Бөлімдері
|
Тақырыптар
|
Сағат
саны
|
Оқу
мақсаттары
|
мерзімі
|
ескертулер
|
|
1-тоқсан (9 с.)
|
|
|
|
1А
бөлімі
– Терімшілер-аңшылардан бастап
жер иеленушілер мен мал өсірушілерге дейін
|
Алғашқы адам қалай пайда
болды
|
1
|
5.1.1.1 – түрлі теориялар
негізінде адамның пайда болуын
түсіндіру;
5.1.1.2 – адамдар тобыры, ру, қауым, тайпа
секілді алғашқы бірлестік формаларын және олардың ұқсастықтары мен
айырмашылықтарын түсіндіру
|
|
|
|
Неліктен ежелгі
адамдар Ласко үңгірінің қабырғаларына сурет
салған
|
1
|
5.2.2.1– ежелгі адамдардың тұрмыс салтын
сипаттау үшін «алғашқы қауымдық өнер» ұғымын
пайдалану;
5.2.1.2 – тотемизм, анимизм,
фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді
білу
|
|
|
|
Неліктен адамдар
егіншілік және мал шаруашылығымен айналыса
бастады
|
1
|
5.4.1.1 – кәсіп және
шаруашылық түрлерін (терімшілік, аңшылық, балық аулау, егіншілік,
мал шаруашылығы, металл өңдеу, айырбас сауда)
сипаттау;
5.4.1.2 – «неолиттік төңкеріс»
ұғымын түсіндіру, оның мәнін ашу;
5.4.2.1– экономикалық
ілгерілеуді түсіну үшін шаруашылықтың иемденуші және өндіруші
түрлерін салыстыру
|
|
|
|
1 В
бөлімі
–
Өзен алқаптары
өркениеттері
|
Неліктен ежелгі өркениеттер
өзен алқаптарында дамыды
|
1
|
5.4.1.3 – ежелгі
өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау
|
|
|
|
Өзен алқаптарындағы
өркениеттер туралы қалай біле аламыз
|
1
|
5.4.1.3 – ежелгі
өркениеттердің шаруашылық жүйесін
сипаттау;
5.2.2.3 – ежелгі дүниенің
өнеріне сипаттама беру
|
|
|
|
1 С
бөлімі
–
Ежелгі Египет
тарихы
|
Неліктен Египет «Қара жер» деп
аталған
|
1
|
5.2.4.2 – ғылымдардың
(арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына
шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын
сипаттау;
5.4.1.3 – ежелгі
өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау
|
|
|
|
Ежелгі Египет
пирамидалары қалай салынғаны туралы қайдан
білеміз
|
1
|
5.2.1.2 – тотемизм, анимизм,
фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді
білу;
5.2.2.2 – Ежелгі Египет ғибадатханалары мен
пирамидаларын сипаттау
5.1.2.1 ежелгі қоғамның
әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау
|
|
|
|
Пунт жеріне перғауын
Хатшепсут кемелерін не үшін жіберді
|
1
|
5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік
ұйымдасуын сипаттау;
5.4.1.3 – ежелгі
өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау
|
|
|
|
Ежелгі Египет тұрғындарының
өмірі туралы Тутанхамон мазары қандай сыр
шертеді
|
1
|
5.2.1.2 – тотемизм, анимизм,
фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді
білу;
5.2.2.2 – Ежелгі Египет ғибадатхана ларымен
пирамидаларын сипаттау;
5.1.2.1 ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын
сипаттау
|
|
|
|
2-тоқсан (8 с.)
|
|
|
|
2 А
бөлімі
–
Қос дөңгелекті арбалар және
империялар
|
Қос дөңгелекті арбаның пайда
болуы әлемді қалай
өзгертті
|
1
|
5.3.2.1 – ежелгі заман
тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя»
ұғымын білу және пайдалану;
5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар
мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай
өзгергерткенін талдау
|
|
|
|
Хаммурапи патша Вавилонды
қалай қуатты империяға айналдырды
|
1
|
5.3.2.1 – ежелгі заман
тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя»
ұғымын білу және пайдалану;
5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар
мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай
өзгергерткенін талдау
|
|
|
|
Таяу және Орта
Шығыстағы ежелгі империялар неліктен қуатты
болды
|
1
|
5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар
мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай
өзгергерткенін талдау;
5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік
ұйымдасуын сипаттау;
5.4.1.3 – ежелгі
өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау
|
|
|
|
Орта Азия
империялары Таяу және Орта Шығыс империялары сияқты қуатты болды
ма
|
1
|
5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар
мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай
өзгергерткенін талдау;
5.3.1.1 - ежелгі мемлекеттердің саяси
құрылымының ерекшеліктерін сипаттау
5.4.1.3 – ежелгі
өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау
|
|
|
|
2 В
бөлімі
–
Ежелгі Үндістан: буддизмнің
гүлденуі мен индуизмнің триумфі
|
Ежелгі Мохенджо-Даро қаласы
қалай жойылып кетті
|
1
|
5.4.1.3 – ежелгі
өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау
5.2.2.3 – ежелгі дүниенің
өнеріне сипаттама беру
|
|
|
|
Император Ашока буддизмді қабылдаса
да,
неліктен индуизм басым болып қала
берді
|
1
|
5.1.2.3 – қоғамның әлеуметтік
құрылымын түсіндіру үшін «касталық жүйе» ұғымын
қолдану;
5.2.1.3 – ежелгі қоғамның
дамуына діндердің ықпалын сипаттау
|
|
|
|
Үндістанның Тынық
мұхит пен Жерорта теңізі аралығындағы сауда орталығы ретіндегі рөлі
қаншалықты маңызды болды
|
1
|
5.4.1.3 – ежелгі
өркениеттердің шаруашылық жүйесін
сипаттау;
5.2.4.2 – ғылымдардың
(арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына
шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын
сипаттау
|
|
|
|
Ежелгі Үндістанда
ғылыми білімдер қаншалықты дамыды
|
1
|
5.2.4.2 – ғылымдардың
(арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына
шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын
анықтау
|
|
|
|
3-тоқсан (10 с.)
|
|
|
|
3 А
бөлімі
–
Ежелгі
Қытай
|
Ежелгі Қытайдың ойшылдары нені
үйретті
|
1
|
5.2.3.1 – ежелгі философтардың көзқарастарына
қарапайым түсіндірме беру
|
|
|
|
Терракот әскері
Ежелгі Қытай туралы қандай ақпарат береді
|
1
|
5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің
саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау
|
|
|
|
Ежелгі қытайлықтар
ғылыми білімдерін қалай пайдаланды
|
1
|
5.2.4.2 – ғылымдардың
(арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына
шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын
сипаттау
|
|
|
|
3 В
бөлімі
–
Ежелгі Грекия
|
Крит-микендік мәдениет
туралы мифтер
не
айтады
|
1
|
5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне
сипаттама беру
|
|
|
|
Ежелгі афиндықтар қаншалықты
еркін болды
|
1
|
5.3.1.1 –
ежелгі мемлекеттердің саяси
құрылымының ерекшеліктерін сипаттау;
5.3.1.2 – Афина мемлекетінде
демократияның пайда болуын түсіндіру;
5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік
ұйымдасуын сипаттау
|
|
|
|
Ежелгі Спарта Афинадан несінем
ерекшеленді
|
1
|
5.3.1.1–
ежелгі мемлекеттердің саяси
құрылымының ерекшеліктерін сипаттау;
5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік
ұйымдасуын сипаттау
|
|
|
|
Неліктен
Александр Македонский
скифтерді бағындыра
алмады
|
1
|
5.3.2.1 – ежелгі заман
тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя»
ұғымын білу және пайдалану;
5.3.2.2 –
басқыншылық соғыстар мен
империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай
өзгергерткенін талдау;
|
|
|
|
3 С
бөлімі
–
Ежелгі Грекия мәдениеті
|
Ежелгі
Грек философтары мінсіз қоғамды
қалай елестетті
|
1
|
5.2.3.1 – ежелгі философтардың көзқарастарына
қарапайым түсіндірме беру
|
|
|
|
Ежелгі Грекия
өнерінде мифтер қандай көрініс тапқан
|
1
|
5.2.2.3 – Ежелгі дүниенің
өнеріне сипаттама беру
|
|
|
|
Ежелгі Грекияның
гимназия, лицей, академиялары нені үйретті
|
1
|
5.2.4.2 – ғылымдардың
(арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына
шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын
сипаттау;
5.2.4.1– ежелгі қоғамның
дамуындағы жазудың рөлін сипаттау;
5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік
ұйымдасуын сипаттау
|
|
|
|