Материалдар / квадрат теңдеу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

квадрат теңдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қаңтар 2018
423
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Кембридждік оқыту әдіс тәсілдерін қолданғалы бері әр сабақты қызықты етіп өткізу мүмкіндігі туғандай. Оқулықтарды парақтаған сайын әр сабақтың құрылымын да өзгертіп отыруға қызықтым. Соның бірін осы сабаққа қолдануға бел будым және маған ұнады. Интербелсенді сабақтар ұйымдастыруда Дэвид Колбтың идеялары бойынша сабақ құрылымын қолдандым. Бұл сабақ құрылымы 3 кезеңнен тұрады.

  1. кезең . Мотивация және жаңа тақырыпты жариялау, өткен сабақты бекіту (қайталау ) -30%

  2. кезең . Жаңа материалды меңгеру -50%

  3. кезең . Бағалау және сабақты қорытындылау (дебрифинг, рефлексия) -20%

Тақырыбы: Тарау бойынша қайталау. Квадрат теңдеу.

Мақсаты: Квадрат теңдеу, квадрат теңдеу түрлері, квадрат теңдеу формулалары, Виет теоремасы, квадрат теңдеуге келтірілетін квадрат теңдеу жайында алған білімімізді толықтап, есептер шешуде формулаларды қолданып үйрену.

Нәтижесі:Тарау бойынша квадрат теңдеуді біледі, есептер шешуде ережелерді қолдана алады.

Түйінді идеялар: Ойларын ашық жеткізу. Математикалық сөздік қорын арттыру.

Қолданылған әдіс тәсілдер: СТО, диалогтік оқыту, оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау, АКТ, , көшбасшылық, дарынды және талантты балалармен жұмыс. Сабақ төмендегідей жоспар бойынша жүргізілді.

Ұйымдастыру

Үй жұмысын тексеру (сұрақ жауап) Мотивация

Жаңа сабақты түсіндіру.

Ауызша және жазбаша есептерді шығару

Сергіту сәті

Алған білімдерін бекіту

Бағалау

Дебрифинг.


-Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Есімнен сөздер құрау». Мысалы: Гүлдана –гүл, ана, дана, нала, т.б.

Бүгінгі сабақ бойынша ұранымыз. «Үйрене отырып, үйрету».




  1. Тапсырма:






к
















в










а














д
















р















а











т












1.Берілген ах2+вх+с=0 теңдеуінде а және в Iші және IІ-ші .......................

2. х12= -р х1∙х2= q бұл қай теорема?

3. Кез келген шексіз периодты емес ондық бөлшек.

4. в2-4ас квадрат теңдеудің ....................

5.Бөлшек рационал теңдеу +бүтін рационал теңдеу=.........................

6. Барлық рационал және иррационал сандар................сандар жиынын құрайды.

7. х2+2х=0 бұл қандай квадрат теңдеу?

ІІ. Тапсырма: Постер құру.

Квадрат теңдеу.


Shape1 Shape2 Shape3



Shape6 Shape5 Shape4





ІІІ.Тапсырма. Берілген есептерден толымды, толымсыз және келтірілген квадрат теңдеулерді ажыратып жазыңдар.

2-4=0 х2-10х+16=0 8х2+5х+10 =0 11х2-3х-1=0 х2-10х+16=0 5х2+4х-1=0

2-20=0 у2- х2-х+0,24 =0 0,64 –у2=0 х2+14х+45=0 11-z2=0









IV. Тапсырма. Кестені толтыр.

Квадрат теңдеудің түрлері

Дискриминанттың мәні

Квадрат теңдеудің түбірлері


Толымсыз

квадрат

теңдеулер

ах2=0

(в=с=0)





ах2 +вх=0

(с=0)





ах2 +с=0

(в=0)






Толымды

квадрат

теңдеулер







Жалпы түрі

ах2+вх+с=0

D2-4ас













в=2n

ах2+вх+с=0

D=n2-4ас















Келтірілген квадрат теңдеу

х2+pх+q=0 мұндағы p=2к


D2- q













V. Тапсырма: Белгілі түбірлері бойынша квадрат теңдеу құрыңдар.

сандар

2 және 3

6 және 2

5 және 3

0,4 және 0,2



1 және -3

Теңдеу









Бағалау:

Оқушының аты-жөні


1

2

3

4

5

Қорытынды баға










Қорытынды:

Бұрыннан білемін

Жаңа ақпарат

Менің ойлағаныма қайшы керағар

Келісе алмаймын.

Білгім келеді.






















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!