Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар "Қазақ әдебиеті" 7-сынып Т1 №399 бұйрық (қазақ сыныбы)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
7 «А» сынып
қазақ әдебиеті пәнінен жиынтық бағалау кестесі
№ |
БЖБ және ТЖБ |
Күні |
Ескерту |
ӘБ жетекшісінің Қолы |
1-тоқсан |
||||
1 |
БЖБ №1 Көнеден жеткен жәдігерлер |
21.09.2023 |
|
|
2 |
БЖБ №2 Орхон-Енисей ескерткіштері |
19.10.2023 |
|
|
3 |
ТЖБ №1 |
26.10.2023 |
|
|
2- тоқсан |
||||
1 |
БЖБ №3 Толғауы тоқсан қызыл тіл |
24.11.2023 |
|
|
2 |
БЖБ №4 Толғауы тоқсан қызыл тіл |
15.12.2023 |
|
|
3 |
ТЖБ №2 |
22.12.2023 |
|
|
3- тоқсан |
||||
1 |
БЖБ №5 Балалар мен үлкендер |
08.02.2024 |
|
|
2 |
БЖБ №6 Балалар мен үлкендер |
07.03.2024 |
|
|
3 |
ТЖБ №3 |
14.03.2024 |
|
|
4- тоқсан |
||||
1 |
БЖБ №7 Ұрпақ тәрбиесі |
19.04.2024 |
|
|
2 |
БЖБ № 8 Ұрпақ тәрбиесі |
16.05.2024 |
|
|
3 |
ТЖБ №4 |
23.05.2024 |
|
|
Түсінік хат
7 «А» сынып
«Қазақ әдебиеті»
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар:
Үлгілік оқу жоспарлары: ҚР Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығымен бекітілген «бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары», ҚР Оқу-ағарту министрінің 12.08.2022 ж №365 бұйрықтарымен енгізілген өзгерістермен.
Стандарт: «мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» (ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы, 23.09.2022 ж. № 406 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен).
Үлгілік оқу бағдарламасы: «жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары мен факультативтер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» ҚР Оқу-ағарту министрінің 16.09.2022ж. №399 бұйрығы 21.11.2022 ж. № 467 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен.
Әдістемелік нұсқау хат:2023-2024 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында ғылым негіздерін оқытудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хатына сәйкес әзірленген.
«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі:
7-сынып – аптасына 2 сағат, оқу жылында – 68 сағат;
7-сыныпқа арналған «Қазақ әдебиеті» пәнінің базалық білім мазмұны:
1) түсіну және жауап беру:
әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау, әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау, кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау, көркем шығармадағы кейіпкер бейнесі, үзінділерді жатқа айту;
өңірде шығатын газет-журналдарды білу, энциклопедия ұғымын түсіну;
2) анализ және интерпретация:
шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру, эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесі, шығармадағы көркемдегіш құралдар: символ, синекдоха, эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ қолданысы, шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу;
туған өлке туралы, шындық көзқарас тұрғысынан адамдар туралы мақалалар мен очерктердің ақпараттылығы, мазмұнының тереңдігі, эмоционалдық әсері тұрғысынан талдау, энциклопедияға қажетті материалдарды іріктей білу, өлкетанудың бағыттарын анықтау, өлкетанудың бағыттары бойынша электрондық энциклопедия құрастырудың ұжымдық жұмысына қатысу;
3) бағалау және салыстыру:
кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемесі, тарихи және көркемдік құндылығын, әдеби жанр түрлерінің даму барысы, жаңашылдығы, шығарманы ұлттық құндылығы, әдеби эссе жазу, әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы сыни шолу жазу.
«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша жиынтық бағалау рәсімдерінің саны
Оқу пәнінен әр тоқсан сайын бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау (БЖБ) рәсімінің нақты санын және әр тоқсан сайын 1 рет тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ) өткізу қарастырылған. Төменде оқу пәнінен бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау (БЖБ) рәсімдерінің нақты саны көрсетілген.
Сынып |
Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау рәсімдерінің саны |
|||
1-тоқсан |
2-тоқсан |
3-тоқсан |
4-тоқсан |
|
|
|
|
|
|
7-сынып |
2 |
2 |
2 |
2 |
«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша
күнтізбелік-тақырыптық жоспар
7-сынып
Жылына 68 сағат, аптасына 2 cағат.
І тоқсан (17 сағат) |
||||||||
р/с |
Бөлім/ тақырыптар |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат |
Мерзімі |
Ескерту |
||
1 |
1-бөлім: Көнеден жеткен жәдігерлер |
Сөз басы. Көне күндерден жеткен жәдігерлер. |
7. 1. 1. 1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау; |
1 |
01.09 |
|
||
2 |
"Қыз Жібек" жыры |
«Қыз Жібек». Кіріспе. Төлегеннің жар іздеуге аттану. Төлегеннің Шекті еліне келіп, Қаршығамен кездесуі. |
7. 1. 1. 1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау |
1 |
07.09 |
|||
3 |
|
3.Төлегеннің Шекті елінің қыздарын көруі. Қыз Жібек пен Төлегеннің алғашқы кездесуі. Қыз Жібектің түс көруі |
7. 1. 2. 1 әдеби
шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау; |
1 |
08.09 |
|||
4 |
|
Базарбайдың теріс батасы.Төлеген мен Бекежан. Бекежан мен Қыз Жібек |
7. 1. 3. 1 көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау; 7. 2. 4. 1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу |
1 |
14.09 |
|||
5 |
|
Сансызбайдың Төлегенді іздеп шығуы. Сансызбай мен Жібектің кездесуі. Сансызбай мен Хореннің кездесуі. |
7. 1. 4. 1 көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту
7. 2. 1. 1 шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді
салғастыру; |
1 |
15.09 |
|||
6 |
Троп түрлері. Жырдағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдау. БЖБ №1 |
7. 2. 3. 1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау; 7. 3. 1. 1 кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру; |
1 |
21.09 |
|
|||
7 |
Орхон-Енисей ескерткіштері |
Орхан-Енисей ескерткіштері. «Күлтегін» жыры. |
7. 1. 1. 1 әдеби шығарма
сюжетінің құрамдас бөлшектерін
талдау; |
1 |
22.09 |
|
||
8 |
"Күлтегін" жыры |
Бірінші жыр (1-2) Ел тәуелсіздігі үшін күрескен батырлар |
7. 1. 4. 1 көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту; 7. 2. 4. 1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу |
1 |
28.09 |
|
||
9 |
Бірінші жыр (3-6) «Күлтегін» жазба ескерткіші |
7. 1. 4. 1 көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту 7. 2. 3. 1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау; |
1 |
29.09 |
||||
10 |
|
Бірінші жыр (7-9) Ғажайып туынды – «Күлтегін» |
7. 3. 4. 1 әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу |
1 |
05.10 |
|||