Материалдар / «Квадрат теңдеулерді шешу»

«Квадрат теңдеулерді шешу»

Материал туралы қысқаша түсінік
Білімділік: «Квадрат теңдеулерді шешу» тақырыбы бойынша алған теориялық білімдерін жинақтап, формулаларды есептер шығаруда пайдалана білу дағдыларын жетілдіру. Материалды меңгеру дәрежесін тексеру. Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, есте сақтау, танымдық қабілеттерін, өз беттерімен жұмыстануды, логикалық сауаттылығын дамыту. Оқушылардың шығармашылықпен жұмыс істеуіне ықпал ету, белсенділіктерін арттыру. Тәрбиелік: Оқушыларды алдарына қойған мақсаттарына жетуге, жауапкершілікке, ұжымдық жұмысқа, өзара көмек көрсетуге, адамгершілікке, патриоттыққа, толерантылыққа тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
486
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қарағанды облысы Шахтинск қаласы

Ә.Бөкейханов атындағы мектеп- лицейдің

математика және

информатика пәндерінің мұғалімі

Мухаметжанова Нургул Мейрамовна


Сабақтың тақырыбы: «Квадрат теңдеулерді шешу»

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: «Квадрат теңдеулерді шешу» тақырыбы бойынша алған

теориялық білімдерін жинақтап, формулаларды есептер

шығаруда пайдалана білу дағдыларын жетілдіру. Материалды

меңгеру дәрежесін тексеру.

Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, есте сақтау, танымдық қабілеттерін,

өз беттерімен жұмыстануды, логикалық сауаттылығын

дамыту. Оқушылардың шығармашылықпен жұмыс істеуіне

ықпал ету, белсенділіктерін арттыру.

Тәрбиелік: Оқушыларды алдарына қойған мақсаттарына жетуге,

жауапкершілікке, ұжымдық жұмысқа, өзара көмек көрсетуге,

адамгершілікке, патриоттыққа, толерантылыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: ойын-сабағы

Сабақтың әдістері: топпен жұмыс жасау, деңгейлеп оқыту, проблемалық,

іздену әдістері

Сабақтың көрнекіліктері: интерактивті тақта, тірек белгілері, деңгейлік

тапсырмалар, тестік тапсырмалар, бағалау

парағы

Педагогикалық технология түрі: «Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан

ойлау стратегиялары», «Саралап оқыту»,

Ш.А.Амонашвили технологиясы.

Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру кезеңі:

Қайырлы күн, достар! Мен сендермен бірге сабақ өткізуге қуаныштымын. Бүгін сабақтың тақырыбын білу үшін үй тапсырмасын тексерейік. Үйге мен сендерге анаграмма бергенмін. Соның жауабын айтайық.

Анаграмма:

1. ТАНИИМСДКИРН (ДИСКРИМИНАНТ)

2. ЕДҢУЕТ (ТЕҢДЕУ)

3. ФЭКОЦИНЕТИФ (КОЭФФИЦИЕНТ)

4. ҮРБТІ (ТҮБІР)

Осы сөздер қандай тақырыппен байланысты «Квадрат теңдеулерді шешу»

Сонымен, біз бүгін квадрат теңдеулер тақырыбына толық шолу жасап, алған білімізді бекітеміз.

Тақырып: Квадрат теңдеулерді шешу.

Эпиграф: Бар ізгілік тек білімнен алынар,

Білімменен аспанға жол салынар.

Жүсіп Баласағұни

Сергіту сәті. Сұрақтарға жауап береміз. Парақтарында «иә» - «^» , «жоқ» - «_» белгілейміз:

1. Қандай теңдеуді квадраттық теңдеу деп атаймыз?

2. Толымсыз квадраттық теңдеулер дегеніміз не?

3. Келтірілген квадраттық теңдеу дегеніміз не?

4. Теңдеудің түбірі дегеніміз не?

5. Квадраттық теңдеу түбірлерінің дискриминантын қалай табамыз?

6. Квадраттық теңдеудің түбірлерінің санын қалай анықтаймыз?

7. Келтірілген квадраттық теңдеудің түбірінің формуласын қалай табамыз?

Міне біздің суретіміз график болып шықты:


Т В К А О М,Ұ А

DrawObject13 DrawObject14 DrawObject12 DrawObject11 DrawObject10 DrawObject9 DrawObject8 DrawObject7 DrawObject6 DrawObject5 DrawObject4 DrawObject3 DrawObject2 DrawObject1


1 2 3 4 5 6 7


Бұл бүгінгі сабақтың маршруты, графиктің төбелеріне жетуіміз керек.

Ойын барысында жазылған бірінші әріп жазылған соңы толық ашу керек.


1.Төбе «Тәуелсіздік». Төбесіндегі сөзді табу үшін, коэффициенттерден біздің мемлекетіміздің алғашқы күнің құрастыру.

х2+6х+2=0, a=1 b=6 c=2

х2+9x+1=0, a=1 b=9 c=1

(Тәуелсіздік туралы кішкене мағлұмат беру).

2. Төбе «Валюта».

А) Қырғызстан Республикасының валютасы? (сом)

Б) Украина халық валютасы? (гривны)

В) 500 $ - ? теңге? ()

Біздің төбеміз қалай аталады? Қазақстан валютасы туралы не білеміз?

(Валюта туралы кішкене мағлұмат беру).


3. Төбе «Конституция». Кроссворд «Конституция» шешу.

(Конституция туралы кішкене мағлұмат беру).


4. Төбе «Астана». Есептер шешу. Оренбург, Кзыл-Орда, Алма Аты, Астана. Бұл қалаларды не біріктіреді.

2-3х-1=0 (Оренбург)

2+12х=0 (Кзыл-Орда)

12х2=0 (Алма Аты)

(х+2)2+(х-3)2=13 (Астана)

(Астана туралы кішкене мағлұмат беру).

5. Төбе «ОБСЕ». Мына теңдеуді қарастырамыз, түбірін анықтаймыз:

2-5х+3=0

2-5+3=0

Түбірлері: х1=1, х2=1,5

2-8х+3=0

5-8+3=0

Түбірлері: х1=1, х2=0,6

ах2+bх+с а+b+с=0

онда: х1=1, х2=с/а


х2-2х-3=0

1+2-3=0

Түбірлері: х1=-1, х2=3

х2+3х+2=0

1-3+2=0

Түбірлері: х1=-1, х2=-2

ах2-bх+с а-b+с=0

онда: х1=-1, х2=-с

немесе

ах2+bх+с=0

онда: х1=-1, х2=-с/а

(ОБСЕ туралы кішкене мағлұмат беру).

6. Төбе «МАБ», «ҰБТ». Тест бойынша білімді тексеру қай уақытта болады?

1. 12х2+3х=0

a) 0 және -1/4 b) 0 және 1/4 c) 3 және 4 d) -3 және -4 e) 3 және -4

2. 7х2-9х+2=0

a) 2/7 және 1 b) 1 және 1/4 c) 1 және -2/7 d) -1 және -2/7 e) -1 және 2/7

3. (х+4)2=4х2+5

a) -1 және 11/3 b) -1 және -11 c) 11/3 және -2 d) 3 және -2 e) -11 және 1

4.

a) -3 және 2 b) 2 c) -3 d) шешімі жоқ e) -2 және 3

5. 2х(5х-7)=2х2-5

a) 1/2 және 5/4 b) -1/2 және -5/4 c) -1/2 және 5/4 d) 1/2 және -5/4 e) түбірі жоқ

7. Төбе «Азиада». Танграмды шешу.

(Азиада туралы кішкене мағлұмат беру).


DrawObject15 DrawObject16

DrawObject21 DrawObject20 DrawObject19 DrawObject18 DrawObject17









Қорытынды: Сонымен, біз квадрат теңдеулерді қайталадық.

Кестенің бос орнын толықтырайық.

DrawObject22

DrawObject26 DrawObject25 DrawObject24 DrawObject23 ах2+bх+с=0, a>0

DrawObject27

DrawObject28 DrawObject29 DrawObject30

с=0, b=0 b=0

DrawObject33 DrawObject32 DrawObject31

DrawObject37 DrawObject34 DrawObject38 DrawObject36 DrawObject35

DrawObject39


DrawObject42 DrawObject41 DrawObject40

DrawObject43

DrawObject44

DrawObject45 DrawObject46

DrawObject47

DrawObject49 DrawObject48

DrawObject50

DrawObject51

DrawObject52




Бағалау. Бағалау парағындағы тапсырмаларын алған бағаларының орташа бағасы қойылады.

Бағалау парағының үлгісі:


Оқушының аты жөні

Үй тапсырмасы

Сергіту сәті

Тәуелсіздік

Валюта

Конституция

Астана

ОБСЕ

МАБ,ҰБТ

Танграм

Қорытынды













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ