ҰМЖ-ның
бөлімдері
|
Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді
жоспардың мазмұны
|
Оқыту
мақсаты
|
Cағат
саны
|
Мерзімі
|
Ескерту
|
|
6
«А»
|
6
«Ә»
|
6
«Б»
|
|
І
тоқсан 18
сағат
|
|
|
|
|
Туған
жерім -аялы алтын
бесігім
|
1.Сөз басы. Ертегі шыншыл
ертегілер
|
6.1.4.1 көркем шығармалардан
орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа
айту;
|
1
|
04.12
|
|
|
|
2. «Аяз би» ертегісі. Сюжеті,
фабуласы
|
6.1.1.1 әдеби
шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін
анықтау;
|
1
|
06.09
|
|
|
|
3. «Аяз би» ертегісінің
тақырыбы мен идеясы
|
6.1.3.1 әдеби
туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан
сипаттау;
|
1
|
11.09
|
|
|
|
4. «Аяз би» ертегісі.
Кейіпкерлері
|
6.2.1.1 шығарма композициясындағы
белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме
жасау;
|
1
|
13.09
|
|
|
|
5.. «Аяз би» ертегісі.
Жаманның даналығы
|
6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің
заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға
беру;
|
1
|
18.09
|
|
|
|
6. Ежелгі дәуір әдебиеті.
Кезеңдері
|
6.1.2.1 әдеби
шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы
арқылы түсіндіру;
|
1
|
20.09
|
|
|
|
7. «Алып Ер Тұңға» жыры.
Сюжеті, фабуласы.
|
6.1.1.1 әдеби шығарманың
жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау;
|
1
|
25.09
|
|
|
|
8. Арнау. Кейіптеу. Градация.
«Алып Ер Тұңға» жыры
|
6.2.3.1
шығармадағы көркем
ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола,
литота, аллегория, антитеза, градация, арнау)
анықтау;
6.2.4.1
әдеби көркемдегіш құралдарды
пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер
бейнесін сипаттап жазу;
|
1
|
27.12
|
|
|
|
9. «Алып Ер Тұңға» жыры.
Траихи және көркемдік құндылығы.
БЖБ№1
|
6.3.1.1 шығармадағы
кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік
құндылығына баға беру;
6.3.2.1 кейіпкерлер
жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға
беру;
|
1
|
02.10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11.Әл - Фараби өмірі мен
шығармашылығы
|
Қалыптастырушы
бағалау
6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық
шығармалардағы автор бейнесін анықтау;
|
1
|
04.10
|
|
|
|
12.
Метафора. «Қашықтасың туған
жер»
|
6.2.3.1
шығармадағы көркем
ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола,
литота, аллегория, антитеза, градация, арнау)
анықтау;
6.2.4.1
әдеби көркемдегіш
құралдардыпайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын,
кейіпкер бейнесін сипаттап жазу;
|
1
|
09.10
|
|
|
|
13. «Тіршілікте құрыштай бол
төзімді»
|
6.1.4.1 көркем шығармалардан
орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа
айту;
6.3.3.1 шығармадағы
кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық
құндылық тұрғысынан
талдап, әдеби эссе
жазу;
|
1
|
11.10
|
|
|
|
14. Доспамбет жырау. Өмірі мен
шығармашылығы.
БЖБ№2
|
6.1.1.1 әдеби шығарманың
жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау;
6.1.2.1 әдеби шығармада
көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы
арқылы түсіндіру;
|
1
|
16.10
|
|
|
|
15. Доспамбет жырау «Қоғалы
көлдер, қом сулар»
|
6.3.4.1 шығармада көтерілген
мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама
жасау;
|
1
|
18.10
|
|
|
|
16. Антитеза. Аллегория.
Гипербола. Лиотоа. Доспамбет жырау «Айналайын Ақжайық»
толғауы
|
6.2.3.1
шығармадағы көркем
ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола,
литота, аллегория, антитеза, градация, арнау)
анықтау;
6.2.4.1
әдеби көркемдегіш
құралдардыпайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын,
кейіпкер бейнесін сипаттап жазу;
|
1
|
23.10
|
|
|
|
17.
Тоқсандық жиынтық
бағалау
|
1
|
25.10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ тоқсан
14
сағат
|
|
|
|
|
Абайды оқы,
таңырқа!
|
Абай Құнанбайұлы. Абайдың
өскен ортасы. Абай және оның аудармалары. Абай
шығармашылығы
|
6.1.1.1 әдеби шығарманың
жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау;
6.1.2.1 әдеби
шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы
арқылы түсіндіру;
|
1
|
06.11
|
|
|
|
Абай және оның шәкірттері.
Абай шығармаларының зерттелуі.
|
6.2.1.1
шығарма композициясындағы
белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме
жасау;
6.2.2.1
эпикалық,поэзиялық
шығармалардағы автор бейнесін анықтау;
|
1
1
|
08.11
13.11
|
|
|
|
«Мен жазбаймын өлеңді ермек
үшін» өлеңі
БЖБ
№ 1
|
6.1.4.1 көркем шығармалардан
орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа
айту;
6.2.3.1
шығармадағы көркем
ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола,
литота, аллегория, антитеза, градация, арнау)
анықтау;
6.2.4.1
әдеби көркемдегіш
құралдардыпайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын,
кейіпкер бейнесін сипаттап жазу;
|
1
1
1
|
15.11
20.11
22.11
|
|
|
|
«Ғылым таппай мақтанба»
өлеңі
|
6.1.4.1 көркем шығармалардан
орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа
айту;
6.2.2.1
эпикалық,поэзиялық
шығармалардағы автор бейнесін анықтау;
6.2.3.1
шығармадағы көркем
ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола,
литота, аллегория, антитеза, градация, арнау)
анықтау;
|
1
1
|
27.11
29.11
|
|
|
|
Қарасөздері. «Бірінші
сөз»
|
6.3.1.1 шығармадағы
кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік
құндылығына баға беру;
6.1.4.1 көркем шығармалардан
орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа
айту;
|
1
1
|
04.12
06.12
|
|
|
|
«Жетінші
сөз»
БЖБ
№ 2
|
6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің
заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға
беру;
6.3.3.2 шығармадағы
кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық
құндылық тұрғысынан
талдап, әдеби эссе
жазу;
|
1
1
|
11.12
13.12
|
|
|
|
«Отыз бірінші
сөз»
|
6.2.1.1
шығарма композициясындағы
белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме
жасау;
6.1.4.1 көркем шығармалардан
орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа
айту;
|
1
1
|
20.12
25.12
|
|
|
|
Тоқсандық жиынтық
бағалау
|
1
|
27.12
|
|
|
|
ҰМЖ-ның
бөлімдері
|
Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді
жоспардың мазмұны
|
Оқу
мақсаты
|
Cағат
саны
|
Мерзімі
|
Ескерту
|
6
«А»
|
6
«Ә»
|
6
«Б»
|
|
ІІІ тоқсан
20
сағат
|
|
|
|
|
«Мен балаң, жарық күнде
сәуле қуған...»
|
1. Сұлтанмахмұт Торайғыров
шығармашылығы.
«Алаш туы астында»
өлеңі
|
6.1.1.1 әдеби шығарманың
жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау;
6.1.2.1 әдеби
шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы
арқылы түсіндіру;
|
1
|
|
|
|
|
2. Метонимия. «Шығамын тірі
болсам адам болып»
|
6.1.4.1 көркем шығармалардан
орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа
айту;
6.2.2.1
эпикалық,поэзиялық
шығармалардағы автор бейнесін анықтау;
6.2.3.1
шығармадағы көркем
ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола,
литота, аллегория, антитеза, градация, арнау)
анықтау;
6.3.3.2 шығармадағы
кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық
құндылық тұрғысынан
талдап, әдеби эссе
жазу;
|
1
|
|
|
|
|
3.«Шәкірт
ойы»
|
6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің
заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға
беру;
6.1.4.1 көркем шығармалардан
орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа
айту;
|
1
|
|
|
|
|
4.. Көркем шығарманың
тақырыбы. Идеясы. Сайын Мұратбеков
шығармашылығы
|
6.1.1.1 әдеби
шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін
анықтау;
|
1
|
|
|
|
|
5.«Жусан иісі» шығарманың
тақырыбы, идеясы, сюжеті. (1,2)
|
6.1.2.1 әдеби шығармада
көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы
арқылы түсіндіру;
|
1
|
|
|
|
|
6.«Жусан иісі» (
3,4,5)әңгімедегі автор және кейіпкерлер
БЖБ№1
|
6.2.2.1
эпикалық,поэзиялық
шығармалардағы автор бейнесін анықтау;
6.2.3.1
шығармадағы көркем
ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола,
литота, аллегория, антитеза, градация, арнау)
анықтау;
|
1
1
|
|
|
|
|
7. «Жусан иісі». Кейіпкерлер
мінезі (6,7,8)
|
6.2.2.1
эпикалық,поэзиялық
шығармалардағы автор бейнесін анықтау;
6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің
заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға
беру;
6.1.4.1 көркем
шығармалардан орта көлемді
үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту;
|
1
1
|
|
|
|
|
8.
|
Қалыптастырушы
бағалау
|
1
|
|
|
|
|
9. Оралхан Бөкей. Типтік
образ
|
6.1.2.1 әдеби
шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы
арқылы түсіндіру;
|
1
|
|
|
|
|
10.«Тортай мінер ақ боз
ат».
Тақырыбы, идеясы. Автор
бейнесі және кейіпкер.
|
6.2.1.1
шығарма композициясындағы
белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме
жасау;
6.2.2.1
эпикалық,поэзиялық
шығармалардағы автор бейнесін анықтау;
|
1
|
|
|
|
|
11.«Тортай мінер ақ боз ат».
Шығарманың көркемдік ерекшелігі
|
6.2.2.1
эпикалық, поэзиялық
шығармалардағы автор бейнесін анықтау;
6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің
заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға
беру;
6.3.3.1 шығармадағы
кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық
құндылық тұрғысынан
талдап, әдеби эссе
жазу;
|
1
|
|
|
|
|
12.
|
Қалыптастырушы
бағалау
|
1
|
|
|
|
|
13. Қалмақан Әбдіқадыров.
«Қажымұқан» . Көркем бейне
|
6.1.1.1 әдеби
шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін
анықтау;
|
1
|
|
|
|
|
14. «Қажымұқан». Тақырыбы мен
идеясы
|
6.1.2.1 әдеби
шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы
арқылы түсіндіру;
|
1
|
|
|
|
|
15. «Қар күреген
бала»
БЖБ№2
|
6.2.2.1
эпикалық,поэзиялық
шығармалардағы автор бейнесін анықтау;
6.2.3.1
шығармадағы көркем
ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола,
литота, аллегория, антитеза, градация, арнау)
анықтау;
|
1
|
|
|
|
|
16.«Жаяу сүйреген
шана»
|
6.2.2.1
эпикалық,поэзиялық
шығармалардағы автор бейнесін анықтау;
6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің
заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға
беру;
6.3.3.1 шығармадағы
кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық
құндылық тұрғысынан
талдап, әдеби эссе
жазу;
|
1
1
|
|
|
|
|
Тоқсандық жиындық
бағалау
|
1
|
|
|
|
|
ІV
тоқсан
16
сағат
|
|
|
|
|
«Тәуелсіздік - қасиет тұнған ұлы
ұғым»
|
Лирика. Лирикалық кейіпкер.
Тәуелсіздік алғаннан кейінгі қазақ әдебиеті.Ерлан
Жүніс
|
6.1.2.1 әдеби шығармада
көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы
арқылы түсіндіру;
|
1
|
|
|
|
|
«Менің атым
Тәуелсіздік»
|
6.2.2.1
эпикалық,поэзиялық
шығармалардағы автор бейнесін анықтау;
6.2.3.1
шығармадағы көркем
ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола,
литота, аллегория, антитеза, градация, арнау)
анықтау;
|
1
1
|
|
|
|
|
|
Қалыптастырушы
бағалау
|
1
|
|
|
|
|
Асқар Алтай. Тәуелсіздік
алғаннан кейінгі көркем проза.
|
6.1.1.1 әдеби
шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін
анықтау;
|
1
|
|
|
|
|
Пейзаж.
«Прописка»
|
6.1.2.1 әдеби
шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы
арқылы түсіндіру;
|
1
|
|
|
|
|
«Прописка». Тақырыбы, идеясы.
Кейіпкер мен автор ұстанымы
|
6.2.2.1
эпикалық,поэзиялық
шығармалардағы автор бейнесін анықтау;
6.2.3.1
шығармадағы көркем
ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола,
литота, аллегория, антитеза, градация, арнау)
анықтау;
|
1
|
|
|
|
|
«Прописка». Шығарманың
көркемдік әлемі
БЖБ№1
|
6.3.3.1 шығармадағы
кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық
құндылық тұрғысынан
талдап, әдеби эссе
жазу;
|
1
|
|
|
|
|
|
Қалыптастырушы
бағалау
|
1
|
|
|
|
|
Раул Ғамзатов «Ана
тілі»
|
6.1.1.1 әдеби шығарманың
жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау;
6.1.4.1 көркем
шығармалардан орта көлемді
үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту;
|
1
|
|
|
|
|
«Ана тілі» тақырыбы, идеясы,
көркемдік ерекшелігі
|
6.1.2.1 әдеби шығармада
көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы
арқылы түсіндіру;
6.2.3.1
шығармадағы көркем
ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола,
литота, аллегория, антитеза, градация, арнау)
анықтау;
|
1
1
|
|
|
|
|
«Менің Дағыстаным». Шығарманың
тақырыбы, идеясы
|
6.1.2.1 әдеби шығармада
көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы
арқылы түсіндіру;
|
1
|
|
|
|
|
Тіл
құдіреті
БЖБ№2
|
6.2.1.1
шығарма композициясындағы
белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме
жасау;
|
1
|
|
|
|
|
Шығармадағы автор толғанысы.
«Сөз», «Менің ұлым авар анасы үйреткен тілді ұмытуға тиіс
емес»
|
6.2.2.1
эпикалық,поэзиялық
шығармалардағы автор бейнесін анықтау;
6.3.3.1 шығармадағы
кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық
құндылық тұрғысынан
талдап, әдеби эссе
жазу;
|
1
|
|
|
|
|
Тоқсандық жиынтық
бағалау
|
1
|
|
|
|
|
|