болса, соғұрлым кішкентай көрінеді).


3. Қалай ажырату керектігін түсіндіреді.


II. Сабақтың ортасы (25–23

мин)

Балаларға оқулықтағы сурет бойынша Күн жүйесіне қарап, ғаламшарлардың атын Күнге əрі орналасуларына қарай анутауды, ең үлкен жəне ең кіші ғаламшарды жəне көршілес ғаламшарларды атауды ұсыныңыз.


Балалармен бірге ғаламшарлар туралы санамақты (стикердегі) бірнеше рет оқытып, олардың ретін жаттатыңыз.


Санамақты бірнеше рет қайталау арқылы Күн жүйесі ғаламшарларының орналасу ретін жаттайды.



Бейнетаспа тыңдау

https://youtu.be/WePLfyEFIcs






Мұғалім ғаламшарлардың неліктен соқтығыспайтыны туралы болжам жасауды, Білгішбектің хабарын оқуды ұсынады.

«Ғаламшарлар қалай қозғалады?» деген тақырыпта зерттеу жұмысын жүргізеді.

Балалар болжамдарын ұсынады. Əр ғаламшар өз орбитасымен қозғалады деп айтуы мүмкін.

Қатысады немесе бақылайды, сұрақтарға

ҚБ:

«Кімдікі дұрыс?» Оқушылардың нақты материалды білуін жəне меңгеру деңгейін

бағалайды.

Таяқшаға байланған таспалар






Ғаламшарлардың қозғалысын көрсету үшін 8 оқушыға ұзындығы əртүрлі 8 таспа таратыңыз (дəлізге шығуға болады).

  1. Бірнеше оқушыға ұзындықтары əртүрлі таспа- ларды үлестір.

  2. Таспаның бір ұшын қарындашқа (таяқшаға) байла.

  3. Жүргізуші «Күн» болып, қарындашты жоғары көтеріп тұрады.

  4. Оны таспаның бір шетін ұстаған «ғаламшарлар», яғни оқушылар айналып жүреді.

  5. Қорытынды жаса.

    1. Қай ғаламшар Күнді ең жылдам айналып шығады, қайсысы ең баяу айналады? Неліктен?

жауап береді, көмекші тіректің көмегімен қорытынды тұжырымдайды:

Барлық ғаламшарлар Күнді айнала қозғалады.

Əр ғаламшардың өз орбитасы бар.

Ғаламшарлардың орбитасы Күннен əртүрлі қашықтықта орналасқан, сондықтан

олар соқтығыспайды.



Дидактикалық ойын: «Ғаламшарлар, сапқа тұрыңдар!»

Барлық оқушылар қатысуы үшін ойынды бірнеше рет ойнатуға болады. Ғаламшарлардың атаулары жазылған карточкаларды таратыңыз.

Біз ғаламшарлар Күнді айналып жүретінін білдік. Олардың əрқайсысының орбита деп аталатын жолы бар. Ғаламшарлардың атаулары мен айналу ретін еске сақтауда санамақ көмектеседі.

Ғаламшарлардың атаулары жазылған карточкаларды ұстап , рет-ретімен тізіліп, басқа ғаламшарлар арасындағы орнын белгілейді.

ҚБ:

«Жұлдыз ал». Дұрыс жəне толық жауаптарды бағалайды жəне көтермелейді.

Ғаламшарлардың атаулары жазылған карточкалар.

Айдағы жұлдызшы Ғаламшарларды санады: Меркурий бір, Шолпан – екі,

Үш – Жер, төрт – Марс.

Бес – Юпитер, алты – Сатурн,

Жеті Уран, сегіз Нептун.




Сабақтың соңы

Күрделілік деңгейі əртүрлі тапсырмаларды ұсынып, Ғылыми күнделіктегі тапсырмалармен қызықтырады:

1. Күн жүйесінің сызбасын тап жəне қорша.

Талқылайды жəне

Оқушылардың

Ғылыми

(10–10 мин)

мұғалімнің басшылық

нақты материалды

күнделік,


етуімен немесе

білуін жəне

қарындаштар


өздігінен


қалам.




  1. Ғаламшарларды Күннен алыстау орналасуларына қарай ретін көрсет.

  2. Күн жүйесінің ғаламшарлары Күннен əрі

қандай ретпен орналасқан?

тапсырмаларды орындайды.

меңгеру деңгейін бағалайды.


Түрлі ақпарат көздерін пайдаланып, анықта:

  1. Ең үлкен қай ғаламшар?

  2. Қай ғаламшар теңіз патшасының есіміне ие?

  3. Қай ғаламшар алқызыл түсті?

  4. Күн жүйесіндегі ең жылдам ғаламшар қай ғаламшар?

Ғылыми күнделік пен оқулықтағы үй тапсырмасын көреді.



Сабақты қорытындылау үшін оқушылар сұрақтарға жауап береді:

  1. Күннен алыстау орналасуларына қарай Күн жүйесінің

    578тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!