Материалдар / Квадрат теңдеулерді шешу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Квадрат теңдеулерді шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға көмегі мол. Пәнге деген қызығушылығы артады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қаңтар 2019
554
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


8.2A бөлім: Квадрат теңдеулер

Мектеп: Қ. Шаңғытбаев атындағы ЖОББМ


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Токин Н

Сынып: 8

Қатысқандардың саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Квадрат теңдеулерді шешу

Осы сабақта қол жеткізілетін

оқу мақсаттары (оқу бағдарлама-сына сілтеме)

8.2.2.3

квадрат теңдеулерді шешеді;


Сабақтың мақсаты

Квадрат теңдеудің нақты түбірлерінің санын анықтау үшін дискриминантты қолдануды және квадрат теңдеулердің түбірлерін табуға арналған формулаларды үғындыру.

Бағалау критерийлері


  • дискриминант формуласын біледі;

  • қандай жағдайда квадрат теңдеудің белгілі бір түбір саны болатынын біледі;

  • ұсынылған барлық мысалдардағы түбір санын дұрыс табады

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

Квадрат теңдеу анықтамасын түсінеді және ауызша/жазбаша оның өмірдегі кейбір қолданыстарын біледі

Пәнге қатысты лексика мен терминология

Квадрат теңдеу Айнымалының ең үлкен дәрежесі (бірінші/екінші/орта/соңғы мүшесі) (дәреже)

Бүтін сан , коэффицент, дәреже көрсеткіші, жақшаларды ашу /жақшаға алу , ең үлкен ортақ бөлгіш , ықшамдау, шешу

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

Квадрат теңдеу дегеніміз

айнымалының ең үлкен дәрежесі квадрат болатын теңдеу.

Квадрат теңдеулерді білу адамзатқа келесілерді түсінуге көмектесті:

Бастапқы білімдер

Өрнектерді, теңдеулер және теңсіздіктер ұғымын түсіну; теңдеудің графиктік түрде бейнелену мүмкіндігін түсіну; сандардың бөлгіштерін анықтау

« Мәңгілік ел» ұлттық

идеясында

қоғамның басты

құндылықтары

Белсенді қарым- қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену және оны дамыту.бір – бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу, қабылдау

Пәнаралық байланыстар

Алгебра, графиктерді салу, квадраттық функцияларды графиктік бейнелеуде және шешімдерін табуда алынған анализдеу дағдысы, математика мен физиканың көптеген аспектілерінде пайдалы болады. Оларды тікелей қолдану ауданға байланысты есептерді шешуде көрінеді.

АКТ қолдану дағдылары


Сабақтың жүру барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Басталуы

2 минут


Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, топқа бөлу

Смарт бейджик

Білімді актуалдандыру

4 минут








Топтық жұмыс (еске түсіру әдісі)

6 минут










І. «Ой қозғау»

 

толық

толымсыз

келтірілген

х2+5х+3=0

 

 

 

2+9=0

 

 

 

х2-3х=0

 

 

 

х2+2х+4=0

 

 

 

3х+6х2+7=0

 

 

 

у2-24-10у=0

 

 

 


Берілген теңдеулердің а, в және с коэффициенттерінің шамасын жазыңдар. Дискриминантты табыңдар және түбірлерінің санын көрсетіңдер.



Үлестірме тарату














Сабақтың ортасы


«Жалғастыр...» әдісі

12 минут




Оқулықпен жұмыс (жеке тапсырма)

9 минут

«

«D<0» тобы

3)


D>0» тобы

«D=0» тобы

3)






№2.33(9), 2.35(6)



Плакат, маркер

Сабақтың соңы

5 минут

Рефлексия

«ҚАҚ» әдісі

«+» бүгінгі сабақтан не алдыңдар?

«-» бүгінгі сабақта не қиын болды?

«?» бүгінгі сабақтан не алдыңдар?


Бағалау




Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы





Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




























Сәйкестендіру

 

толық

толымсыз

келтірілген

х2+5х+3=0

 

 

 

2+9=0

 

 

 

х2-3х=0

 

 

 

х2+2х+4=0

 

 

 

3х+6х2+7=0

 

 

 

у2-24-10у=0

 

 

 


Тапсырма – 1

1- оқушы

2- оқушы

1. x²- 8x + 15 = 0

2. x² - 11x + 18 = 0

3. x² - 5x - 6 = 0


4. x² - 4x + 4 = 0

5. 3x² + 4x + 20 = 0

6. 5x²- 3x - 2 = 0



Тапсырма-2. в- жұп сан болғандағы квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласын пайдалану мақсатында

1. x² - 2x + 3 = 0

2. x² + 6x + 9 = 0

Тапсырма- 3. Квадрат теңдеулерді формула арқылы шешу дағдысын бақылау мақсатында жүргізіледі.

Бағалау критерийлері

Теңдеуді түрлендіруді біледі


Квадрат теңдеудің түрін біледі


Коэффициенттерін дұрыс анықтай алады


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!