№ | Бөлімі | Тақырыптары | Оқу мақсаттары | Сағат |
Уақыты |
1 | Өзім туралы | Бірінші сыныпта адамның бет әлпеті туралы не білдің? | 2.1.1.1 Қоршаған ортаның кейбір ерекшеліктерін таныс бейнелер мен пішіндерді зерттеу барысында сипаттау (түс, фактура, пішін және т.б.)2.1.3.1 Әр түрлі материалдар мен техникалардың негізінде, өз идеялары мен сезімдерін шығармашылық деңгейде ұсыну | 1 |
|
2 |
| Түс және сызық арқылы көңіл күйді көрсетеміз | 2.2.3.1 Әр түрлі тәсілдер мен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, пішінін келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру2.1.4.1 Меңгерген білімдердің негізінде жұмысты орындау барысын жоспарлау | 1 |
|
3 |
| Көңіл күйі әртүрлі портрет саламыз | 2.1.3.2 Шығармашылық идеяларды дамыту үшін ақпарат жинау2.1.3.1 Әр түрлі материалдар мен техникалардың негізінде, өз идеялары мен сезімдерін шығармашылық деңгейде ұсыну | 1 |
|
4 |
| Портреттерді әртүрлі тәсілдермен саламыз | 2.2.3.1 Әр түрлі тәсілдер мен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, пішінін келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру2.3.3.1 Шығармашылық жұмыстарын түсіндіру және оны жақсарту бойынша ұсыныстар беру | 1 |
|
5 |
| Алуан түрлі қағаздарФотосуреттерге альбом жасаймыз | 2.1.1.1 Қоршаған ортаның кейбір ерекшеліктерін таныс бейнелер мен пішіндерді зерттеу барысында сипаттау (түс, фактура, пішін және т.б.) | 1 |
|
6 | Менің отбасым және достарым | Жақындарыммен өткізетін мерекелер. Қазақ дастарқаны | 2.2.2.1 Әр түрлі әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперемент жүргізу2.2.4.1 Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану
| 1 |
|
7 |
| Натюрморт жасаймыз | 2.2.2.1 Әр түрлі әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперемент жүргізу | 2 |
|
8 |
| Салфеткаға қағаздан сақина жасаймыз | 2.1.2.1 Ұлттық және әлем мәдениетінің әр түрлі өнер туындыларын сипаттап, өз идеяларын дамыту үшін қолдану 2.1.3.1 Әр түрлі материалдар мен техникалардың негізінде, өз идеялары мен сезімдерін шығармашылық деңгейде ұсыну | 1 |
|
9 |
| Мектепті безендіреміз | 2.1.2.1 Ұлттық және әлем мәдениетінің әр түрлі өнер туындыларын сипаттап, өз идеяларын дамыту үшін қолдану 2.1.3.1 Әр түрлі материалдар мен техникалардың негізінде, өз идеялары мен сезімдерін шығармашылық деңгейде ұсыну | 1 |
|
10 |
| Матрицалармен таңба жасап үйренеміз | 2.1.3.2 Шығармашылық идеяларды дамытуға ақпарат жинау | 1 |
|
11 |
| Қорап жасап, оны әшекейлейміз | 2.2.3.1 Әр түрлі тәсілдер мен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, пішінін келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру | 2 |
|
12 | Менің туған өлкем | Туған өлке табиғатындағы жылы және суық түстер | 2.2.3.1 Әр түрлі тәсілдер мен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, пішінін келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру | 1 |
|
13 |
| Реңк атауларыБір түстің жылы және суық реңктері | 2.3.3.1 Шығармашылық жұмыстарын түсіндіру және оны жақсарту бойынша ұсыныстар енгізу2.2.3.3 Сыртқы пішінін жетілдіру үшін қарапайым тәсілдерді қолданып, шығармашылық жұмысты аяқтау
| 2 |
|
14 |
| Туған өлке табиғатын бейнелейміз | 2.1.1.1 Қоршаған ортаның кейбір ерекшеліктерін таныс бейнелер мен пішіндерді зерттеу барысында сипаттау (түс, фактура, пішін және т.б.)
| 1 |
|
15 |
| «Апорт алмасы» мозаикасын жасаймыз | 2.2.3.1 Әр түрлі тәсілдер мен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, пішінін келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру2.2.2.1 Әр түрлі әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, тәжірибе жүргізу
| 1 |
|
16 | Дені саудың жаны сау | Таза ауадағы ойын түрлері | 2.2.2.1 Әр түрлі әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, тәжірибе жүргізу
| 1 |
|
17 |
| Графика өнерімен танысамыз | 2.1.1.1 Қоршаған ортаның кейбір ерекшеліктерін таныс бейнелер мен пішіндерді зерттеу барысында сипаттау (түс, фактура, пішін және т.б.) | 1 |
|
18 |
| Сұлба дегеніміз не? | 2.2.3.2 Айқындалған тәсілдермен және материалдармен (ермексаз, қолданыстан шыққан, қағаз материалдары және т.б.) қарапайым көлемді пішіндер жасау | 1 |
|
19 |
| Сұлба жасау жолдары | 2.1.2.1 Ұлттық және әлем мәдениетінің әр түрлі өнер туындыларын сипаттап, өз идеяларын дамыту үшін қолдану
| 1 |
|
20 | Салт -дәстүр және ауыз әдебиеті | Сәндік қолданбалы өнер | 2.3.2.1 Орындалатын материалдардың және құралдардың негізгі көркемдік мәнерін айқындау
| 1 |
|
21 |
| Қазақ халқының қолөнері
| 2.2.3.1 Әр түрлі тәсілдер мен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, пішінін келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру
| 1 |
|
22 |
| Ою-өрнектер құрастырамыз | 2.2.3.1 Әр түрлі тәсілдер мен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, пішінін келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру2.3.1.1 Өзінің жұмысын (нобай, бұйым және т.б. ) негізгі идеясын және үдерісін түсіндіріп таныстыру | 1 |
|
23 |
| Папье-машеден әшекейлі тәрелке жасаймыз | 2.1.2.1 Ұлттық және әлем мәдениетінің әр түрлі өнер туындыларын сипаттап, өз идеяларын дамыту үшін қолдану 2.1.3.1 Әр түрлі материалдар мен техникалардың негізінде, өз идеялары мен сезімдерін шығармашылық деңгейде ұсыну | 1 |
|
24 | Қоршаған орта | Жануарлардың алатын орны | 2.2.2.1 Әр түрлі әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, тәжірибе жүргізу
| 1 |
|
25 |
| Жануарларды бейнелейміз | 2.2.3.1 Әр түрлі тәсілдер мен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, пішінін келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру
| 1 |
|
26 |
| Монотипия жасаймыз | 2.2.3.4 Шығармашылық жұмыстарды дайындау барысында қазақ ұлттық мәдениетінің элементтерін қолдану2.3.1.1 Өзінің жұмысын (нобай, бұйым және т.б.) негізгі идеясын және үдерісін түсіндіріп таныстыру | 1 |
|
27 |
| Құстарға жемсалғыш жасаймыз | 2.2.3.4 Шығармашылық жұмыстарды дайындау барысында қазақ ұлттық мәдениетінің элементтерін қолдану2.3.1.1 Өзінің жұмысын (нобай, бұйым және т.б.) негізгі идеясын және үдерісін түсіндіріп таныстыру | 1 |
|
28 | Саяхат | Суасты әлеміне саяхат | 2.1.1.1 Қоршаған ортаның кейбір ерекшеліктерін таныс бейнелер мен пішіндерді зерттеу барысында сипаттау (түс, фактура, пішін және т.б.) | 1 |
|
29 |
| «Суасты әлеміне саяхат» топтық композициясын жасаймыз | 2.1.3.1 Әр түрлі материалдар мен техникалардың негізінде, өз идеялары мен сезімдерін шығармашылық деңгейде ұсыну2.2.2.1 Әр түрлі әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, тәжірибе жүргізу
| 1 |
|
30 |
| Салпыншақ ойыншық жасаймыз | 2.2.3.3 Сыртқы пішінін жетілдіру үшін қарапайым тәсілде рді қолданып, шығармашылық жұмысты аяқтау2.3.3.1 Шығармашылық жұмыстарын түсіндіру және оны жақсарту бойынша идеясын ұсыну | 1 |
|
31 |
| Ойыншықтарды бағалау, талдау, таныстыру | 2.1.3.1 Әр түрлі материалдар мен техникалардың негізінде, өз идеялары мен сезімдерін шығармашылық деңгейде ұсыну2.1.3.2 Шығармашылық идеяларды дамытуға ақпарат жинау | 1 |
|