Материалдар / Күнтізбелік тақырыптық жоспар "Көркем еңбек" 2 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Күнтізбелік тақырыптық жоспар "Көркем еңбек" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
2 сынып мұғалімдеріне арналған жаңартылған білім бойынша күнтізбелік жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
13624
259 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Түсінік хатБастауыш сыныптардағы жаңартылған оқу бағдарламасының ерекшелігі «Бейнелеу өнері» және «Еңбекке баулу» оқу пәндерін біріктіретін «Көркем еңбек» кіріктірілген пәнін енгізу болып табылады.«Көркем еңбек» пәні бойынша жартыжылдық соңында және оқу жылының соңында «есептелінді»/«есептелінген жоқ» бағасы сынып журналына қойылады. Оқу процесінде әр түрлі жұмыстарды орындау барысында еңбек гигиенасының және қауіпсіздік техникасының ережелерін сақтау қажет. «Көркем еңбек» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі: 2-сыныпта – аптасына 1 сағат, оқу жылында – 34 сағатты құрайды.

























БөліміТақырыптарыОқу мақсаттарыСағат

Уақыты
1Өзім туралыБірінші сыныпта адамның бет әлпеті туралы не білдің?2.1.1.1 Қоршаған ортаның кейбір ерекшеліктерін таныс бейнелер мен пішіндерді зерттеу барысында сипаттау (түс, фактура, пішін және т.б.)2.1.3.1 Әр түрлі материалдар мен техникалардың негізінде, өз идеялары мен сезімдерін шығармашылық деңгейде ұсыну1

2

Түс және сызық арқылы көңіл күйді көрсетеміз2.2.3.1 Әр түрлі тәсілдер мен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, пішінін келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру2.1.4.1 Меңгерген білімдердің негізінде жұмысты орындау барысын жоспарлау1

3

Көңіл күйі әртүрлі портрет саламыз2.1.3.2 Шығармашылық идеяларды дамыту үшін ақпарат жинау2.1.3.1 Әр түрлі материалдар мен техникалардың негізінде, өз идеялары мен сезімдерін шығармашылық деңгейде ұсыну1

4

Портреттерді әртүрлі тәсілдермен саламыз2.2.3.1 Әр түрлі тәсілдер мен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, пішінін келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру2.3.3.1 Шығармашылық жұмыстарын түсіндіру және оны жақсарту бойынша ұсыныстар беру1

5

Алуан түрлі қағаздарФотосуреттерге альбом жасаймыз2.1.1.1 Қоршаған ортаның кейбір ерекшеліктерін таныс бейнелер мен пішіндерді зерттеу барысында сипаттау (түс, фактура, пішін және т.б.)1

6Менің отбасым және достарымЖақындарыммен өткізетін мерекелер. Қазақ дастарқаны2.2.2.1 Әр түрлі әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперемент жүргізу2.2.4.1 Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану

1

7

Натюрморт жасаймыз2.2.2.1 Әр түрлі әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперемент жүргізу2

8

Салфеткаға қағаздан сақина жасаймыз2.1.2.1 Ұлттық және әлем мәдениетінің әр түрлі өнер туындыларын сипаттап, өз идеяларын дамыту үшін қолдану 2.1.3.1 Әр түрлі материалдар мен техникалардың негізінде, өз идеялары мен сезімдерін шығармашылық деңгейде ұсыну1

9

Мектепті безендіреміз2.1.2.1 Ұлттық және әлем мәдениетінің әр түрлі өнер туындыларын сипаттап, өз идеяларын дамыту үшін қолдану 2.1.3.1 Әр түрлі материалдар мен техникалардың негізінде, өз идеялары мен сезімдерін шығармашылық деңгейде ұсыну1

10

Матрицалармен таңба жасап үйренеміз2.1.3.2 Шығармашылық идеяларды дамытуға ақпарат жинау1

11

Қорап жасап, оны әшекейлейміз2.2.3.1 Әр түрлі тәсілдер мен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, пішінін келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру2

12Менің туған өлкемТуған өлке табиғатындағы жылы және суық түстер2.2.3.1 Әр түрлі тәсілдер мен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, пішінін келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру1

13

Реңк атауларыБір түстің жылы және суық реңктері2.3.3.1 Шығармашылық жұмыстарын түсіндіру және оны жақсарту бойынша ұсыныстар енгізу2.2.3.3 Сыртқы пішінін жетілдіру үшін қарапайым тәсілдерді қолданып, шығармашылық жұмысты аяқтау

2

14

Туған өлке табиғатын бейнелейміз2.1.1.1 Қоршаған ортаның кейбір ерекшеліктерін таныс бейнелер мен пішіндерді зерттеу барысында сипаттау (түс, фактура, пішін және т.б.)

1

15

«Апорт алмасы» мозаикасын жасаймыз2.2.3.1 Әр түрлі тәсілдер мен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, пішінін келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру2.2.2.1 Әр түрлі әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, тәжірибе жүргізу

1

16Дені саудың жаны сауТаза ауадағы ойын түрлері2.2.2.1 Әр түрлі әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, тәжірибе жүргізу

1

17

Графика өнерімен танысамыз2.1.1.1 Қоршаған ортаның кейбір ерекшеліктерін таныс бейнелер мен пішіндерді зерттеу барысында сипаттау (түс, фактура, пішін және т.б.)1

18

Сұлба дегеніміз не?2.2.3.2 Айқындалған тәсілдермен және материалдармен (ермексаз, қолданыстан шыққан, қағаз материалдары және т.б.) қарапайым көлемді пішіндер жасау1

19

Сұлба жасау жолдары2.1.2.1 Ұлттық және әлем мәдениетінің әр түрлі өнер туындыларын сипаттап, өз идеяларын дамыту үшін қолдану



1

20Салт -дәстүр және ауыз әдебиетіСәндік қолданбалы өнер2.3.2.1 Орындалатын материалдардың және құралдардың негізгі көркемдік мәнерін айқындау



1

21

Қазақ халқының қолөнері

2.2.3.1 Әр түрлі тәсілдер мен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, пішінін келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру

1

22

Ою-өрнектер құрастырамыз2.2.3.1 Әр түрлі тәсілдер мен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, пішінін келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру2.3.1.1 Өзінің жұмысын (нобай, бұйым және т.б. ) негізгі идеясын және үдерісін түсіндіріп таныстыру1

23

Папье-машеден әшекейлі тәрелке жасаймыз2.1.2.1 Ұлттық және әлем мәдениетінің әр түрлі өнер туындыларын сипаттап, өз идеяларын дамыту үшін қолдану 2.1.3.1 Әр түрлі материалдар мен техникалардың негізінде, өз идеялары мен сезімдерін шығармашылық деңгейде ұсыну1

24Қоршаған ортаЖануарлардың алатын орны2.2.2.1 Әр түрлі әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, тәжірибе жүргізу

1

25

Жануарларды бейнелейміз2.2.3.1 Әр түрлі тәсілдер мен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, пішінін келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру

1

26

Монотипия жасаймыз2.2.3.4 Шығармашылық жұмыстарды дайындау барысында қазақ ұлттық мәдениетінің элементтерін қолдану2.3.1.1 Өзінің жұмысын (нобай, бұйым және т.б.) негізгі идеясын және үдерісін түсіндіріп таныстыру1

27

Құстарға жемсалғыш жасаймыз2.2.3.4 Шығармашылық жұмыстарды дайындау барысында қазақ ұлттық мәдениетінің элементтерін қолдану2.3.1.1 Өзінің жұмысын (нобай, бұйым және т.б.) негізгі идеясын және үдерісін түсіндіріп таныстыру1

28СаяхатСуасты әлеміне саяхат2.1.1.1 Қоршаған ортаның кейбір ерекшеліктерін таныс бейнелер мен пішіндерді зерттеу барысында сипаттау (түс, фактура, пішін және т.б.)1

29

«Суасты әлеміне саяхат» топтық композициясын жасаймыз2.1.3.1 Әр түрлі материалдар мен техникалардың негізінде, өз идеялары мен сезімдерін шығармашылық деңгейде ұсыну2.2.2.1 Әр түрлі әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, тәжірибе жүргізу

1

30

Салпыншақ ойыншық жасаймыз2.2.3.3 Сыртқы пішінін жетілдіру үшін қарапайым тәсілде рді қолданып, шығармашылық жұмысты аяқтау2.3.3.1 Шығармашылық жұмыстарын түсіндіру және оны жақсарту бойынша идеясын ұсыну1

31

Ойыншықтарды бағалау, талдау, таныстыру2.1.3.1 Әр түрлі материалдар мен техникалардың негізінде, өз идеялары мен сезімдерін шығармашылық деңгейде ұсыну2.1.3.2 Шығармашылық идеяларды дамытуға ақпарат жинау1













Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!