Материалдар / Күнтізбелік тақырыптық жоспар 5-7 сынып "Көркем еңбек"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Күнтізбелік тақырыптық жоспар 5-7 сынып "Көркем еңбек"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша 5-7 сыныпқа арналған "Көркем еңбек" пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар. 5-7 сыныптың технология пәні мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
18005
481 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Түсінік хат

5-7-сыныпқа арналған «Көркем еңбек» пәнінен жаңартылған мазмұндағы оқу бағдарламасы оқу мақсаттары жүйесі арқылы ұзақ мерзімді жоспарына сәйкес жүзеге асырылады.Оқу бағдарламасының мақсаты өнер және еңбек технологиясы саласында функционалды сауаттылықты қалыптастыру, шындыққа шығармашылықпен қарайтын тұлға дамыту. «Көркем еңбек» оқу пәнінің бағдарламасы: - қоршаған ортада өнер, дизайн мен технология туралы түсінік пен білімді дамытуға; - Қазақстан және әлем халықтарының көркем-мәдениет мұрасын оқып үйренуге; - өнер мен дизайнның көркем тәсілдері арқылы шығармашылық идеяларды, технологиялық дағдыларды дамытуға;- зерттеу, жасау, талдау, нысандарды көркем түрлендіру үдерісінде оқушылардың шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамытуға; - оқу қызметінің барлық түрлерінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды пайдалану арқылы тәжірибе алуға (зерттеу, идеялардың шығармашылықпен іске асыру, жұмыстардың таныстырылымы); - жұмыс нәтижесі үшін түрлі ақпарат көздері мен ресурстарының маңыздылығын түсіне отырып, зерттеу мен пайдалануға; - эстетикалық, еңбекке баулу, экономикалық, экологиялық, патриоттық тәрбиелеу мен рухани-өнегелік құндылықтарын қалыптастыруға; - уақыт, материалдың қасиеті мен басқа да факторлардың әсерін анықтап және оны ескере отырып қызметін өз бетінше жоспарлай алуға; - оқу мақсаттарына жетуде бірігіп жұмыс істеуді ұйымдастыру (жеке, жұптық және топтық жұмыс) бойынша тәжірибе жинауға бағытталған.Жалпы негізгі білім беру жүйесіндегі «Көркем еңбек» пәнінің ерекшелігі әртүрлі өнер түрлерін зерделеу, идеяларын өнер тәсілдері арқылы көрсету, әмбебап (тұрмыстық) және арнайы (пәндік) білімдер мен икемділікті, материалдар мен нысандарды түрлендіру және көркем өңдеу дағдыларын, үй шаруашылығын жүргізу, технологиялар мен техниканы қолдану машықтарын иелену болып табылады.«Көркем еңбек» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі:
  • 5-сыныпта – аптасына 2 сағатты, оқу жылында 68 сағатты;
  • 7-сыныпта – аптасына 1 сағатты, оқу жылында 34 сағатты құрайды.
Оқу бағдарламасының мазмұны материалдарды 5 ортақ білім беру бағыттары арқылы оқып-үйренуді қарастырады: - Визуалды өнер; - Сәндік-қолданбалы шығармашылық; - Дизайн және технология; - Үй мәдениеті; - Тамақтану мәдениеті. «Визуалды өнер» мен «Сәндік-қолданбалы шығармашылық» бөлімдерінің тақырыптары ер балалар мен қыз балалар үшін бірдей.«Визуалды өнер» бөлімінің мазмұны: - классикалық және заманауи өнер; - қазақстандық суретшілердің шығармашылы; - бейнелеу өнері жанрлары мен түрлері; - сандық өнер (фотосурет, анимация, медиа құралдар); - бейнелеу (визуалды) өнерінің көркем тәсілдері; - көркемдік материалдар және техникалармен эксперименттеу бөлімдерін қамтиды.«Сәндік-қолданбалы шығармашылық» бөлімінің мазмұны: - сәндік-қолданбалы өнер ерекшеліктері мен негізгі пішіндері, Қазақстанның және басқа елдердің сәндік-қолданбалы өнері; - сәндік-қолданбалы өнер материалдары, технологиялары мен құралдары; Ұлттық ою-өрнек; Ішкі көріністі сәнді безендіру қарастырады. «Дизайн және технология» (ер балалар) бөлімінің мазмұны: - негізгі конструкциялық, табиғи, жасанды және дәстүрлі емес материалдарды; - материалдарды өңдеу құралдары мен жабдықтарын; - материалдарды әртүрлі тәсілдермен өңдеуді; - әртүрлі материалдардан бұйым дизайнын; - ұлттық тұрмыстық заттарды дайындау технологиясын; - қазақстандық және әлемдік сәулет ескерткіштерін; - макеттеуді; - ішкі көрініс дизайнын; - робототехника, көлік құралдарын модельдеуді қамтиды. «Дизайн және технология» (қыз балалар) бөлімінің мазмұны: - негізгі тоқыма, табиғи, жасанды және дәстүрлі емес материалдарды;- тоқыма материалдарын өңдеу құралдары мен жабдықтарын; - тоқыма материалдарын әртүрлі тәсілдермен өңдеуді; - тоқыма материалдарынан бұйым дизайнын; - сән индустриясын, стиль және образ, ұлттық киім элементтерін дайындау технолоиясын қамтиды.«Үй мәдениеті» бөлімінің мазмұны (ер балалар): - тұрғын үйдің экологиясын; - өсімдік шаруашылығы, сәндік өсімдіктер шаруашылығы, ландшафтты дизайн негіздерін; - электр қуатының көздері туралы жалпы мәліметтерді, тұрмыстық техника және электр құралдарын қолдану мен жөндеуді; - тұрмыстық жөндеу жұмыстарын, ішкі көріністі ұйымдастыру мен жоспарлауды қамтиды. «Үй мәдениеті» бөлімінің мазмұны (қыз балалар): - жеке гигиенаны, тұрғын үй экологиясын; - өсімдік шаруашылығы, сәндік өсімдіктер шаруашылығы, ландшафтты дизайн негіздерін; - киім күтімі мен ұзақ мерзімді сақтауды қамтиды.«Тамақтану мәдениеті» бөлімінің мазмұны: - дұрыс тамақтану негізін; - дастарқан басында өзін-өзі дұрыс ұстау ережелерін, дастарқанды жабдықтауды; - тағам әзірлеу технологиясын; Әлем халықтарының тағамдарын қамтиды.Жалпы негізгі білім беру жүйесіндегі «Көркем еңбек» пәнінің ерекшелігі әртүрлі өнер түрлерін зерделеу, идеяларын өнер тәсілдері арқылы көрсету, әмбебап (тұрмыстық) және арнайы (пәндік) білімдер мен икемділікті, материалдар мен нысандарды түрлендіру және көркем өңдеу дағдыларын, үй шаруашылығын жүргізу, технологиялар мен техниканы қолдану машықтарын иелену болып табылады.Ұзақ мерзімді және орта мерзімді жоспарларда ұсынылатын әрекет түрлері, «Өнер» білім саласы бойынша тақырыптар бейнелеу өнері мен көркем еңбек компоненттерінің мәнмәтінінде оқылатындай етіп құрылған.Оқу жоспарының мазмұнына сызу және компьютерлік графика мен АКТ, сызулар құру үшін технологиялық құжаттар орындау дағдыларын дамытумен байланысты оқу мақсаттарына жетуге бағытталған әрекет түрлері қосылған.



Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдеріТақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұныОқу мақсаттары. Білім алушылар білуге тиісті Сағат саныУақыты
1-тоқсан (8 сағат)



Визуалды өнер1. Суретші қолындағы микрасқоп



2.Фотосуретші қолындағы микраскоп
7.1.1.1-Қоршаған орта элементтерінің визуалды сипаттамасын (композиция, түс, пішін, фактура, пропорция) өзінше түсіндіру2





7.2.1.1-Күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін, өнер құралдары мен әртүрлі техникада таңдалған қасиеттері мен тәсілдерін визуалды элементтерді таңдау және негізделген түрде анықтау





3. Бейнелеу өнеріндегі заманауи бағыттары (поп арт, инсталляция). Өздігінен ізденіс зерттеулері7.3.2.1-Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талқылау және бағалау1





7.3.3.1-Пәндік терминологияны пайдалана отырып, басқалардың (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) және өз жұмыстарындағы әдіс- тәсілдері мен техникаларды талқылау және бағалау





4. Қазақстанның заманауи суретшілері7.1.2.1-Тарихи және мәдени шығу тегі әртүрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін өз бетінше зерделеу және сипаттау1





7.1.3.1-Шығармашылық жұмыста идеяларын іске асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану арқылы)





5. Поп-арт стиліндегі Қазақстан образы.6-7-8. Шығармашылықты бастаймын. Комикстер

7.1.6.4 -Шығармашылық жұмыстар жасау үшін әр түрлі (заманауи) технологиялар мен өнер материалдарын анықтау, таңдау және біріктіру7.1.6.2-Бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды білу, оларды өңдеу, пайдалану және үйлестірудің тиімді жолдарын (немесе әдістерін) анықтау4





7.2.1.1-Күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін, өнер құралдары мен әртүрлі техникада таңдалған қасиеттері мен тәсілдерін визуалды элементтерді таңдау және негізделген түрде анықтау













2-тоқсан (8 сағат)





1.Жұмысты қорғау және көрме ұйымдастыру7.3.1.1-Ауқымды аудитория алдында дайын болған өз жұмыстарын таныстыру (көрме, сән көрсетілімі)1

Сәндік-қолданбалы өнер

2-3.Пирография өнерімен танысу. Көркемдеп күйдіру техникасы мен тәсілдері 7.1.2.1-Тарихи және мәдени шығу тегі әртүрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін өз бетінше зерделеу және сипаттау2



4-5.Нобай орындау. Материалдарды таңдау және дайындау 7.1.5.2-Бұйым жасауда әртүрлі графикалық құралдарды қолдана отырып (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолданып), нобайлар, графикалық және технологиялық құжаттар дайындау2





7.1.6.4- Шығармашылық жұмыстар жасау үшін әртүрлі (заманауи) технологиялар мен өнер материалдарын анықтау, таңдау және біріктіру





6-7.Бұйымды көркемдеп күйдіру. Безендіру 7.2.3.1-Бұйымдардың функционалдық және эстетикалық сапасын арттыру үшін материалдарды механикалық өңдеу және бұйымды безендіру 7.2.3.4-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану

2





7.2.6.1-Техника қауіпсіздігін қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану







8.Жұмысты қорғау және көрме ұйымдастыру7.3.1.1-Ауқымды аудитория алдында дайын болған өз жұмыстарын таныстыру (көрме, сән көрсетілімі)

1

3 тоқсан (10 сағат)



Дизайн және технология 1.Ағашты механикалық өңдеуге арналған құрал-жабдықтар7.2.2.1-Заманауи технологиялық машиналардың құрылысына және жұмыс барысына сипаттама бере отырып, конструкциялық, табиғи және жасанды материалдарды өңдеу операцияларын орындайды 1



2-3.Ағашты механикалық өңдеу барысындағы жұмысты ұйымдастыру7.2.6.2 -Заманауи технологиялық машиналармен қауіпсіз жұмыс жасау жолдарын білу және түсіндіру2





7.1.6.1-Жобаланатын нысанды дайындау барысында конструкциялық, табиғи және жасанды материалдардың физикалық, технологиялық және механикалық қасиеттерін анықтау және салыстыру





4.Ағаштан жасалған бұйымды өңдеу. Бұйымның дизайны. 7.1.5.1-Функционалды (техникалық) және эстетикалық талаптарға сай, дизайн дайындау бойынша тапсырмаларды орындау

7.1.5.2-Графиканың түрлі тәсілдерін қолдана отырып (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолданып), бұйым жасауда эскиздер, графикалық және технологиялық құжаттар дайындау
1



5.Материалды таңдау және дайындау7.1.4.1-Алған білімдері мен тәжірибелерін қолдана болашақ іс-әрекеттерін анықтау және шығармашылық қызметін жоспарлау

7.1.4.2 -Бұйымның өзіндік құны мен материалдық шығындарын анықтау
1



6,7.8.Бұйымды жасау. Материалдар мен бөлшектерді механикалық өңдеу. 7.2.3.1-Бұйымдардың функционалдық және эстетикалық сапасын арттыру үшін материалдарды механикалық өңдеу және бұйымды безендіру 7.2.3.2-Технологиялық құжаттар бойынша реттілікті және дәлдікті сақтай отырып, күрделі бұйымдарды жасау3



9.Бұйымды безендіру7.3.4.1-Өзінің және өзгелердің жұмыстарын жетілдіру және адаптациялауда қолданылған идеяларды салыстыруда негізделген сыни ұсыныстар жасау1



10.Көрме ұйымдастыру7.3.1.1-Ауқымды аудитория алдында дайын болған өз жұмыстарын таныстыру (көрме, сән көрсетілімі)1

4-тоқсан (8 сағат)



Үй мәдениеті 1-2.Ауыл шаруашылық өндірістегі заманауи техникалар мен жабдықтар7.2.5.1-Ауыл шаруашылығындағы жабдықтарды және заманауи техникаларды сипаттау, жіктеу және бағалау 2





7.1.3.1 – шығармашылық жұмыста идеяларын іске асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану арқылы)





3-4.Тұрмыстық құрал-жабдықтар мен электроарматураны жөндеу7.2.5.2-Электротехникалық арматуралардың және тұрмыстық құралдардың қарапайым жөндеу жұмыстарын жүргізу7.2.5.3 -Электр тізбектеріндегі ақауларды табу7.2.5.4- Есептеулер орындау үшін арнайы бақылау-өлшеу құралдарын таңдау және қолдану

2





5,6.7.8.Үй экологиясы.Үйдегі микроклимат7.1.3.1-Шығармашылық жұмыста идеяларын іске асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану арқылы)7.2.5.5 -Интерьерді ұйымдастыру бойынша тәжірбиелік жұмыстар орындау барысында жарықтандыруға (табиғи және жасанды), желдеткіш және жылу жүйесіне қойылатын нормаларды сақтау және қарастыру7.3.1.1-Ауқымды аудитория алдында дайын болған өз жұмыстарын таныстыру (көрме, сән көрсетілімі)4



5 сынып
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдеріТақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұныОқу мақсаттары. Білім алушылар білуге тиісті Сағат саныУақыты
1-тоқсан (16 сағат)



Визуалды өнерБейнелеу өнеріндегі көркем құралдары.. Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары5.1.2.1-Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу1





5.1.3.1 -Шығармашылық идеяларды зерттеу мен дамыту үшін ақпарат көздерімен жұмыс істеу (ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану арқылы)





Классикалық өнердің үздік туындылары. Қазақстандық суретшілердің шығармашылығы5.3.2.1-Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарында берілген идеялар мен тақырыптарды сипаттау1





5.3.3.1-Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы қолданылған әдіс-тәсілдерді (техникасы) сипаттау





Натюрморт өнері. 5.1.5.2-Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау1



Ұлттық сәндік натюрморт5.1.6.4-Таңдаған тәсілдерінің қасиеттерін ескере отырып, көркемөнер материалдарын, техникаларын пайдалану және эксперимент жүргізу2





5.2.3.3- Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану







Пейзаж. Табиғатпен үйлесім. Әуе перспективасы5.1.1.1-Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік)3





5.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану





Индустриалды пейзаж. Қала пейзажы. Сызықтық перспектива5.1.1.1-Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік)3





5.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану





Пластикалық пішіндер өнері. Мүсін өнері 5.1.1.1-Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік)2





5.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану







5.3.3.1-Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы қолданылған әдіс-тәсілдерді (техникасы) сипаттау





Шығармашылық жұмыс.



5.1.5.2-Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау3





5.1.6.4 -Таңдаған тәсілдерінің қасиеттерін ескере отырып, көркемөнер материалдарын, техникаларын пайдалану және эксперимент жүргізу







5.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану.













2-тоқсан (16 сағат)





Шығармашылық жұмыс.

5.1.5.2-Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау1



Көрме ұйымдастыру5.3.1.1-Бүкіл сыныпқа дайын жұмысты таныстыру (көрме)1

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!