Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Күнтізбелік жоспар 7 сынып әдебиет
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша
күнтізбелік-тақырыптық жоспар
7-сынып
жылына 68 с, аптасына 2 c
.
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері |
Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны |
Оқу мақсаты |
Cағат саны |
Мерзімі |
1 тоқсан 16 сағат |
|
|||
1. Көне күндерден жеткен жәдігерлер |
1.Лиро-эпостық жырлар.«Қыз Жібек» жыры |
7.1.1.1.Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. |
1 |
5.09.2019ж |
2.Жадымда жыр боп жатталды |
7.1.3.1 Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау |
1 |
6.09.2019ж |
|
3.Атадан қалған асыл сөз |
7.2.1.1.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстырады. |
1 |
12.09.2019ж |
|
4.«Жібектің жайын сұрасаң» |
7.2.3.1 Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысына талдау жасау |
1 |
13.09.2019ж |
|
5.«Сұлу Жібек бар ма екен?» |
7.2.4.1.Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу |
1 |
19.09.2019ж |
|
6.«Ғашықтық жөні бір бөлек» |
7. Б/С1.Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру (оқу мақсатының күрделілігіне байланысты жырдың тарихи құндылығына ғана баға беріледі.). |
1 |
20.09.2019ж |
|
7.Қазақ халқының даналығы көрініс тапқан жыр |
7.3.4.1.Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу |
1 |
26.09.2019ж |
|
8.Орхон-Енисей ескерткіштері. «Күлтегін» жыры |
7.1.2.1.Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау |
1 |
27.09.2019ж |
|
9.«Күлтегін» жазба ескерткіші ЖБ №1 |
7.2.1.1. Эпизодтар мен бейнелерді салыстыру (7.А/И1). |
1 |
3.10.2019ж |
|
10.Ғажайып туынды – «Күлтегін» |
7.2.4.1Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу |
1 |
4.10.2019ж |
|
11.Мәңгілік ел – мәңгілік мұрат! |
7.3.1.1.кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру |
1 |
10.10.2019ж |
|
12.Жиембет жырау. «Еңсегей бойлы ер Есім» толғауы |
7.1.3.1Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау. |
1 |
11.10.2019ж |
|
13.«Әмірің қатты Есім хан...» ЖБ №2 |
7.1.3.1 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. |
1 |
17.10.2019ж |
|
14.Қазтуған жыраудың «Туған жермен қоштасу» толғауы |
7.1.4.1.Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту 7.2.3.1.Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау |
1 |
18.10.2019ж |
|
15.Тоқсандық жиынтық бағалау |
7.1.1.1;7.1.2.1;7.2.2.1;7.2.3.1. 7.2.4.1;7.3.1.1 |
1 |
24.10.2019ж |
|
16.«Жиембет пен Қазтуған, Жыраулардан сөз туған» |
7.3.4.1.Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу |
1 |
25.10.2019ж |
|
ІІ тоқсан 16 сағат |
|
|||
2. Толғауы тоқсан қызыл тіл |
1.Шортанбай Қанайұлының «Зар заман» толғауы |
7.1.1.1Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. |
1 |
7.11.2019ж |
2.«Мына заман, қай заман?» |
7.1.3.1.Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау. |
1 |
8.11.2019ж |
|
3.«Зар заман» толғауы – дәуір шындығы |
7.2.2.1Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау . |
1 |
14.11.2019ж |
|
4.Шортанбай Қанайұлы «Зар заман» өлеңі |
7.2.3.1.Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау |
1 |
15.11.2019ж |
|
5.«Зар заман – тар заман» ЖБ№1 |
7.3.2.1. Әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру . |
1 |
21.11.2019ж |
|
6.Шортанбай мен Мұрат жырларының үндестігі |
7.3.3.1.Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу . |
1 |
22.11.2019ж |
|
7.«Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы» |
7.1.2.1.Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау. |
1 |
28.11.2019ж |
|
8.Сөздің пірі – Сүйінбай |
7.1.4.1Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін (айтыскер) ашып, үзінділерді жатқа айту. |
1 |
29.11.2019ж |
|
9.Айтыстың ақиығы |
7.2.1.1.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру . |
1 |
5.12.2019ж |
|
10.Cүйінбай – достық дәнекері |
7.2.2.1.Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы ақын тұлғасын ашу. |
1 |
6.12.2019ж |
|
11.Сөз бастаған хас жүйрік ЖБ№2 |
7.2.3.1 шығармадағы
көркемдегіш |
1 |
12.12.2019ж |
|
12.Жыр тұлпары – Сүйінбай |
7.2.4.1.Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу. |
1 |
13.12.2019ж |
|
13.Ж.Жабаевтың «Зілді бұйрық» өлеңі. |
7.Т/Ж1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау |
1 |
19.12.2019ж |
|
14.«Зілді бұйрық» өлеңінің тарихи маңызы |
7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу. |
1 |
20.12.2019ж |
|
15.Тоқсандық жиынтық бағалау |
7.1.1.1;7.2.2.1;7.2.3.1;7.2.4.1; 7.3.1.1 |
1 |
26.12.2019ж |
|
16.Азаттық үшін күрес |
7.3.3.1.Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу |
1 |
27.12.2019ж |
«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша
күнтізбелік-тақырыптық жоспар
7-сынып
жылына 68 с, аптасына 2 c.
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері |
Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны |
Оқу мақсаттары |
Сағат |
Мерзімі |
3-тоқсан 22 сағат |
|
|||
Балалар мен үлкендер |
1..М.Жұмабаевтың өмірі шығар машылығы |
7.1.1.1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау; |
1 |
9.01.2020ж |
2.М Жұмабаев "Батыр Баян" поэмасы, тақырыбы |
7Т/Ж 2 Әдеби шыгармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау |
1 |
10.01.2020ж |
|
3. М Жұмабаев "Батыр Баян" поэмасы |
7.А/И1.Шығырмадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру 7.А/И4. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу |
1 |
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |