Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Күнтізбелік жоспар
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал қазақ тіл мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
22 Қараша 2018
692
3 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күнтізбелік- тақырыптық жоспар6-сынып Қазақ әдебиеті І жарты жылдық (ҚР Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 25 қазандағы №545 бұйрығына сәйкес жасалған)
Күнтізбелік- тақырыптық жоспар6-сынып Қазақ әдебиеті ІІ жарты жылдық (ҚР Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 25 қазандағы №545 бұйрығына сәйкес жасалған)
ҰМЖ-ның бөлімдері | Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны | Оқыту мақсаты | Cағат саны | Мерзімі | Ескерту | ||
6 «А» | 6 «Ә» | 6 «Б» | |||||
І тоқсан 18 сағат | |||||||
Туған жерім -аялы алтын бесігім | 1.Сөз басы. Ертегі шыншыл ертегілер | 6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; | 1 | 04.12 | |||
2. «Аяз би» ертегісі. Сюжеті, фабуласы | 6.1.1.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; | 1 | 06.09 | ||||
3. «Аяз би» ертегісінің тақырыбы мен идеясы | 6.1.3.1 әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау; | 1 | 11.09 | ||||
4. «Аяз би» ертегісі. Кейіпкерлері | 6.2.1.1 шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау; | 1 | 13.09 | ||||
5.. «Аяз би» ертегісі. Жаманның даналығы | 6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру; | 1 | 18.09 | ||||
6. Ежелгі дәуір әдебиеті. Кезеңдері | 6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; | 1 | 20.09 | ||||
7. «Алып Ер Тұңға» жыры. Сюжеті, фабуласы. | 6.1.1.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; | 1 | 25.09 | ||||
8. Арнау. Кейіптеу. Градация. «Алып Ер Тұңға» жыры | 6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау;6.2.4.1 әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу; | 1 | 27.12 | ||||
9. «Алып Ер Тұңға» жыры. Траихи және көркемдік құндылығы.БЖБ№1 | 6.3.1.1 шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру;6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру; | 1 | 02.10 | ||||
11.Әл - Фараби өмірі мен шығармашылығы | Қалыптастырушы бағалау 6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; | 1 | 04.10 | ||||
12. Метафора. «Қашықтасың туған жер» | 6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау;6.2.4.1 әдеби көркемдегіш құралдардыпайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу; | 1 | 09.10 | ||||
13. «Тіршілікте құрыштай бол төзімді» | 6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту;6.3.3.1 шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; | 1 | 11.10 | ||||
14. Доспамбет жырау. Өмірі мен шығармашылығы. БЖБ№2 | 6.1.1.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау;6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; | 1 | 16.10 | ||||
15. Доспамбет жырау «Қоғалы көлдер, қом сулар» | 6.3.4.1 шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жасау; | 1 | 18.10 | ||||
16. Антитеза. Аллегория. Гипербола. Лиотоа. Доспамбет жырау «Айналайын Ақжайық» толғауы | 6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау;6.2.4.1 әдеби көркемдегіш құралдардыпайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу; | 1 | 23.10 | ||||
17. Тоқсандық жиынтық бағалау | 1 | 25.10 | |||||
ІІ тоқсан 14 сағат | |||||||
Абайды оқы, таңырқа! | Абай Құнанбайұлы. Абайдың өскен ортасы. Абай және оның аудармалары. Абай шығармашылығы | 6.1.1.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау;6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; | 1 | 06.11 | |||
Абай және оның шәкірттері. Абай шығармаларының зерттелуі. | 6.2.1.1 шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау;6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; | 1 1 | 08.11 13.11 | ||||
«Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» өлеңі БЖБ № 1 | 6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту;6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау;6.2.4.1 әдеби көркемдегіш құралдардыпайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу; | 1 1 1 | 15.11 20.11 22.11 | ||||
«Ғылым таппай мақтанба» өлеңі | 6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту;6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау;6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; | 1 1 | 27.11 29.11 | ||||
Қарасөздері. «Бірінші сөз» | 6.3.1.1 шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру;6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; | 1 1 | 04.12 06.12 | ||||
«Жетінші сөз» БЖБ № 2 | 6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру;6.3.3.2 шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; | 1 1 | 11.12 13.12 | ||||
«Отыз бірінші сөз» | 6.2.1.1 шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау;6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; | 1 1 | 20.12 25.12 | ||||
Тоқсандық жиынтық бағалау | 1 | 27.12 |
Күнтізбелік- тақырыптық жоспар6-сынып Қазақ әдебиеті ІІ жарты жылдық (ҚР Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 25 қазандағы №545 бұйрығына сәйкес жасалған)
ҰМЖ-ның бөлімдері | Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны | Оқу мақсаты | Cағат саны | Мерзімі | Ескерту | ||
6 «А» | 6 «Ә» | 6 «Б» | |||||
ІІІ тоқсан 20 сағат | |||||||
«Мен балаң, жарық күнде сәуле қуған...» | 1. Сұлтанмахмұт Торайғыров шығармашылығы. «Алаш туы астында» өлеңі | 6.1.1.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау;6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; | 1 | ||||
2. Метонимия. «Шығамын тірі болсам адам болып» | 6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту;6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау;6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау;6.3.3.2 шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; | 1 | |||||
3.«Шәкірт ойы» | 6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру;6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; | 1 | |||||
4.. Көркем шығарманың тақырыбы. Идеясы. Сайын Мұратбеков шығармашылығы | 6.1.1.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; | 1 | |||||
5.«Жусан иісі» шығарманың тақырыбы, идеясы, сюжеті. (1,2) | 6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; | 1 | |||||
6.«Жусан иісі» ( 3,4,5)әңгімедегі автор және кейіпкерлер БЖБ№1 | 6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау;6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; | 1 1 | |||||
7. «Жусан иісі». Кейіпкерлер мінезі (6,7,8) | 6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау;6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру;6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; | 1 1 | |||||
8. | Қалыптастырушы бағалау | 1 | |||||
9. Оралхан Бөкей. Типтік образ | 6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; | 1 | |||||
10.«Тортай мінер ақ боз ат». Тақырыбы, идеясы. Автор бейнесі және кейіпкер. | 6.2.1.1 шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау;6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; | 1 | |||||
11.«Тортай мінер ақ боз ат». Шығарманың көркемдік ерекшелігі | 6.2.2.1 эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау;6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру;6.3.3.1 шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; | 1 | |||||
12. | Қалыптастырушы бағалау | 1 | |||||
13. 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |